NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 24, 2008 7:34 pm

Jo visc a Lleida ciutat, pero amb els papis encara, i quan em casi viuré a Alcoletge, que tenim el nostre piset boniquet, encara que esta molt buit i el nem amoblant poc a poc, que per la boda s´ha d´estalviar.. :o-o:

Tinc 24 anys i em caso l´any que be, i si, me colat al 2010, pero m´han acollit molt i molt be com a una mes. :-()-) Son les millors aquestes nenes meves!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lanoelieta » dc. set. 24, 2008 7:34 pm

COMPLOT A PRONOVIES!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lanoelieta
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 7:36 pm

Amb això de la crisi...paciència!!! no podem fer res més! :-( :-( i si ara tens feina fixa no la deixis, ja fa 4 anys que hi treballes però això de treballar en una caixa també és una bona opció!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lanoelieta » dc. set. 24, 2008 7:36 pm

Ja està be que t'hagis colat!!! al forum del 2009 no hi ha massa ambientillo,no???

Nosaltres ja vivim junts. Fa 1 any i mig que vivim al nostres piset, us envio un privi a les 2 aixi us conto mes cosetes,ok???
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 7:38 pm

miriameta ha escrit:Jo visc a Lleida ciutat, pero amb els papis encara, i quan em casi viuré a Alcoletge, que tenim el nostre piset boniquet, encara que esta molt buit i el nem amoblant poc a poc, que per la boda s´ha d´estalviar.. :o-o:

Tinc 24 anys i em caso l´any que be, i si, me colat al 2010, pero m´han acollit molt i molt be com a una mes. :-()-) Son les millors aquestes nenes meves!!!!

Només faltaria que no t'haguessim acollit! :--( :--( si ets un sol de persona!!!!!

Té un pis que és una passada!!! i una terrassa que em te enamorada! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 7:39 pm

lanoelieta ha escrit:Ja està be que t'hagis colat!!! al forum del 2009 no hi ha massa ambientillo,no???

Nosaltres ja vivim junts. Fa 1 any i mig que vivim al nostres piset, us envio un privi a les 2 aixi us conto mes cosetes,ok???

Nosaltres també vivim junts! i és el millor!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 24, 2008 7:39 pm

Al 2009 ara hi començen a parlar i hi parlo jo tambe, pero no se, no es com aqui, no hi ha aquest bon rotllo aquest llaç que tenim aqui. No se com explicar-hu pero seguiré sent del 2010 al foro i del 2009 per casarme jejejej!! :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 7:41 pm

miriameta ha escrit:Al 2009 ara hi començen a parlar i hi parlo jo tambe, pero no se, no es com aqui, no hi ha aquest bon rotllo aquest llaç que tenim aqui. No se com explicar-hu pero seguiré sent del 2010 al foro i del 2009 per casarme jejejej!! :-)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 24, 2008 7:41 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Jo visc a Lleida ciutat, pero amb els papis encara, i quan em casi viuré a Alcoletge, que tenim el nostre piset boniquet, encara que esta molt buit i el nem amoblant poc a poc, que per la boda s´ha d´estalviar.. :o-o:

Només faltaria que no t'haguessim acollit! :--( :--( si ets un sol de persona!!!!!

Té un pis que és una passada!!! i una terrassa que em te enamorada! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Ja t´invitare per a que la veguis en persona :D jiji

Ai com m´estimo jo a les meves fantàstiques!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dc. set. 24, 2008 7:46 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wapeeeeeeeeeessssssssssssssssssss!!!!!!! ahir no em vaig poder conecta, resulta que un dels nens de la classe esta malalt ( res greu al final) i esta a l'hospital per assegurar-se de que es un virus sense importància i el vaig anar a veure i clar, vaig arribar molt tard.

PRIMER de tot, Lluneta ja he llegit que estaves malaltona, a cuidar-te molt eh???? que em d'estar totes al 100% per a la següent kdada per anar a veure la Miriameta provant-se vestits mentres nosaltres la mirem i ens cau la baba!!!! ANIM WAPPAAAAAAA!!!!! espero que estiguis millor!!

Miriameta he vist les fotos dels vestits, són una passada, la veritat que volia mullar-me per veure si endevinava quins son els 3 que et quedaries, més o menys me'n podria fer una idea pero es que la veritat es que són tots tope xulis!!Mentre els mirava pensava, ai mira! aquest me'l posaria, però quan mirava l'altre pensava, ui! aquest también!!!jejejejjeje, m'han agradat tots i segur segur que estaries molt wapa amb tots!
Per cert si et fa falta ajuda per els detallets compta también amb mi! estaré encantada de donar un cop de mà ( encara que lo de cosir no es que sigui lo que millor em surt, però bueno, tu si vols m'avises i jo practico una miqueta abans!jejejejej)
La veritat es que jo al igual que la Ise también tinc ganes de veure't provar més vestits! si no he llegit malament he vist que hi havia la possibilitat de quedar una estoneta dissabte al mati, jo si quedeu i no us importa también m'apunto! tinc ganes de veureus una altra vegada a totes! al igual que altres también us he de dir que em sento super comoda entre vosaltres i que feu que se us agafi molt carinyo!! en el cas de que es quedi ja m'avisareu de l'hora, jo a les tardes quan arribo a casa generament obro el foro i us llegeixo, m'agradaria poder conectar-me al matí per a poder col·laborar i parlar mes amb vosaltres però la veritat es que és impossible!

A veure si em deixo algo....... bueno dir-vos que encara no hi ha res decidit pel que fa al lloc , tot continua igual, Margalef/Prats.
Ja tinc ganes d'encetar l'any 2009!!!! i tenir ja el restaurant i l'esglèsia, llavors ja podre dir: L'any que VE a em caso a ........... del mati, a l'esglèsia....................i faré el conviat a....................... jejejeje!

Per cert, l'altre dia l'enric em deia que al desembre tindria una sorpresa.... serà l'anell??????? OJALA! quan me'l doni farem un sopar de fantàstiques! ( així tindrem l'excusa...)

Bueno boniques...... suposo que no hi haura ningu per aqui així que com que m'imagino que ho llegireu demà al matí, BON DIA A TOTES FANTASTIQUES!!!! ja som dijouuuuuus!!!!!!!

PD: ara acabo de veure la linia del temps que em falta, heu vist?? 2 anys, 2 setmanes i 2 dies!!!!! ejejjee

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » dc. set. 24, 2008 7:51 pm

lanoelieta ha escrit:Ja està be que t'hagis colat!!! al forum del 2009 no hi ha massa ambientillo,no???

Hola wapa!!! soc la gemma 84, crec que no t'havia saludat personalment, ara posant-me al dia he vist que has comentat que ja viviu junts, a nosaltres fa uns mesets que ens han entregat el pis i des de que ens el van entregar ja ens hi vam quedar a viure, realment es lo millor!!!!

Besitoooooossss!!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 7:53 pm

Gemmeta!!! Avui ets la noia del 2!!!! jejejeje

Així que encara no heu dicidit res???? ja ens avisaràs quan ho tingueu decidit, eh!

El del nen del cole, quin susto, no??? que ja està millor? Pobret :-( :-( :-( :-(

Jo dic que per nadal haurem de fer un soparet per veure l'anel de la gemma!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 24, 2008 7:53 pm

Ei gemmetaaaaaaaaa, benvinguda!!!

Gràcies!!! a mi la veritat es que 3 d´aqui es molt dificil d´escollir, per aixo si anem disabte al mati estas superinvitadisima ejejejej

En lo dels regalets tu traquila que quan ens hi posem de debo ja ens faran falta mans ja :-)ok: jijiji i no et creguis que jo se cusir gaire...

Me n´alegro que lo del nen no hagi estat res greu.

Ai l´anellet, quines ganetes eh!!!! jejej

Quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lanoelieta » dc. set. 24, 2008 7:53 pm

Jo estic super contenta de viure amb ell!!! Ademés estem a caseta nostra!!!!!!!
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 7:54 pm

Ei nenes vaig a fer el sopar i despres torno :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 24, 2008 7:55 pm

Aixo mole!!! misatge tras misatge!!!! no en llegeixo un que ja n´arribe un altre ooooo que be *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lanoelieta » dc. set. 24, 2008 7:57 pm

Jo també m'hen vaig a fer el sopar! Venen uns amics i encara no he preparat res...jejejee
Si puc després torno, i sino demà la mati que no treballo.

M'estic començant a trobar molt agust entre vosaltres,eh??????????!!!!!!!!!!!!

Molts besitoooooooooooo!!!!!!!!! ;.:love_: ;.:love_:
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 7:59 pm

jo avui faig una prova...faig calamars rellenos!!!! si em surten la meitat de bons que ma padrina estaran bonissims! :-)) :-)) :-))

Demà al mati segurament també hi haurà la Lluneta! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Fica't bona que t'anyoro! :-( :-(
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 24, 2008 8:00 pm

Que vagi molt bé el sopar amb els amics Noelieta!!!! i demà al mati aqui! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: gemma84 » dc. set. 24, 2008 8:03 pm

JO también VOTO PER QUEDADAAAA!!!!!!! quina iluuuuu que esteu per aqui!!!!!!

Aixi no em dona la sensacio que faig un monoleg!! jejejjejeje Si, el nen de la classe ja està bé, segons a dit la seva mare només va ser un susto, creuen que en un parell de dies cap a casa, però la veritat que fa una peneta quan vas a l'hospital a la planta dels nens, penses pobrets.....

(=:-) (=:-) (=:-) (=:-)
Imatge
gemma84

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant