10-10-10 on faig el convit???

bodes 10!

Re: 10-10-10 on faig el convit???

EntradaAutor: SaraC » dt. abr. 06, 2010 5:27 pm

Perdona que si em faig pesada!

No havia llegit ben be tot el que havies escrit... Be nomes volia tornar a parlar-te del Buch! Es que crec que es el que vols! Venen a casa 2 fotografs, et fan fotos en plan pose un i l'altre va enganxant el que li sembla... Per exemple al nostre album abans de cada "seccio" hi ha una portada, a la de casa el nuvi hi ha tre fragments de tres foto, 2 de detalls del vestuari i l'altre es una foto de una de les estanteries de casa els seus pares on hi ha una foto de ell de bebe i una altre de la familia fa una anys. I a casa meva igual, 2 fotos de detalla i una de una estanteria on els meus pares trenen millons de llibres i 3 marcs un amb una foto de cada fill... Molt personal i original!

A mes si vols poden posar les fotos a la web amb la contrasenya que volsatres volgueu sense cap cost adicional. El CD te'l denen pero tenen algunes conidions. Pots o be pagar 150€ mes, o be comprar fotos fins a un valor aproximat de 150€ o esperar un any. Nosaltre vem comprar fotos. Ens van contar les fotos que vem voler regalar als pares, avies i pardins a la boda. I despres vem voler fer regals a altres familiars, pensa que en 2 mesos va ser nadal... Y sense adonar-nos en ja teniem el CD a casa!

A la nostre boda ens van demanar permis per vendre fotos i els hi vem dir que si, trobo que es algo que esperen els convidats comprar la foto...

No se ja t'he dit abans si vols veure fotos te'n passo alguna... pero en privat o per mail o algo aixi que al Jordi no li agrada que hi hagi fotos seves per internet...

UFFF com m'he motivat!!!!!!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants