Fotografos economicos

bodes 10!

Fotografos economicos

EntradaAutor: Clairevili » dl. març 23, 2009 5:10 pm

pues eso...
a ver si me podeis ayudar. Buscamos un fotografo por la zona de mataro y maresme y que ofrezca un buen precio.
Gracias wapis!
>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Clairevili
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. març 23, 2009 5:38 pm

guapa, q be veure't x aqui! Jo tinc a Joan Selva q es d Mataro, costa 2400 € i entra l'album, albums de pares, CD amb les fotos i els DVD, tot personalitzat!

A Mataro tambe hi ha Abril Bodas q no se quant valen, la Gina els ha contractat.

I la berry ha contractat uns altres q ara no recordo qui son pero tambe d la zona per si els hi vols preguntar ok?

petonets
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: MONIKILLA » dl. març 23, 2009 5:46 pm

Uix!! yo es q aun no tengo, me espero a la feria de hospitalet, haber q me dice, tengo uno en mente y es Doble imatge, creo q es de sabadell pero como te he dicho no se lo q hare al final.

Bsos
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9169
Membre des de: dj. set. 11, 2008 4:20 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LLOBREGAT

EntradaAutor: aramat4 » dj. març 26, 2009 5:52 pm

Yo también me quería esperar a la feria pero he contactado con 2 o 3 fotógrafos por *********** para q me pasaran precios y q ya nos veríamos en la farga, y me han dicho q aun no saben nada de si se hará seguro y si irán...
Imatge
aramat4

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: Papita » dj. març 26, 2009 8:11 pm

Hola wapes!! jo us recomano Doble Imatge, estan a Barbera del valles, pero es mouen n volgueu!!

album i video- 1750€!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Clairevili » dv. març 27, 2009 8:29 am

por cierto, alguien sabe algun fotografo que permita solo hacer las fotos i entregarmelas en CD?
(sin hacer el album, i hacer el album yo?)

Es que en principio el reportaje fotografico nos lo regalaba el restaurante, pero al tener que cambiar de restaurante, tenemos que buscar fotografo, y logicamente buscamos lo minimo: solo fotos, o fotos y album (el video nos lo hara un amigo.... pero las fotos son algo mas importante y cargas a la persona que te las hace con una gran responsabilidad y presion... y queremos que nuestros familiares y amigos disfruten de la boda, y no esten nerviosos por si lo estan haciendo bien).
:-><_:::-)
Imatge
Imatge
Clairevili

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: montseijordi » dv. març 27, 2009 6:05 pm

guapa, crec q qualsevol fotograf us ho pot fer, pregunteu x aquest pressupost i llestos
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: cricri » dl. març 30, 2009 7:58 am

ei que tal ? en aquest aspecte em sembla que no puc ajudar-te perque encara no he començat a mirar tema fotos pero per cualsevol altre cosa ja saps :hmm:: :hmm::
Imatge
cricri
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dt. març 24, 2009 2:32 pm

EntradaAutor: oshia » dl. març 30, 2009 1:49 pm

Clairevili ha escrit:por cierto, alguien sabe algun fotografo que permita solo hacer las fotos i entregarmelas en CD?
(sin hacer el album, i hacer el album yo?)

Es que en principio el reportaje fotografico nos lo regalaba el restaurante, pero al tener que cambiar de restaurante, tenemos que buscar fotografo, y logicamente buscamos lo minimo: solo fotos, o fotos y album (el video nos lo hara un amigo.... pero las fotos son algo mas importante y cargas a la persona que te las hace con una gran responsabilidad y presion... y queremos que nuestros familiares y amigos disfruten de la boda, y no esten nerviosos por si lo estan haciendo bien).
:-><_:::-)

no lo se , pero creo que tinita puede saberlo...no se nena.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Pacresol » ds. abr. 25, 2009 4:04 pm

Sabeis fotografos economicos por zona Lleida???
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: berry » dj. abr. 30, 2009 10:03 am

ei wapi a mataro n'hi ha unes que es diuen l'estudi 3 ara no tinc el telefon pq estic a la feina pero costa 1200€ el reportatge fotografic, l'album, et donen el cd amb totes les imatges sense comprimir tambe tinc un excel de fotografs que fan nomes el reportatge i et donen el cd amb les fotos t'ho envio en un privat aquesta tarda ok?
Imatge
berry
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm

EntradaAutor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 1:05 pm

berry ha escrit:ei wapi a mataro n'hi ha unes que es diuen l'estudi 3 ara no tinc el telefon pq estic a la feina pero costa 1200€ el reportatge fotografic, l'album, et donen el cd amb totes les imatges sense comprimir tambe tinc un excel de fotografs que fan nomes el reportatge i et donen el cd amb les fotos t'ho envio en un privat aquesta tarda ok?

ok wapa, ya me lo mirare.... luego esta que no cobren el desplazamiento o sino malament rei....
Pacresol

Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: aramat4 » dj. abr. 30, 2009 4:35 pm

No es por esa zona, pero más abajo hay un post de un fotógrafo, Jo&mi o algo así, q eran de Hospitalet y bien baratos.
Imatge
aramat4

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 4:44 pm

ys pues no lo he visto ese post...
Pacresol