"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 16, 2009 11:24 am

ohh

ninetes os acabo de "pegar" un kit de supervivencia que he encontrado.. las imagenes no se han pegado pero bueno....
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. set. 16, 2009 11:32 am

Papallona Ostres nena que preparada!

Happiness, gracies m'ho mirare despres!!!!!!1

Si la veritat es que no se per que em poso aixi, si ja se com es, be ja sabem com son, perque en el fons tots son iguals!!!!!!!!!!!!!!!!

Pero bueno els papis vindran com que em dic...
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 16, 2009 11:45 am

Laiac, nena si que t'ha donat hora tard, no?
T'has d'esperar fins divendres!!!!!!!!!!!!pero nena si no et trobes ve fes cap a urgencies, si necessites res ja saps on som!!!!!!!!!!

Petons i recupera't
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 11:59 am

Ninetes!!!!

gràcies pels ànims!! volia anar a urgències, però si era cosa d'un anàlisi o una radiografia no m'ho farien i millor esperar al metge!!!!nu sé....a veure avui com estic!!!! de pas li diré ho de la grip normal, que primer em vacunaré d'aquesta!!!!l'altra nu sé nusé......tu ho faràs papallona????

ninetes!!! acabo de trucar a la noia que conec de l'halcon viajes i m'ha dit que si, que ara hi ha un 2x1 però que hem de contractar JA, i l'única pega que té que no pots triar hotel.........i que tranquil·la, que segur que JA surten més ofertes que no variaran de pocs euros!!!! nu sé, li he dit al josep que pasi a buscar el catàleg i a veure com ho veiem.....però es veu que aquests dies les agències estan amb l'inserso desbordades i que ho hauríem de mirar JA!!!!!nu sé nu sé-...........

Què farieu??? perque ara també hem demanat presupost per fer tot el jardi i el garatge!!!! anirieu igualment de viatge no????

patunets!!!
fins després
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 12:05 pm

PAPALLONAAA!!!

jo el dia abans de la boda vaig dir!!!! ostres!!! no m'he muntat cap kit de supervivencia!!! i al final......no em va fer falta res....mocadors SI, perque a la ceremonia ningú me'n va donar, i això que ma mare en portava....i el vano, que el bo que m'havien regalat ma mare se'l va deixar en un cotxe que estava aparcat al kinto conyo i vaig tenir que agafar un de ma mare que tenia un color més "caxumbo"!!!

però vaig estar tan feliç que aquell dia, ni mal de cap, ni mal de peus, ni mal de res....això si....no sé si ho sabieu, però el dia abans em vaig enganxar amb un carro mentre posava els detalls a les taules i tenia un trep al peu que te cagas i em feia un mal...que sort que em vaig posar un compeed que sinó.....ara, després com si no tingués res!!!!

Sabeu que em va faltar??? més maquillatge per tapar-me el blau que tenia al braç, que hi ha fotos del restaurant que passat una estona es veu!!!!!!

que guai ninetes, tinc ganes de començar la cronica eeeeeee quan m'enrecordo de coses.....................aixxxxxxxxxxxxxxxxxx
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 12:27 pm

Torno a ser aqui....aix...ja ha marxat el nen i torno a quedar-m'he soleta!!!!!

No res..Papallona...esta super mega complet aquest kit de super vivencia!!! s'ha de tenir en compte. Moltes gràcies em de tenir-ho present pel futur!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 16, 2009 12:56 pm

Bueno ninetes vaig a dinar i cap a l'orangerie, desitgeu-me sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Despres us explico que tal a anat!!!!!!!!!!!!!

Xarrem despres
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 1:18 pm

tara ha escrit:Bueno ninetes vaig a dinar i cap a l'orangerie, desitgeu-me sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Despres us explico que tal a anat!!!!!!!!!!!!!

Xarrem despres

Molta sort nineta!!!! i apa que difrutis molt....jejeje
Què faràs fotussss????? :yium:-) jjijiijiji

Petonets i desprès ens expliques!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 16, 2009 1:32 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes, ya he comido y hecho toda la faenita de casa, ahora me voy a cambiar y me voy que tengo consulta esta tarde, uf!! tengo tan pocas ganas de ir.......pero weno, luego nos vemos un ratico a la noche vale, ptons wapis.

tara que vaya muy bien la tarde en l'orangerie ya nos haras una mini-crónica!!!
Happiness nena sobre la oferta que hem vas trucar no la he pogut demanar pq de requisits mínims demanen el cfgs educació infantil i jo no el tinc, pero merci igualment per pensar en mí.
ah! sobre el tema vestits anima't va!!! nem a mirar vestidets, si vols el proxim dia et porto els catàlegs que tinc i li dones una ullada.......!!!!!!

fins la nit ninetes! ptons!

Ups....doncs no m'hi vaig fixar...ho sento!!!!
Sobre el tema de vestits....venga va...el pròxim dia que ens vegem, me'ls deixes i me'ls miro....esk com no tenia pensat fins més endavant, doncs no he demanat catàleg ni res....

Gràcies!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 2:25 pm

Taraaaaaaaaa!!!!!! que ja no estaràs per aquí....però que vagi molt bé aquesta tarda.....i tu "dura con ellos"!!!!!amb els homes vull dir eee no amb els de l'orangerie!!!!jijijijiji i ja ens explicaràs!!!!

Ninetes, m'he quedat sola dinant al despatx i mira, estic putinejant per aquí!!!!!! quin rotllo això de treballar a la tarda!!!

elxaaaa no saps res de cap altre feina?? i del sindicat que???? que yo aún no me enterao del que et van dir????
mrs.happiness....això de que vagin a torns.......ja tornes a estar soleta....bueno....a mi a vegades m'agrada eeeee mira, la setmana que ve podríem quedar, que com que em va de nit doncs no tinc hora per anar a casa, bé si, per dormir, però bueno!!!!llàstima que tinguem festa totes dies diferents, perque a reus és festa divendres i a tgn el dimecres!!!!jopeta!!!

nur.............i el teu ordinador?????????????????jo el del josep ja falla i ja pateixo!!!!!!

ninetes!!!! això del 2x1 es veu que deu ser el mateix a varies agències, perque és el mateix que el de l'halcon viajes!!!i totes fins al 21 de setembre!!!!!!!!! aixxxxxxxx que precipitat....però ens surt 8 nits, els dos amb TODO INCLUIDO vol i taxes i tot 1650e............i després això si, les excursions d'allí que es veu que són caretes ceretes eeeeeeeeee!!!!!!!!!!!aixxxxxxxxxx nu sé què fer!!!!!!!!!!!

torseann.......doncs a mi ara també em fan falta targetetes d'aquestes pels detalls i no sé com imprimirles perque aquí la feina no puc!!! i ja tinc la sue que li falten un munt!!!!!!!!!!!grgrgrgrgrgrgrgr!!!!!!!!!!

gissss i los nenes.........avui una companya de feina diu que els petitons ploraven molt, molt i molt.........no anaves avui a pronovias???????????????????

papallona...........tindràs la boda molt ben planificada, em va fer gràcia això de.....aixxx ara no sé quina paraules vas fer servir però...en plan que et queden moltes coses no?????????? ho de la ceremonia civil ho has preguntat???per cert, quan jo vaig preguntar per casar-me a escornalbou, vaig enviar un mail a l'ajuntament de riudecanyes i em van dir el que havia de fer perque ens casés algú d'allí.....et renvio el mail?????apaaa que el vaig a abuscar!!!!!

patunets a totes precioses........avui no estic fina del tot......el cap se me'n va una micona!!!però a veure si avui després de treballar em trobo millor!!!!

muaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 3:57 pm

Avui que estic a l'ordinador NO HI HA MOVIMENT eeeeeeeeeeee!!!!!

*.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.*

M'acaben de dir que 1650 dos persones a la riviera maya en oferta és car.!!!! que creieu?????

muaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 16, 2009 4:47 pm

jejej.. a vere per parts!!!!

Laiaccc no et vas fer kit de supervivència.. jejej amb el peazo ball i tot pel mig.. jo al fin al segur que me n'oblidoooooooooooooooo jajajajaj eix siiiii pleaseeeee reenvia`m el mail aquest por fi porfi... i pleaseeee again si pots envia`m el planning de la teva cerimòniaaaa que em va agradar moooooolt........ x cert.. jo ho veig car 1600€ 2x1 ehhhhhhhhhh... no es un 2x1 es preu normalllllllllllllll... pa' eso tria l'hotel que vulguisssssss

Tara no saabia que anaves a l'orangerie!!! aix aix mini cronia.. uff.. estic destjantttttt jejejej

aix laiaccccc la cronicaaaaaaa por diossssssssssss!!!!

Elxa nineta no t'agoviiiiiiiiiiiiiiisssssssss animusssssssss

happiiiiiiiii.. va que ani rem en búsca del vestiiiiiiiiido

i les altresssssss on estuuuuu???

muakis!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 16, 2009 4:50 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Torno a ser aqui....aix...ja ha marxat el nen i torno a quedar-m'he soleta!!!!!

No res..Papallona...esta super mega complet aquest kit de super vivencia!!! s'ha de tenir en compte. Moltes gràcies em de tenir-ho present pel futur!!!!!

quan l'he visttttttttttt... =0-0-) =0-0-) =0-0-) dic a co mpartir!!!!!!!!!!!!!! ohhhhhhhhhhhhhhhh... el gran dia "B"
Papallona*

EntradaAutor: tara » dc. set. 16, 2009 5:21 pm

Hola ninetes!

Estic indignada, resulta que la sr. maria no s'ha presentat, si, si hau llegit be, no ha aparegut! :-/ :-/

He parlat amb la marta, que es la que porta el papeleo i clar hi ha coses de les que no m'ha pogut dir res, m'ha enseyat tot, ella si que ho ha fet, cosa que la maria no va fer!
Ja he vist les bodegues, llocs per fer les fotos, i hem vist la sala mes o menys muntada, pero ni rastre de la maria.

I a sobre l'he trucat i no contesta, dema ho tornare a fer pero estic bufffffffffffffffff, que m'estiro dels pels!

Bueno ninetes ens veiem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dc. set. 16, 2009 9:05 pm

Hola boniques meves!!! poc moviment aquesta nit pel foro eh???

Avui amb els nens una mica millor... però és clar, continuen plorant i continuo per tant, amb mal de cap... jejeje però bueno, poquet a poquet.

Per la tarda he anat a PRONOVIAS!!!! males noticies nenes... no he trobat el meu vestit... aix aix que al final m'hauré de casar amb texans! com diu ma mare! què difícil que soc no? les altres us vau decidir prou ràpid, bueno, menys la tara.... jajaja
Nenes... quins vestits més lletjos els de la colecció nova... són súper rococó... al final m'he emprovat 5 o 6 però no m'ha agradat cap. Per cert, m'han deixat fer fotos: primjer m'ha dit que no es podia... però ens hem queixat i ha dit, bueno, és igual... feu-les" però les fotos les tinc a la càmara de la mami, i fins divendres no vaig a casa seva, així que... ho sento! fins divendres no podreu veure-les... tampoc us perdeu res eh? us envio per mail els que m'he provat ok?
La setmana que ve aniré a Rosa Clarà... a veure si m'acabo de decidir.

Happiness! guapi! no me has dicho nada del mail... :-(
Elxa! a ver si pronto encuentras alguna cosita, aunque no sea de lo tuyo...
Estiu! per on pares?
Torsaeann! fiestera! demà Mago de Oz? jajaja jo paso... prefiero GH!!!
Laia! bonica! espero que no sigui res lo dels vertigens... a veure què et diu el metge... i sobre lo de l'oferta a Rivera Maya jo també ho trobo car... bé, no car... sinó que no és 2x1
Nur! a veure si t'arreglen aviat l'ordinador! jo em moriria sense pc... uff quin enganche!
Tara! que mal lo de la Maria no? que kbrona... bueno, por lo menos os han enseñado las mesas y todo no? todo bien?
Papallona! estàs en tot eh? kit de emergencias... jajajaja me encanta!
Black! nena... ayer y hoy no te has conectado no? pasa algo? se te echa de menos!

Un petonet a totes boniques meves! fins demà!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 16, 2009 9:13 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!

Ahir i avui he estat una mcia out!!! entre la feina, les classes, el dentista i tot.... vaig super liada!!!!

Però penso molt en vosaltres i us llegeixo quan puc, encara q no tingui temps de contestar!!!!

Ahir vaig anar al dentista i m'han fet posar gomes a la nit... i quin mal!!! jajajajajaja però bueno, si vull tenir les dentetes boniquetes per la boda és lo que toca!!!!

Com va tot???? alguna novetat??

Giss, los vestidos de rpeonovias de este año son horrorosos...a mi no me gusta ninguno!!!!

Tara, així q la Sra. Maria no s'ha presentat??? que mala guar ra..... jajajajajaja jo al final encara canviaré de restaurant!!! xDDDD

La resta de ninetes que tal??????

us trobo a faltar guapes!!!!!!

a veure quan fem quedada, no??????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 9:15 pm

Hola ninetes¡¡¡¡¡
Tara felicitats per els 4 mesos que et queden¡¡¡¡
Com va amb el teu futur?millor?
Quin morro la maria no? serà mala p......

Un petonet i tranqui¡¡¡¡¡
ànims¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 9:16 pm

Laiac, fes el favor de vigilar i el divendres a veure que et diuen...
Jo avanç de reservar esperaria a la visita mèdica i llavors decideixes el que vols fer¡¡¡¡
Molts petonet guapa¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 16, 2009 9:16 pm

A totes les altres ninetes meves¡¡¡tinc moltes ganes de quedar¡¡¡¡¡¡¡¡
Mua i bona nit¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dc. set. 16, 2009 9:36 pm

Taraaaaaaaa!!!

mira per mi...que et facin això és una falta de seriositat....com si els teus diners no fossin suficients per rebre un bon tracte!!!! això és el primer en una boda.!!!!la seriositat i sobretot professionalitat.........hombre.........i no t'ha contestat????? pos mira....jo dempa la truco fins que em contesti i després li dic que l'esperaveu, que hi havieu anat expressament i que és poc seriós!!!!!!nu sé però.........................

Ninetesss!!!! teniu raó....aquest 2x1 és car...però es que...aquesta tarda ens em trobat un jefe del josep que s'acaba de casar i sabeu on han anat de vacances?????????????a la riviera maya, i diuen que una passada, de tot, de relax, de l'hotel, de les excursions, del todo incluido....ara tinc un mono d'anar-hi!!!!!! decididament la vam cagar amb la India!!!!!po weno!!!

gisss guapaaaaaaaaa...encara ploren???? una aspirina i el finde a descansar!!!! i els vestits...no et desesperis que segur que trobaràs el teu!!!!!

black.....per lluir s'ha de patir,....jo no porto ferros però això a la nit deu fer mal!!!!

ostres Papallona, que m'havia oblidat de tu....ara busco el mail i te'l reenvio!!!! que vols dir en el planning de la ceremònia???jo et paso el que vulguis!!!!!

petonets precioses............per cert!!!!! demà podríem quedar no???????????? aaaaaaaaaaaa i divendres els PETS a la plaça la font, que fueeeeeeeeeeeerte!!!!!jijiiji!!!!!ja em direu!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants