Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: truffa » dc. gen. 09, 2008 7:27 pm

Bona tarda reines,

Us explico el dia, per cert perdoneu si no us he llegit avui però és que no estic gaire contenta i a més tinc feina per posar-me al dia del cole nou.

Doncs era de les primeres a triar, tenia aprox. 5 persones per davant, i allò que vas xerrant amb altres i també n'escoltes d'altres, i vas intentant descobrir si hi ha moltes persones del lloc on vius per saber la competència que tindràs, i just he sentit que hi havia una noia de sant feliu de pallerols, aprop d'Olot, m'he fixat en ella is emblava bastant més gran que jo i he deduit que duria portar més temps treballat que jo per tant un número abans que jo.

Bé entrem ens donen les llistes de baixes que hi havia, i just hi havia la que m'havien dit d'oLOT que també sabi que era fins el juny i a mi minteressava, doncs aixo que just akesta noia em pregunta, ets d'olot no?I jo li dic sí, i em diu sóc d'infantil i també m'interessa la plaça akesta dolot, i jo li dic doncs em sembla k estas per davant meu i a mi tmb minteressa. I amb akestes que he començat a mirar com una boja altres baixes que estiguèssin aprop perke sabia que ella l'agafaria, i bé la criden en ella i l'ha agafat, però el més fort és que just després em criden en a MI, m'ha agafat la baixa davant dels morros..

Nennes quina rabia, de veritat que la pobre noia no mha fet res però quina ràbiaaaaaaaaaaaaa

I finalment no mha kedat més remei d'agafar una de girona, per 15 dies, tutora de P5.

Estic bastant desanimada la veritat, perquè veig que no tindré feina fixe i estable i just quan em caso, mai es pot estar trankil, sóc ben gafe.

Per cert mireia i la teva germana????M'ha semblat veurela però estava tant atabalada que no he pogut acostarmhi la veritat.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 7:28 pm

Bona tarda noies!!

Ei! Jo també vaig amb la Miren, sóc de l'aliança, i és a figueres on vaig coincidir amb la Tetes!! Quina casualitat! Doncs jo no en tenia ni idea de que fos bona...simplement és la que em va donar hora abans! :-) :-)

El tema babys, nenas, disfruteu de la vida de casades, i ja arribarà! Encara que jo personalment sóc de les que pensen que els nens s'han de tenir joves, perqué la paciencia i l'activitat que s'ha de tenir per poder disfrutar-los és impresionant!!! El meu tiet acaba de tenir la primera nena, y te 42 anys!!! Trobo que es massa...no sé...el meu pare quan en tenia 42 jo ja tenia 18 anys!! I la relació am,b ells super bona...penso que si els meus pares ara tinguessin 60 anys seria molt diferent.. Pero bueno son opinions! Jo crec que l'edat ideal és entre els 25 i 28... jo em vaig adelantar, pero no m'en repenteixo gens ni mica...ES EL MILLOR QUE ET POT PASSAR A LA VIDA, EL MILLOR :-)) :-)) Així que repetimos???

El ram, doncs no el poden fer en dos, perque com que jo el vull amb casacada, doncs si el monten per poder partir-lo, diuen que no quedarà gaire bé...així que res... I lo de la rèplica ja ho havia pensat, pero es que no vull que es senti inferior a la meva tia ( per tenir el gran ) així que res... ( paranoies meves) ja trobaré alguna altre cosa.
Se us acud algo??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 7:33 pm

Ostres Truffa, ja em sap greu...quina ràbia!! A sobre la de devant teu...quin pal!!! Pero bueno ànims, a la tercera va la vençuda!!

De veritat, agafat-ho el millor possible, reina :-/ *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dc. gen. 09, 2008 7:38 pm

Merci perls ànimcs miriam, però costa molt quan ja tenies el cap una idea i em pensava que l'aconseguiria i no ha estat així, ilusions que et fas. I també és una preocupació pel tema de no tenir feina tot l'any.

Jo també penso com tu amb el tema babys, a mi m'agradaria tenir cap als 28-29 anys.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 7:42 pm

Vaja tela Truffa, quina jugarreta... Si que està xungo el tema, no? Ja veuràs com a la propera et surt bé, a més pensa que aquest any és el teu i segurÍssim que t'anirà rodó.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 7:43 pm

Ja m'ho imagino que ha de ser unh pal no tenir una feina estable, jo estic a l'atur estudiant i també em rallo a sako, i ademès quan acabi el curs, a l'abril, no crec que tropiga cap lloc on m'agafin ja que si al cap de dos mesos m'han de donar els 15 dies de festa... només aguantaré el periode de prova...i ja no te digo si em quedo embarassada.... pero mira hem de tirar endevant i no pensar tant amb les preocupacions que la vida són dos dias y no podem deixar que aixó ens faci estar malament... tot s'arregla guapa, ja veuras que vindran temps millors!! neukiss-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dc. gen. 09, 2008 7:53 pm

Jo de vegades no sé si és perquè tinc capacitat d'empatia i molta i em sé posar el lloc de l'altre, però ara que dius tot això, ha de ser díficil no estan tu a l'atur, i els gastos que avui dia tenim tots ja amb fills i tot plegat???
Jo tendeixo a ser pessimista ja ho sé i molt bé que ho sé però no hi puc fer res.
Només penso en l'any del casament i m'agradaria que tot anès bé i tinguès un sou cada mes pels gastos i tot i mira tot no surt bé i pel colmo tinc la meva àvia ingressada perke el cor li falla, just avui l'han ingressat.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 8:29 pm

Ostres Truffa no se què dir-te, la pena es que les coses dolentes sempre passen al mateix moment.....
Però el que no pots fer es desanimar-te, sino encara serà pitjor!!!!!
Has de pensar en positiu, i creu-me que a mi també em passa, m'agafo les coses molt a la valenta, i al final només en trec que preocupacions i malestar. Mira aprofita aquesta baixa de 15 dies i a veure si a la pròxima tens més sort, que segur que si ets optimista tot anirà millor!!!
T'has plantejat alguna escola privada per anar fent mentre no surt res que s'adapti???
El tema de la teva àvia ja no depen de tu, però pensa que si estas baixa i deprimida no l'ajudaras ni a ella ni a tu. La meva ja ha tingut 2 atacs i es va estar bastants dies a Vic a la UCI, o sigui que sé com et sents, es dur, però segur que tot anirà bé.!!!!!!!!!!!!!
Tingues paciencia i parlen amb el teu futur, ells solen veure el costat mes positiu de les coses, i no cal dir que aquí estem també per escoltar-te quan necessitis parlar.
Molts petons i ja saps que estem amb tu!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: truffa » dc. gen. 09, 2008 8:40 pm

MOLTES I MOLTES GRÀCIES PELS ÀNIMS A TOTES DE VERITAT!!!

Una privada, ui nooooooooooo, ja hi he estat i no es pot comparar, o estas a la pública o estàs a la privada i ho vaig canviar tot per la pública i ho haig de mantenir tot i que corres akest risc. Més d'una vegada he pensat que hi tindria més estabilitat però qui em diu que una privada d'olot em pot donar feina, mai se sap, hauria d'enviar curriculums. Però saps que passa que a la pública està molt bé en quan a sou i condicions.

Amb el meu futur, pobre és tant i tant optimista, sempre m'anima, sempre em fa veure el costat positiu com dius tu, però de vegades no ho aconsegueix, sóc tossuda jejeje

La meva àvia fa uns 5 anys la varen operar a cor obert i sen va ensortir, però ara es veu que akest cor torna apatir i no acaba de funcionar, i sé que ella sho passa molt malament i tampoc fa massa que va morir el seu marit i tot plegat... uffff Bé que penses quina manera de començar l'any tu, i sort que aquest ha de ser el meu eeeeeeeee perquè per akestes coses no ho sembla la veritat.

Truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 8:45 pm

Truffa, no sé què dir-te guapa! espero que la pròxima vegada tinguis més sort,ja que és la tercera i diuen que a la tercera va la vençuda... disfruta del moment i de les experiències que estàs agafant.
Ànims per lo de la iaia, tranquil.la i estigues al seu costat.I no pensis en negatiu, perquè aquest any és el nostre!

Una abraçada molt gran!!

Ànims. :-()-) :-()-) :-()-)
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. gen. 09, 2008 9:01 pm

Hola truffa!!

Em sap greu el que t'ha passat pero sigues optimista i pensa que algun dia et tocara a prop de casa i per molt de temps. sempre s'ha de tenir confiança.
Li he ensenyat la teva foto a la meva germana i m'ha dit que es pensa que t'ha vist per allà pero que hi havia molta gent.
Ella tenia el nº 60000 i pico (crec pq amb aixo d'ensenyament com fucniona em faig un lio).
A ella li ha ant regular. Li ha tocat a Sant Feliu de Guixols amb això molt bé. tutora de p4 pero nomes 9 dies. subtitueix una amiga seva que esta a Brasil de vacances i en aquest cole ella havi fet les practiques.
Llastima que nomes son 9 dies.

Segur wque a la proxima tindreu sort, ja ho veureu.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dc. gen. 09, 2008 9:05 pm

Tema caament avui crec que em adelantat alguna cosa.
Hem anat a parlar amb el cunyat del que sera el meu padri, ell te una botiga d'estampacion si diseny i li hem dit si ens podia mirar l'ho dels banos i ens ha dit que ho miraria.
Tbe xerrant xerrant ens farà el llibre de visites, pq el seu pare fa llibres artesanala com abans es feien i ell ens farà un disseny per la portada.
I tbe ens farà el disseny de les invitacions i ens buscara alguna imprenta economica.

Es superbon tiu i molt professional.

Bueno guapes us deixo que vaig a sopar i aveure el BARÇA!!!!!!!!
Per cert Sira recupera't i posa't bona aviat.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: truffa » dc. gen. 09, 2008 9:06 pm

Si jo diria que mha semblat veurela també, però tanta gent i estrès que ufff

Bé ella ha tingut sort encara per tenir el número que té li ha tocat molt a prop de kasa no? Sou de santa cristina no?
La jugarreta és akesta que és per pok temps com jo, segurament ens tornarem a veure, havera si a la propera tenim més sort que tu deunido akests d'ensenyament com hi van.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: mireia 9 » dc. gen. 09, 2008 9:08 pm

Aquests d'ensenyament son la hòstia.
Ella es de St Feliu de guixols el que passa es que jo visc amb en xavi a sta cristina.
Ella li passa el mateix que tu, te molt de pànic a Puigcerda.Diu que si li toca renunciarà i anira al paro.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dc. gen. 09, 2008 9:10 pm

adeu vaig a sopar!!!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 09, 2008 9:59 pm

Truffaem sap molt de grreu aixo de que t'ha passat, `però com diu el teu futur intenta mirar les coses positives, encara que sigui una mica dificil pero MOLTS ANIMS !!! :-///: :-///: :-///:
espero que la teva iaia es millori.

Sira espero que estiguis molt millor cuidat.

Nosaltres el tema dels nens de moment tampoc ho tenim molt clar, jo el dia 6 vaig fer els 30 , aixi que no tardarem gaire, però un anyet segur que si que esperarem, abans ens agradaria disfrutar una mica de la vida de casats,ejejejej

bona nit noies.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: VaLu » dc. gen. 09, 2008 10:05 pm

Hola noies tela com lo doneu a les tecles...
SIRA millorat aviat!
MIRIAM Y AROA MOLTES FELICITATS!!perdoneu el retras(no tinc perdó)
GEMMANIT et dic lo mateix que totes et tens que trobar comoda el dia del casament, i per lo del cotxe hi ha molt cabr** per aquest mon.
ESPE yo alucino amb les promotores.
ara no men recordo qui es la de les arrecades pero son molt xules!
TETES ja han passat 5mesos desde que et vas casar tela com pasa el temps!
bueno noies molts petons per totes i fins aviat!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 10:13 pm

Ostres tú, es ben bé que tot lo dolent bé de cop...espero que es recuperi aviat reina!! Ja saps que pots contar amb nosaltres pel que calguis, val reina??

El tema atur, soncs si, estem passant una mesos força justos, pero bueno...ja vindràn temps millors...el que importa ara es que em tregui d'una vegada el titol dels co--llons... en fi... paciència.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dc. gen. 09, 2008 11:14 pm

Si espero que vinguin temps millors i que siguin aviat i durin!!

Doncs no et preocupis perque de ben segur que te'l treuras, molta i molta sort guapa!!!

Merci a totes pels ànims!!!!

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: Dem » dc. gen. 09, 2008 11:53 pm

bona nit nenes!!
be e entrat un momentet per k ja manivaig al llit i ostres truffa,no se k dirte k molts de petons i anims per lo de la teva iaia,i lo dels coles, doncs intenta agafarto lo millor k pugis i aprofita akets dies i a la proxima a veure si hi ha mes sort.,jo se de dos k an de agafar la baixa al pople de santa pau on va la meva petita una ara daki un parell de mesos i laltre despues de les vacances distiu, pero clar ja se k aixo funciona per lo k et toca,, haviam si tens sort i a la proxima et toca akesta daki un parell de mesos!!!
molts de petons i anims guapa!!! :-()-) neukiss-) neukiss-) :-()-)
bona nit a totes
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics