Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: JEIAN » dc. jul. 05, 2006 10:32 am

JA T'HE TROBAT CUQUETA!!!!! ES MOLT XULO EL VESTIT...M'HA AGRADAT MOLT MOLT >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: , on te l'has comprat?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 10:35 am

vcxv
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 5:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: JEIAN » dc. jul. 05, 2006 10:40 am

AIMA t'acabo d'enviar un PRIVI!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: airam » dc. jul. 05, 2006 10:49 am

Hola guapes!!!

Jolin Tuttifrutti, jo, un cop vist el teu panorama no em puc queixar, em sap greu, la veritat, el teu xicot es fill únic??? Perquè potser se li ha despertat l'instint de protecció, a la milèssima potència!!!!

Em sap greu de veritat noia, si aconsegueixes passar de la sogra, seràs la dona més feliç del mon, i un cop tingueu familia, segur que li canvia la cara i deixarà de donar el conyas!!!

Per lo del meu tema, doncs, ahir vam estar parlant amb el Miquel, i em va dir que tenia raó, i que ell ho donava tot per ben fet sense consultar-ho, que ficaria tot de la seva part, però que no li demanés imposibles, jo li vaig ficar la condició que si ens casavam per la esglèsia seria a la Seu (tota la familia s'ha casat a Sant Llorenç crec) i per trencar esquemes, jajajaja, be, la cunyada es va casar a Malpartit, una cosa rara, rara, i tothom li va riure les gràcies, el que no entenc es perquè uns poden fer el que volen i els altres sempre condicionats, però be ... dona igual.

Que em casaré per l'esglèsia, doncs ja ho començo a assumir, Aima, el tema de fer només cerimonia, IMPOSIBLE, jajajja, es que no tenen prou amb impossar el tema religiós, sino que també venen al pack els mossens de la familia, jajjaaj, lo bo es que si ens casem al meu poble, diu que tenen que parlar amb el cura perque ells han casat a tots els nebots, i només faltaria que no ens casesin a nosaltres.

Es que aixó no es democràcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jajajajajaja

Gràcies a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 10:56 am

Això
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 5:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: JEIAN » dc. jul. 05, 2006 10:57 am

NOIS/ES!!!!! SI VOLEU PASSAR UN CAP DE SETMANA DIVERTIT I VOLEU VENIR A BALAGUER....FAN LA TRANSSEGRE!!!!! OS FICO LA PAGINA WEB PER MÉS INFORMACIO...http://www.compsaonline.com/transsegre/
ES UNA FESTA MOLT BONICA I HI HA MOLTISSIMA GENT!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: airam » dc. jul. 05, 2006 11:00 am

AIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Si que estas revolucionada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per tu :-()-)

besitossssssssssssssssssssssssss
airam

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. jul. 05, 2006 11:53 am

Ui! Lo de la sogra no s'acaba aquí ni de bon troç! Si realment ho fés pel seu fill vale, però lo que està fent es acabar amb el seu fill, i això no ho soporto! Com que ella diu que és una persona malalta, els demès nomès estem en aquest mon per complaure-la i ella només fa algo pels demés quan desprès t'ho pot retreure. Es posa en tot, en la boda no vegeu, ja ni us conto, però es que no en té prou amb la família que també es posa en la vida dels demés. A casa tenim una noia colombiana que treballa per nosaltres a la botiga i en principi la va venir per ajudar a la botiga i així treure-li feina al meu xicot i el dia que el meu sogre estigues pitjor doncs estar per ell. És una noia majíssima i ja la vam tenir una temporada quan havia de cuidar a la meva sogra desprès de sortir de l'hospital, però quan ja va estar més bé va haver de marxar al seu país i quan va tornar ja va anar a buscar feia a Madrid, però ens trucava cada dos per tres i quan li vam proposar que vingues, s'ho va pensar molt perquè sap com es ma sogra, però per natres i el meu sogre va venir. Ara si només fa un mes que està a casa i ja comença a estar una mica cansada de la sogra, a més com tots no pot soportar que li estigui fent la vida imposible al meu sogre i això que el pobre està caien com un pollet, però això amb ella es igual al fi i al cap és ella la que es quedarà sola, el seu home rai que no hi serà per veure-ho (paraules textuals d'ella). Doncs aquesta pobra noia es molt tímida i molt respectuosa amb els demès, a més com son una altra cultura és educadíssima, si fins hi tot em tracta de Senyora a mí, i ella és més gran que jo. Doncs bé, la sogra, li fa passar molta vergonya i la fica en compromisos que ella no soporta així que pobra noia ja veieu com està! I com estem tots! Avui mateix li he dit al meu home que ja està bé de tanta tonteria i que pujin que almenys aquí els tindrem controlats (es que estan a la platja uns dies) i ell a dit que prefereix que estiguin allà que almenys així no la veu durant uns dies! Imagineu-vos com està pobre!

Bé, soc una pessada i he trencat el jurament de no tornar a parlar d'ella però com veieu és inevitable!!! Ho sento! Gràcies a totes pels vostres ànims!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 12:09 pm

Mare meva, quina creu heu de suportar Tuttifrutti...

Ja es veu que aquesta senyora acabara malament...Després hi ha iaios que es queixen de que han de passar la vellessa sols..Tu diras!!!

Bé, un petó molt gran guapa.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 05, 2006 12:57 pm

nenes!! q es aixo?? alegria alegria que es el nostre any!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : sol : : sol : : ban : : ban : : ban :
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: maritima » dc. jul. 05, 2006 2:04 pm

jaajajjaja doncs si a28, el nostre any i per algunes com jo el nostre mes¡¡ jo ara a les 4 tinc el peeling corporal, aveure q serà jejejej m'ha dit la esteticien que em relaxaré molt, a veure perque akest mati he començat amb la mega neteja del pis i ja he fet totes les portes, demà al matí em carrego tota la cuina, armarisper dins, rajoles, cortines.... uuffff
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 05, 2006 2:36 pm

ostras, quina feinada...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 12:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dc. jul. 05, 2006 2:39 pm

Hola guapetes!!!
No tinc molt temps per escriure, es que ara tinc molta feineta!!!
La Ilerda fa temps que no diu res oi?????

Maritima, això que fas si que es vida... preparar el teu piset, anar a l'esteticient perque et posin maca... (-O-:-) quina enveja... ::-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: airam » dc. jul. 05, 2006 3:42 pm

Bones tardes!!!

Que fort lo de la teva sogra, no m'estranya que li vulguis fer creu i ratlla, bufff.

Aima, no m'ha quedat clar, si no et sap greu explicar-m'ho, tu no fas missa, no??? Només cerimoni, oi?

En que consisteix???, bé, millor dit, com la faràs tu???

Ahh i per lo de no batejar, jo ja ho he pregonat a los cuatro vientos, jajaja, em prenen en broma, i sap que em van dir, que aixó de batejar era un moment, i que qualsevol dia ho podien fer ells sense que jo m'adonés, que no deixava marca.

Jo me la vaig quedar mirant amb una cara de mala llet, el miquel em diu que els cohibeixo, i li vaig dir, serà l'últim que fareu, i així es va acabar el tema.

jajajajaja

Sòc com la seva creu, no entenen res del que faig, res de res, em diuen que Deu es amor, i tot aixó, bufff quan comencen així es que no els puc aguantar!!!!!!!

Mira tot son conviccions!!!
airam

EntradaAutor: JEIAN » dc. jul. 05, 2006 3:52 pm

AIRAM, no et poden amenaçar els teus sogres amb dir-te que ja ho faran ells!!!
VINGA NOIES....QUE FA UN SOLET QUE ENAMORA : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : Jo avui no m'hagues mogut de la piscineta :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) , i estava super super be!!!!!
JEIAN l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 27, 2006 10:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: airam » dc. jul. 05, 2006 4:07 pm

No si no ho poden fer, només faltaria.

Saps que passa que aixó te raó el Miquel, que no passo del que em diuen, saps, jo sempre contesto, no em callo res, i diu que no cal dir el que penses tants cops, quan sigui el moment ja actuarem, i llavors que s'hi fiquin fulles, no cal amoinar si no cal, i aixó es veritat, però mira, que hi farem, no callo ni deball de l'aigua.
airam

EntradaAutor: EDAE » dc. jul. 05, 2006 4:13 pm

Airam, hauries de fer com aquella mare que surt a la sèrie d'en Tshin shan, que porta un conill de peluix al bolso, i quan la treuen de pollaguera, se'n va al labavo a estabornir-lo per desfogar-se!!!!

Jo tampoc em callo res, i ja hem tingut més d'una enganxada per això amb la meva sogra, pq ella és al revés, s'ho calla tot i se li queda a dins, i llavors un dia explota.
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 05, 2006 4:19 pm

ei maritima on tu fas tot aixo de l'esteticient??
;.:love_:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 05, 2006 4:19 pm

edae em podries pasar el canon de pachebel que em vas dir que tenies nomes en violins??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: maritima » dc. jul. 05, 2006 4:25 pm

Bones¡¡ ja he vingut del peeling¡¡¡ quina passada, quina de massatges per tot el cos, m'he kedat com un nen petitet de relaxada¡¡

a28, ho faig a la bordeta, a la Velvet..... recomano que feu tot això, és una passada
divendres al mati em toca la prova de maquillatge de núvia, q chuli¡¡ jejeje
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant