aquí nosaltres sóm igual que los mosqueteros "todos por una y una para todas"
Ara t'envio un privi!!!
Autor: ise » dv. set. 19, 2008 10:05 pm
aquí nosaltres sóm igual que los mosqueteros "todos por una y una para todas"

Autor: ise » dv. set. 19, 2008 10:11 pm

Autor: miriameta » dv. set. 19, 2008 10:12 pm

Autor: gemma84 » ds. set. 20, 2008 10:38 am

Autor: Visitant » ds. set. 20, 2008 11:23 am
gloria argiles ha escrit:Doncs ja fa molts anys que vaig plegar pq vaig acabar agobiadissima, prò treballava a l'Halcon. Un consell, escolta la cosina del teu xicot, Riviera Maya es molt xulo però Nova York, és parada indispensable... Jo ho faria
Autor: Visitant » ds. set. 20, 2008 5:12 pm
us agradaria la finca del Resquitx, a mi me n'han parlat bastant be, jo no l'he vist, i el viatge tambe no? al Canada o a Argentina, deunido

Autor: lanoelieta » dg. set. 21, 2008 9:19 am

Autor: miriameta » dg. set. 21, 2008 6:46 pm

Autor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:24 pm
miriameta ha escrit:*.-o-o.*![]()
![]()
Visca les fantàstiques i lo bones jardineres que som!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Com pot ser que estigui tant a gust jo i tan feliç amb vosaltres si fa poquisim que us conec. Us feu estimar eh!!!
Soc part del grup,a mi que sempre ma deixat tothom de banda..
Sou uns celets!!!

Autor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:25 pm
lanoelieta ha escrit:Hola noies!!!
Quans dies....!!!No he tingut temps de res aquesta setmana!!!
De dilluns a dimecres treballant a saco i dijous vam marxar cap a València, al concert de la Madonna (per cert va ser espectacular!!que bé que m'ho vaig passar!!!), i hem aprofitat per quedar-nos el cap de setmana, vam arribar ahir i ara marxem cap a Calafell a veure uns amics que no se quan temps fa que no ens veiem i que no saben que ens casem!!!
Volia llegir-vos però...com escribiu!!uns dies sense conectar-me i tinc molta feina enrraderida...!!!
Si no arribem massa tard hem conecto aveure que dieu!!
Es que som unes xarraires i km ke hem kdat q a les 100 fem un sopar doncs nem xarrant a veure si arribem aviat...
Autor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:29 pm
gemma84 ha escrit:Hola wapes!!!!!
Lluneta gracies per enviar-me els menus, aquets mati els he vist i realment no es el full que hem van donar a mi, els meus fulls es veuen clarament que són del Resquitx de Mollerussa i no el menú de la Finca, A mi també em va atendre el Ruben, també em va semblar un noi majo, peró debia ser que vam anar-hi massa tard i al no anar a la finca doncs clar.... no te'n fas la idea... però bueno, de totes maneres hi anirem a veure-la i segur que canviem d'opinió! no es el mateix veure el restaurant de Mollerussa que estar a la finca, segur que quan vegi all'o em quedo al.lucinada! ja m'hi vaig quedar quant la vaig veure passant amb el cotxe!!!!
Avui aquesta anirem a sopar amb els meus pares i dema amb els seus i comentarem una miquetona el que em vist fins ara! ja us informaré sobre si hi ha hagut eleccio final o no! jejejejeje. Jo de moment potser on ho faria seria al Palau de Margalef, però bueno....encara no hi ha res segur.
Per cer...jo també m'apunto al balneari!!!! uffffffffffffffff........quines ganes!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nenetes us deixo que ahir vaig arribar que no em trobava massa be, al cole a la tarda fa una calor espantosa i al entrar al cotxe amb l'aire doncs el contrast em va matar!!
Molts petonets boniques!!!!
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:33 pm
Ànims que som dilluns!!! (Quina merda) 
Autor: miriameta » dg. set. 21, 2008 7:37 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:*.-o-o.*![]()
![]()
Visca les fantàstiques i lo bones jardineres que som!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Com pot ser que estigui tant a gust jo i tan feliç amb vosaltres si fa poquisim que us conec. Us feu estimar eh!!!
Soc part del grup,a mi que sempre ma deixat tothom de banda..
Sou uns celets!!!
A mi també em passa... sou totes uns celets!! Tinc ganes de fer una altra kdada!!!![]()
![]()
![]()
Miriameta i tant que ets part del grup i la primera ara mateix pq ets la primera q et cases... l'exemple a seguir!!! jejejeje![]()

Autor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:41 pm

Autor: miriameta » dg. set. 21, 2008 7:50 pm

Autor: ise » dl. set. 22, 2008 7:01 am
Ahir vam anar a port aventura amb els meus cosins i deu meu! no es cansen!!!!!
Els preus si que els vaig mirar, si! Aquesta setmana m'hi passaré! Que hi anireu el dimecres vosaltres??
si és així benvinguda!!! i explicans cosetes teves!!!

Autor: miriameta » dl. set. 22, 2008 9:37 am

Autor: ise » dl. set. 22, 2008 10:10 am
em fotre molla com un gat!!!
ja tinc ganes de tornar-te a veure vestida de novia!

Autor: miriameta » dl. set. 22, 2008 10:18 am

Autor: ise » dl. set. 22, 2008 1:22 pm
Quan era al banc que havia aconseguit aparcar al davant, em truquen de l'oficina que tenia una client esperant...au torna cap a l'oficina i deprés al tornar al banc he hagut d'aparcar llunyissim!!!