roser82 ha escrit:Ei, quina il·lusió, ens diem igual i ens casem el mateix dia!!!
d'on sou??Com ho porteu? a part de Restaurant teniu algo més?? Nosaltres hem mirat también pressupostos de fotografs i més o menys la invitació que volem fer, però clar, allà on anem ens miren en cara rara, com si anèssim massa d'hora!!!jejejeje. Així que de moment, tenim moltes idees al cap del tipus invitacions, detallets, músiques que volem i tal i anem fent una llista, i suposo que cap a setmana santa que ja quedaran uns 7 mesos ens hi posarem més, i jo sobretot amb el vestit, que em fa molta il·lu!!
doncs nosaltres nomes tenim restaurant, esglesia i fotograf ;))) pero anem amb una calma q no vegis jajajja, el vestit havia pensat anar a partir d'abril encara q ja he estat mirant per internet i ja he vist uns quants q m'agraden... ara a veure si m'agrada com em queden ;)) tema invitacions no tenim cap idea i dels detalls tampoc... de les entregues siii ;) ja ho tinc apuntat a la meva llibreteta de la boda :))) hi ha tantes coses a fer i la gent em diu q estic massa relaxada q dp sem tirara el temps a sobre... es q abans d'agost ja ho tindriem q tenir tot gairebe lligat, no???
nosaltres som de sant boi, i vosaltres??
teniu pensada la lluna de mel??[/quote]
Hola maca! Vivim a Vilafranca del Penedés!!
Jo també ja tinc la idea del vestit que m'agrada, faré com tu, cap a l'abril l'aniré a mirar!!
Si, si que tens raó, jo también crec que a l'agost ho hauriem de tenir tot lligat, k després jo començaré l'escola un altre cop i ja aniré de cul i no em donaré compte i ja serà octubre!!!
La lluna de mel siiii!!!! ja fa molt de temps, inclos abans de decidir casar-nos, que ho teniem claríssim els dos!! Farem un safari per Kenya o Tanzania!!!
Un petonet i estem en contacte! Crec que a les dues ens anirà bé! per tema preparatius i per recolzament en l'estress!!!jejeje