NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: María&Xavi » dj. març 05, 2009 1:15 pm

caricari ha escrit::-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: Hola chicas!!no se quien de vosotras preguntaba por el Mas den Ros.Yo tengo una amiga q fue a una boda y me dijo q muy mal,por eso yo lo descarte desde un principio y no quise ni ir a mirarlo.La novia acabo llorando!!!!se q hace ya unos cuantos años de esto y no si habran cambiado de dueños..A mi,mi amiga meaconsejo esto pero no se pq como no he estado nunca...me dijo q en su momento habia cattering y q le sirvieron todo frio,etc...pero ya os digo q no se como funcionara ahora pq hace mucho tiempo y si han cambiado de dueños me sabria mal q pagaran lo q no es!!!un saludo a todas wapas!!!!!!!!!!!!

Hola! Fui yo la que pregunté por Mas d'en Ros. Una compañera del cole donde trabajo se casó allí hace bastantes años y me dijo que fue un desastre. Pero que cambiaron de dueños, lo han reformado todo (ya no está la sala rojo chillón,jejeje) y que ahora funciona la mar de bien. Sólo tengo un testimonio directo y que me ha dicho que muy bien, el resto son de terceras personas. ¡Ya os contaré! MUCHAS GRACIAS por la información.
María&Xavi
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: caricari » dj. març 05, 2009 2:42 pm

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: sI nIKITA Q CASUALIDAD!!! A MI DE SIEMPRE MHA GUSTADO EL COMPOSIT,DESDE Q HAR 8AÑOS LE HIZO LAS FOTOS A UN PRIMO MIO...YO ME CASO A LAS 12.30DEL MEDIODIA!!!ME HAN DICHO Q EL NAUTICO ESTA MUY BIEN,YO FUI A UN PAR DE BODAS PERO HACE MUCHOS AÑOS..CREO Q AHORA CAMBIARON DE DUEÑOS,NO??
caricari

Entrades: 14
Membre des de: dg. març 01, 2009 3:10 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. març 05, 2009 5:19 pm

caricari ha escrit::-///: :-///: :-///: :-///: :-///: sI nIKITA Q CASUALIDAD!!! A MI DE SIEMPRE MHA GUSTADO EL COMPOSIT,DESDE Q HAR 8AÑOS LE HIZO LAS FOTOS A UN PRIMO MIO...YO ME CASO A LAS 12.30DEL MEDIODIA!!!ME HAN DICHO Q EL NAUTICO ESTA MUY BIEN,YO FUI A UN PAR DE BODAS PERO HACE MUCHOS AÑOS..CREO Q AHORA CAMBIARON DE DUEÑOS,NO??

Nena jo tambe tinc el composite del creixell!!!!!! M'encanten!!!!!!!!! Els trobo molt originals!!!!!!

Un petonet
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. març 05, 2009 5:23 pm

María&Xavi ha escrit:
Arian1682 ha escrit:Hola wapissss!!!!!!! :-)) :-))

eixxx ja m´ he posat a baixar el programet aquest!!!!!!es super bona idea!!!espero que sigui facilet de fer!!!!jjejejejje

Benvinguda Maria que crec que no t´havia dit res!!!!!! :-)ok:

nenis teniu rao...en pic tens el restaurant i fotograf...es fa més llarg!!!!!!! :star::

Papi he vist que deies que tenies clars els detallets????plika plika!!! a mi això em porta de cap pk no se que fer!!!!!! :-(

besis a totes les nuvies tarragonines!!!!smuak smuak!!! ::love:: ::love::

Hola Arian, moltes gràcies!!!!

Maria ami tambe m'han parlat bastant malament del Mas d'en Ros i m'hi han parlat de fa poc, jo ja no el vaig anar ni a mirar jejeej.

Mira en un dels post que parlen de fotografs. hi ha una llista de tots els footgrafs que hi ha per la zona, i despres ves mirant pagines webs i l'estil que mes tagradi i el preu sigui raonable ja saps jejej.

Jo he agafat el COMPOSITE DEL CREIXELL per mi son genials, pero son molt molt moderns, fan montatges amb un look molt jove, aixo es questio de gustos i anar mirant.

Un besitooo
Jo tinc moltes ganes d'acabar d'aclarir lo del restaurant. Ens passem el dia enganxats a l'ordinador buscant llocs, demanant pressupostos, etc. Aquest cap de setmana visitem els tres llocs que més ens agraden i espero que ens puguem decidir. De moment, els 3 tenen lliure el dia 24 d'abril que és el que nosaltres volem, o sigui que espero que la setmana vinent us pugui confirmar la data i el lloc i així podré sortir a la llista, que ja tinc ganes!!!! I després ens tocarà triar fotògraf. Alguna de vosaltres em podria aconsellar sobre aquest tema? Hem mirat alguns però anem una mica perduts.

Bueno, noies, continuo navegant.

Bona nit!!!!
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: NIKITA8 » dj. març 05, 2009 8:48 pm

Esther&Edu ha escrit:
caricari ha escrit::-///: :-///: :-///: :-///: :-///: sI nIKITA Q CASUALIDAD!!! A MI DE SIEMPRE MHA GUSTADO EL COMPOSIT,DESDE Q HAR 8AÑOS LE HIZO LAS FOTOS A UN PRIMO MIO...YO ME CASO A LAS 12.30DEL MEDIODIA!!!ME HAN DICHO Q EL NAUTICO ESTA MUY BIEN,YO FUI A UN PAR DE BODAS PERO HACE MUCHOS AÑOS..CREO Q AHORA CAMBIARON DE DUEÑOS,NO??

Nena jo tambe tinc el composite del creixell!!!!!! M'encanten!!!!!!!!! Els trobo molt originals!!!!!!

Un petonet

Eso he oido pero me imagino que seguiran la misma linea... yo fuí a ver bastantes restaurantes y el que más me gusto fue ese. Yo solo he ido a una boda hace mil años pero gente que conozco que ha ido, siempre me han hablado muy bien de ellos.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: caricari » dj. març 05, 2009 8:59 pm

:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: Jolin con el composite!!!! esto parece una plaga...!!!!este si qno debe de haber notado mucho la crisis....!!!jejeje
caricari

EntradaAutor: montmar » dv. març 06, 2009 7:15 am

Hola chicas, una cosita los del Nautco siguen siendo los mismos que siempre, no han cambiado de dueños sinó que ahora lo lleva el yerno. También llevan l'Orangerie.
montmar

Entrades: 35
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:52 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dv. març 06, 2009 10:21 am

Bon dia nenes!!!
Fa uns dies q estic desconectada... ja veig q moltes eu triat el mateix fotograf!!
L'altre dia pensava en el tema invitacions i vaig tenir una idea la veritat q nose si molt encertada encara ni u e comentat al ricard xq ara estem liats am el tema del pis i mirar rajoles, els parquets, les escales, la llar de foc....es molt estresan i nomes penso quan agem de triar els mobles...!!!
Vosaltres ja o teniu tot??
Bueno nenes vei que ia gent nova per aqui no???
Bueno benvingudes a les noves!!!
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dv. març 06, 2009 10:28 am

montmar ha escrit:Hola chicas, una cosita los del Nautco siguen siendo los mismos que siempre, no han cambiado de dueños sinó que ahora lo lleva el yerno. También llevan l'Orangerie.

Ei benvinguda!!
Quin dia et cases???Ja ho tens tot???restaurant, esglesia, fotograf....
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. març 06, 2009 3:23 pm

monxi_bp ha escrit:
montmar ha escrit:Hola chicas, una cosita los del Nautco siguen siendo los mismos que siempre, no han cambiado de dueños sinó que ahora lo lleva el yerno. También llevan l'Orangerie.

Ei benvinguda!!

Bones!!!!!! jo también sóc tarragonina i del 2010!!!!!jejejeej
FELICITATS A TOTES......
Ens casem el 04/09/2010 a les 17:00h. El restaurant serà l'Encanteri de Vilallonga del Camp i el fotograf seran els d'Alcolor....la veritat és que feia una semana no teniem encara res decidit però moltes coses mirades....no sabiem que fer la veritat...i ara...tot aclarit!!!! Ara a estalviar....

Que us expliqueu vosaltres.....per cert! teniu referencies de l'encanteri???

Petonets ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. març 06, 2009 4:48 pm

María&Xavi ha escrit:
caricari ha escrit::-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: Hola chicas!!no se quien de vosotras preguntaba por el Mas den Ros.Yo tengo una amiga q fue a una boda y me dijo q muy mal,por eso yo lo descarte desde un principio y no quise ni ir a mirarlo.La novia acabo llorando!!!!se q hace ya unos cuantos años de esto y no si habran cambiado de dueños..A mi,mi amiga meaconsejo esto pero no se pq como no he estado nunca...me dijo q en su momento habia cattering y q le sirvieron todo frio,etc...pero ya os digo q no se como funcionara ahora pq hace mucho tiempo y si han cambiado de dueños me sabria mal q pagaran lo q no es!!!un saludo a todas wapas!!!!!!!!!!!!

Hola! Fui yo la que pregunté por Mas d'en Ros. Una compañera del cole donde trabajo se casó allí hace bastantes años y me dijo que fue un desastre. Pero que cambiaron de dueños, lo han reformado todo (ya no está la sala rojo chillón,jejeje) y que ahora funciona la mar de bien. Sólo tengo un testimonio directo y que me ha dicho que muy bien, el resto son de terceras personas. ¡Ya os contaré! MUCHAS GRACIAS por la información.

Maria i Xavi, acabo de llegir per aqui i he vist que treballes aun cole. Si no es molt preguntar, ets mestra???? A on?
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 06, 2009 8:03 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
FELICITATS A TOTES......
Ens casem el 04/09/2010 a les 17:00h. El restaurant serà l'Encanteri de Vilallonga del Camp i el fotograf seran els d'Alcolor....la veritat és que feia una semana no teniem encara res decidit però moltes coses mirades....no sabiem que fer la veritat...i ara...tot aclarit!!!! Ara a estalviar....

Bona tarda tarragonines!! Com es presenta el cap de setmana??

Ei Mrs Happiness!!! Enhorabona per tot!!! Ja tens tot lo gros!! Fotograf, restaurant... quin pes et deus haver tret de sobre!! Totes sabem el que és! jejejeje!!

Ara ja en som 3 les les tarragonines del 2010 que fan el banquet a l'Encanteri!! Tu, la _eli_ i jo!!! Es un restaurant molt bonic! Ves que he de dir jo, si l'he agafat... jajaja! I esperem que el dia de la nostra boda no faci mal temps i no passi el que vas veure quan el vas visitar. Nosaltres hi vam anar un dia normal amb bon temps, i era molt molt bonic!

Referencies? La gent que coneixo jo m'ha parlat molt bé de l'Encanteri. I jo hi vaig anar en un dinar i ho vaig trobar molt bo!

Hi ha una noia del 2008 que va celebrar a l'Encanteri la seva boda, i en la seva cronica en parla molt bé i ha penjat fotos. Et passo l'enllaç perquè ho puguis veure i et facis una petita idea guapa!
viewtopic.php?t=16153
(les fotos al restaurant estan a partir de la pagina 13)

Ptonets!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. març 06, 2009 8:36 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
monxi_bp ha escrit:

Ei benvinguda!!

FELICITATS A TOTES......

Benvinguda!!!!!!!!1
enhorabona per la boda... l'encanteri es una passada.. molt xuli... jo he anat a bodes i superbé!!! i la boda civil alli és una meravella jajaj...

nena compartim fotograf!!!!!!!!!!!!!!

b7s!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » ds. març 07, 2009 3:09 pm

FELICITATS A TOTES......

Petonets ::love::[/quote]

ENHORABONA PER LA BODA!!!! Ja en som mes del 2010 que béee. Els jardins de l'encanteri son preciosos!!! i m'han dit que les fotos queden super boniques alli jejeje. A dinar no hi he anat mai i no et puc donar referencies guapii.

Bueno ara com dius tu a estalviar i a seguir explicant novetats. Un peto
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: Papallona* » ds. març 07, 2009 8:47 pm

aixxx si nenes.. aixo d'estalviar!!
x cert que fareu ficareu el num del banc a la invitació???

jo no crec... :star::
Papallona*

EntradaAutor: Esther&Edu » ds. març 07, 2009 9:22 pm

Papallona* ha escrit:aixxx si nenes.. aixo d'estalviar!!

Jo sempre ho havia trobat molt lleig aixo pero crec que ara que em toca ami casar-me es el que fare... pq ja ho tinc casi tot del pis i es la manera mes facil que t'ingressin els diners alli...

No he sigut mai partidaria d'aixo pero acabare fent-ho jejej
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: JUDITH REUS » ds. març 07, 2009 10:23 pm

Jo si, donaré un numero de conte amb la invitació i a més faré una petita llista de noces amb una vaixella i quatre coses que em fan falta. Nosaltres fa dos anys que vivim junts i ho tenim gairebé tot, ens fan més falta els dineons..... :o-o:
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 08, 2009 10:32 am

Esther&Edu ha escrit:
Papallona* ha escrit:aixxx si nenes.. aixo d'estalviar!!

Jo sempre ho havia trobat molt lleig aixo pero crec que ara que em toca ami casar-me es el que fare... pq ja ho tinc casi tot del pis i es la manera mes facil que t'ingressin els diners alli...

No he sigut mai partidaria d'aixo pero acabare fent-ho jejej

Ei esther.. a mi em pasa = que no m'agradava.. pero visto lo visto.. i que me fan pagar el banquet abans de la boda... pues si tincs els diners millor!!!!
pero bueno.. el meu novio diu que no ... o sigui.. que encara estar per decidir ...
aixi passa el temps i ho tinc tot per decidir :-/
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 08, 2009 10:36 am

JUDITH REUS ha escrit:Jo si, donaré un numero de conte amb la invitació i a més faré una petita llista de noces amb una vaixella i quatre coses que em fan falta. Nosaltres fa dos anys que vivim junts i ho tenim gairebé tot, ens fan més falta els dineons..... :o-o:

si a mi em passa = fa 4 anys que vivim junts al pis.. ja ho tenim tot, lo que pasa que per aquest estiu... acabarem la casa i marxarem cap alli i vull redecorar tot abans de la boda...
Papallona*

EntradaAutor: caricari » dg. març 08, 2009 2:13 pm

:-()-) :-()-) :-()-) ARIAN!!! VOSOTROS CUANTOS SEREIS EL DIA DE LA BODA??CUANTOS INVITADOS TIENES?? :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
5 DE JUNIO DEL 2010!!!!!!
caricari

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant