"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. set. 22, 2009 10:25 am

Taraaaaaaaaaa!!!!! ja se'm feia estrany!!!! que ahir no vaig veure el teu missatge quan vas arribar a casa i deies el que t'havies comprat....i jo aquí reclamant-he com va anar!!!!! què dolenta que sóc!!!!!!!

elxaaaaaa!!! iupiiiiiiiiiiii ja deia jo que n'era de tu!!!! així que vens!!!!! JA SOM 6..........i tal i com diu la papallona, potser si que millor al Viena per fer més gresca....(al final un dia ens faran fora)!!!!

papallonaaaaaaa-......ara espera't que trobi el guió de la ceremònia...perque ho vaig guardar i no sé on....jijijijij!!!!!!! sinó tranqui que t'ho escanejaria un altre dia i t'ho pasaria!!!!!

estiuuuuuu.........a veure si avui et pots escapar eeeeeeeeee!!!!!!i vens un ratet....com més serem, més riurem!!!!!!

que guai pitufeeeeeeeeeeeeessss!!!! ens veurem avui, amb algunes....a la resta us trobarem a faltar!!!!!!

i SIIIIIIIIIIIIIIII....EXCURSIÓ a EMPERATRIZ!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 22, 2009 10:31 am

Dons si laiac, encara que no us vull dir massa cosa xq s'ha de veure!!!!!!!!!!!!!!
Aixi que aquesta nit us ho ensenyo!

Elxa, tienes una llamada al movil, he sido yo desde el trabajo, era para decirte que se me ha olvidado, ya ire la semana que viene para hablar con julio!
nena lo del mail lo has hecho tu, que fuerteeeeeee, ya no saben donde meterse!

Papallona nena si et porto un cd, em pots passar les fotos de la boda de la laiac que jo no les tinc?

Happi, ja ens explicaras lo de les floretes, poser ja tambe la vaig a veure!!!!

Estiu, alla estarem, ja saps que cuan començem a xerrar no parem!!!!!!!!!!

Ninetes vaig a fer alguna coseta, ens veiem mes tard!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. set. 22, 2009 11:38 am

Ei elxaaaaaaaaa!!!!! pos estaria bé....jo tinc el portail de la feina, però no carbura gaire bé!!!!!!PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA pots portar aquell portatilet tan monu que vas portar l'altre vegada
???????????????????????????

Siiiiiiiii portem fotos i ens fem traspàs!!!!! bé, jo no en tinc cap....jo si vols Tara et puc passar el link amb les fotos de la papallona.....les de l'estiu me les va passar ella directament a casa, me les guardo i us les paso si voleu!!!!!!

a mi les de la despe i els detallets em faria gràcia tenir-ne també!!!!!!!!!!!

aixxxxxxxxxxxxx iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. set. 22, 2009 11:41 am

TARIRO TARIRO..............la tara ens ensenyarà els seus modelets!!!!!!!!!!! TARIRO TARIRO!!!!!

Jo pel tema flors ninetes us recomanaria que anéssiu al Centre Botànic.....també tenen moltes idees, i a mi em va agradar tot molt....la toia, la sencillesa dle cotxe, el castell......i tenen idees també...i el preu....home...car car no ho vaig trobar!!!! ara tothom em demana que encarregui allí rams per regalar!!!!!jijijijijiji

apaaaaaaaa que segueixo treballant....amb això de la festa major, puc compactar horari i fer de 8 a 3 i no fer cap tarda....però es fa pesat fins les 3 eeee i avui que tinc son més...i encara no estic fina!!!!!

apa guapetonesssssssssss...........fins després!!!!!!!!!!!!!
ah per cert.-...tinc una foto d'una amiga que estem totes a la boda.....però em vull esperar a pasar-vos al de la fotògrafa, que serà més xula no??? a veure quan em diuen algo!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeetsssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 22, 2009 11:47 am

Bones...ja torno a ser aqui... Aix...estic preparant les classes d'aquesta tarda i res...ja he anat al dentist (quin fastic per cert) aix això que només m'han pres mides i m'han ficat una pasta rosa :.0.-0.: jopeta....aii que ho passarè malament....jejeje.
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 22, 2009 11:52 am

ninetes jo em porto el notebook.. el pc petit... pero no te per cd's tara... usb's si...!!!!!!!!!

ens veiem esta tardeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

muakissssssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 22, 2009 11:57 am

elxa ha escrit:Happiness que guai lo de la florista! ja m'expliques akesta tarda tot pq potser si dius que està tan xulo m'apropo un dia a veure-la.

tara te has cogido dos conjuntos! que guay, te ha salido bien de precio? nenas tenemos que montar excursión a emperatriz!!!!!!!

Elxa...Tara....aquesta tarda us porto la targeta i us ho mireu. Passeu una dia i si voleu us acompanyu sense problema. Pq és una mica dificil de trobar-ho. Per cert, m'acaben de trucar de l'Esglèsia per dir-m'he quan podem anar i res...el Dijous pel mati anem amb la noia de les flors....Yuppppiiiii!!!!! :-///:
A més... vosaltres aneu si coneix l'esglèsia us muntarà directament el pressupost i us recomanarà el que més bè us pot anar millor, evidentment amb els vostres gustos i les vostres preferencies!!!!! Si és el mateix cas que el meu que no coneix tan bè l'esglèsia us dirà d'anar a veure-la. Però sense cap tipus de compromís!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 22, 2009 12:02 pm

A la tarda ens veiem al Viena (dins) o fora? esk com vau dir d'anar a l'italià aquell? Es per anar situada... :-)
Aixxx tinc ganetes de que arribi la nit pq jopeta...penso que aui hi han moltes coses a parlar. Jo el Dissabte tampoc podrè quedar....tinc classe pel mati i em serà molt just. :-( .
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. set. 22, 2009 12:25 pm

Vale papallona, el problem es que no se on tinc el pen, pero el buscare!
Es que em sap greu deixar al nen sense pc, ja que es passara tota l'estona mirant coses!
Bueno sino ja m'ho passare en un altre moment, no passa res!

Happi, vale ja en parlarem!

Bueno ninetes, ja no crec que em connecti mes, que a les 17.30, tinc hora a la pelu, i suposo que acabare tard!!!!!!!!!!!!!!

A veure si puc fer moltes fotos i us ensenyo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

Ens veiem despres!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 22, 2009 12:53 pm

Ninetes....vaig a fer el dinar...que mireu quina hora és i el en està a punt d'arribar!!! aixxx....avui em mata!!!! :-/
Jo tampoc em conectarè més i ja ens veurem a les 20:00h al Viena, ok?????
Petonets boniques!!!!

Tara....fotitos!!!!eehhhh!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 22, 2009 3:17 pm

Ninetes jo intentare venir xo no i e pensat fins ara q a les 10 juga el barça....... i nose a mi magrada molt el futbol xo tmb magrada estar am vosaltres....bufff qina decisio...jijijijiji!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 22, 2009 3:40 pm

juas... estiu.. aixi que ens compares amb el futbol... quantes satisfaccions jajajajaj m'ha gràcia.. jijij... tun tranki dons que sino un altre dia!!

petunetssssssssssss

Tara.. ara estic a la feïna.. si no t'hagués portat un usb.. pero no crec que capiguin.. i com bé dius ja te les passare!!! i siiii fotus fotus del pentinattttttt jijiji

Laiac kines hores de fer el dinar..............
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. set. 22, 2009 5:36 pm

Nineteeeeeeeees!!!!

he acabat de dinar a les 4:30 o així, i m'he quedat xof al sofà!!!!!!!!!!!i soleta, perque el josep ha marxat en bici!!!!

He agafat quatre coses que no em vull deixar, i semrpe em deixo!!!!!jijijiji

i ens veiem aviat nineteeeeeeeeeesssssss.....a les que podeu venir, a les que no...ens veiem aviadet aviadet també no???

un besitooooooooooo!!!!!!!!
muaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 22, 2009 6:12 pm

wapisssssssss

keda una horeta per vore'ns yujuuuuuuuuuuuu
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dt. set. 22, 2009 9:35 pm

hola boniques!!
ara debeu estar de soparet! a veure si pel proxim puc venir... que us trobo a faltar!!

tara, que em quedaré amb les ganes de veure els teus dos conjuntets!! i que tal la prova de pentinats? tens fotitos?

elxa, dissabte a provar vestits, que bé!! per on comences?
giss, tu dijous, eh!! ais... que queda poquet perque totes tinguem vestit ja! jejeje

black, com estas?

estiu, com va el partit? jejeje!! deuen anar guanyant perque per aquí al poble ja he sentit un parell de petards (la penya del barça tira petards per cada gol que fa... jajajaja!)

mr happiness, que vagi molt bé dijous amb la florista!! a veure si veient l'esglesia li venen idees i te la deixa ben guapa! :-)ok: jjeje!

papallona, com va la preparació de la boda? et veig molt manos a la obra, eh!!

laiac, com estas? jo tinc 4 fotillos del dia de la teva boda. Son poquetes xq em vaig kedar sense batery... Te les passaré quan ja tingui el pc, ok? Aps! I les de la despe!! Per cert, t'he agregat pel facebook... jijiji!

torsaeann, que vagi molt be la representació de dames i vells!! com diriem... molta merda!! jejeje >.-<:

vaig a mimi que estic cansadissima!! z z z z z z...

un petonet a totes!! muas!!! fins demà!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 23, 2009 12:26 am

NINETESSSSSSSSSSSS!!!!!

Aixó d'estar sola a casa pos...........he pujat el portatil al llit, i m'he menjat els kiwis mirant els fotos de la meva boda....que per cert, elxa..en tenies de xules eeeeeeeee!!!! i res.....ara aniré a mumir,..............però només dir-vos un dia més, que amb vosaltres no em cansaria de xarrar i xarrar........estic tan agust-.............

LES NINETES SOM LES MILLORS!!!!!!!!!!

eeeeeee....a que feia paxoca el meu home d'uniforme?????? pos no l'heu vist de moto!!!!!jijijijijijij

PAtunetssssssssssss i nanit!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 23, 2009 7:52 am

Bon dia ninetes¡¡¡
Com va anar ahir?
Jo vaig cap a tarragona a dames i vells tot el dia....
Tara, jo també vull saber i veure els conjunts que no ser res¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ que guay no?
Bueno ninetes vaig corrents cap a tarragona, ja em passaré demà al matí¡¡¡¡¡
Us estimoooo¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 23, 2009 9:18 am

NINETEEEEEEEEEEESS!!!!

com es nota que les que treballeu a tarragona esteu de festa.............el foro està solitari!!!!!
jo ninetes, tinc una son....al arribar a casa vaig voler mirar les fotos que m'havia passat l'elxa i eren les 2 que anava a dormir-.... i a les 7 amunt!!!!!! no puc eeeeeeee..............quina son!!!!

Buenoooo, que vagi molt bé santa tecla!!! aaaaaaaaa i jo el conjuntet del corsé també el vull...................eeee taraaaa!!!!! a veure si alegramos las noches en casa de PALOMO CASAS!!!!!!!!

PAtunetsssssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 23, 2009 9:26 am

bon dianinetes!!!!!... bueno... ja livaig dir al meu ninet.. aix es va quedar flipant...

com us vaig dir avui vaig a riudecanyesa portar la paperassa ja us diré q me diuen!!!!!
i després estaré per tarragona, el ninet té actuació de castells a la plaça de la font aixi que estaré hores passant calor puffffffffffffff pero m'ha demanat que faci fotos!! si alguna va per alli aviseu-meeeeeeeeeeeeeee pleaseeeeeeee

us estimmmmmuuuuuuuuuuu ;.:love_:
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 23, 2009 9:35 am

Bon dia ninetes!!!!

Que tal esteu?? o tinc una soneta...com la Laiac....si esk en el moment estem de vici parlant i rient, jo esk m'estaria hores...però al dia següent....Ésk encara que no tinc "obligacions laborals" al mati m'he proposat aixecar-m'he d'hora per aixì acostumar-m'he!!!!!

Aixxx ninetes...ara riureu...mentres esmorzava he estat mirant els vestits dels catàlegs que em vas deixar ahir Elxa...i m'ha entrat un "mono" de provar-m'he vestits!!!! :hmm:: ...si ésk això jo ho sabia que em passaria...i no volia fins més endavant!!!!!!! Així que m'he proposat que entre el mes d'Octubre i Novembre m'he d'aprimar uns kilets més i llavors ja començarè a concertar cites a les botigues....La mare se que vol anar a Aire de Barcelona (no se la mania) però a la dona li v agradar la botiga....jejejeje :-/
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants