Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 12:29 pm

Hola Gemma, què tal? com ca la feina amb el nou organigrama?'jejejeje

Gemmanit, com diu l'Ainos parla amb la botiga que t'arreclin el preu... jo penso que és una mica car, només per unes hores 165€ és un pel car...
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 12:53 pm

Si potser parlar amb la botiga seria una bona opció però no crec que em facin cap rebaixa és més potser és l'únic tocat que tenen per que em va fer el comentari que m'ho pensés que encara era aviat per que la gent es comprés aquest complement i que molt seria que quan el volgués ja no hi fos així que segur que si no pago jo els 165 € els pagarà una altre....

Heu mirat alguna cosa o sabeu d'alguna botiga que es puguin mirar coses d'aquestes?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. gen. 08, 2008 12:57 pm

Hola nines!!!

Gemma, guapa, ja veuràs que ho solucionareu aviat això del cotxe!!! :-)ok:
Sí, sí, que portaré xal, més que res perquè a l'octubre quan hi vaig anar ja el vaig encarregar, així que ara me l'he de menjar amb patates!! neujor:-) neujor:-)
No, en serio, sí que en portaré, però només per a l'esglèsia. Ah, i si em casés pel civil l'hagués canviat pel negre, però no sé, potser li donaria un iuiu al capellà!! >.-<: >.-<: Ah, i segurament també em quedaré un collaret que em va agradar molt,..... :-)ok:
Ah, i pel que dius del complement del cabell, no sé. Jo sóc del parer de que si t'agrada molt i molt, endavant, no et quedis amb les ganes. Total, després de tot el que ens gastarem,.....Però bé, has de ser tu,...

Agbe, reina, tot igual!!! Jejejeje. Diuen que els canvis seran a Alta Direcció. De moment jo ahir vaig frimar contracte indefinit!! :-///: :-///: :-///:

Bé guapes, fins ara!!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. gen. 08, 2008 1:01 pm

Ah, i jo també em posaré els 2 cocos!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Més que res perquè, al no portar sostenidors, el pit queda millor!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 1:02 pm

Gemmanit jo no sé de cap botiga on venguin complements, però segur que a Girona han d'haver. Poder la Tetes sap d'algun lloc.
Com dius, segur que si tu no pagues els 165, segur que n'hi ha altre gent qe els pagarà...però no s'ha de pensar així, sinó mirar a lo que tu li dones importància, ... jo tinc clar que no vull gastar-me gaire diners en el tocat, prefereixo gastar-me més en les arrecades ja que les podré dur sempre, és una opinió!!

Perdona pel rotllo.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 1:03 pm

Gemma, FELICITATTTTSSSS per aquest indefinit!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. gen. 08, 2008 1:06 pm

Agbe, guapíssima, MERCI!!!!!!!! >.-<:
Sí, no és la feina de la meva vida, ni molt menys, la veritat!!! Però bé, almenys podré estar "tranquil.la" fins el casament!! :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 1:09 pm

Ostres Gemma molt bé per aquest indefinit!!!!! ah! i cocoteros al poder!!!! :-)) :-)) :-))

Agbe jo penso igual que tu hi ha coses no que em vull gastar peles. Allà a la botiga em demanaven 60 € per unes calces! i jo no porto ni pantalons de 60€!!! així que ni loca! no sé m'ho pensaré a veure que.... algún dia m'iluminaré i ho veuré clar.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. gen. 08, 2008 1:16 pm

MERCI GUAPÍSSIMES!!!!! =0-0-) =0-0-)

Veieu, jo el dilema el tinc amb les arrecades i el pentinat!!! :hmm::
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 1:31 pm

Jo el pentinat el deixo en mans de la perruquera al 100% per que per moltes fotos que mirir sé que a mi no em quedarà igual i el tema de les joies jo encara ni hi he pensat!!! :-/ que us posareu??? jo collaret em sembla que no només arrecades i un braçalet pero de plata per que tampoc tinc pasta per gastar-me....
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 1:34 pm

Us poso 3 pentinats nous que he trobat i que vull imprimer per portar-li a la perruquera....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 08, 2008 1:40 pm

Bon dia guapíssimes!!!

Gemmanit quina p--uta--da lo del cotxe!! Ostres quina rabia!!! I a sobre amb el cotxe nou!! Es que hi ha cada mal parit... quina ràbia...mira d'agafar-te'ho el millor possible :hmm::
Pel que fa al detall del cap...mira es caret, pero pensa que si t'agrada només et cases una vegada!! A mi lo del cap ja em cosat uns 110€, pero es el que m'agradava i tampoc vull donar gaires voltes...

El tema joies, jo en principi només duré l'anell, un braçalet, les arrecades i no crec que porti res al coll ja que el meu vestit no hi queda gaire bé, pero tot hi així ja hi miraré el dia de la proba...

Tetes, quina ràbia per la càmara...hi ha sobre devant teu!! es que tela... :--( :--(

Joer noies, la blommie no diu res...desprès li enviaré un privi >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 08, 2008 1:42 pm

Gemmanit m'encanten els tres!!! M'els guardo!!!

Per cert, as pensat en probarte un vel?? a l'omillo ti queda prou bé... jo no el volia i al final mhe le quedat!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. gen. 08, 2008 1:49 pm

Hola nines!!!!

Gemma, per mi tots tres són preciosos. De fet, m'agradaria portar una cosa semblant, així que si no et fa res, me'ls guardo!! :o-o:

De totes maneres, a mi em tira més el 2. El 3 és preciós, però jo no vull portar la cara tan i tan "despejada". No la tinc gaire fineta, i prefereixo portar aquesta mica de "serrell" de costat.

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: montpra » dt. gen. 08, 2008 2:13 pm

Hola !!
- Felicitats pel contracte indefinit !!

- Miriam, tu volies fer un encàrreg de bolis oi ? a mi m'agradaria agafar-me alguna cosa. Hi ha web per mirar ? Aixi podriem fer una compra conjunta i no estem gaire lluny per donar-nos les coses.

- Necesito ajuda amb el tema regals ... Tinc pensat només el regal per les mares que és un marc de fotos amb una foto del dia del casament.
Em falten es regals per :
* pares
* àvia
* tiets
* germà (no se encara si li faré)
* el padrí
* algun detall per el amics més íntims. (no tinc parelles, per tant lo dels nuvis res de res, com a molt al meu futur cunyat que porta 2 anys amb la xicota).

Gràcies !!!!!!!!!
una abraçda !
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 3:12 pm

Bona tarda guapes,

Gemmanit, poder si et probes un vel com diu la Miriam, d'aquests que són moderns... poder et veus bé i desprès et serveix com a xal, no sé, és una altra opció. Hi han noies que el vel desprès l'utilitzen com a xal... M'agraden molt els tres pentinats, i sobretot el 3 perquè és veu molt bé la cara, però això va a gustos com tot.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 3:14 pm

Miriam, sí ens hem quedat al músic de Mas Pau. Què vols amb lo de quan posen música al restaurant??
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 3:28 pm

Per això poso els pentinats per que ens els poguem guardar i tenir-los com a idea. Jo els imprimiré i els hi portaré a la perruquera el dia que hi vagi. També li portaré la foto del tocat de plumes a veure que en pensa....

A mi també em passa això que jo no tinc una cara fineta i mona i per això no el vull dur tot recollit.

Agbe tema vel no sé sempre he pensat que els vels son molt clàssics o jo no n'he sabut trobar un de modern! :-/ no sé estic bastant feta un liu amb això!

Montpra el tema regals és molt personal. Però normalment a les àvies se'ls hi regala un ram de flors. Nosaltres als pares els hi regalarem una ampolla de vi d'aquells bons i mirarem si la podem eprsonalitzar a dins un cofre de fusta. Als germanas els hi volem regalar un marc de fotos digital i a dins hi grabarem fotos de nosaltres des de petits amb ells fins ara. Jo al padrí li vull regalar el poster del padrino però encara no m'hi he posat a fer-lo. I si vols fer und etall als més intims no sé,.... pensa amb algo que els hi agradi, les seves aficions, etc....
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. gen. 08, 2008 3:45 pm

Hola nines!!!

Gemma, no, ja m'ho imagino. La veritat és que són molt xulos!! Te'ls faràs amb el cabell llis o arrissat?? Ufff,.... jo és que amb el cabell arrissat no m'hi sé veure, mira tu quina tonteria, però bé... :o-o:

Montpra, merci!!! :-)
Ostres, amb això dels regals no et puc ajudar massa. Em sap greu, però és que estic igual que tu. No tinc ni punyetera idea de quants nuvis donar, quins regals fer, ni res,..... Sóc un desastre!!! :-/ Encara no tenim ni el viatge!! Però sí el 5 davant!!!!! :--( :--( :--(

Agbe, respecte això del vel, d'utilitzar-lo com a xal, ho he vist a alguna núvia i està molt bé!!!! Gemma, te'l vas provar el vel???

Fins ara guapes!!
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 4:12 pm

Bona tarda a totes nines!
Jo amb el tema del pentinat estic super tranquila, vaig parlar amb la meva peruquera i hem va dir que ja pensaria alguna cosa, peró que no sortis del meu estil... m'he estat deixat el cabell llarg tot l'any passat i el mes passat hem presento a la pelu i li dic " tallem el cabell que semblo la Pantoja... " i la tia va i hem talla un pam.
Varem quedar que un cop li porti la foto del vestit, ella anirà a on compra les coses per la pelu i hem comprarà algun complement, i després ja li pagaré, ÉS MAQUÍSSIMA!!!!!
O sigui que està tots a les seves mans... i a sobre hem va controlant cada quan hem toquen les metxes per apurar al Juny.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant