Hola bunikes !!
QUe tal esteu totes? Com van els preparatius?, per cert nuvia i annalleida relaxeu-vos i procureu no anar de cul els últims dies. Jo volia estar tranquila a partir de principis de mes però com les coses s'atrasen i no hi podiem fer res doncs ara a córrer!! Voliem pintar l'habitació, la tenim a mig pintar , i sentint-ho molt no podem acabar-ho...mira que fagi les fotos en un altre lloc...es que anem rebentats. Hem fet el passadís i el rebedor i es que no donem a l'abast i passem d'anar tan cansats. Cada dia vaig a dormir a les 12 , m'aixeco per portar la peque al cole ( jo ja estic de vacances ) i no paro en tot el dia només l'estona de dinar i punt. Ufffff és agobiant! lo que ens queda per fer a la resta del pis ho farem amb més calma passada la boda: possar alguna làmpara, fer els mobles dels lavabos, acabar de pintar , penjar un parell de cortines i poca cosa més.
Demà pel matí marxem a Tarragona que hem de fer unes gestions, per la tarda he d'anar a buscar el traje de mon pare ,que el tenien a arreglar , he de recollir a la floristeria els tocados meu i de ma sogra i a les 18:30 tinc que anar a depilar-me les cames i a fer-me un massatge a l'esquena ja que pateixo molt mal i més quan vaig molt estressada. Divendres al matí a netejar i a la tarda m'he de rentar el cap, anar a la pelu a fer-me la manicura, el bigutillu i les celles i quan arribi a casa ja hi seran ma sogra i els cunyats...ai Deu meu sembla que no arribi mai el dia eh?
Però bueno tot això val la pena fer-ho per lo que ve després...
Per cert Nuvolet, tu ets la que et cases també a l'Ajuntament de Lleida?
Mira ahir em van trucar de la Paeria i em van dir que teniem una reunió avui a les 18:30 amb que ens casa,el 2on tinent d'Alcalde, o sigui que tranquila que uns dies abans t'avisen.
Doncs hem parlat de com serà la cerimònia, els hi he donat el CD amb la música, dura uns 25 minuts. Si es vol llegir alguna cosa és pot fer, si quan fiques les aliances vols dir al teu noi el que sents en aquell moment també ho pots fer, nosaltres hem escollit que ens guii una mica el que ens casa, que digui alguna cosa i nosaltres la repetim, amb lo nerviosa que estaré a dures penes podré parlar com per ficar-me a pensar...jejejejeje!!! doncs també si vols portar flors , pots portar-les per adornar-ho i després t'ho endus, es pot tirar arròs i confeti i lo que és vulgui al sortir...que més...hi ha dues persones de protocol dient a on s'ha de col·locar la gent, fiquen ordre,etc...jo estic cagadíssima perquè a mi em costa parlar en públic i ufff serà un sobreesforç però que hi farem.
Bueno xiquetes guapes us deixo que tinc soneta i vaig a dormir. Molts xitos i no us estresseu!!!