Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 3:53 pm

te rao la montsesita; aquesta cancço es preciosa!! >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: =0-0-) :-)ok: =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 4:12 pm

Ah si??
Oisshhhh....jo la vull!!!! jo la vull!!!!
Ningú me la pot fer arribar?!!
Porfi, porfi, porfi
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 4:13 pm

ostre jo ara mateix soc a la feina i a casa no tinc internet.... si acas el finde desde casa els sogres ho intento... :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 4:16 pm

moltes gràcies >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Guapa!!! :-)) Ainsss.....si es que sou totes uns soletes!!!
Ja tens el meu email, no?
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 4:24 pm

si ja el tinc wapeta! :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 5:22 pm

Moltes gràcies xata!!! :-))

Oishhh...què aburrit que està aixó avui....
Vaig a votar a l´enquesta. :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dc. nov. 23, 2005 5:50 pm

Ei xiquetes!
que vol dir aquest poc moviment?
Amunt el COMANDO B!!!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Petita, jo també soc partidaria de posar el nº de compte a la invitació, més que res per comoditat. Nosaltres hem pensat de fer una targeteta amb el nº, així, a depen de qui, li enviarem la invitació amb la targeteta, i a depen de qui sense (als més carques) jejejeje
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 23, 2005 6:18 pm

Biennnnn!!!!
Noies...ja és hora de plegar!!!! Yupii!!!!
Necessito aire fresquet ja!!
Fins demà guapetones meves!!!! :-)) :-))
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. nov. 23, 2005 6:21 pm

Hola guapes!!

Vec que esteu entretingudes.

Granadella, que ens podries dir el nom del fotograf aquest que et feia tan bon preu??? jo estic buscant encara...

Del tema que parleu del numero de comte, jo no hi havia pensat fins ara. Normalment al meu poble no s'ha fet mai que jo sapiga, vui dir al poble dels meus pares, a Cordoba. En canvi a l'ultima boda de part del meu novio que vam anar, si que el van ficar.
Aixi que no se que fer, segur que la major part de la meva familia portara el sobret al banquet, perque estan acostumats... si fico el nº de comte no se com s'ho agafaran. Pero tambe es podria ficar en un raconet, ben discret perque el que vulgui el faci anar, i el que no, no li molesti.
No se, ho hem de parlar encara.
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Marieta » dc. nov. 23, 2005 6:47 pm

hohello!!!!!

estic destrossada...quanta feina...

he vist que heu anat xarrant molt!!!

Lo de les invitacions es molt guay, totes les que heu ficat són molt xules!!
Lo del numero de compte jo ho vull ficar. primer pq la gent no et vagi trucant per demanar-te el numero o si fas llista i despues erque hi ha gent molt racana que em invitat per compromis i no me fio, a verue si no ens faran res!!! Pero el meu novio no vol, aixi que no el ficarem.

Lo de la musica d'entrada a l'esglesia encara no ho se, però potser fico una canço "rustica" de les que em va dir la sibil.la. A verue com m'ho monto. Ja m'imagino la sogra quan entri amb una canço profana a una esglesia.Li agafara un patatus!!!

Quan era joveneta m'agradava molt el canon de pachebel i ara també, i tenia decidit que seria la música amb la que entres a l'esglesia. Pero em direu tetrica, pero quan es va morir la Lady Di, el feretre va entrar a la basilica amb aquesta canço i em dona molt mal rollo!
Si voleu escoltar cançons podeu anar a l'apartat de la cerimonia i despres musica de guia nupcia que hi han 2 pagines webs on pots escoltar cançons, una es arns nova i l'altra no m'en recordo, no se si ara musicaendodas...no se.Esta guai perquè així ho pots escoltar.

Sobre el meu vestit no se que fer. Ho mirare mes andavant, pq ara m'agrada un de la rosa clara, pero no era com jo tenia pensat.
per cet Lluna, quins models et van agradar? fica'ns un foto!!!!

Petonassos
Marieta
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. nov. 23, 2005 7:41 pm

Hola guapes!!

Ara que tinc un moment us fico les fotos dels abanicos, a veure que us semblen (no se si es veuen be...). Aquest es de color burdeus (no es nota que m'agrada aquest color, no? >.-<: >.-<: ) pero tambe en tinc en taronja, en color cru i en blau mari.
Falta la decoracio, jo em decantaria per un llaç de rafia, pero no es facil trobar-la. Teniu alguna idea mes?

Besets
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. nov. 23, 2005 7:49 pm

Per fi puc asseure'm i escriure un rato. jo, estas un parell de dies sense conectar-te i deu n'hi do lo que escriviu!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: september » dc. nov. 23, 2005 8:14 pm

AIMA ha escrit:Per fi puc asseure'm i escriure un rato. jo, estas un parell de dies sense conectar-te i deu n'hi do lo que escriviu!!!

Cuqueta, El meu novio estava confòs. El seu amic es de cervera però fa anys que viu a Bcn i es casa al Masnou.
Lo de les invitacions molt guai!!! Ja havia vist lo del conte " colorin colarado" i em va agradar. Nosaltes enimuna idea en ment però necessitem a algú que ens ho dobuixi i sobretot que no ens surti massa car. Aixi que lo més segur es que n'agafem una de feta senzilleta i bé de preu i ja està. Molt boniques ls que heu triat Petita i Montsesita.

Ilerda, els abanicos també són molt bonics!!

hola! Doncs només volia saludar a les novies de lleida del 2006!!! i en especial a l'aima!!! moltes petons a totes!!!
september

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 23, 2005 8:20 pm

hola septembre! tu tambe ets de lleida?? también et cases l'any que ve? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dc. nov. 23, 2005 10:48 pm

Carai noies, quin fart d'escriure que us feu...
Per on començo:
Sabates: jo també he de començar a mirar-les aviat. Tinc la prova del vestit al març i em van dir que ja les havia de portar. Jo tampoc vui massa taló, perquè em passa com la cuqueta (em sembla que era ella) que soc casi igual d'alta que el meu novio i amb molt taló seré mes alta que ell. Queda una mica malament no? Per cert, m'apunto a la busqueda de sabates per bcn!!!!

Canon de Pachebel: Petita, sap que passa? que les cançons me les baixa el meu cunyat, jo no tinc per baixar-me-les (per no tenir no tinc ni altaveus a l'ordinadors). Quan vaigi a casa del meu cunyat te l'envio. Ja veuràs com també us agradarà el CANON.

Invitacions, nº compte: Nosaltres no sabem que fer... crec que es algo molt delicat. Ja que si el posses sembla que només els invitis perque et donin diners. Potser farem una targeta a part amb el numero i a segons qui el posarem i a segon qui no (com a la LLuna2)
Ah petita!!! La teva invitació també la vaig veure al ***** i la veritat es que també ens van agradar molt. Son molt originals!!! Felicitats!!!

Nosaltres també estem amb la llista de convidants. Es un cacau, jo no vui invitar a ningú per compromis, vui que vinguin la gent més intima . Per cert, vosaltres inviteu a la gent de la feina? Jo en principi no, ni les jefes. La veritat potser les hauria de convidar pero no em ve de gust de que vinguin.

Bueno noies, em sembla que no em deixo res... Ah!! Ilerda, els abanicos molt xulos!!! Sobretot el color!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: granadella » dj. nov. 24, 2005 8:46 am

Hola!!

Ara estic tranquileta a la feina i us puc explicar una mica mes de rotllo...

Tema llista de convidats, jo tinc la "sort" que el restaurant ens ha posat de màxim 140, per tant, fins alla i punt. El que vam fer nosaltres es fer la llista el primer, per veure si el restaurant ens anava bé o necessitavem algo mes(es que jo de familia som molts, i ens fem tots...) Suposo que ell de la seva traura gent que no es fa casi, pero clar, aixo fins que no ho parili amb els pares ni idea. Jo vaig fer una llista amb numeros, i els que m'agradaria que vinguessin pero no caben estan a continuació, aixi que si van caient, anire posant els "reserves" De la feina no convidem a ningú, i els jefes tampoc.

Tema fotograf. Es un noi del costat de la meva feina a sant cugat, pero es desplaça on sigui, li es igual. Fa el reportatge de casament amb una altra noia, cada un va a casa d'un dels nuvis, i despres quan son les fotos d'exteriors un fa mes de poses i l'altra agafa mes instantanies espontanees. Si volguessiu algo d'aquest, podem quedar, jo li ho diria i ja esta. No fa pre boda, a no ser que li demanis (jo no en volia) i despres una cosa que es fa a barcelona es fer les fotos dels convidats a les taules per parelles i despres les venen. Aquest noi les fa digitals, porta un portatil i una impressora, i els convidats les van a mirar i si la volen la imprimeix i la paguen, i si no res, no et molesten passant per les taules que sembla que hagis de comprar per força, m'enteneu?

Tema regal dels pares que us volia preguntar... A mi se m'havia acudit de fer un marc de fotos doble i en una banda posar la foto dels pares de casament, i a l'altra la nostra. No se si grabar les dates també. Que us sembla??
Una altra pregunta...Jo pare no en tinc, i m'entrara el meu tiet (el seu germa) Li faig algun regal també? Quin??
i jo vull les meves invitacions ja!!! oooiiiiisssssshhhhhh! Que les vull!!!
(ja esta, ja m'he desfogat!)
Vaya rotllo us he pegat avui, noies, pero aprofintant que estic soleta a la feina i no tinc cap pesada per darrera....
Si se m'acut algo mes, us escric. Un peto a totes!!!
granadella
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

EntradaAutor: cuqueta » dj. nov. 24, 2005 8:53 am

HELLO HELLO :-///: :-///: :-///: :-///:

Avui si que fa fred!!!!!!!!! :-( :-( :-( he sortir t de casa a les 7:30 ( com cada dia : muaahhhh : i m'he quedat petrificada!!

Us he de dir que m'encanta poder parlar cada dia amb vosaltres, SOU TOTES SUPERMAJES >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: esta molt be poder comentar cada dia algo de la boda amb valtres :-)ok: :-)ok: a totes un besito : kissd :

Lo del número de compte jo tambe fare això de posar una tarjeta amb el número de compte i posar-lo en algunes si i en altres no. Per exemple a la familia mes directa els hi posarem a tots pq sabem q no s'ho pendran malament, en canvi a la gent que invitem mes pels pares o per mes compromis ( que esperem que diguin que no venen ) no els hi posarem i quan truquin per confirmar si venen o no doncs ja els ho deixarem caure... :-)(-:

Per entrar a l'esglèsia :*:-) :-);-):-) ( em direu clàssica ) pero m'encanta la Marxa Nupcial de Hendel, bueno crec que es de Hendel, es la tipica, jo de musica no hi entenc gaire :-( i les altres suposo que ja les triarem quan anem a parlar amb els que volem que toquin a l'esglèsia. Per cert valtres tindreu gent tocant organ i cantant :-><_:::-) o porteu la música grabada???naltres encara no hem mirat res d'aquest tema :--( :--(
En algun moment de la cerimònia, mentres firmem o aixi, m'agradaria l'Ave Maria, que sempre que la toquen a les bodes se'm posa la pell de gallina :o-o:

Els abanicos molt xulos :-///:

Bueno xatis, com cada dia, me'n vaig a treballar un ratet.

Fins despres :: orrr:: :mu:: *.*.*.*
cuqueta
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 12:27 pm

EntradaAutor: cuqueta » dj. nov. 24, 2005 8:56 am

Per cert Aima, m'has tret un pes de sobre. :-)) :-))
cuqueta

EntradaAutor: cuqueta » dj. nov. 24, 2005 8:59 am

M'acabo de posar la foto!!!!

Us agrada???? :hmm:: :hmm:: :hmm::

Petonets (=:-)
cuqueta

EntradaAutor: granadella » dj. nov. 24, 2005 9:32 am

Hola, torno a ser jo!!

Sabia que em deixava algo...

Lo del numero de compte, nosaltres no el posarem. O be farem unes targetes (he llegit per algun lloc que te les pot fer el mateix banc que posa enllaç de tal i tal i el numero) o nosaltres mateixos, o anirem amb el numero. Quan anem a donar-les, o be nosltres o els seus pares a la gent d'allà, els hi deixarem caure i els donarem la targeta. No ho trobem tan com posar-la a dins del sobre, o impresa a la invitacio (que aixo no m'agrada gens!) Tot i aixi, suposo que algu ens donara en efectiu, pero nosaltres hem de pagar el restaurant quan marxem, no ens demanen res de paga i senyal, aixi que be...

Un besito a totes!!
granadella

Entrades: 268
Membre des de: dt. oct. 18, 2005 10:57 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants