Hola nines!!!!
Ainos, que t'he de dir jo,...... a mi m'agrada més la primera aliança!!!

Com ja et vaig comentar és com la que nosaltres en hem quedat!!!
Ainos, nosaltres també vam estar mirant el combinat París-Maldives, però no sé, segurament acabarem fent NY-Rivera Maya. Ufff,..... el mes que ve ens hi posarem en serio, perquè sinó,....
Carai Espe, ja portes un any fent neteges de cutis? Uix, jo en tota la meva vida n'hauré fet 2 o 3 només!!! Pensava que fent-ne una abans del casament ja era suficient,.... Aiaiaiiaiai!!
Winy, el preu d'aquest pack està molt bé!!!!
Sira, doncs ara et seré jo sincera,..... No ploris pel vestit, en absolut, perquè és preciós i et queda genia. I per res del món tens el cul gros!!!!! Jo t'he vist al natural i ets alta i guapa!!! Així que res de manies, de debó. El vestit et queda perfecte i estàs molt guapa!!!
Però també t'he de dir que entenc que hagis pogut tenir crisis de vestit, perquè a mi m'ha passat i, pel que veig, si fa o no fa, totes també.
Millor no hi pensem més!!!
Noies, aquesta tarda m'he passat pel Boulevard Rosa a mirar sabates de núvia; bé, de Pura López. La veritat és que no hi ha massa cosa. Totes són d'"hivern". M'han dit que a finals del mes que ve ja arriben les de primavera-estiu, així que crec que m'esperaré.
GRÀCIES A TOTES PELS ÀNIMS, GUAPES!!!!
Quin rotllo que tinc!!!!
Petonets,
Gemma.