"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dj. set. 17, 2009 3:18 pm

Ninetes!!!!

no fa gaire que he acabat de dinar avui...he plegat més tard!!!!
Primer volia quedar aquesta tarda però ahir la meva mama va tornar malament del viatge i avui ha anat al metge i no es troba bé i vull anar-la a veure, així de pas ja deixo el cotxe al mecànic que fa molt que em fa un soroll!!!!!!!!!aix mare que li trobaran!!!

elxaaaa....aclareix les coses perque......mira que ho fan tot malament eeeeee!!!!
i taraaaaaaa.......és trist que se sapiga que la tia es aixi i encara segueixin tenint-la allí, no és un tracte que añgu que es casi vulgui!!!! vaya!!!!!!!!!!!!!!!!!

papallonaaaaa......sobre les lectures, jo et puc passar la que vaig fer llegir en castellà....bé i si vols el text dels meus nebots, però ho havia escrit jo, al igual que ma germanes que era cosecha pròpia-....el que tu em diguis t'explico eeeeeeeeee!!!!!!!!!

ninetes........deixo a aquest mirant les bicis i marxo a veure a ma mare!!!!!jo demà segur que vaig als PETS tot i que ha de ploure no???? sinó dissabte al matí quedm o no?????????

patunets a totes
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:02 pm

Ninetes!!!! per fi arribo a casa!!!!!!!

Aix ...que des de que he sortit aquest mati a les 9, acabo d'arribar!! j tenia ganes i el 1r que he fet a sigut conectar-m'he. Això no pot ser d'estar tan "out" de les ninetes!!!!
Doncs bè...aquest mati teniem feina de bancs i tal i desprès hem anat a mirar llums a la mateixa vegada que anava a preguntar quan em portarien el despatx.Total....amb això ja em començat malament el dia pq va la tia i em diu "esk van començar a treballar el dia 10 i es clar...en 7 dies impossible. Compta que per a la 2na quinzena de Octubre" :.0.-0.: comoooooorrrr???? prò si vam quedar per mitjans de Setembre o com a molt final????? :star:: ....j començava la meva mala llet "in crecendo" quina poca paraula que te la gent!. Desprès m'ha portat ell al garatge pq havia d'anar a buscar el cotxe i quan em diu el que em costa..... m'ha faltat poc per haver de trucar a (+:-) ....250 € per una punyetera porta, bè pel tancament centalitzat de la porta del copilotttt!!!!Si arribo a saber....bè... per la pròxima ja ho se....m'en vaig al desguace i per 50€ em porto hasta la porta sencera d'un cotxe....he flipat!!! així que he arribat a casa amb unes ganes de plorar!!!!!!! :-( i res...a les 3 he tingut visita al dentista pel tema de l'ortodoncia i res, m'ha dit que ho tinc tot sembla qu bè i que potser només serà necessari ortodoncia a les dents de baix i potser només per la nit, però que havia de fer-m'he radiografies i l'estudi de la boca. Però ara bè lo bo....em diu la noia "Tens possibilitat de fer-t'he les radiografies aqui o al cap, però la diferencia esk aqui les tindràs fetes el dimarts i la visita al metge el dijous, en canvi al cap et donaràn hora per Decembre- Gener i potser tindràs el resultat final a finals de Gener" :.0.-0.: es a dir...que s'arriba a despistar i em diu que em fiquen l'ortodoncia al Setembre de 2010....total...que he agafat per fer--ho pel propi dentista i res..una pasta per 2 radiografies i la visita!!!!!!
JO NO SE PQ M'HE AIXECAT AVUIIIII.....!!!!! :-( :-( FATALLLLL!!!!, però no us rallo més amb cosetes dolentones que veig que avui no sóc la unica!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:10 pm

tara ha escrit:bueno ninetes, he parlat amb el meu company de feina que li tinc el cap com un bombo, sempre preguntant!

Diu que tema organitzacio genial, pero que el tracte amb la sr. pessim, diu que la seva dona tambe havia d'anar sempre darrera d'ella, que van tenir les mateixes sensacions que jo, molt despreocupada i a la defensiva en tot!

Estic una mica mes tranquila xq veig que tracta a tothom igual, pero crec que s'hauria de posar en la nostra pell, nervis, volem que surti tot perfecte, etc.

Bueno ninetes ja us explicare que tal dissabte!

I gracies a totes per aconsellar-me us estimo molt!

Nineta....ho sento de veritat!!!!! És normal que t'enprenyis...pq et fot de que tot és una calerada i ells no es preocupen de res quan són els que reben la pasta i haurien d'estar més pendent de tots els preparatius que els propis nuvis!!!! aixx....
Tranquilitza't i pensa que el Dissabte ho sol.lucionareu tot, però jo si que li diria....que no és serietat el deixar plantat als clients i més a 4 mesos de la boda!!!!
Per cert, pq no sabia que avui podies quedar que sinó t'ho dic de veure'ns. Però demà si que puc que fins divendres que ve no tinc classe. Fem quedada demà???? el nen va de tarda i fins les 22:00h puc estar....que us sembla???? QUEDADA...QUEDADA...QUEDADA...QUEDADA!!!!! i així la Tara es distreu!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:23 pm

Bé...la cosa positiva d'aquest horrible Dijous ha sigut que bé...us explico....
He quedat amb m'ha germana per prendre un coffee i res, parlant del tema flors que jo estava bastant perduda i comentant que no m'agradava cap floristeria d'aqui i que volia mirar les de Reus i tal....i em diu "Escolta....hi ha una floristeria, bè, una botiga que abans ho portava el pare quan venia insecticides i tal i ara ho porta la fill i es dedica al disseny floral" diu "Jo ho se pq a Sant Jordi va fer un muntatge de roses impressionant i és una nia jove" Vaja, que hem anat i nenes!!!! m'ha encantat...però sabeu lo bo??? esk no tenia el portàtil per ensenyar-m'he res però la manera de parlar, les coses que m'ha explicat, les opcions que dona i sobretot, en un moment...ha agafat 3 pals que tenia per allà i 3 flors i m'ha fet allà un muntatge...qu m'ha germana i jo ens hem quedat >.-<: >.-<: >.-<: bocabadades!!!!! Al final hem quedat amb ella el Dilluns al mati pq diu que portaria el portàtil i algunes cosetes que estava preparant....Nenes...molt malament ho he de veure per possiblement no quedar-nos mb ella.
Aix...alguna cosa bona avui, no???? vaja parrafa que estic fotent avui, no??? bè es nota que tenia ganes d'entrar al foro!!!! :-///: :-.:·:: :-.:·::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:30 pm

elxa ha escrit:ninetes acabo de llegar de dar una vueltecita por reus y por fin me voy que los chicos ya han acabado las barandas!! pero lo bueno es que ahora tengo que ir a enseñament, uf! ya os contaré, me han llamado del paro que todavia no me han dado de baja, estoy dada de alta en la seg.social y el paro no me lo pueden cursar, aix......que lios, ya veras como no cobraré ni de un sitio ni de otro, estos si que son la leche!! ya os explicare como acaba todo esto, estoy hasta el moño tio, como nos marean, como corderitos!

tara wapi animo, no te desanimes, a sido una jugarreta lo que te ha hecho esta tia, a ver el sabado como se porta. Y sobretodo le dejas las cosas claras y que te aclare todas las dudas que pa eso cobra.
Pa arriba ese animo niña!! que mira que marcador que tienes!! ya veo un 3 por ahí!!! >.-<:

Hola bonica....encara et segueixen donant pel sac????? esk aquesta gent estan empanades!!!!!!soluciona-ho pq ja saps que aqui sempre tenen ells les de guanyar!!!!i millor arreglar-ho i que no et donin problemes desprès!!!!
Demà tenim nomenaments....i a veure....jo si no m'han dit res...ja nohi compto. Demà el nen volia anar a veure els entrenaments del rally que hi són a Blancafort i per culpa dels "pu...." nomenaments no puc anar!!!!
Venga ànims wapiiii!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. set. 17, 2009 6:41 pm

Hola boniques meves!!!
Avui hem fet la inauguració a l'escola, ha vingut l'alcalde a inaugurar-la i tots els papis... aix! demà divendres! que bé! necessito una mica de relax desprès d'aquesta setmana brutal... encara que la que ve també serà heavy, ya que es la primera en que fem horari normal i hi ha molts nens que encara no s'han adaptat... a veure com va.

La setmana que ve tinc hora a Rosa Clarà... i espero que ja comenci a decantar-me per alguna cosa... aix no sé... ara tinc el presentiment que el meu vestit està allí...
Les fotos de pronovias us les envio demà, però no espereu gran cosa. Ara us eenvio un mail amb els vestits que em vaig provar.

Vaig a estirar-me una estoneta al sofà... desprès entro.
Un petonet!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. set. 17, 2009 7:18 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Per lo de la maria m'esperare a que siguin les 10 i la trucare a veure que em diu i com no em contesti o segons el to que tingui em sembla que farem un pensament, ara que no es pensi que parlare be del servei de la comercial per que es patetic, estic cremada i el nen s'ho va pendre fatal.

Sento dir aquestes coses, ja que som unes cuantes que ho fem alli, pero el tracte hauria de ser millor, estic decepcionada, crec que som poc per a la maria!

Bueno ninetes ja us anire explicant!

Ja veus nena... jo m'estic pensant de canviar de restaurant... penso anar a la fira tots nuvis de reus a veure que m'ofereixen en altres llocs i depen de com si me paguen els diners q he donat allà m'ho penso eh... xq aquesta tia no té educació i és una falsa, el lloc m'encanta però ella fa q cada vegada tingui menos ganes de fer-ho allà....
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dj. set. 17, 2009 7:57 pm

Hola ninetes!

Per una nit entre setmana que anem a sopar va i es posa a ploure! :--( :--( :--(

Happi, ja estic millor, he parlat amb el company de feina i es igual amb tothom!
Jo si voleu quedar perfecte, dema el nen te feina, fan un pica pica per un company que es casa i s'ha solidaritzat!
Els dentistes i mecanics son "usureros", perdoneu pero no se com es diu en catala!

Gis, nena pues este finde relax, ya esta mejor tu hombre!

Black, li donare una ultima oportunitat, i anirem dissabe, o potser l'altre que el nen te feina (happi em fa de mecanic!),
pero ja li he dit al nen aquest mati que segons com ho vegi ens ho plantejarem.

Bueno ninetes marxem a sopar a veure si volen anar al trastevere!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 17, 2009 8:36 pm

Bones bonica¡¡¡¡¡

Que tal tot?
tara, tu una miqueta millor oi? espero que el dissabte vagui tot molt bé i et quedis més tranqui.
Laiac, demà vas a metge oi? a veure que et diuen¡¡¡un petó¡¡¡¡
Giss, jo també tinc ganes de que la semaneta s'acabi.......
Nur, no, jo no surto avui, solsament vaig anar a veure m-clan i prou.A montblanc bé? ja tens l'ordinador arregla't?
Estiu, portes uns dies desconectada ehhh¡¡¡¡¡¡
Black, tu tranqui amb el restaurant, ja has tingut prous cambis, ara a relaxar-te.
Papallona, la feina bé oi? el teu nen que li passa?
Elxa, quan et va bé per quedar? es per mirar el tema de l'esteticent a alcover.
Happi, quin dia avui.....espero que demà tinguis més sort¡¡¡¡ que et vols posar aparells?

Espero que totes estigueu bé¡¡¡¡
Demà anem a els pets?
Bona nit¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 8:56 pm

Ninetes....vaig a preparar el sopar que el nen està a punt d'arribar....a més...amb la que està caient d'aigua (ups...i el cotxe el tinc ora pq el nen s'ha portat el mando!!!!!!!) desprès entro una estoneta!!! ok???
Torsaeann...com estàs bonica??????

PER CERT, DEMÀ QUEDADA??????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. set. 17, 2009 9:33 pm

Ninetes!!!!!

estava a punt d'anar a dormir......estic molt cansada, molt....un dia que faig algo extra i ja no m'aguanto!!!demà a les 9 tinc hora o sigui que a veure què diu el sinyor metge!!!!

mrs-happines....m'has trobat al facebook!!!!!!!!!!!!!la veritat és que no el faig servir mai casi, la gent em penja fotos que hi surto jo però....poca cosa més, el que passa és que per la boda m'han etiquetat a varies fotos i surten allí"!!!

nineteeeeeeeeesss...que jo demà, si no plou, vaig a veure els pets que he quedat amb una amiga....si vol venir es clar, si em quedo sola res de res....però si segueix plovent........nu se nu sé...........sinó dissabte al matí també podríem quedar no????????? aixxxx nu sé, que jo tinc ganes de veureus i al final avui he anat a veure la mama que està fatal, he portat el cotxe al mecanic (dema em diran a mi quan m'ha costat la broma) i he quedat amb uns amics.........!!!!

us estimo molt a totes............i ànim que arriba el cap de setmana!!!!!!!!!!!

patuneeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 18, 2009 7:23 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡
Jo avui vull anar al concert......potser vidrà el meu papi¡¡¡¡¡¡¡¡¡ però encara no és segur.
Jo ninetes hi vaig o sigui que si algú es vol apuntar amb mi ja sabeu¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Espero que el dia vagui bé que ja és divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Laiac, a veure que et diuen el sr.metge i cuida't¡¡¡¡¡
Hapi, estic bé però avui no se pq m'he aixeca't xof......quin rotllo......

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 18, 2009 7:24 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!1

Per fi es divendres!!!

Ahir al final vam anar a sopar a "la nau" i despres a pendre algo al candil i aviadet cap a casa que avui toca treballar!

I aquesta tarda dons el que volgueu, quedem a la plaça de la font? o preferiu quedar al viena com sempre!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dieu alguna cosa!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. set. 18, 2009 7:31 am

BON DIA ninetes!!!

ostres, ahir a la nit que no vaig tornar a escriure i em sa vaber greu, veig que vaig ser la última!!! jo la veritat és que aquestes nits no tinc gaires ganes d'estar ni al sofà, ni a l'ordinador, sinó al llit!!!!! i per això us vaig dir algo i vaig marxar!!!

sobre la KEDADA...perque em de quedar!!! aquest finde el meu nen té festa i podríem fer algo amb els ninus no?????????aixxx nu sé, un finde que jo puc...!!!! i nosaltres.......ja us ho he dit, com a molt una amiga m'ha de dir si ve als pets o no, perque sinó,estaré soleta,o no hi vaig........i quedem quan volguem!!!!!! però si a la papallona també li va bé demà al matí dissabte, i a l'estiu!!!!!!! aixxxxx nu sé!!! jo tinc ganes de veureus,....us explico més coses a vosaltres i em desfogo més amb vosaltres que no amb altres!!!!ijijijijij

Giss........he llegit el teu mail.....ahir a la nit no vaig poder entrar a mirar-me'ls i avui a la feina complicat, quan hagi donat un cop d'ull et dic algo vale????
Black....otra en mi faisbuk!!!!!jijijij com estàs guapa....que fa dies que per aquí no et veig tan!!!!
nur_jor..........quins somniiiiiiiiiiiissss!! a mi em van passar coses d'aquests a dues setmanes d ela boda més o menys...jijiji de deia penses tan en una cosa que......després ho somies!!!!jijijiji
torseann..........ahir vas poder anar al concert?? si devia diluviar no?????? m'has d'explicar com has demanat les targetes pels detalls...que jo ara no hi ha manera que em surtin bé i en necessito!!!!!!!!!!!!!
estiuuuuuuuuuuu..ja ens explicaras què ha passat a la feina, que passa que has de treballar tan?????????????
elxaaaaaa...........i tu tema que??? t'ha solucionat algo a ensenyament????????????i vestidos prontoooooooooooooooooooo
papallonaaaaaaaaa!!!!!!!!encara m'has de dir aix+ò del planning de la ceremònia......a casa tinc escanejat el que va fer servir sa cosina...si vols ho escanejo i t'ho paso amb les lectures!!!!!!!! per saber més o menys!!!!
mrs.happines!!!!!!!!!!!vaig putinejar les teves fotos del faisbuk jijijiji iiii encara em sones més, i crec que si que és de la facultat eeeee!!!!!!!! t'emporvaràs vestits o no al final......??? clarrr es que tu ets del setembre,....buf buf!!!!!
Taraaaaaaaaa demà dura con ella eeeeeeeee i jopeta, perque el lloc i tot molt bé, però que tinguin algu així davant!!!!!!!!

bé, que marxo al metge.........avui em roda una mica el cap però no tan!!! a veure si li explico tot què diu!!!! i aneu decidint aquest matí quan hi ha KEDADAAAAAAAAAAA però que pugui venir jo eeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 18, 2009 7:34 am

alaaaa això d'escriure una hora i que després tinguis missatges davant teu.....es que el que dic queda desfasat després......jijij perque ara surt allò de que han escrit abans, però jo paso i sempre poso tramet i jatà!!!!!

Pos ninetes......jo, davant de que no sé al final ni si tindré cotxe....perque a més és això, que ahir el vaig deixar al mecànic i vaig amb el del josep....pos nu sé.....jo a la tarda sabré algo segur!!! però a veure si no tindré cotxe!!!!!!i no podré fer res!!!!

aixxxxxxxxxxxx...............patunets precioses, marxo al metge que faré tard!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 18, 2009 9:04 am

Bon dia ninetes!
Ais... estic super desconectada del foro... :--(
No m'entero de res!! I a sobres no em vindran a arreglar el pc fins dimecres!!!!!! A no ser que el tio trobi un foradet a l'agenda més aviat... pero en principi fins dimecres per la tarda no tindré ordinador!! Em moriré!!!
Ara em puc conectar un ratillo al dia des de la feina per posar-me al dia... però no veieu lo que em costa!! Em perdo... I ara vindrà el finde i no em podré conectar des de cap lloc!!! :--(

Em perdo...

Tara, demà tornes al restaurant? A verem si va millor i la tia aquesta es porta com s'ha de comportar. Que una boda és una cosa seria i no per pendre's a la lleugera! Si cal canta-li les 40... que veig que li fa falta un toc d'atenció! no? Ànims que tot sortirà bé!!

Black... más de lo mismo! Si cal feu pinya les orangerieres i aneu a parlar amb ella seriosament! El restaurant és xulo, no deixeu que aquesta tia us faci perdré la il·lusió!! nops!!!

Giss, he rebut el teu mail, pero no te'l puc comentar... perque no m'atreveixo a obrir la web de pronovias des del cole per si entra algu per aquí... Quan tingui internet faré els deures i et respondré com cal, ok? I sobre les fotos, de totes formes encara que no pugui veure les fotos aquest finde... envia-me-les tambe, porfi!! Si el mono m'apreta molt d'internet demà tarda abans de sortir per Tgn buscaré algun pc on sigui!!!

Laiac nena, avui anaves al metge! Espero que tot bé guapa!!

Estiu que tal? On pares?

Papallona, com estas?

Elxa, com la lien els d'ensenyament, eh!! Jo flipo! Ais... Ànims guapa!!

Happiness, m'has trobat pel facebook!! jejeje!! Que guai lo de la floristeria, no? Tant que et preocupava aquest tema ara ja esta mig encaminat!! me n'alegro!!!

Marxo pitant nenes!! Mireu la hora que es!!! Ais... no puc estar mes per aqui per avui!!

Que passeu totes un molt bon cap de setmana guapissimes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 18, 2009 10:12 am

Ei ninetes, al migdia vaig a dinar amb els companys de feina a tarragona i despres aprofitare per anar a mirar els vestits de les nenes, si alguna s'apunta! sino jo a les set fare cap a la plaça de la font, ja us trucare!!!!!!!!!!!

Ei sispli, jo despres de les 14, ja no em connectare si hagues alguna cosa aviseu-me al mobil, plis!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. set. 18, 2009 10:20 am

NINETES!!!!!

confirma't.....nooooooooooooo no sereu tietes..........és VÈRTIC!!!!!!!!!!! jopeta....tancava els ulls a la consulta i me n'anava endavant i endarrera, i quan seguia el dit del metge....l'ull m'anava a batzegades!!!!! buffffff i després m'ha toquinejat tot el coll i nenes....tic marejada com una sopa!!!!!!!!!!!

Així que......cada dia ració triple de relaxant muscular, ibuprofeno, i un medicament per al vèrtic!!!!! perque ja m'ha dit que estic xunga, i tot bé de l'esquena i les cervicals, així que hauria d'estar a caseta de relax!!!! i mireu on estic, a la feina una altra vegada davant l'ordinador!!!! per això que haig de passar-me un finde tranquil, i no fer ni esforços ni res.....buffff per això estava tot el dia marejada!!!! i ara aniré grogui de les pastis....ja m'han recomanat que provi alguna cosa com acupuntura, reflexoterapia o algo...i el metge que estigui més tranquil·la, que tot va cap a les cervicals!!!!

Bueno ninetes......suposo que si que podré anar al concert....o no, potser em valdria més asseure'm al viena i no aixecar-me!!!!
a veure com va tot!!!!!!!!!

Molts petonets...i aquí teniu el meu INFORME MÈDIC!!!!

Muaaaaaaaaa us estimo molt!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. set. 18, 2009 10:25 am

Ninetes....bon dia!!!!!

Com esteu??? aixx...ja us tinc afegides!!!!! uoooohhhh!!!! ahir m'aburria i vaig pensar...calla!! vaig a bscar-les!!!!!jejejej. Esperu que no es molesti!! :-)

Laiac...no tinc moltes fotusss!!! però esk jo penso que tu i jo ens trobat per la uni...potser a l'aula d'informàtica...però no ho tinc segur!!!!aixx...el mundo es un "kleneex" jijijiji. Que aprofitarás aquest finde per descansar?? ben fet...per cert...com està la mare???? Doncs a descansar i petonets wapiiii!!

Tara....com van els ànims avui?? preparada per demà!!!!!a ficar-li les piles a la Sra. . Penso que en el cas de que us plantejeu canviar de restaurant no tndreu problema. És una data que no és conflictiva i no tindreu problema...però demà és el dia per aclarir les coses i ficar els punts sobre les "i's"jejejej.

Nur...com estás??? aixx...aquests "troianos". Us mantindré informades sobre la floristeria i per la nostra cita el dilluns amb la noia...

Torsaeann...que et passa avui??? mal dia??? venga que és divendres i hem de gaudir del fnde!!!! petonets!!!

Ninetes...sobre el que diu la Laiac de quedar aquest finde amb els ninots!! esk jo no puc!! :-( , esk demà per la nit el nen em té una "surprise" i dmà em vol tota la tarda fora. Que per cert Torsaeann...m'ha demanat m'ha germana que l'acompanyi a comprar unes cosetes pel nen petitet!!! i el diumenge tinc a la family a dinar i es clar...no sabem a l'hora que acabarem!!!!

Ahhhh!!!! no he tingut sort avui tampoc amb les "nominacions"
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 18, 2009 10:30 am

hola!!
ja torno a estar per aqui!
Laiac!! ja t'han trobat el que tens!! ara a cuidar-se i a fer bondat, eh!!! que no pares!! a descansar i a relaxar-se!!
nenes... avui per la tarda hi ha quedada? i que es aixo del concert? quan es? i qui actua?... jops... no m'entero de res! em sembla a mi que m'he perdut algun capitol...
necessito ordinador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weno... ara ja es segur que avui ja no em pugui tornar a conectar... fins dilluns!! passeu un bon finde!! muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants