Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 7:13 pm

Sira segur que ens veurem nosaltres aqnem de vikingos i ens veuras d'una hora lluny!!! jejeje
fem molt el boig, pero per carnaval tot si val.
Per cert la botiga de detalls que deies nova a St Feliu. es la que hi ha al costat de la Montserratina???
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: truffa » dt. gen. 08, 2008 7:15 pm

Ah si mireia ella demà també hi va, jo també estic nerviosa, també vaig acabar akest gener i demà havera on em toca. Ella fa molt que està a llistes???

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: sira » dt. gen. 08, 2008 7:17 pm

Ja us veurem!!!! segur!!!!

Sí la botiga nova es diu Kukadas em sembla i sí està al costat de la Montserratina, hi vaig anar l'altre dia i hi ha una noia molt agradable i em deia tots els preus, perquè nosaltres vam anar a mirar parelles de nuvis i cigonyes i li vaig dir que voliem fer números del que ens costaria i que si ens podia dir el preu de les parelles de nuvis i quasibé ens els va dir tots!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 7:18 pm

Que va!!!
Ella treballava la llar d'infants de Platja d'Aro des de feia bastants anys i va decidir anar a llistes ella va començar al setembre. fa molt poc.
Esta guinyada i tu fa molt? a on t'ha tocat fins ara has tingut sort???
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: truffa » dt. gen. 08, 2008 7:25 pm

Jo fa desde l'any passat,akest és el segon any, i en principi tenia feina de mitja jornada per tot l'any però la persona sha incorporat abans i apa, doncs ara sant tornem-hi, no et pensis jo també estic nerviosa perquè akest any és molt important i no m'agradaria a més a més està estressada per la feina i per està a la quinta llet treballant.
Hem de tenir esperança, jo també sóc d'infantil, espero que tinguem sort les dues!!!!

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 7:26 pm

M'en vaig !!!
Acaba d'arribar en Xavi i li toca l'ordinador per ell i a les 8 tinc reunio per parlar de com fem la presentacio de Carnaval!!!
Demà xarrem
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 7:28 pm

Aixo espero truffa.
Molta sort a les 2!!!!!!

Hi ha una amiga meva que li ha tocat a Roses i ella es de Calonge i el setembre de l'any passat es va casar i aquest hivern ha hagut d'agafar un pis pqno volia estar tant de temps a la carretera i l'altre dia vam estar parlant i esta molt trista i diu que esta casi depresiva i que no sap si agafar la baixa. això no hi ha dret!!!
Haurien de posar els mestres mes a prop de casa!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » dt. gen. 08, 2008 7:31 pm

Ostres noies des del 23 de desembre que estic engripada i ahir no vaig anar a treballar estava XOF!!! :--( fins ara tenia molta molta molta tos i mal de coll, tenia tanta tos que a les nits no podia dormir i avui he anat al metge perquè estic cansada....
en serio estic feta caldo, i a més em feia molt mal a la part de la lumbar esquerra on comença ha haver-hi les costelles, sembla que em clavin una punxada, un punxó, un ganivet cada vegada que estarnudo o tinc molta tos i a més de molta mucositat......
avui quan li he dit a la (+:-) doctora lo del dolor a l'esquena i

m'ha dit que: Te has lastimado un par de costillas :--( ja deia jo que em feia molt de mal !!!! m'ha punxat al cul !!!!!!! feia ANYS!!!!! molts anys que no em punxaven al cul.
sira

EntradaAutor: sira » dt. gen. 08, 2008 7:33 pm

Adéu Mireia!!!! que vagi bé!

Després de fer-vos el meu parte mèdic neujor:-) us deixo fins demà que he de sopar i mirar VendelPlà.

Fins demà!!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
sira

EntradaAutor: sira » dt. gen. 08, 2008 7:35 pm

Trobo que els comptadors ara baixen més ràpid que abans, no us passa??!!!!
sira

EntradaAutor: truffa » dt. gen. 08, 2008 7:45 pm

Es que aixo si que és una jugarreta mireia, és el que realment fa por, jo d'ella pensaria en ella, i si cal que agafi la baixa, primer és la salut, a mi si em toca puigcerdà que espero que no renuncio, passo de viure apartada de la meva parella.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 08, 2008 8:46 pm

Sira, uff amb el dolor i a sobre refredada i amb mal de coll!! Espero que et milloris.

Truffa, molta sort per demà!!!espero que et toqui aprop de casa.

Mireia, quina feinada amb això del carnaval... però el resultat és espectacular!! jo normalment vaig a la desfilada de Palamós, perquè la meva tia viu allà.

Records a totes!!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 08, 2008 8:52 pm

Bona nit noies!!

Sira, espero que et milloris...a mi em va passar el mateix... i els metges em deien que el dolor que tenia era de l'esforç de tossir, i res, vinga calmants, i després varen dir que era una contrectura muscular, i anar passant el dies, i jo amb aquell dolor insoportable que casi no em deixava respirar i no podia ni estirar-me per dormir :--( :--( :--( I al final m'hen vaig anar a una fisioterapeuta a Figueres i resulta que tenia una costella enfonsada i ni amb les radriografies podien veure-ho els molts catetos!!! Llavors al cap de tres dies ja estava molt millor!! :-///:

MOntpra, jo ja tinc fet el pedido de bolis pollo pero si vols et puc demanar el que et calgui perque encara m'han d'enviar el pedido!
La pàgina web és: www.mibodaeninternet.com

El tema dels regals, doncs no et puc ajudar gaire, ja que no ho tinc gaire clar... en principi als pares els hi regalem un quadre amb una foto nostre, a les iaies també voliem regalar-lis una foto, pero en contres de quadre, amb un marc. A la meva germana, doncs encara no ho tinc clar, ja que avui he estat parlant amb el de les flors per fer el meu ram en 2 i m'han aconsellat que no ho fassi ja que el ram no serà tan maco perque és molt complicat partir un ram en 2 si es de cascada... :--( Així que no sé que fer... Llavors, doncs res, la entrega de nuvis massiva, els nuvis segurs, un regal als meus tiets que faran 9 anys de casats, el pòster del padrino al padrí, alguna cosa al soltero de oro, el meu ram i els rams xupa-xup a les meves millors amigues...em sembla que no em deixo res...

Truffa, molta sort amb el sorteig, espero que et toqui ben aprop i que sigui per força temps :-) :-) :-) :-)

Ara li acabo d'enviar un missatge a la Blommie, haviam que diu!

El tema carnaval..M'ENCANTA EL CARNAVAL!!!! Llàstima que l'Albert no ho suporta, pero bueno, cada any surtim a la disco i jo sempre em disfrasso!! Ja tinc ganes de que arribi!!! Ademès sempre em venen bons records ja que l'Arnau, va ser colat dintre meu per carnaval! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Vinga guapes, fins demà!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 9:22 am

Bon dia guapes,

El post a la segona pàgina no pot serrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! :o-o:

Truffa, molta sort! ja ens diràs alguna cosa, a veure com t'anat!
I Mireia, espero que la teva germana tingui molta sort i li toqui a la zona.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 9:28 am

UIIIIIIIIIIIIII UIIIIIIIIIIIIII a la segona pàgina ni parlar-ne!!!!!!!!!!!
I el carnaval quan és?????? A mi m'agrada anar a veure la rua i a Platja d'Aro és molt xulo, a quina hora surt la rua???????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 9:32 am

Bon dia guapes!!

Nenes si que xerreu!!!!

Primer de tot Truffa així que puguis conecta't i diga'ns com ha anat tot!!! espero que tinguis molta sort de veritat! i la tevagermana Mireia també espero que li vagi bé.

Sira guapa fes bondat que son lo pitjor els costipats mal curats!!!! i el tema de les costelles a mi també em va passar una vegada i tela el mal que em feia així que t'entenc perfectament. Ah! i si a mi també em sembla que els comptadors baixen ara més depressa!!!!

Miriam suposo que ahs demanat els meus bolis pollos també no??? no t'has oblidat de mi no guapa???

Noies us he d'esplicar el tema del tocat i del vestit en general per que ja m'he iluminat a mid e tant en tant em passa que espero la iluminació. No em compraré el tocat de 165€ per que ho trobo excessiu i les peles no em sobres així que és de tontos estirar més el braç que la màniga. També he decidit que no portaré cap xal i potser ni portaré el cinturonet negre.
Ahir vaig estar parlant pel messenger amb una noia que abans estava en aquest forum. Jo quan em vaig registrar em vaig estar llegint tooootes les cròniques del seu any i ella em va impactar em sembla que és la núvia més guapa que he vist per aquest forum amb el seu conjunt de vestit i complements super elegant i fina i jo volia ser com ella era el meu objectiu per que la vaig trobar molt guapa. Portava un tocat al cabell que a mi personalment (sobre gustos no hi ha res escrit) m'encantava i em vaig posar en contacte amb ella per saber on l'havia comprat (d'això ja fa temps) doncs resulta que els fa ella té una linia de tocats i de arrecades, pulseres, etc. i té botiga però a sitges. Li vaig enviar una foto del meu vestit i em va aconsellar amb el que em quedaria bé o no i em sembla que em farà ella el tocat per que podem quedar a Barna. Els fa amb cristallets d'svaroski i plumes i el que faci falta i un de molt currat et pot costar 100 - 120 euros. Quan li vaig dir el que em demanaven per el meu es va posar les mans al cap per que ella quest tipus em sembla que els fa per 80-90€.

Ostres vaya rollo que us estic cardant!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 9:40 am

Gemma(nit) res de rotllo!! molt bona aquesta il·luminació que has tingut. t'has de sentir còmode i guapa aquell dia, i si et veus bé sense xal pues endavant.
Podries posar alguna foto d'aquesta noia el dia del seu casament??o posar-nos el link de la seva crònica?
Agbe

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. gen. 09, 2008 9:47 am

ostresgemmanit jo tambe se de qui parles... crec!! es deia algo com kasba o kalah o algo aici, no??? ostres a mi también m'aniria be poder parlar amb ella, es deia...deborah??? oxtres si, portava un vestit molt maco i senzill quan es va casar i un tocat molt guapo!!!a mi m'agradava molt l'estil...también volia un vestit paraula d'honor i aixi en part per aixo....
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 9:50 am

Molt bé Gemma amb les teves il.luminacions, a mi em sembla encertat no portar xal amb aquest vestit, a mi tampoc em convencía massa, però lo del cinturó si que trobo que hi queda molt bé, li dona un aire....no sé a mi m'agrada!!! La veritat si trobes un detall pel cabell semblant, que t'agradi i més econòmic, doncs millor que millor, jo el trovaba una mica caret.....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 09, 2008 9:53 am

Hola nines!!!!

Truffa, molta i molta sort!!!! Ja ens diràs el què,.... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Mireia, i molta sort per a la teva germana també!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sira, guapíssima, cuida't molt i molt, que els costipats mal curats,.... Fes repós!!! :-()-)

Gemma, em sembla molta bona idea i una gran decisió el que ens has explicat!! Sí, crec que ja se qui és. Sí Anna, es diu Kalah (nick) i crec que es va casar a La Cucanya!! La veritat és que estava molt i molt guapa el dia del casament!!!!!!! :-)ok:

Fins ara,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant