Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 4:22 pm

Ja veus com passa el temps!!!

estaria be fer una llista amb les dates del casament , jo crec que soc l'última...

jo ho trobo original això de la foto, jo li fare també una foto pero amb un marc, una mica mes petit, pero aixo de la tela es original a mi m'agrad *.-o-o.* *.-o-o.*

quina ilu espe aixo dels vostres amics. felicitats wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Anna el nostre fotograf es de Torroella, a nosaltres ens fa un previ, que el farem a la platja, un album digital de 60 paginas, 2 albums petits amb 30 fotos pels pares, 3 copies de cd amb el video i una llibreta amb totes les fotos del casament per poder fer copies, el preu es mes car que el de la espe, pero es que ens va agradar molt , ens costa uns 2600€, es molta pasta, pero bueno es el que mes ens va agradar i es una vegada a la vida.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. des. 27, 2007 4:41 pm

aqui us deixo els vestits!!!
el de rosa clara no el puc penjar...s'assembla al de la sposa dels tirantets aixi que us el penjo el mateix pero el de la sposa!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: TETES » dj. des. 27, 2007 5:04 pm

aixi estava guapa Anna? es que ella es força prima, te bon tipet encara que no es gaire alta tampoc! pel que se anava amb sa mare, la iaia i la tia, el trio calatraba, jejeje!!! per cert, fa uns mesos t'ho vaig comentar que la meva amiga es casava a l'agost, tambe es diu Anna i el seu futur tambe es diu Ivan, doncs es aquesta que tu vas veure!! encara no s'ha decidit pel vestit, aquest dissabte va a pronovias, a veure que sera!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 27, 2007 5:23 pm

Tema solucionat!

Acabo de parlar amb el fotògraf i em deixa el cd, amb qualitat bona per veure en dvd, amb totes les fotos ( incloses les que no surtiran al àlbum) per 200€. Aixó ja es més raonable!

Anna, a mi m'encanta el Manacor!! El trobo super fi, inclós el coll m'agrada! Pero aixó sha de veure posat! Encara que el de rosa clarà i el de pronovias també son molt macos...ens hauries d'ensenyar una foto amb tu a dintre i seria més fàcil! Ja que els tres s'assemblen bastant! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Per cert, avui el tió ens ha deixat un regal que s'havia endescuidat: un gosset!! Un dogo de Budeos...es preciós!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. des. 27, 2007 5:28 pm

doncs si!anava guapa!pero ja te dic k jo numes la vai veure un mument! kina coincidència doncs, no??jo si, em caso el 30 d'agost al far de sant sebastia!! ostres, ja podia haver dit en veu alta el meu nom i el del meu xicot, aixi me n'hagues enterat!!jeje

els meus sogres ens han convidart un cap de setmana a Manresa (d'on son ells, bé, viuen a bcn pero son de manresa ) amb toooootaaaaa la familia...quin estres m'ha entrat!

xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o

per cert, en mitja hora ja tinc fotograf...he agafat vivianne fotograf!!soc rapida rapida!!jejeej wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 5:35 pm

Anna enorabona , pel fotograf, vivanne fotograf, es de Vall-llobrega, fa poc he vist un video y un album d'una noia que es va casa l'any passat.

ostres Miriam quin regal mes guay un gosset ja ens possaras una fotito.
i que be aixo del cd, 200€ esta molt millor.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 5:37 pm

ostres retiro aixo de la foto del gosset ja la havies possat, es super maco,
xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D
Imatge
arohha

EntradaAutor: sira » dj. des. 27, 2007 7:20 pm

Bones!!!!!

Miriam que maco!!!!! és preciós!!!! d'aquests a Sant Feliu n'hi havia 2 (pare i fill) i són preciosos, eh! que tenen els ulls blaus??? són tant macos!!!!

Anna jo no puc veure les fotos però si són amb la model a dins ja les he vist, però si són amb tú a dins no les puc veure !

Ai!!!!! demà firmo la hipotecaaaaaaaaa!!!!! xx0.0x> els companys de feina em diuen que demà vagi de blanc!!!! perquè diuen que serà el meu primer casament !!!! Que em casaré amb el banc 35 anys!!!! i que hi ha casaments que duren menys.... espero que el nostre duri per sempre!!!! xx:-D sempre estan de broma xx:-DD
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 27, 2007 8:01 pm

Si que es maco Sira, i te els ulls super blaus!!!

Anna, enhorabona per el fotògraf!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 27, 2007 8:03 pm

Per cert, Sira, ja tenen raó els teus companys amb lo de la durada dels casaments...avui en dia es mes estable la hipotèca que qualsevol matrimoni!!
Pero a nosaltres no ens passarà...serà per tota la vida!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 8:16 pm

Sira que vagi molt be demà !!!!!!

Anna m'agrada molt el vestit el napols.
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 8:17 pm

ainos he anat al massegur, a mirar per fer el rams de xupx xups, però no he trobat res, jo ho demanare a galacticblum.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 27, 2007 8:20 pm

Hola guapes!!!!!!!!Veig que les festes han anat molt bé...
Miriam quina cucada de gosset, és maquissim!!!!!!!!!!
Anna a mi el que mes m'agrada potser és el Nesga, però és el que diuen totes que s'ha de veure posat.. i tu n'has d'estar super convençuda!!!!
Sira molt be això del pis i molta sort per demà, pensa que demà es Sants Inocents, que no et facin cap brometa, jajajajajaja, i ja tenen rao tu amb l'Anton ja ens varem casar quan varem sortir del notari, tu, això si que es un matrimoni, i el pitjor de tot és que es de tres!!!!!!!!!!! xx;-.)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 27, 2007 8:22 pm

Ostres Arohha jo encara no hi he anat, aixi que no hi ha res.... quina llastima, haurem de comprar-ho al Galactium, miraré la web i a veure que demano.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: montpra » dj. des. 27, 2007 11:31 pm

holaaaaaaaaaaaaaa
hi ha gent que m'ha reclamat l'assistència al forum i ... aki estic !!!
a veure si algú em pot ajudar ... m'he quedat sense el fotògraf que volia, ja que diu que té 3 casaments més aquell mateix dia. Em caso com debeu saber el 24 de maig, i vull foto i video !! algú que em pugui aconselar i ajudar ???
àcies, àcies, àciessssssssssss !!
Miriam, què en faràs d'un altre gosset ?? aixxxxxxx quina dona...
bé uapisimes, a algunes ja us vaig desitjar bon nadal amb un mail, però a les altres ... BBBnadal:-) i :-)08:-)
Un petooooooooooooooooooooooo ! : kissd :
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: arohha » dv. des. 28, 2007 9:34 am

bon dia noies, que tal??

montpra el meu fotograf es de torroella de montgri, si miras ahir vaig explicar el que feien, es diuen serenofotograf.

ainos jo tambe he mirat una mica la web de galacticblum, i ara a principis de gener fare un pedido si vols ho podem fer juntes i ens podem estalbiar una mica, si vols quan ho hagis mirat hem posses les referencies de les coses que necesites y faig el pedido. Y SI ALGU MES NECESSITA ALGUNA COSA QUE HO DIGUI..... i li demanare.

-:.-:.__0.0_
Imatge
arohha

EntradaAutor: VaLu » dv. des. 28, 2007 10:32 am

BON DIA NOIES!!

aixo de fer la llista em sembla bona idea perque jo tambe vindre per veureus en aquest dia tan especial!

montpra amb el tema fotograf jo no et puc pas ajudar, bueno si que et puc ajudar perque men vaig mirar uns quants, si t'interesa m'ho dius, i per on vols que siguin, perque tinc preus de bcn i de girona.

MIRIAM que maco el gosset!

sira molta sort avui, jo ja fa 2anys i 1/2 que em vaig casar amb el banc i ara encara em queden 27anys de matrimoni.jajajaa

anna a mi m'agraden tots!

bueno flors a mi ja m'han fet la inocentada la caldera no em funciona i estic passan mes fred...haviam si comença a xutar perque m'haig de dutxar i amb aigua freda paso, em sembla que tindre que anar a casa el meus pares.

molts petons per totes!!
i en pocs dies ja comença el vostre any!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: VaLu » dv. des. 28, 2007 10:56 am

flors ara posare la llista dels dies de casaments si em deixo algu que em perdoni!
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. des. 28, 2007 11:00 am

bueno guapes, ja m'he decidit!!!
em quedo el MANACOR!! quest mati no treballava i m'ha vingut un arranque!he nat a la botiga snv i me l'he tornat a probar i llavor la noia em diu que em poden fer el coll desmuntable i llavors m'he decidit!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: VaLu » dv. des. 28, 2007 11:12 am

**MARÇ**

22/març --- DEM

**MAIG**

24/maig --- MONTPRA