Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 10, 2008 3:55 pm

aquest vestit que digueu de Pepe Botella, quan el vaig veure em va passar igual que a la Gemma, em va venir una cosa... però en el fons penso si he triat el meu vestit serà per alguna cosa, no?? crec que no li hem de donar tantes voltes... i totes estarem molt guapes el nostre gran dia.

Gemmanit, ja sé quin ram vols dir, i la veritat que és molt maco, i molt modern! El primer cop que el vaig veure vaig pensar, és dels primers rams que veig modern, modern!!
Jo vull portar un bouquet de roses vermelles!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dj. gen. 10, 2008 3:57 pm

Hola guapes,

entro um momentet perquè avui vaig de bolit a la feina, com demà no vinc doncs, avui haig de fer la feina d'avui i demà, estic super contenta, dema aquestes hores estaré a ROMA :-///: :-///: :-///: :-///:

A mi per fer la quedada al Vienna em sembla genial, ja direu un dia.

Petons a totes i que passeu un bon cop cap de setmana, ja se que es una mica aviat, però com demà no hem podre conectar, us trobaré a faltar a totes :-)) :-))
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 4:00 pm

Arohha quina enveja més cusina que tinc!!!! passau-vos-ho molt bé! a mi em va agradar molt Roma i sobretot no entris a les botigues de roba per que t'ho quedaries tot tenen coses xulissimes i que no són vistes aqui encara! van una mica més adelantats amb la moda.

Agbe tens tota la raó amb això que dius del vestit menys mal que et tenim aquí per fer-nos obrir els ulls!!! :-()-)

Gemma es aquest que t'adjunto el ram...

Vale doncs així les votacions son pel dia 26 o 9 de febrer....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 10, 2008 4:02 pm

Osti tu, Arohha és veritat demà cap a Roma, quina enveja més sana :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Que us ho passeu molt bé que això és quasi una pre-lluna de mel!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 10, 2008 4:05 pm

Gemma, la veritat és que aquest ram és una guapada!!!!!!!! A mi també m'encanta!!!!!!!!!!!! Però jo en principi m'agradaria de color taronja o granate, però aquest estil m'agrada molt, jo havia pensat en un semblant però no tan llarg, però veient aquest........ a veure què em recomana la de la Floristeria, que encara no hi he ni anat, és que pujo tan poc a Sant Joan... i penso que encara tinc temps :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dj. gen. 10, 2008 4:06 pm

MOLTES GRÀCIES GUAPES.

JO TAMBÉ VOTO PEL DIA 26 :-///: :-///: :-///: :-///:

PETONS
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 4:09 pm

Si Ainos a mi m'encata pero també canviaria el color per una to vermellós la flor... que podria ser una cala o rosa o no sé el que em diguessin el dia que vagi a la florista cap a principis de febrer li portaré a veure que em diu.... o potser ella me n'ensenya algun altre que m'agrada més pero de seguida em vaig enamorar d'aquest quan el vaig veure... =0-0-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 10, 2008 4:12 pm

Si jo també havia pensat en cales, m'agraden molt, ja sé que ara tothom les porta, però no m'importa!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 10, 2008 4:31 pm

Arohha, que vagi molt bé aquesta pre-lluna de mel... a disfrutar d'aquest cap de setmana i sobretot desconecta de tot!!!

Quina enveja més sana!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. gen. 10, 2008 4:34 pm

Gemma, la veritat és que és molt maco aquest ram. I ha d'estilitzar molt al ser tan llarg!! Bona el.lecció!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ostres Arohha, quina sort!! :-)) Que vagi molt i molt bé!! I disfruta!! >.-<: >.-<: >.-<:

A mi el 26 en principi em va bé!! :-)ok:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dj. gen. 10, 2008 4:44 pm

GRACIES GUAPES,

Us possu una foto de la targeta de agraiment i la tarjeta dels detalls que la he demanat a mibodaeninternet a veure si us agrada... a mi m'agrada molt, si algu necessita alguna cosa d¡aquesta web que m'ho digui.

us possu aquesta frase que m'ha escrit la Elena la noia de la web per si alguna li pot interessar.

Ahhh, una cosa chula que han traido por si te gustara la idea o en tu grupo alguien lo necesita: son una especie de botón de silicona adhesivo que sirve para hacer de soporte de CD. Lo puedes pegar en una invitación cuadrada y poner encima un CD de música, fotos vuestras, etc. Cuestan 0,40 eur/ud.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 4:45 pm

Bueno a veure que em diuen!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 10, 2008 5:23 pm

Arohha a mi m'agraden, jo faré una cosa senzilla, estic pensant si fer-les jo o fer-les fer allà al Gluki (dels bombons) en tenien unes que estaven força bé i em sembla que no eren cares. Aquesta frase la vaig veure per aqui al foro (ja no sé on) i vaig trobar que era molt maca!!!!!!!!!
El què no entenc es lo del boto de silicona, ben bé què és?????????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 10, 2008 5:30 pm

Nenes ara he flipat bastant..... He entrat al foro de Bodas 2009, i el post que hi ha les dates té 70 pagines!!!!!!!!!! La gent no prepara les coses amb molta antelació, quin estress estar pendent tan de temps d'un sol dia, jo només de pensar-hi ja em poso malalta!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 5:38 pm

Arohha està molt bé! i és molt xulo així rústic.... Ostres deixa'm pensar si no necessito res jo.... que sempre em vaig deixant coses.... La Miriam ja m'ha demanat els meus bolis pollo... pero penso....

Ja veus si la gent ho planifica amb temps!!! mira'm a mi vaig encarregar el lloc un any i mig abans! pero la part més histerica ha sigut de l'any cap aquí....
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dj. gen. 10, 2008 6:04 pm

Hola guapes!!!!

Aroha m'agrada molt les targetes, jo igual que la Ainos, no entenc gaire el boto aquest.

Gemmanit genial l'escrit, a vuere si serveix pq la gent reflexioni.
Araestic escoltant la canço que ens agrada i es xulissima!!!!

Referent a la quedada, jo ho tinc basnat malament.us explico:
dia 26: tenim que preparar amb tota la colla la presentacio de carnaval que es el mateix dia
dia 2: Carnaval
dia 9: Carnaval Olot.

Si ens fessiu ara una tbe n'hauriem de fer alguna altre passat setmana santa que jo ire mes tranquileta i aixi ens coneixem.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dj. gen. 10, 2008 6:06 pm

AH, LES FOTOS DE LA PAO NO LES VEIG ON SON????
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 10, 2008 6:06 pm

Holaaaa!

Gemma ja t'he enviat el correu, ho sento es que me liat amb la feina i se m'ha passat. Te l'he enviat ara.
Ja m'ha trucat el del bus, i m'ha dit que hem sortiria per uns 400 euros, no ho he trobat car, la veritat que la hispano hem demanva més.
Bé ho hem d'acabar de decidir i parlar amb els del hotel a veure l'hora d'acabament del ball i deseguida li confirmaré així una cosa menys a pensar.

A mi el dia de la quedada me's igual, jo estaré de marujeo jeje .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* i m'escapo a esmorzar!

Aroa que us ho paseu molt i molt bé a Roma!!! La tarjeta es molt maca i la frase l'he trobat perciosa! :-)ok:

Uff si ens parem a pensar ara fa un any jo tot just començava a mirar algun restaurant! La gent comença a preparar les coses amb molta antelació però va passant el temps i t'en adones que encara tens temps per fer les coses. Jo crec que sort que a l'estiu vam mirar fotograf i músic i vam començar a fer les invitacions perquè si ens haguèssim de posar ara no tindriem temps. :-))
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 6:07 pm

Bueno es que almenys cada mes o mig o dos mesos hem de fer una quedada!!!!!

Oiiiii no em diguis això Mireia que ja sembla que la senti de fons!!! :-):-):-):
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dj. gen. 10, 2008 6:09 pm

Per mi perfecte, i quan s'acosti mes elbon temps hem de queda per anar a la platja i dinar en algun lloc xulo que us sembla????
Imatge
mireia 9

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants