Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. gen. 12, 2008 3:14 pm

HOla noies!!

Ahir no vaig poder entrar, ja que varen operar a la meva mare i quan vaig arribar estava molt cançada... No us preocupeu que no era res greu, només que feia molt de temps que no respirava bé i li han tallat els cornets perque respiri millor...Ara, el dimecres opreran a la meva germana de desplaçament de ròtula, i segur que em tocarà quedar-me amb ella a l'hospital... en fi, ja passarà...

NO sé si m'enrecordaré de tot el que volia dir:

-Gemma, no et rallis pel vestit!! Que estaves Preciosa!! i aixó que no era el teu, així que imagina't quan et probis el verdader...ja veuras que set passen les paranoies!!

Gemmanit i Anna, espero fotos de les invitacions i de les sabates i la prova de complements teus, Anna!!

DEm, espero que pel dia de la quedada ja hagin arribat els bolis pollo...

Shyla, haviam si la teva jefa et pot solucionar la pifiada... per cert, nosaltres vivim a Mas, o sigui que tenim granges...a l'omillo et veig algun dia per aquí!!

*.-o-o.*

El tema cutis, doncs jo no me fet mai cap neteja :--( Pero l'esteticient ja mha dit que aquest més comeném...tinc que demanar hora...i haviam quan començem amb el tema pentinat!!

Winny, esperem fotos d'aquesta primera prova!

Montpra, doncs si que vaig a la quedada el que passa es que em quedo a dinar a Girona, a casa ma mare, pero bueno, pots venir igualment!!

BUeno, ahir la Lorena em va passar el disseny retocat de les meves invitacions, pero la tira de pollets que separa la rima amb el text que diu el nen no m'acava de convencer...li vaig dir i ella mha passat una modificació, pero tampoc em convenç... crec que hauria de ser igualment una tira de coses, pero no els polls...alguna te una imatge divertida?? Que en penseu??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. gen. 12, 2008 3:32 pm

Aquest es una altre opció, la de la Elena...
Trobo que queda vuida...no?? M'agradaria com la original ( o sigui, sense estar dintre de un globus) pero en contres de els pollets, doncs baquetas, o una valla...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » ds. gen. 12, 2008 3:56 pm

Miriam són molt xules!!!!!

A mi personalment m'agrada més la primera però potser treuria la tira de pollets, trobo que potser ja hi ha prou lletra per posar més dibuixos, no? així es dona més protagonisme al nen amb el patinet (l'Arnau).
Ah! i hi ha 2 faltes: després.
Primer ho posen sense accent i després es posa amb l'accent obert !

A mi m'agrada molt la invitació :-)ok: :-)ok: :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. gen. 12, 2008 6:29 pm

Merci Sira!!

Doncs em sembla que ja sé més o menys com ho faré...ara ho discutiem amb la meva mare i el seu compi!

Haviam si la Elena mho fa i us ho penjo per aquí...

Petonets

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » ds. gen. 12, 2008 10:26 pm

Bona nit guapes,

Queque jo m'he quedat el vestit al bety núvies i molt bé, el tracte és molt familiar. I la meva amiga que es casa un mes abans que jo, se l'agafat amb la francesca marlop, i també està molt contenta.

Mireia, que us ho passeu molt bé a la masella!! ::bna// ::bna//

Miriam, a mi també m'agrada més la primera. i com t'ha comentat la sira, si treus els dibuixets li dónes més protagonisme al petit! hi ha una falta:
és S'HA FORMALITZAT!! i no sha formalitzat.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » ds. gen. 12, 2008 10:30 pm

Miriam espero que la teva mare estigui bé!

Truffa, guapa, ara fa dies que no sabem res de tu!!!! com estàs? com va per la nova escola??i la iaia, com està?? desitjar-te que tot vagi bé i que l'avia es vagi recuperant.

Montpra, ja sé com és la teva aliança! jo prefereixo l'anell rodó, amb aquella forma no m'acabava de veure bé. Aquesta botiga ens va agradar molt, però al final no sé que farem perquè no hem mirat gaires llocs més.
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. gen. 13, 2008 11:38 am

Bon dia noies!!

Merci pels comentaris de les invis...

Us demano un favor: us poso el text per que mireu haviam si està tot correcte... ok?? Hi han dos paraules que no acabo de veure clares: ha aconseguit...va així??

Petonets.

I amb un gos…
…I amb un gat
… Aquest conte de nuvis, s’ha formalitzat!

“Hola! sóc l’Arnau, i per fi la meva mama ha aconseguit després de molts i molts intents que el meu pare vulgui… CASAR-SE!!
Però no ha set gaire fàcil, ha canvi hem tingut que prometre una cosa: deixar-lo anar a cacera quan vulgui…
Però valdrà la pena!!
Així que m’agradaria convidar-vos el pròxim 6 de Juny a l’església Santa Maria de Lladó a les 18:00 de la tarda per viure en directe aquest esdeveniment i després continuar la festa al Restaurant Mas Pau. Per cert, també serà el dia del meu bateig!!
Ja veureu com ens divertirem!
Passarem llista, així que ja cal que reserveu lloc el més aviat possible!”

Albert: xxx.xx.xx.xx Míriam: xxx.xx.xx.xx

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. gen. 13, 2008 12:59 pm

Mireu..que us sembla així?? No feu cas de les faltes que no està corretgit!
La vaqueta seria pèl més petitona...

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dg. gen. 13, 2008 8:05 pm

Eiii Miriam, m'agrada molt aquesta invitació !
El que passa que si que hi han faltes, si vols t'ho miro per corregir.

Algú de prop de Figueres que vagi a Girona a la trobada el dia 26 ? És qe no tinc gens de pràctica amb el cotxe i no m'agrada agafar-lo si no és per necessitat, em fa por (vaig tenir una mala experiència)
Parlant del viatge de noces, jo de vosaltres aniria a encarregar ben aviat, ja que s'emplenen les places de seguida, a més, ara ho trobareu més barat.
Nosaltres fem un creuer pel Mediterrani.

Bé, pel que necessiteu estic aquí !
Abraçades !!!!!!!!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: mireia 9 » dg. gen. 13, 2008 8:44 pm

Hola guapes!!!

Acabo d'arribar d'esquiar estic morta.
Els dos dies han estat molt bé molt de sol pero llastima que hi havia massa gent havies d'estar mitja hora per agafar el tele cadira,pero ens ho hem passat molt bé.
Cada any fem una sortida amb autocar unes 30 persones,amics i familia i es un cap de setmana diferent.

Sira quedem que almenys nosaltres ens venim a veure. L'ho seu seria fer una llista dels dies i els llocs i a veure quntes podem anar a veure'ns. seria molt maco.

Miriam espero que la teva germana i la teva mare estiguin bé i les invitacions igual que la Sira m0agarada mes la primera.

Gemmanit a veure si ens ensenyes les teves.

Nosaltres demà ens diran els preus dels banos.

Adeu,m'en vaig a sopar i a dormir molt aviat que demà toca currar a les 8:00!!!
Fins demà
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. gen. 13, 2008 9:05 pm

BOnes reinas!!

Mireia, m'alegra que to hagis passat tan bé a la neu...haviam nosaltres si podem fer alguna escapadeta i portem al peque a la neu!!

Sobre lo de quedar per veuren's el dia del casament jo també m'apunto, almenys les que em caigueu aprop...

El tema invitacions, que us sembla la última que he posat?? De les altres dues si que és millor la primera.... I el tema que he posat, hi veieu alguna falta???

Vaig cap a :--=-) ...

Fins demà reinas!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dg. gen. 13, 2008 10:47 pm

Hola cukis,

Fa dies que no em connecto, estan a la nova escola vaig de cul, i cansada de fer girona-olot cada dia.

La meva àvia ja està bé gràcies a deu, cansada però a casa ja.Gràcies a totes pels ànims.

Miriam jo espero que la teva mare estigui millor i que l'operació de la teva germana també vagi molt i molt bé!!!!

TRUFFA
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: arohha » dg. gen. 13, 2008 11:18 pm

Hola guapes,

ostres si que heu escrit ........

Miriam les les marietas m'he les va dissenyar la Elena de Mibodaeninternet.
espero que la teva mare estigui be i que vagi be la operació de la teva germana.

gemma anims amb el tema del vestit no ho pensis això segur que estas guapissima :-)ok: :-)ok:

espe si pots a mi tambe passam el telefon d'en toni dels autocars.

Ainos on tmb fan tractaments de cutis es a l'espai girones a la botiga del Ives r. jo he anat alguna vegada i ho fan be.

Bueno noies fa una estona he arrivat de Roma, IMPRESSIONANT!!! :-///: :-///: :-///: m'agradat molt i molt el que passa que ha plogut tot el cap de setmana,

fins demà.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dg. gen. 13, 2008 11:19 pm

Truffa guapa molt anims, m'alegro que la teva avia estigui millor.

Miriam sabem alguna cosa de la Blomie????
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 8:26 am

Hola guapes!!!!!!!!
Altre cop dilluns.... quin pal!!!!!!!!
Miriam, a mi m'agrada molt la ultima que has posat, i la vaqueta d'aquesta mida també queda bé!!
Arohha quina llàstima lo de la pluja, però pel què dius això no ha estat inconvenient per disfrutar molt del cap de setmana, no???????
Truffa segur que estar super enfeinada amb la nova escola, però anims que tot anirà bé!!!!!!!!!!
Mireia quina enveja el cap de setmana esquiant, i amb tanta gent, segur que us ho heu passat de conya!!!!!
Pel tema del cutis, no hi havia pensat però a la pelu que vaig també tenen estetica, i ja vaig quedar que al març faria la primera neteja, també em vull fer massatges, és una que hi ha en un entresol al costat de Rosa Clarà, allà si que em dona molta confiança, així que, sol.lucionat!!!!!!
Dissabte varem anar a Montgrafic i ja varem mes o menys triar les invitacions, varem quedar que hi aniriem al Febrer a concretar, ja que tarden un mes i mig. També hi faré les tarjetes d'agraiment i les dels detalls, tot de conjunt, així no m'he d'atavalar massa....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 14, 2008 9:28 am

Bon dia,

Avui dilluns, tornem a la rutina, jejejeje!!!

Eih, que avui segur que fem la pàgina 500.... som unes machines!! :-.:·::

Ainos, quin tipus d'invitació t'has agafat?? nosaltres poder també acabarem agafant-ho tot allà (invitacions, targetes, clauers), però abans volem anar a mirar altres llocs.

Arohha, sembla que anat molt bé per Roma, no?? llàstima del temps.

Truffa, me n'alegro per lo de la teva iaia!!
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 9:41 am

Allà també em varen dir que feien nuvis personalitzats, segurament hi faré els nostres, i també que m'imprimirien el poster del Padrino (si al final el faig), sino hi havia un ninot molt xulo Pel millor Padri. Així que ho centralitzare bastant allà mateix i fora preocupacions.
La invitacio que agafarem (no la trobo per internet), al davant posa els noms, a dins a l'esquerra el text i a la dreta un calendari del mes en concret amb el dia marcat, i em sembla que ja estava, l'agafaré d'un color lila metal-litzat amb les lletres plata i el sobre també plata. A veure si la trobo i us la penjo!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 9:47 am

Bon dia noies!!!! ja som dilluns!!! :--(

I com heu escrit esteu fetes unes maxines!!!! no sé pas si m'enrecordaré de tot el que us volia dir!!!

Bueno ho intento!!!

Arohha que bé que t'hagi agradat Roma a mi també em va agradar moltissim! i Mireia que bé que t'ho muntes!!! pel que fa anar-nos a veure el dia del casament estaria bé a les quedades si voleu en podem parlar i segur que en fem una altre tranquil.la!

Que que quan de temps sense veure't!!!

Pel que fa al tema de bellesa que parlàveu jo com algunes no m'he fet mai cap neteja de cutis!!! :--( sóc una mica desastre! i ara tenia pensat anar aquest mes de que amb la noia que em maquillarà a Baonmatí que té l'estètica a Sant Narcís i que em faci un programa del que m'hauria de fer i segur que em fa fer una netaja de cutis!

Pel tema dels anells a mi també m'han parlat molt bé de la Fortià i jo hi vull anar per veure si en trobo alguns que m'agradin per que jo els vull sencillets pero modernets! ja veurem si ho aconsegueixo....

Miriam la invitació aquesta amb la baqueta millor que lad els pollets pero mira't bé el texte per que hi ha un lloc que hi posese "no ha set" i això ho dius parlant però escrit és incorrecte seria "no ha estat..."

Glauc gràcies per aquests bons desitjos i ja pots passar per aquí sempre que vulguis!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 14, 2008 9:48 am

Bon dia nines!!!!

Carai, ….. veig que en general heu tingut un cap de setmana impressionant, eh!!

Mireia, que bé, me’n alegro vol que us ho hagueu passat tant bé a la neu!!!! Ah, i no et preocupis que si vols, després de Setmana Santa, tornem a quedar, així podràs venir,... Que no et coneixem!!!

Arohha, així que Roma és impressionant??? No ho conec, però n’estic ben segura!!! Què romàntic, no?? Bé, llàstima de la pluja, però veig que heu gaudit igual,.... I tant que sí!!

Míriam, espero que la teva mama es recuperi ben aviat i que l’operació de la teva germana vagi molt i molt bé!!! I moltíssimes gràcies pels ànims, guapa!!
Ah, a mi, personalment, m’agrada més la última opció d’invitació que has posat!! És molt xula i divertida!! A l’Arnau li encantarà!! jejejejeje

Truffa, que bé que la teva iaia ja es trobi millor i que estigui a casa!!! Me’n alegro moltíssim!!
I molta energia i ànims per tu!!!!!

Noies, merci a totes pels ànims que m’heu donat!!! Ja estic una mica millor,..... més animada amb el vestit,..... Crec que amb els canvis que li faré, amb una mica d’UVA i maquillatge ho podré solucionar!! Jejejejejejeje

Vinga guapes, fins ara!!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 9:51 am

Molt Ainos això de les invitacions! si ja has trobat les teves i ho pots centralitzar millor! menys preocupacions!!!! jo també faré un nuvis personalitzats pero amb bufallums. Suposo que a finals d'aquest mes ja ens hi començarem a posar!!!

Buf! jo he estat tot el cap de setmana muntant invitacions! vaia treball de xinos!!! pero han quedat molt xules pel meu gust! he fet fotos així que us les passaré per mail. Els hi vaig donar als meus apres i al meu germà i els hi va agradar molt.
La part dolenta del cap de setmana es que em vaig aixefar l'ungla del dit gros del peu!!! si si si!!! així a priori fa gracia per deu quin mal!!!!!! i ara la tinc tota negra i lletjka i segurament em caurà així que portar les sabates de davant destapades pel casment no podrà ser em sembla! pero és una mica lent el tema!! i no sé si tindré temps que em creixi la nova d'ungla! vaia desastre!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants