Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 12:23 pm

Jo tinc entés que les entregues son després de tallar el pastís.... pero ho preguntaré el dia del tastet.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 12:44 pm

Ok, a veure què et diuen.... xx0.0x>
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 12:48 pm

El divendres tenia el cotxe a la zona blava del C/Carme de Girona, amb el tiquet de pago que havia tret a les 16.15 h i acabava a les 17.47 h i va i em posen una multa a les 17.03 h, toma ja la tens!!!!!!!!!
Ara a recorrer la multa i anar a l'Ajuntament demà al migdia corrent, perquè només tinc 2 hores per dinar, i a perdre el temps perquè algú que li diuen vigilant de zona blava no s'hi veu!!!!!!!! I si no a pagar 30 €!!!!!!!!
De veritat que sóc molt gafe!!!!!!!!!! xx:-(
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 12:55 pm

A mi això també em va passar una vegada son la repera!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 18, 2007 1:49 pm

Bon dia noies!

Gemmanit, si vols els bolis pollo només mo has de confirmar perque no hi ha cap problema!!! I els ports no mas de donar res dona! Jo igualment els haig de pagar!!! xx:-DD

Sobre les entregas...ostres al veure les vostres ideas m'animeu a fer coses...una cosa, a les parelles que els hi feu nuvis, son segurs que es casen, o només son parellas?? Jo es que ofiacials pocs pero parelles que fa molt que son juntes si...i clar no sé que fer...

Els rams xupa-xups, doncs en principi en volia fer 2, per les meves millors amigues...

Llavors un regal al padrí, als pares, a la meva germana...que...SOS, que li puc fer???? I el meu ram a la meva padrina...

No sé si em deixo res....

Ainos, es el primer cop que et multen a Girona?? Ho dic, perque si fos així et treuen la multa, o si fa molt que no et multen!! Pero tot i així auqest cop es el garrulu del munipa que no si veu xx0.0x>

Per cert, lo de regalar 2 entrades pel magma em mola.... mo apunto!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 18, 2007 1:51 pm

Per cert...ahir vaig conéixer a la Tetes!!!!

Me la vaig trobar al dermatòleg!!! Qur guay!! I al seu maridet també!!!

I una altre cosa: regalareu alguna cosa especial als amics??? I si fos així, els que els hi heu fet nuvis, qué, un altre regal???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 1:58 pm

Ostres Miriam doncs em faries un favor si me'n demanessis dues parelles!

Hem de fer una quedada noies després de festes eh??!!! que ja veig que us aneu coneixent i jo encara no conec ningú!!!! està bé això de trobar-se al dermatòleg!

Miriam mira t'explico el que jo faré pero calr això és molt personal i cadascuna ho farà a la seva manera.

- Jo regalo la parella de nuvis als que tenen data fixa i als que no pero que són amics meus. Bolis pollo + sorteig entrades magma.

- Faig entrega del ram de nuvia

- Regal als germans

- Regal als pares

- Regalo 3 o 4 roses a les persones que són molt importants per mi (em sembla que ja us vaig explicar el cas de la meva tia i el meu cusí... i al d'una veïna que sempre diem que som mare i filla adoptives)

- No tinc calr si regalar lliga o un ram de xupa xups a la neboda d'en Raül.

- I tinc un aniversari aquell dia

Que no es poc!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dt. des. 18, 2007 2:00 pm

hola nenes!!! no pareu heee!!!
ostras aixo de les entrades al magma esta molt be,no se gemmanit si et cupiare la ideaa,,jejej.be ara k parlavao daixo dels regals yo en donu 6 novis,k com ja os vaig comentar son els mateixos k posa la mireia a les seves invitacions,ja he fet el cd amb les cançons corresponens a cada parella,despues el ram en principi el tirava,estil america pero al final fare k sigi un ram en 4 parts,pero a la vegada unit,i els i donare a les iaias k son les k keden i com tenim a les 4 donc una mica per cada una,i ja per ultim donu les dos lliges k porto,com diu la tradicio sa de donar a dos solters per k trovin chicota i una va pel meu padri k es el meu cuñat i laltre per un noi de la meva entitat de correfocs k tambe esta solter i pode tambe mapunto lo de les entrades jejjej,si gemmanit en deixa neujor:-) neujor:-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 18, 2007 2:02 pm

Ok Gemmanit, doncs et demanaré 2 bolis pollo!!

Si que hem de quedar, eh!!

Merci per les ideas dels regals, m'ajuda molt!!! Em sembla uqe lo dels nuvis i els bolis pollo també ho faré....el que em sap greu pels solteros!!! Podria fel-si alguna cosa, no??

Vinga guapes, vaig a fer exàmen de mates!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dt. des. 18, 2007 2:03 pm

a be i tambe donu les primeres fotos nostres de casats als pares enmarcades i tot
Gemmanit aixo de la trovada seria genial jo vinc, ;-):// ;-)://

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dt. des. 18, 2007 2:20 pm

ei ja he aconsegit posar el contador *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
be he tingut k cambiar,per k el de novis.org no ma anat be jejejejj.ara pitjor per k el veure subint i en posare nerviossa no se si treurel ara neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) ,vinga fins despues guapissimas!!!! neukiss-) neukiss-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. des. 18, 2007 3:08 pm

Hola nines!!!!

Perdoneu, però avui tinc un dia una mica xof,....

Gemma, reina, com va tot?? I la teva iaia?? neukiss-)
Ostres, quina gràcia!! Nosaltres el dia del casament també tenim un aniversari,.... el del meu germà!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Em fa molta il.lusió que coincideixi!! neu:-D
Nena, Déu ni do, quantes entregues!!!! Us quedarà molt i molt bonic!!

Míriam i Tetes, quina casualitat no? Coincidir al dermatòleg!! Que petit és el món!! neu:-D

Dem, enhorabona pel marcador!! Però Déu ni do, et queda ben poquet, eh!! neu:-D

Petonets a totes,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 3:09 pm

Ei a la trovada jo m'apunta, vaja si m'apunto!!!!!!!!!!
Després de festes quedem, i a veure si no em surt cap imprevist....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 3:35 pm

Gemma guapa que tens?? per que estàs plof??? neukiss-) La meva iaia va tirant ahir vaig parlar amb ella per telèfon i em va dir "avui encara estic ena quest món!" i jo ja li vaig que que per molt més hi ha de ser-hi que lluiti que segur que es posarà bona aviat. Els metges ja ens han dit que segurament se'n sortirà pero clar tinguent en compte la seva edat i que ja li han detactat una llaga a l'estòmac i que no té plaquetes i mil histories més estarà molt paxuxa pero bueno... no hi podem fer gaire més.

Clar que si ja mirarem de trobar un dia que ens vagi bé a totes i ens veiem.

Miriam merci guapa per demanar-me'ls!!! em fas un favor i si no vols que et pagui el ports et convido a un café el dia que quedem!!! faltaria més!

Dem clar que et pots copiar la idea per això estem! per donar-nos idees!!! home si ho fem varies ho demanen conjuntament i que ens facind escompte per grups tu! que almenys en traiem partit!!! (que negocianta que sóc!)

El que jo faré amb les entregues es fer-les bastant ràpides per i moltes es faran de cop com per exemple les parelles de nuvis, els pares, els germans i les roses així no ho farem tant pesat.
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dt. des. 18, 2007 3:42 pm

hOLAGUAPES!

Us escric des d'Andorra,aqui fa molta fred, ahir estavem a -14 graus.
Hemesquiat molt i ens ho hempassat mb!!!
Ja he vist que no meu fet cas i heu xerrat moltissim.jejeje
Demàem conectare amb calma i xerrem.

Gemmanit gràcies pel missatge.

Adeu noies!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 3:44 pm

Mireia quina envejetaaa!!!!!! tu per allà de parranda i mira nosaltres per aki!!!!

Fins demà i de res!!! neu:-D
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. des. 18, 2007 3:51 pm

Bona tarda,

Mireia quina enveja més sana... disfruta molt!!

Nosaltres encara no hem comptat els nuvis que hem d'entregar, ni quants rams de xupa-xups... primer de tot això ens haurem de posar amb les invitacions, però fins passat festes no farem res més del casament.

Gemmanit, quan vagis a mirar els complements del vestit, fes-te fotos!!!que ja saps que ens agraden molt les fotos!! El cinturó pot quedar molt bé amb el vestit...

Miriam, avui no he sigut a temps a fer-te llums amb el cotxe... anava una mica adormida, jejeje!! A veure demà.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. des. 18, 2007 3:52 pm

Gemma, aquests ànims han d'estar a dalt de tot, que només queden 6 dies pel nadal!! wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 4:03 pm

Això guapa!!! com diu l'Agbe ànims amunt!!! : kissd :

Si Agbe ja m'en faré de fotos i així podeu opinar! poder me les haurà de fer la noia de la botiga peroe spero que no li importi.

Ah noies una altre cosa que faré pel casament serà el meu kit d'emergencia pels fumadors, us enrecordeu de la meva annada de cap que va sortir aquest comentari...? doncs ho faré!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 4:24 pm

Això ànims que d'aquí res comença el nostre any!!!!!!!!!!
Mireia quina enveja a Andorra..... i nosaltres aquí currant!!! xx:-(
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants