EL VELO

bodes 10!

EL VELO

EntradaAutor: vanesaHG » dj. oct. 15, 2009 1:14 pm

A ver si podeis ayudarme.

Mi madre quiere bordarme el velo, que sera de tul. Ha llegado el momento de elegir el dibujo y no tengo ni idea de lo que me gusta pq no es que haya visto muchos de cerca, asi que si alguna puede poner alguna foto os lo agradeceria. O si sabeis de alguna pagina donde pueda ver modelos.

Tampoco se que forma tiene que tener, los que me han enseñado son rectangulares, pero no se yo si quedara bien puesto como lo quiero yo. Que seria enganchado de una punta detras al cogote, tipo paula echevarria.
vanesaHG
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1123
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:34 am

Re: EL VELO

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 15, 2009 4:47 pm

puedes mirar en la web de kanacca alomejor ai alguno...yo no te puedo poner ninguan foto xq aun no tengo vestido..!!!

mira este es el enlace de la pagina
http://www.ubrides.com/home.php?cat=512&catexp=512
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: ..FLOR.. » dj. oct. 15, 2009 7:49 pm

Mi velo es un tul liso, con el borde cosidito para hacerle el avabado pero ya está..

Por lo que pude ver ayer es un cuadrado grande, me lo cogerán por una punta a la que coserán la peineta, para engancharlo dejado del moño y los cantos quedarán redondeados justo por donde acaba la falda del vestido ya que no llevo cola.

Tipo mantilla vamos, sin que se vean dos capas, no se si me explico! :-))
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annaiesteve » dj. oct. 15, 2009 10:02 pm

yo no se q hacer si llevar velo o no......la chica de la tienda me dijo q no hacia falta, pero me hace ilusión, ni q sea colgando por detras .....aix..... :.0.-0.:
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: ..FLOR.. » dv. oct. 16, 2009 7:32 am

Anna tu et cases per l'esglesia oi?

I t'han dit que no fa falta????

Guapa fa falta el que a tu t'agradi!!!!!

Si vols un vel endavant!!!! Jo crec que encara que sigui un vel no molt llarg i no massa vistós, un vel sempre fa molt núvia d'esglesia ::love::
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dv. oct. 16, 2009 8:19 am

Flor, q tal ? bon dia !

Jo he pensat en portar un vel q sigui d'aquells d'agafar al recollit, q per tot plegat fa mes elegant ..... fotos, la imatge desde darrera cuan estas al altar .... i despres per el convit el treus .... tu en portaras ? :hmm::
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

annaiesteve

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 8:29 am

annaiesteve ha escrit:Flor, q tal ? bon dia !

Jo he pensat en portar un vel q sigui d'aquells d'agafar al recollit, q per tot plegat fa mes elegant ..... fotos, la imatge desde darrera cuan estas al altar .... i despres per el convit el treus .... tu en portaras ? :hmm::

Anna, jo también em caso per l'esglèsia i he de reconèixer que a part del vestit de "princesa" sempre he volgut dur el vel ::love:: La sort és que el vestit me l'admet sense problemes, i crec que és el que dóna el punt més elegant si cap

Però per a gustos colors...i dur-ne o no dependrà de molts factors (vestit, economia, circumstàncies...)

Per què no tornes a MM i li demanes a la noia de tornar a provar-te el teu vestit i amb els diferents vels que tinguin? Mates dos ocells d'un tret, pq pots tornar a posar-te el vestidet i a més mires amb calma el tema del vel, pq reconec que quan estem per mirar el vestit el vel passa a ser una cosa secundària, i no és fins que tenim clar el vestit i que ens plantegem més seriosament aquest tema.

En referencia a los posibles bordados para el velo...¿los quieres grandes o solamente por los contornos? No tengo imágenes de velos que te pudieran ayudar pero podrías entrar por ejemplo en RC que tienen fotos ampliadas con los que ellas venden y quizás te sirve de referencia...
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dv. oct. 16, 2009 8:40 am

Hola guapi,

pues es q me dijo la chica de MM , que para la prueba tendra ella unos velos q le pueden ir bien al vestido, entonces sera cuando me los pruebe,. tambien me comento q ese dia fuera con el pelo un poco con el simulacro del peinado q voy a llevar ... para ver como queda..... vamos q me voy a poner guapa, guapa, entre los zapatos, sujetador de novia..... el peinado, y encima el sabado voy de boda !!!! estare divina de la muerte !!!!!!!!!!!!!!

annaiesteve

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 9:47 am

annaiesteve ha escrit:Hola guapi,

pues es q me dijo la chica de MM , que para la prueba tendra ella unos velos q le pueden ir bien al vestido, entonces sera cuando me los pruebe,. tambien me comento q ese dia fuera con el pelo un poco con el simulacro del peinado q voy a llevar ... para ver como queda..... vamos q me voy a poner guapa, guapa, entre los zapatos, sujetador de novia..... el peinado, y encima el sabado voy de boda !!!! estare divina de la muerte !!!!!!!!!!!!!!

Weno, tampoc hi ha presa, en un principi...si la noia et va dir que tindria uns vels que poden anar bé és pq els que hi havia no s'hi deien... :-)ok: A més, els deuen haver d'arribar els de la nova temporada, suposo.

A mi l'única cosa que em van recalcar que va ser que el dia de la 1ª prova anés amb el sostenidor y les sabates que duré... però ja diré més endavant a la feina que aquell dia, cau en dilluns, me'l prenc de festa i pel matí aniré a la pelu a veure què fem amb la noia (fins i tot li diré el tema del maquillatge a veure què tal).
Total, mai faig o em deixen fer pont...aquell dia que s'hi posin fulles
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: annaiesteve » dv. oct. 16, 2009 9:49 am

Si a mi tambe hem van dir lo del sostenidor i les sabates ... i el mitg recollit per veure q tal...

per cert on treballes ? si no es molt preguntar .

has vist el meu privat sobre el fotograf ?

annaiesteve

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 10:04 am

annaiesteve ha escrit:Si a mi tambe hem van dir lo del sostenidor i les sabates ... i el mitg recollit per veure q tal...

per cert on treballes ? si no es molt preguntar .

has vist el meu privat sobre el fotograf ?

Noieta, ja t'he respost el privaaaaaaaat >.-<: Estic a la figuera i no m'havia adonat :-(

Treballar...treballo en tres llocs, tots del mateix, m'explico, sóc podòloga i estic a una consulta privada a Sant Joan Despí (allí treballo per una altra persona, però la noia és súper maca), estic en un ambulatori de BCN (weno, un ambulatori concertat pels funcionaris de Barna) i en la "meva" consulta propia (también a Barna i on comparteixo la feina amb ma mare, que también és podòloga, però no et pensis que és una nissaga...nunununu, ella de fet és farmacèutica però quan jo vaig anar a la uni...ella también va venir, es va voler reciclar...I VA ESTUDIAR LA CARRERA AMB MI U_U)

Avui en teoria és un dels dies que estic a la "meva" consulta, però com m'he aixecat amb dues pilotes de tennis al coll enlloc d'amigdales...ma mare m'ha pres el relleu ::love:: I aquí estic jo, incubant, i mentalitzant-me que la tarda ningú em lliura d'anar a Sant Joan, que allí no tinc substituta XD
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: vanesaHG » dv. oct. 16, 2009 4:02 pm

Gracias por responder.

Lo quiero simplemente con el borde bordado, ya que en principio quiero un traje sencillo, y cogido del cogote, a ver si tengo alguna foto.

Si mirad las q pongo, en ese estilo pero no los dibujos.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
vanesaHG

EntradaAutor: vanesaHG » dv. oct. 16, 2009 4:08 pm

Colocado me refiero asi, desde la parte de atras y sin doblar, desde una punta.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
vanesaHG

EntradaAutor: Neki » ds. oct. 17, 2009 7:21 pm

Hola Vanesa,

Yo te he comentado en el post que no estoy del todo segura que el mio que es amantillado sea rectangular..., a mi se me hace más la forma de un triangulo.....
Estoy mirando las fotos en la cámara ( a ver si puedo colgaroslas cuando no tenga a David por aqui rondando) y no sabría decirte...
El mio es que es como el que tu quieres....
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: Petita83 » ds. oct. 17, 2009 9:50 pm

Neki ha escrit:Hola Vanesa,

Yo te he comentado en el post que no estoy del todo segura que el mio que es amantillado sea rectangular..., a mi se me hace más la forma de un triangulo.....
Estoy mirando las fotos en la cámara ( a ver si puedo colgaroslas cuando no tenga a David por aqui rondando) y no sabría decirte...
El mio es que es como el que tu quieres....

Neki creo que nuestros velos no eran del todo triangulares, pq sí que puestos parece que el vértice es donde lleva la peineta....y luego se ensancha un montón...pero me acuerdo que cuando me lo pusieron en forma de chal o como no sé qué (pq me hicieron mil inventos con el velo) no lo veía triangular...más bien rectangular, pq los dos extremos eran bastante simétricos :-/

Pero es que hace dos días que me lo probé como aquel que dice y ya me cuesta recordarlo :star:: por mucho que mire las fotos
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: estherita » dt. oct. 20, 2009 10:15 pm

hola!! yo me probé el velo de paula! tipo mantilla, como lo llevaba ella. es rectangular. de ancho tiene que llegar a cubrirte un poco los hombros y de largo depende del vestido. alrededor todoo de puntilla, es precioso!!
Un sueño...
estherita
:: núvia rookie

Entrades: 161
Membre des de: dl. maig 11, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: vanesaHG » dl. oct. 26, 2009 10:39 am

Ok. Creo que existen de las dos formas: rectangular (con las puntas muy redondeadas) y triangular, pq el de Letizia (princesa) lo llevaba asi segun lei en una revista.

En teoria el rectangular caen las puntas de delante en los hombros, como para cubrirtelos, ya que en teoria no se puede entrar en la iglesia con los hombros destapados. Cosas que por suerte ya no son obligatorias cumplir pq sino todas llevariamos torerita.

El velo que me van a hacer mide casi 3 metros de largo y 2 y algo creo de ancho, vamos por velo no será.
vanesaHG

EntradaAutor: annaiesteve » dl. oct. 26, 2009 10:30 pm

YO QUIERO LLEVAR UN VELO COMO ESTE ......

annaiesteve

EntradaAutor: annaiesteve » dl. oct. 26, 2009 10:31 pm

DE ESOS Q SÓN CORTITOS .

annaiesteve

EntradaAutor: NU23 » dj. nov. 05, 2009 9:53 am

Yo también llevaré velo, me encanta como queda.
NU23

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants