nuvia2010 ha escrit:Hola buniques!!!
VUll explcar el que ens ha passat a nosaltres... Vaig mirar per comprar el nostre numero i sortien diferents administracions, vaig trucar a la de Sort i em van dir qie el num ja shavia esgotat :( Daixo ja fa mes dun mes, suposo.
Doncs l'altre dia, els meus pares van anar a lapartament que tenen els meus tiets a la muntanya, feia mes de 3 anys que no hi anavem i els meus tiets feia cosa de 4 mesos que tampoc hi anavem. Doncs estaven fent el cafe i van trucar a la porta, era un nen daquestos que venen loteria del futbol del poble :) I adivineu quin numero portava? SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Els meus pares i els meus tiets sabien que ens hagues fet gracia tenirlo i li van comprar tots els numeros, jejejejejeje, Mhagues agradat veureli la cara al nen!!!! AIxi que al final, nosaltres no vam buscar el numero, el numero ens va buscar a nosaltres !!!!
Quina gràcia no ? el nen devia flipar! jejejeje....ara ma mare m'ha dit que també en vol un ella...doncs au! ara li vaig a fer la comanda.
Si que pots dir que el número us va buscar a vosaltres perquè es veritat! quina gràcia , mira que hi ha números eh? :-p