alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Anna m. » dj. març 01, 2007 2:37 pm

Que vagi molt bé Mercé !!!! a veure que tal amb el mossen...
Lo del mal de cap está a l'ordre del dia, yo peteixo de migrañes, lo millor es estar amb la llum apagada i en silenci...però amb els nens es una mica complicat... :-/ , així que un Enantyum i a correr...millora't guapa! :-()-)
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14744
Membre des de: ds. feb. 03, 2007 11:26 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. març 01, 2007 3:15 pm

Ens casem el 2 de Juny!!!! Demà ens quedaran només 3 MESOS!!!!!

Ens coneixem desde que tenim 12 anys i quan erem més grandets, de tota la colla, nosaltres 2 erem els unics que als 15 anys ja marxavem els estius a estudiar a l'estranger i parlavem anglès i sempre deiem que quan siguéssim grans aniriem junts a Estats Units i ..... mira el que es la vida... després de 10 anys de parella, ara ens casem i ho vam tenir claríssim!!! Marxem a San Francisco, Los Angeles, Las vegas i després a Hawai, que nadarem amb dofins!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Quin rotllo us he fotut,no??? En tenim unes ganes!
Thya, a riviera Maya, que guai,no??? Nosaltres l'any passat per vacances en ho vam estar mirant però al final vam anar a Bali. Diuen que Riviera Maya és molt guapo!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Anna m. » dj. març 01, 2007 3:35 pm

M'EN ALEGRO MOLT MIREIA!!!!!!!!! QUINA PASSADA DE VIATGE!!!!!
I QUINA COINCIDENCIA QUE DIGUESIU LO DE ANAR JUNTS QUAN SIGUESIU GRANS!!!!! EL MUNDO ES UN PAÑUELO!!!!! segú que ja comences a estar una mica nerviosa...pero tranqui, ja veuras con tot surt de 1ª :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-)ok: :-)ok: :-)ok: m'em vaig a treballar, un petó molt gran!!!
Tyha, Noelia, Mireria, m'agradaría veure fotos vostres, al menos per saber com sou i si us conec...fins despres noies!!!!! :-()-)
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Euge » dj. març 01, 2007 3:40 pm

Hola mis niñas!!!!

Sabeis que ando por aqui leyendos... lo que voy a tope de faena... pero en cuanto tengo un momento me cuelo....

Tengo tantas cosas que enseñaros.... uffff!!! a ver si encuentro un rato y saco fotos a todo y tambien pongo las mias de la quedada que todavia no las he pasado al ordenador...

Que guay Mireia... quina história mes maca... me'n alegro un munt per vosaltres.

Yeta.... ¿y esos zapatos??????

Mercé cuidat aquest mal de cap.... ¡¡¡¡¡possa als nens a dormir!!!!! je,je,je

Anna m. me alegro un monton que tu hermana este mejor... dale un besote de nuestra parte....

Y pa las demás :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. març 01, 2007 3:43 pm

Vaya si el mundo es un pañuelo!! Anna m. vosaltres a on aneu de viatge?

Ei, jo sóc de La Garriga de tota la vida i no us havia vist mai!!! Igual és que per edat no coincidim! :-/ :-/ Jo aquest juliol faig 30 tacos!!! Soc una vieja!!!
PD. La veritat és que un pel nerviosa ho començo a estar!!!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
PD1: Aquest emoticons són la mecachis!!!
Imatge
[/url]
mireia07

EntradaAutor: Euge » dj. març 01, 2007 3:47 pm

Mireia ¿comences a estar nerviosa????? carai jo encara no :-/
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dj. març 01, 2007 3:54 pm

Suposo que aquesta setmana estic tancant molts temes: els pintors, els viatge, demà el curset pre-matrimonial, dissabte els mobles... està sent una setmana emotiva i plena de novetats!!! La veritat és que va a dies!!!

I en pararel preparant la despedida de soltera d'una amiga meva així que... tinc unes ganetes que arribi el meu dia!!!!
Imatge
[/url]
mireia07

EntradaAutor: Euge » dj. març 01, 2007 4:16 pm

LLavors suposo que es per això... jo com ja fa 3 anys (ben bé) que visc amb el meu xicot... pues no tinc tots aquests nervios... suposo que m'arrivaran un parell de setmanes avans de la boda ¿no?

Que guay començar a veure que la teva caseta agafa forma ¿no?.... jo recordo aquells dies.... es tan guay
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dj. març 01, 2007 4:21 pm

Nosaltres ja fa 2 anys que vivim junts però hem refet la casa!!!! Ara sembla una altre!!!! Quines ganes que tinc de tenir-ho tot posat!
Imatge
[/url]
mireia07

EntradaAutor: mireia07 » dj. març 01, 2007 4:25 pm

Nosaltres ja fa 2 anys que vivim junts però hem refet la casa!!!! Ara sembla una altre!!!! Quines ganes que tinc de tenir-ho tot posat!
Imatge
[/url]
mireia07

EntradaAutor: Ana Garvín » dj. març 01, 2007 7:32 pm

Hola a todas!!!!!!!!!!!!!!

Qué tal lo lleváis???

MIREIA!!!!!!!!!!!! Per fi ens coneixerem demà!!!!!!!!!!! A veure què tal ens va el Curset Pre-Matrimonial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOLTS PETONETS PER A TOTES!!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: merce i albert » dj. març 01, 2007 7:41 pm

Moltissimes gracies noies, per sort l'Albert quan esta a casa (els vespres) em cuida força, no em puc queixar. I em els nens he optat per sortir el pati i alla que facin el que vulguin (cridar, plorar, riure...) I vaig tirant em espidifents pero el mal de cap no marxa.

La veritat es que ja tinc ganes de que sigui dema, a veure que ens diu el mossen, i espero que sigui rapid i que ens ho faci tot molt senzill (ho dic pel curset). I dissabte si podem mirarem ja les aliances i mirarem d'arribar-nos fins el restaurant i quedar em ells per fer la proba del menu i aixi ja tindrem dues coses mes fetes.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Ana Garvín » dj. març 01, 2007 8:12 pm

HOLA MERCÈ!!!!!!!!!!!
Quant de temps!!!!!!!!!!!! Espero que molt aviat se't passi aquest mal de cap prollongat i que els nens et deixin fer...
Nosaltres tenim demà i demà passat el curset, de 22 a 24h!!!!! A veure què tal va!!

Per cert, com van les proves del vestit??? Jo aniré dimecres dia 7 a fer la tercera!!! A veure si surto amb més ànims que de la segona!!!!!!!!!

JA ENS VA QUEDANT MENYS A TOTES!!!!!!!!!!!

::fiestuqui::
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: Anna m. » dj. març 01, 2007 8:45 pm

Mireria yo també sóc de La Garroga de tota la vida!!!!! y este año en septiembre cumplo los 30!!!!!!! que raro que no ens coneguem... :-/ , pero espero poguer coneixe't aviat, al igual que totes les que em falta coneixer, a veure si quedem un día toooootes les del post!!!!! :-)ok: per cert, jo anava al puig-graciós, a quin cole anaves tu????
Euge, guapa!!!! se te hecha de menos!!!! ya no coicidimos nunca!!!!
Nereaaaaa!!!! donde estas hoy??? este mediodía me he conectado al messenger a ver si estabas...pero tampoco hay manera :-/ , hay que ver lo desperdigadas que estamos!!!!!
Yeta, y tú donde andas????
Anita y Mireria, mañana os vais a conocer!!! que bien!!!! espero que os vaya muy bien con el cura!!!
Por cierto Mireia, yo hago un crucero por las Islas Granadinas y Antillas, eso durante una semana, y después estaremos en un hotel de Isla Margarita otra semanita...que ganas tengo ya!!!!
Euge, que poquito te queda!!!! Donde anda Rosa hoy también???? hoy todo el mundo está escaqueao!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mireia07 » dv. març 02, 2007 9:21 am

Hola nenes!!!

Estic taaaaaaaaaant contenta.... ahir ja vam fer la paga i senyal del viatge! Quina il.lu!!! Siiiii.... Anna....avui per fi ens coneixerem! Tu saps qui ens fa el curset? El capellà o una parella? Jo estic una mica acollonida... ai deu meu.... a veure que ens pregunta!!!!

Ana m. yo fui a la escola Pia de granollers pero todo mi grupo estudió en el Sant Lluis. Aunque si que conozco gente que iba al Puiggraciós. Con quien ibas? Això, a veure si ens coneixe'm aviat! Que ja en tinc ganes!!! Ole, vaja viatget,no???

Merce... cuida't eh???? Aquests nens...!!!!! Tu deixa'ls pel patí que es desofeguin i així descanses una miquetona d'ells! ;)
Imatge
[/url]
mireia07

EntradaAutor: ROSA25 » dv. març 02, 2007 9:33 am

Holaaaaa wapaaaaaaaaaaasssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!! Buenosssss diaaaaassssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!! [color=red]POR FIN VIERNES!!!!!!!!!!!!!!!!!!Y MAÑANA MI GRAN PRUEBA!!!!!!!!!!!!! QUE NERVIOS QUE TENGO ME QUEDARÁ IGUAL QUE LA PRIMERA VEZ QUE ME LO PROBÉ??? :-/ AHORA MISMO SOY UN MANOJO DE NERVIOS :o-o:
Perdonad que ayer no entrara esque me fue imposible entre el trabajo y luego en casa no me da tiempo pero aquí estoy otra vez.
Anna m, me alegro que tu hermana esté mucho mejor.
Un besote para todas!!!!!!!!!!!!!!! [/color] neukiss-) neujor:-) neu:-D neu:-) :-)) :-) ::-) :-()-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: Euge » dv. març 02, 2007 12:54 pm

Hola guapas!!!!

Por fin es viernes.... aixxxx!!!! que ganitas tenia... que me tienen estresada.... ja,ja,ja

Que guay Rosa.... mañana la prueba.... NO TE OLVIDES LA CAMARA DE FOTOS.... que queremos ver muchas....

Aixxxx!!!! ya veras que guapa vas a estar.... si es que tu vestido es chulisimo.... y la precha tambien.... :-))

Las demás que tal vais?????? :-/
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Anna m. » dv. març 02, 2007 12:58 pm

Hola Euge!!!!!!!!!!! como estás????? a parte de estresada...que tal te encuentras????? yo hoy he ido a la revisón médica de la empresa, me van a decir que estoy hecha un cromo.... en la encuesta me preguntaban las partes del cuerpo que me dolían, y las he puesto casi tooooodas..... a parte tengo insomnio hace meses... vaya tela!!!
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dv. març 02, 2007 1:00 pm

Mireia, yo iba a clase con Olga Ardévol, Roger Crespo, Albert Rafart...no sé si los conocerás...por que zona vives????
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Euge » dv. març 02, 2007 1:12 pm

Hola Anna m. !!!!!

ya estoy mucho mejor.... pero de mi resfriado pero tengo un estres encima....
Y para colmo.... ayer discuti con david.... por las malditas flores.... tia que fui a ver ramos y si no me enseñaron como 100 no me enseñó ninguno.... y no me gustaba ni uno.... le explique que es lo que más o menos me gusta .... y me dijo que me haría una prueba a ver que me parecia.... pero que lo que quiero me saldria por unos 150 o 200 € ¿es muy caro? ¿teneis idea de cuanto puede costar?

Total que despues de estar en la floristeria desde las 19:00 hasta las 21:15... llego a casa... y para colmo le digo a David de malas maneras.... que o llevo un ramo que me guste o paso de llevar ramo... y se lio el pitote... ahora no me habla y no se cuanto le durará.... espero que esta noche o mañana ya se le haya pasado...

Que rollo os he metido.... ¿que so contais?... no tengo ganas de currar....
ImatgeImatge

Imatge
Euge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant