Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 08, 2008 9:09 am

Bon dia guapis!!!!!!!!!!!!
Miriam, jo crec que si tens dues candidates per donar el ram, el millor és fer-ne un que es pugui dividir en dos, segur que els hi farà molta il.lusió!!!!!!
Jo li donaré a la meva germana, es farà un tip de plorar pobreta.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 9:28 am

Bon dia,

Miriam i tant que a la teva germana li farà molta il·lusió que li donis el ram!!! i encara més si és sorpresa...
Jo com que no tinc germans, li donaré a la meva tia, ja que per mi és com una germana i sempre hem estat molt unides.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 10:30 am

Bon dia noies!

Miriam oi tant que els hi fara ilusió que el ram es divideixi per dos i que en tingui un cadascuna! molt bona idea!

Truffa molt ànims per demà a veure si et pot tocar apropet. Jo ho intentaré dur lo millor que pugui.

Noies avui estic ben xof ahir vaig deixar el cotxe aparcat el carrer sequia (davant el servei estacio) de Girona i quan vaig tornar tenia una caxo ost---i---a al paraxocs que tela! i amb el cotxe nou i negre es veu un munt. Em vaig posar a plorar per que és la segona vegada que em passa i la gent carda el camp... quin morro.... mira que hi ha gent malparida al món. Uix... perdoneu pels renecs però és que no puc!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 10:39 am

Gemmanit, no estiguis xoff!!! alegrat mirant el marcador... ja téns el 4 al davant *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ja et puc arribar a entendre perquè un dia vaig aparcar el cotxe a uns metres de la oficina, i quan vaig sortir resulta que m'havien ratllat el paraxoc, però em van deixar un nota... però lo més bo és que pensaben marxar sense deixar cap nota i sort del municipal que al veure'ls els hi va cridar l'atenció!! i havien sigut un nois que van venir a deixar uns armaris a l'oficina...
Hi ha molta gent que va amb mala llet pel món, que més els hi dóna deixar un noteta posant un telèfon de contacte!!

Gemmanit, per què no et llogues un plaça de parking? jo des de que vaig deixar el pis, vaig buscar un parking perquè de la manera que és la gent no volia deixar el cotxe al carrer, i així tampoc volto buscant parking.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 08, 2008 10:41 am

Bon dia floretes!!!!

Winy, no seria amb el Quart que jugava el teu xicot a futbol amb l'home de la Pruna??

Osti Gemma quina put...., ja gent no te vergonya, cada dia esta pitjor aquest mon...jo ahir tambe vaig agafar una emprenyada.... ens han robat la camera de fotos digital aqui a l'oficina, davant els meu morros! encara no se qcvom s'ho va fer i no em vaig donar compte fins al cap d'una estona, que cabr...... el tiu!!!!

Espe felicitats pel pis, el tindras un dia abans del meu cumple neu:-D quina il.lusio que fa eeh!! ara a poc a poc a posar-lo al vostre gust i a esperar que no trobis molts desperfectes ni bestieses al pis!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 10:49 am

No si es que tinc una plaça llogada de parquing quan vinc a treballar pero vaig tenir que fer un encarreg i com que faltava mitja hora vaig passar d'anar-lo a aportar al parquing per que esta una mica apartat d'on treballo i va donar la casualitat que en la zona blava hi havia un lloc i vaig pensar per mitja hora ho deixo aquí i mira quina ràbia pero això dels parquings l'altre vegada que m'ho van fer va ser al pàrquing eh?! i tampoc va deixar cap nota i com que és d'aquests parquing que nho tens assignada una plaça fixe a saber qui va ser.... en fi una bona merda!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 10:55 am

Bon dia makes
Tetes, el meu xicot no hi ha jugat mai al Quart... era al Sàbat, fa tres temporades!!!
Ara ja no juguen ni un ni l'altre!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 08, 2008 11:05 am

t'ho preguntava perque l'home de la pruna si que va jugar al quart fa un temps i com jo era la que estava al bar del futbol he pensat que al igual ens coneixiem o em sonaries...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 11:10 am

No al Quart no hi ha jugat mai... li he preguntat a la Pruna si li sona si jo et conec, per les fotos diria que no... com sempre voltavem camps de futbol, potser t'he vist, no ho sé!!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 08, 2008 11:17 am

jo he mirat la teva web per veure si em sonaves per com no tens cap foto!! jejeje *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 11:18 am

ara parlava de tu amb la pruna pel messenger
Imatge

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 08, 2008 11:21 am

mira que be!!! no parleu malament eeeh...jejeje neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 11:24 am

no dona, tranquila... som bona gent *.-o-o.*
Imatge

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 08, 2008 11:30 am

neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 08, 2008 11:37 am

Ostres Gemma quina mala sort!!!!!!!!! El cotxe el tens a tot risc???????? A l'Anton també li va passar al carrer de la Creu, però a ell li varen xafar tot el lateral, de davant a darrera!!! I va trucar als mossos perquè anessin a fer un parte, i li varen dir per telefon que com sabien ells que no ho havia fet ell, i els hi va dir que més que res perquè hi havia el frenasso de l'altre cotxe i un retrovisor a terra... lògicament els va engegar i ja es va espavilar, però tela, no van ni anar-hi!!!!!!!!!
Hi ha gent que té un morro!!!!!! Coi, per alguna cosa hi ha els seguros, no???
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 11:44 am

Gemmanit, no et facis més mala sang amb el cotxe... hi ha gent que té moltes males puçes!!!!!!!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 11:45 am

Ja... si que el tenim a tot risc pero tenim por que si ho fem passar pel seguro ens l'apugin! i és el que tu dius que ho haurien de fer passar ells. Si fos jo qui ho hagués fet doncs m'agunato si me l'apugen! pero a sobre ens toca pagar a nosaltres i a més que és la segona vegada i carda una ràbia!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. gen. 08, 2008 12:05 pm

Hola nines!!!!

Ostres Gemma, quin greu em sap això del cotxe!!!! Hi ha gent que té uns cullons!!!! (parlant malament). Ja m’agradaria veure la gràcia que els hi faria si els hi fessin a ells. En fi!!! I ningú va veure res??
Bé, molt ànims i espero que tot es solucioni satisfactòriament!!! :-()-)
Ah, encara no m’has explicat la sensació que vas experimentar a l'emprovar-te de nou el vestit després de tant de temps,..... >.-<:
>.-<: A que se te'n van tots els possibles dubtes?? :-) :-)
I el tema del xal??

Míriam, això de partir el ram en 2 parts em sembla molt bona idea, així els hi podràs donar a totes dues el mateix!!! Els hi farà molt il.lusió, ja veuràs!! >.-<: >.-<: >.-<:

Espe, FELICITATS PEL PIS!!!!! Que bé!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Aviat tindreu el vostre nidito de amor!!! Que guay!! ENHORABONA!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-) :-)

Truffa, MOLTA SORT demà!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

A totes,.....MOLTS PETONS!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 12:15 pm

Hola Gemma guapa!

Doncs sí la solució serà que quan ens vagi bé porar-lo al taller per que els l'arreclin no hi més tutia. Potser en Raül haurà d'anar al casament amb el cotxe abonyagat pero què hi farem!

La sensació al provar-me de nou el vestit... buf!,..... subidón, subidón, subidooonnnn!!! jejeje estava molt nerviosa i els dubtes si que se'm van treure pero ja et dic que hi vull fer canvis suposo que ho veuré més clar quan sigui el meu i l'anem amoldan al que jo vull. Per que la faldilla em vul pujar la capa de sobre per que es vegi més el tul prissat de sota i l'escot també vull mirar d'arreclar-lo i vulld emanar que em posin les cassoletes aquelles per que com que tinc molt poc pit sino sembla que no en tingui i no em fa una forma gaire maca del pit i no m'agrada.
Lod el xal doncs no he decidit res. M'esperaré al març quan me'l torni a posar per mirar a veure que. No sé hi ha algo que no em quadra potser no és el tipu de xal que hi va bé a aquest vestit... tu en portaràs? potser també m'emprovo el cinturó a modo de collaret o potser no en porto ja veuré.

Vosaltres us gastaríeu 165€ per un tocat pel cabell? jo ho trobo super car pero es que si no tampoc sé que psoar-me! es un dilema....

Mira un que es veu millor el tocat tot i que està mal posat us feu una idea....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 08, 2008 12:21 pm

Gemma a mi m'encanta lo del cabell, de debò el trobo fantastic!!!!!!!!
El que passa és que 165 €.... no et podrien arreglar una mica el preu, amb el que et gastes allà!!!!!!! No sé qui no plora no mama.... però si aquest t'agrada, ja no en veuras cap altre que et convenci el 100 %, al menys a mi és el que em passa......
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant