NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 30, 2008 7:23 am

Tia quina enveja!!!!! Quina sort!!! A mi em va dir ahir que tenia temps de regalar-me'l desde ahir fins al dia abans de la boda i coneixent-lo... no sé què pensar... Quina enveja tia... i quines ganes de veure'l... jooooooo jo també vull, però per moments vaig perdent l'esperança, pq me'l conec... i com va ser quan te'l va donar? Explica explica... :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. juny 30, 2008 7:43 am

:-)ok:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. juny 30, 2008 8:00 am

Bno a la seva manera és romàntic... el meu és igual, però penso que millor així... què xul.lo nena!!! Quina enveja que te tinc en aquest moment... quasi ploro quan ho he llegit pq a part que m'he emocionat (però jo ja m'ho imaginava) penso que a mi no m'arribarà mai... a part que no tenim ni un duro. Disfruta del moment que és deu ser molt emocionant. Jo m'imagino que quan me'l doni també ploraré però a part conto que no podré deixar de mirar-lo en tot el dia, si m'agrada clar pq això és una altra... és bonic o què? Què és un solitari o té més diamantets per les vores?? A mi personalment m'agraden més els solitaris perquè és veuen més de promesa, jijii... Ara ja ets promesa oficial i només queden dos anys!!!!!!!! Com diuen els pares del meu xicot, no us adonareu i ja hi sereu i és veritat, conto que aquell dia no em podrà aguantar ningú dels nervis.... jajajajaja Moltes felicitats per les dues coses, el cumple i l'anell!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. juny 30, 2008 8:08 am

ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: M_i_O » dj. jul. 03, 2008 7:38 am

Me n'alegro molt per tu Ise, quina ilusió no? Ja ens pasaras alguna foto eh????? *.-o-o.*
Jo també vull..... :-/ però és que el meu novio és una mica tranquil i no se si hi pensa en regalarme'l. Però bueno, ens tocarà esperar?
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: ise » dj. jul. 03, 2008 8:08 am

Bon dia reines! :-))

Per cert, com ho portes tot? Que ja heu mirat algun restaurant?

Petons guapes :-()-) :-()-)
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: M_i_O » dj. jul. 03, 2008 8:42 am

Jo m'esperaria a ensenyar-li a sa mare, ja estem a dijous i el cap de setmana està ja a damunt, per tant li pots ensenyar i el dilluns el portes a arreglar. Al menys jo ho faria així...

Nosaltres encara no hem començat a mirar res, suposo que començarem quan tornem de vacances. A l'agost anem a París, llavors quan tornem començarem a mirar alguna cosa. I vosaltres com ho porteu???
M_i_O

EntradaAutor: ise » dj. jul. 03, 2008 8:56 am

ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 03, 2008 10:07 am

Holaaaaa!! Que no havia vist que heu escrit ja... ise, si que perdo l'esperança pq li he dit que no em regali res pel meu aniversari pq no tenim ni un duro i l'ajuntament no ens paga el que ens deu així que la cosa va per llarg...
Després, jo m'esperaria a portar l'anell a ensenyar-li a la família perquè no ve d'aquí, a més fa il.lusió i jo personalment, no podria aguantar-me sincerament. De fet em sembla que quan el tingui aniré amb la mà per davant ensenyant l'anell jejejeje si algún dia passa.
Que més... ah si! Com és que et fan donar la paga i senyal del restaurant tant tard? A veure si no els hi donaràn els permisos per fer les obres i ens quedem sense lloc fa una mica de por... :hmm:: al menys si ho tens pagat, està més segur...
Els detallets... doncs, nosaltres no sabem encara què farem però algo útil i original. Ara estem fent la llista d'amics només, per tenir una referència, i ens en surten uns 50!! Quina por!!! Si venen tots clar, que potser fallaran però no crec.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 03, 2008 10:08 am

Holaaaaa!! Que no havia vist que heu escrit ja... ise, si que perdo l'esperança pq li he dit que no em regali res pel meu aniversari pq no tenim ni un duro i l'ajuntament no ens paga el que ens deu així que la cosa va per llarg...
Després, jo m'esperaria a portar l'anell a ensenyar-li a la família perquè no ve d'aquí, a més fa il.lusió i jo personalment, no podria aguantar-me sincerament. De fet em sembla que quan el tingui aniré amb la mà per davant ensenyant l'anell jejejeje si algún dia passa.
Que més... ah si! Com és que et fan donar la paga i senyal del restaurant tant tard? A veure si no els hi donaràn els permisos per fer les obres i ens quedem sense lloc fa una mica de por... :hmm:: al menys si ho tens pagat, està més segur...
Els detallets... doncs, nosaltres no sabem encara què farem però algo útil i original. Ara estem fent la llista d'amics només, per tenir una referència, i ens en surten uns 50!! Quina por!!! Si venen tots clar, que potser fallaran però no crec.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 03, 2008 10:09 am

Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dj. jul. 03, 2008 10:14 am

Ise, al final que ho feu a la finca del Resquitx? Jo l'he mirat per internet i es veu molt bonic, amb els jardins...
Nosaltres en primera opció tenim la finca Prats, ja hi hem anat algunes vegades i ens agrada bastant com ho fan... però no descartem mirar altres restaurants.
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 03, 2008 10:19 am

Ei! M_i_O jo també ho faig allí si no passa res... és lo millor que he trobat fins ara. També vaig mirar la Prats però no m'han donat bones referències de la dona que ho porta i quan ho vam anar a mirar la tia era super pilota i no em va agradar gens. El lloc si, de fet, sempre havia pensat que em casaria allí però ja veus...
Perdó per haver repetit els correus però nosé què ha passat em donava error tota l'estona que volia publicar la resposta.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. jul. 03, 2008 1:52 pm

*.-o-o.*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dj. jul. 03, 2008 2:09 pm

*.-o-o.*
ise

EntradaAutor: ise » dj. jul. 03, 2008 2:11 pm

*.-o-o.*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: piolin » dj. jul. 03, 2008 8:39 pm

ise es precios es el del teu aniversari?
seras amb el que et casis
no ho crec no tindras que comprar una parella
Imatge
piolin

Entrades: 130
Membre des de: dg. maig 25, 2008 12:57 pm
Ubicació: cardedeu

EntradaAutor: ise » dv. jul. 04, 2008 6:55 am

*.-o-o.*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 04, 2008 7:13 am

És xul.líssim tia! Quina enveja que me fas la veritat.................. m'encanta........... deus estar encara amb un núvol!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) No tinc paraules.... JO también EN VULL UN!!!!!!!!!! Jajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 04, 2008 7:19 am

Bon dia preciosa!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants