FECHAS BODAS 2010

bodes 10!

EntradaAutor: annaiesteve » dl. març 10, 2008 7:14 am

:-()-) nenas ! buenos días de lunes !!!!

muchas gracias a todas !!!!

me voy a poner a trabajar q si no los papeles se me comen !!

un besazo a todas !!!

Anna. _cfe*:-)
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dl. març 10, 2008 10:42 am

muchas felicidades ana, ayer no me pude conectar!!!!
MonicayMateo2009(MYM)
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4937
Membre des de: dv. jul. 27, 2007 2:13 pm

EntradaAutor: martaychechu » dl. març 10, 2008 10:42 am

annaiesteve ha escrit::-()-) nenas ! buenos días de lunes !!!!

muchas gracias a todas !!!!

me voy a poner a trabajar q si no los papeles se me comen !!

un besazo a todas !!!

Anna. _cfe*:-)

Felicidades Anna, aunq un poco tarde,

Vania es muy bonito, ademas unas vistas impresionantes.

si por dentro es como por fuera...., precioso.

yo tambien voya seguri trabajando
martaychechu
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1242
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 3:18 pm

EntradaAutor: VaLu » dl. març 10, 2008 7:17 pm

Gracias xicas me alegro que os guste :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

avui dilluns...

EntradaAutor: annaiesteve » dl. març 10, 2008 11:08 pm

avui dilluns, hem anat amb el meu nen al MOnestir de St Cugat a demanar informació per bodes i ja ens han mitg apuntat, ara el capellá Sr.Blai te obert l'agenda del 2009 , pero per el 2010 te una llista cutre de paper i llapis, i ha pres nota !!! q tinguem sort !!!

be nenes, tenia ganes de explicar-ho!!! estem entre aquesta esglesia, o STA ANNA A BARCELONA, O L'ESGLESIA DE SITGES.....ja veurem, els que ens ho posin mes facil anirem !! ens agraden les 3 !!!

adew guapes i bona nit a totes !!!!

anna. *.O.-O*
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

annaiesteve

EntradaAutor: ise » dt. març 11, 2008 7:00 am

Bon dia guapes! :-)) :-))

Vania, quines vistes!!! És molt xulo aquest restaurant!

Anna, ja vec que comenceu a mirar esglesies...pero no heu d'estar empadronats? o com a mínim un dels dos? T'ho dic pq el cosí del meu xicot es casa aquest any a l'esglesia de Sitges i ella es va haver d'empadronar a Sitges.

Ah! Moltes felicitats pels 30!!! : kissd :
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

hola ise bon dia

EntradaAutor: annaiesteve » dt. març 11, 2008 7:08 am

Hola Ise;

Doncs aixo de l'empadronament a St Cugat no hem van dir res , jo conec al Mossen , i sap q hi vaig viure durant 8 anys, tot i aixi no hem va dir res, i on man dit q no es necesari es a Sta Anna, no se noieta peró ja només mirant tot aixo de l'esglesia me toy estressando!!!

es q on jo visc q es st quirze l'esglesia no hem motiva ja q es petita, i lletga (al meu gust) i l'altre opció q no descarto en cas q lo del empadronament sigui el motiu , ja tenim alguna de les de sabadell ja q la meva parella es de alla.

aix, començem el matí ja pensant en esglesies...q fort!!! i aixó es el principi !!!

un petonas !!!

Anna. :-.:·::

annaiesteve

EntradaAutor: egarci86 » dt. març 11, 2008 10:52 am

Bon dia a totes!!para mi no creo que sea tan fuerte lo que comentais, porque la gente ya se apunta, y aunque sea poca es mejor así no vaya a ser que luego no haya día allá donde lo querais celebrar, a mi cura, el de la iglesia de la salut, en Sabadell, también va anotanda en un papel, y es que aun no hay agendas a la venta del 2010, que to estoy buscando pa comprarle una pa que no se olvide de mi!!!

Adeuu
egarci86
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:35 pm

Re: avui dilluns...

EntradaAutor: xurdit » dt. març 11, 2008 12:28 pm

annaiesteve ha escrit:avui dilluns, hem anat amb el meu nen al MOnestir de St Cugat a demanar informació per bodes i ja ens han mitg apuntat, ara el capellá Sr.Blai te obert l'agenda del 2009 , pero per el 2010 te una llista cutre de paper i llapis, i ha pres nota !!! q tinguem sort !!!

be nenes, tenia ganes de explicar-ho!!! estem entre aquesta esglesia, o STA ANNA A BARCELONA, O L'ESGLESIA DE SITGES.....ja veurem, els que ens ho posin mes facil anirem !! ens agraden les 3 !!!

anna. *.O.-O*

Holaa!!

Nosaltres ens voliem casar a Sitges, era la nostra màxima prioritat, a l'església de Sant Bartomeu i Santa Tecla (la q hi ha al Passeig, vamoss!!) i mira t'explico una mica com funciona:

El 2 d'agost del 2.008 OBREN agenda per demanar dates per l'any 2.009 (vamos, que encara no han obert!!) pels que no estan empadronats a Sitges; pels que si que ho estan obren l'agenda al juliol.

Nosaltres vam baixar al desembre a parlar amb els mossèns i no fan excepcions... grgrgrgr és horrorós... pq cla, el restaurant l'has de reservar moolt més abans...
nosaltres al final ho vam desestimar...
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xurdit » dt. març 11, 2008 12:28 pm

annaiesteve ha escrit:avui dilluns, hem anat amb el meu nen al MOnestir de St Cugat a demanar informació per bodes i ja ens han mitg apuntat, ara el capellá Sr.Blai te obert l'agenda del 2009 , pero per el 2010 te una llista cutre de paper i llapis, i ha pres nota !!! q tinguem sort !!!

anna. *.O.-O*

Holaa!!

Nosaltres ens voliem casar a Sitges, era la nostra màxima prioritat, a l'església de Sant Bartomeu i Santa Tecla (la q hi ha al Passeig, vamoss!!) i mira t'explico una mica com funciona:

El 2 d'agost del 2.008 OBREN agenda per demanar dates per l'any 2.009 (vamos, que encara no han obert!!) pels que no estan empadronats a Sitges; pels que si que ho estan obren l'agenda al juliol.

Nosaltres vam baixar al desembre a parlar amb els mossèns i no fan excepcions... grgrgrgr és horrorós... pq cla, el restaurant l'has de reservar moolt més abans...
nosaltres al final ho vam desestimar...
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: martaychechu » dt. març 11, 2008 12:46 pm

anna. *.O.-O*

Hola yo justamente ayer hablé con el parroco de sitges y me dijo eso q las listas se abren un año antes en agosto si no eres de Sitges y en Julio si eres de sitges, no necesariamente tienes q estar empadronado si tienes na casa o un piso alli, se considera q eres de sitges y te puedes apuntar en julio, supongo q llevando escrituras o algo.
Tambien m llamaron del Dolce Sitges para ver si nos habían gustado los menus y kedamos en que despues de semana santa nos pasaríamos.
Ya os contaré.

Besitos
martaychechu

Entrades: 1242
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 3:18 pm

gracias marta

EntradaAutor: annaiesteve » dc. març 12, 2008 11:14 am

Muchas gracias Marta;

Si a caso este domingo queremos ir a comer a sitges y nos informaremos , pq no tengo ni idea, si no havia pensado en STA Mª DEL MAR, O BIEN STA ANA.

Ya te cuento q tal ......

0.0.0.0

annaiesteve

Una más...

EntradaAutor: Papallona* » dc. març 26, 2008 11:32 pm

Hola a todassssssss!

Qué ilusión un foro para las novias del 2010!!!

Yo también me apunto!
Por ahora sólo hemos decidido la fecha 10/7/2010 que será un sábado por la tarde....
Y Este sábado hemos quedado con una agencia para ver qué nos ofrecennnnnnnnn y esooooooo qué fuerte esto de empezar a pensar cómo hacerlo, donde... qué sorpresas...uffff

Bueno espero intercambiar ideas!!!

Besis!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: ise » dj. març 27, 2008 6:48 am

Bienvenida Quelgg!

Poco a poco las del 2010 van apareciendo!

Sabeis donde quereis hacerlo? Aparte de la fecha teneis algo mas?

Muchas felicidades guapa!
ise

EntradaAutor: ise » dj. març 27, 2008 6:49 am

Bienvenida Quelgg!

Poco a poco las del 2010 van apareciendo!

Sabeis donde quereis hacerlo? Aparte de la fecha teneis algo mas?

Muchas felicidades guapa!
ise

EntradaAutor: Papallona* » dj. març 27, 2008 12:22 pm

UOLA!

Gracias Ise..
pues lo cierto que por aquí (Tarragona) sé lo que NO quiero ( pq se han casado otras parejas o family y no quiero repetir, además ninguna me ha hecho el peso...) y tengo una mini lista con los que quiero ir a visitar.... cuando haya elegido restaurante, decidiré si por la iglesia , ayuntamiento o en el mismo restaurante según...

¿y tú??? como lo llevas???

Besis. *.-o-o.*
Papallona*

EntradaAutor: ise » dj. març 27, 2008 2:09 pm

Hola guapa!

Pues aquí en Lleida mucha variedad tampoco hay... Hemos ido a ver un par de restaurantes (El Palau de Margalef y El mas del Chep) pero ninguno de los dos nos acaba de convencer. A mi me gusta uno pero el problema es que nos queda a una hora en coche.

Nosotros queremos hacer una boda civil en el restaurante, por eso buscamos resturantes que tengan un jardin bonito.

Besitos :-()-)
ise

EntradaAutor: VaLu » dj. març 27, 2008 6:55 pm

BENVINGUDA QUELGG!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. març 27, 2008 9:59 pm

ise ha escrit:Hola guapa!

Pues aquí en Lleida mucha variedad tampoco hay... Hemos ido a ver un par de restaurantes (El Palau de Margalef y El mas del Chep) pero ninguno de los dos nos acaba de convencer. A mi me gusta uno pero el problema es que nos queda a una hora en coche.

Nosotros queremos hacer una boda civil en el restaurante, por eso buscamos resturantes que tengan un jardin bonito.

Besitos :-()-)

Te entiendo... aquí en tarragona alguno que me parecía atractivo también esta bastante lejos... y alquilar un autobús... es un rollo...

por otra parte, al venir gente de fuera había pensado algo que tuviese hospedaje, tipo hotel o masia.. pero aquí hay muy muy poca cosa, así que me he dicho a mi misma que sea un lugar que "simplemente nos encante" jejeje ¿no?

Bsis
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. març 27, 2008 10:04 pm

VANIA ha escrit:BENVINGUDA QUELGG!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Gràcies Vania!!!!

d'on ets?? he vist que de Girona no???
també et cases al 2010????
Com ho portes?????

jo m'estic organitzant i fet un excel amb diferents punts a pensar (per a no perdre'm jejejejje)

Bsis >.-<:
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants