Ahir no vaig poder entrar, ja que varen operar a la meva mare i quan vaig arribar estava molt cançada... No us preocupeu que no era res greu, només que feia molt de temps que no respirava bé i li han tallat els cornets perque respiri millor...Ara, el dimecres opreran a la meva germana de desplaçament de ròtula, i segur que em tocarà quedar-me amb ella a l'hospital... en fi, ja passarà...
NO sé si m'enrecordaré de tot el que volia dir:
-Gemma, no et rallis pel vestit!! Que estaves Preciosa!! i aixó que no era el teu, així que imagina't quan et probis el verdader...ja veuras que set passen les paranoies!!
Gemmanit i Anna, espero fotos de les invitacions i de les sabates i la prova de complements teus, Anna!!
DEm, espero que pel dia de la quedada ja hagin arribat els bolis pollo...
Shyla, haviam si la teva jefa et pot solucionar la pifiada... per cert, nosaltres vivim a Mas, o sigui que tenim granges...a l'omillo et veig algun dia per aquí!!
El tema cutis, doncs jo no me fet mai cap neteja
Winny, esperem fotos d'aquesta primera prova!
Montpra, doncs si que vaig a la quedada el que passa es que em quedo a dinar a Girona, a casa ma mare, pero bueno, pots venir igualment!!
BUeno, ahir la Lorena em va passar el disseny retocat de les meves invitacions, pero la tira de pollets que separa la rima amb el text que diu el nen no m'acava de convencer...li vaig dir i ella mha passat una modificació, pero tampoc em convenç... crec que hauria de ser igualment una tira de coses, pero no els polls...alguna te una imatge divertida?? Que en penseu??

...