Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 12:57 pm

T'envio un mail guapa!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dc. gen. 09, 2008 1:04 pm

Ei nenes no parelu de nervis, que jo amb lo del pis i veient el marcador i només tenir el cap de setmana per fer les dues coses estic dels nervis, m'han sortit granets al front i estic tot el dia amb la ma al front que me'ls estic posant pitjor. Hauré de començar també a prendre valerianes o algu pk sinó arribaré al casament amb una cara que el nuvi pot sortir corrents! I a mi els nervis hem donen per menjar a sobre!

La Pao està gupaissima, el pentinat es molt macu i el vestit també.

Bé no he tingut sort ni amb el bus ni a la parroquia, el bus no m'agafa el teléfon l'haig d'estar trucant fins que l'agafi i la parroquia té unes hores concretes de despatx. Així que el meu intent d'avançar alguna cosa del casament avui a fallit, espero que més tard el del bus m'agafi el telèfon, però no ens posem nerviosos, jeje! :-///:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 1:07 pm

Tranqulies nenas..... heu d'estar relaxades!!!

Jo al contrari que totes vosaltres, vull anar a que em donguin una dieta per engreixar-me neujor:-) :-///:

En fi, sha acabat la hora de informàtica...desprès ens veiem!!

Petonets
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 1:24 pm

Haurem de contractar un professor de ioga particular per que ens dongui classe suna vegada a la setmana totes juntes!!!!

Però hem de mantenir la calma!!!!

Noies sabeu que em passa a mi que m'ha vingut la warry avui i posant-me a comptar em toca que em vingui per la lluna de mel!!!! :-( així que em sembla que haure de trucar a la meva gine i tornar a pendre pastilles tot i que no ho volia fer....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 09, 2008 1:44 pm

Hola nines!!!

Mireia, reina, que jo tampoc t'he dit res!! És que em costa una mica seguir-vos,.... Regalar el ventall em sembla una idea genial!!! De debó!!! Nosaltres també haviem pensat fer-ho, però al final han guanyat les anxoves i el vi!! jejejeje.

Nenes, ja he vist les fotos de la PAO. Està guapíssima!!!!!! El vestit és preciós, eh?!!! Però crec que ella juga amb "avantatge". Em sembla que de per sí ja és una noia espectacular (alta, guapa, etc.), però bé, farem el que podrem,... >.-<:

Uix, m'esteu acollonint!!!! No ens posem nervioses!! :-) :-) :-) Tot sortirà rodó!!! :-///: :-///: :-///: :-///: Ja ho veureu!!! :o-o: RELAXXXXXXXXX!!! :-)ok:

Gemma, jo també estic amb la warry des d'ahir!!! Llavors a mi em coincidirà?? Com es compte això?? jajajajajjaja.

Ah, MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES per felicitar-me pel contracte!! Sou uns soletes!!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 1:55 pm

Tens raó Gemma juga amb avantatge pero bueno com tu bé dius farem el que podrem!!!!!

Doncs nena comptant!!! jo tinc el cicles super regulars de 26 o 28 dies quasi sempre de 26 i he anat comptant..... 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.......... així fins el meu casament i toma ya! em toca pel viatge de noces!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 1:58 pm

A mi també em toca, pero com que prenc pastilles, doncs no farè semana de repòs i listo!! Encara que com que volem encarregar a la peque, possiblement tingui que fotrem!!! neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. gen. 09, 2008 2:03 pm

a mi tambe em toca pel viatge, también m'haure de fotre!!!
pero com q no prenc pastilles pq tinc molts fibromes als pits i em fan molt mal no prenc pastilles per no empitjorar, aixi que a fotre's..ara, com q segurament también ENCARREGAREM PETIT!!HO HEM DECIDIT!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 2:04 pm

EEIIII Anna!!! Quina bona decisió!!!

Jajajja, llavors haurem de fer quedada de mamis!!!

*.-o-o.* :*:-) :*:-) :*:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 2:07 pm

Ostres com hi aneu ja n'hi ha tres que van a pel peque aquest any! la Sira, la Miriam i ara l'Anna!!!! molt bé guapes! jo m'esperaré almenys un anyet i mig! si fos per en Raül ja m'hagués casat embarassada pero jo no em deixo embarassar... :o-o:
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dc. gen. 09, 2008 2:37 pm

ostres nenes!!!! un ratet al demati i tela :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
jejejjej,be ja tinc mes cosetes enllestides!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
miriam kien greu aixo del ram!! i com es k no tho pugin fer???? ami al moment la noia va posar cara de :o-o: pero al final cap problema mho faran,i per k no fas k et facin un igaul pero mes petit,una replica?? no???
vaja tela kina casualitat a mi tambe ma vindra la warri"" com dieu,, per el viatge i no se k fare per k jo porto un diu aixis k amb tocara trucar al gine avera k amb diu.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 09, 2008 2:42 pm

Hola nines!!!

Jejejejejejeje, tens raó Gemma!!! Doncs ja ho he comptat!! En principi, si els càlculs no fallen, l'última regla em vindrà el 22/6, així que tallaré ben just!! ::bna// ::bna//
Ostres, doncs jo, pel que fa a tenir fills, no sé,.... Dubto molt que abans dels 30 en tingui,...

Míriam, quin greu això del ram. No sé,.... hi ha gent que fa rèpliques, no?? Bé, tampoc no em facis massa cas, que jo vaig molt perduda amb tot això,....

Bé guapes, fins ara!!

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Dem » dc. gen. 09, 2008 2:42 pm

nenes jo estic per treure el marcador per k estic fatal ja,
no se k mossegarme,jo en prenc unes herbes pero la veritat es k avans notava algo pero ara fara 15 dies k ja no amb fan res, la meva amiga diu k faci molt l'amor k aixo treu tensions i en santi super content aixis k nenes ja ho saveu em de fer molt :llit:: :llit:: : kissd : :-)(-: .:..::.:::-) .:..::.:::-) :llit:: :llit:: :llit::

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dc. gen. 09, 2008 2:50 pm

be nenes os deixo fins dema k tinc k :e:-)e encarai despues acavar de .-*.:-).*.* c[]c .::s--:... i devagades en conecto un ratet a la nit pero avui toca .:::tv::·· k comença anatomia de grey .*...*..*
i despues : kissd : :llit:: ,per començar a treure tensions !!!!!!!!
jjejjeje vinga doncs molts neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
per totes

Imatge
Dem

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 3:13 pm

M'esteu estressant!!!!!!!! En serio, jo soc molt i molt nerviosa, bé més aviat esverada, ho faig tot de pressa!!!!!!!
Espe, a mi em passa com a tu amb els granets, per això ja vaig al dermatoleg, l'any passat per aquestes dates vaig passar una mala època i se'm va posar una cara, no feia res més que plorar i encara era pitjor...
Si aquest any em torna a passar el metge ja em va dir que em donaria un tractament a base de pastilles, el que passa es que son molt fortes i al principi fan sortir més grans, però un cop s'han tret totes les impureses... llestos mai més un gra!!!!!!!! Si el faig he de començar aviat ja que si no m'agafarà el brot massa tard, i a més a l'estiu tampoc es poden prendre aquestes pastis, no sé què fer estic una mica nervi també per això, per això potser les flors de bac em podrien anar bé, per netejar i calmar-me una mica, perquè jo si que em faig un fart de parlar i cridar a les nits!!!!!!!! I això ja és un sintome!!!!!!!!!!! :--(
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 09, 2008 3:22 pm

Hola nines!!

Espe, Ainos, Dem, Anna, Gemma, i totes, això no pot ser!!! :-)
No us poseu nervioses, dones!! No sé, jo crec que en general ho portem tots força bé i amb temps, no?? :o-o:

Espe, és normal que estiguis nerviosa, perquè a part del casament tu tens el tema del pis, però tranquil.la. Personalment crec que ho portes tot força avançat!! :-)ok: :-)ok: Ànims guapa, que tot sortirà PERFECTE!! :-)

Ainos, reina, no sé, ves al metge i explica-li. Millor fer-ho amb temps!! Per anar-hi no perds res!! :-()-)
I pel que fa a les Flors de Bac mira-t'ho. Jo no n'he fet mai, però a tothom que conec que les ha fet li han anat molt bé, i és una cosa que mal no et pot fer, ja que és natural.

Vinga guapes, ànims i tranquil.les que tot anirà molt bé i estarem totes guapíssimes de la muerte!!! Apa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets,

Gemma
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 3:38 pm

Ostres Dem quins consells la teva amiga!!! doncs mira au totes a fer l'amor com unes desbocades!!! vigileu amb els veïns pero eh??!!! no els hi trenqueu el son!

Jo fa temps que me n'havia pres una temporada, vaja 3 anys, i ara feia temps que no ne'm prenia pero mirant la meva agenda aquí a la feina i lo dels casament vaig començar a veure que em vebia el nerviosime i vull disfrutar de cada moment i no atavar-me ni a la feina ni amb el casament i és per això que hi he tornat a part que no fas pas cap aml és natural i segur que em van bé igual que en el seu moment em van anar.

Truffa com ha anat? ja ho deu saber no??? a veure si ens ho explica....
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 3:47 pm

Si Gemma ja tinc hora el 28 de gener.... jo hi crec molt en les coses naturals, i a més és el que dieu que mal no en fa pas, ja m'ho miraré tranquilament i a veure què faig!!!!!!!
Això, on és la Truffa!!!!!!!! Volem saber!!!!!!!!!!
Ah Dem també m'apunto al consell de la teva amiga, amb amigues així no has de patir mai, jajajajaja :-))
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 09, 2008 4:18 pm

Bona tarda!!!!

nenes nenes que us veig super nervioses i atabalades, que encara us falta força i ho porteu molt be i teniu temps per tot encara!!! vinga no us enfonseu i bueno, si :llit:: :llit:: :llit:: treu tensions, doncs au, que tremolin els veins, jejeje!!

Les nuvies del 2008 aneu fortes eeee, en busca i captura del peque de seguida!! a veure si teniu sort i torneu amb el bebito encarregat de la lluna de mel!!! nosaltres tambe ens hi posarem en el trnascurs d'aquest any segurament, en principi em decidit que cap a l'abril o aixi.. :-///: :-///: :-///: :-///:

TRuffa manifestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'ttttttttt!!!!!!!! espero que hagis tingut molta sort i et toqui una escola ben a prop de casa!!

Tema warry, jo l'havia de tenir abans del casament i se¡m va retrassar tant que la vaig tenir a Riviera Maya, una jugarreta vamos, pero tampoc va ser tant terrible, ho vam portar com vam poder, quin remei!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 4:29 pm

Hola,

Uixxxx... jo de moment no estic nerviosa, però només de veure-us... ja em començo a posar...

Ainos, jo per nadal vaig començar aquest tractament de les pastilles per l'acné, perquè em va per temporades. Hi ha mesos que em surten granets i d'altres que res, i em deixen com taques. I fa un mes que hi vaig anar a la dermatologa i me les va receptar però tingues en compte que no pots fer-ho a l'estiu, i tampoc et pots quedar embarassada durant aquests mesos que dura el tractament. És bastant fort. Però com diu el refrany " para estar guapa hay que sufrir", no???
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant