NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 24, 2009 6:24 pm

monxi_bp ha escrit:
blackmamba ha escrit:
laiac ha escrit:Huole!!!!

Bon dia....ningú m'ha explicat encara com va això de quedar eeee!!!!

Nataliaaa et cases el mateix dia que jo vull...tot i que no sé si podré perque està tot a tope!!!

El tema del Termes també em va passar a mi, vull dir que vaig veure que, pel que pagues, masses condicions i massa tiquismiquis tot!!!1 és un lloc preciós i seria molt bonic, però et fan pagar per moltes coses extra, o com això del tast, i de les hores addicionals....jo ho vaig tenir que descartar perque no arribava!!!!

Per cert, m'han donat hora per anar a veure l'Encanteri el divendres, crec que us ho vaig dir, però les que us hi caseu, em podeu fer cinc cèntims de com va el tema de la música i del límit horari?? la meva boda seria de dia!!!!!

Moltes Gràcies!!!
ahhh i jo tinc familia de fora, i segur que ho faria en divendres abans que en diumenge...sempre és millor!!!!

Petons

A l'Encanteri son 410 euros la dj que ells tenen allà, tot i q en pots portar un altre. La dj està des de l'aperitiu i després dues hores de ball, si vols més estona, hores extres a pagar a la dj. No recordo que em diguessin res de limit horari.

Nosaltres al final estem pensant de fer-ho un diumenge, en principi al setembre d'aquest any al final, xq mon pare que és el malalt és lo que vol, li agrada més el diumenge per fer celebracions... aixi que al final también tindrà que ser de dia, tot i que jo preferia de nit i un dissabte o divendres... al final crec que ens decantarem per l'orangerie, les termes son massa cares pel que despres t'ofereixen i l'encanteri no se, se'm fa la sala una mica freda. aixi que possibles dates el 6 o el 20 de setembre de 2009 al final... aix, no se, xq mon pare diu que xq no ho faig a l'agost o al juliol... però llavors si que ho veig molt molt just pel tema vestit i tot... que en penseu?? jo crec que el 6 de setembre estaria be, no es agost pero casi, jejeje.

muaaaaa

Ei jo quan vaig preguntar a l'encanteri hem van dir que el limit horari eren les 4 de la matinada xo el q nose si us van dir es q pasades les dues ores de ball com la dj eu de pagar un lloguer per la sala i pagarli tmb les ores a la dj us o dic xq a mi al principi em va semblar un restaurant economic xo quan vam començaa sumar les ores de mes de la sala i la dj vam preferir un altre restaurant q encara q el menu fos mes car les avantatges tipo, dj i lloguer sala fossin millor i per aixo ens em qedat am lorangerie xq pagues els diners del dj i el tens tota la nit 3, 4 o 5 ores les q estiguis alli i a la sala ens van dir q tranquilamen fins les 5 del mati sense pagar res

Téns raó, nosaltre también ho hem fet això, hem fet números i tot i que a l'orangerie els menus son més cars, la barra lliure esta molt be, nomes et cobren les begudes alcoholiques, no et cobren ni els refrescs cosa q a l'encanteri si. despres que no tens limit d'hora, el dj te un preu i normalment es queda el q faci falta i ho fan tot al fust del client sense voler cobrar per tot... jo ho tinc bastant clar que ho vull fer a l'orangerie. nomes en els menus ens surt una diferencia de 1400 euros aprox entre l'orangerie i l'encanteri (xq hem de sumar el plus de 600 euros per ser menys de 100) i no trobo que sigui una grandissima diferencia... no se, de totes maneres és el que diuen, ho fem on ho fem serà el nostre dia i punt!! cadascu ha de mirar per la seva butxaca o pel que considera més important!

muaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 24, 2009 6:26 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!!

Sobre la kedada, només comentar-vos que es per passar una estoneta agradable totes parlant del tema que més ens agrada i més il.lusió ens fa ara mateix......LA NOSTRA BODA!!!

La idea es kedar per pendre alguna coseta i mentres, parlem, parlem i parlem!!...jejeje....
Podem kedar on vulguem, la primera kedada la vam fer al Viena de les Gavarres, per la pròxima podem canviar.

De moment hem ficat el 6 d'Abril però si no va bé akest dia, el canviem per un altre que hi poguem totes!!

ei!!!! a mi apunta'm!!! tot i que al final potser sóc del 2009.. no em fareu fora, no??? :P m'encantaria coneixer-vos a totes i passar una bona estona!!!

per mi el dia 6 en principi perfecte, no crec q al final vagi enlloc, he d'estalviar!!! i a mi a les gavarres ja em va bé, que el tema aoarcamant en segons quins llocs està fatal!!!! mua guapisimes!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 24, 2009 6:28 pm

María&Xavi ha escrit:
blackmamba ha escrit:
María&Xavi ha escrit:
blackmamba ha escrit:gràcies a totes pels vostres consells!!! la veritat és que crec que al final ho avançarem... xq a veure, jo espero que mon pare es recuperi, però pot ser que no ho faci i potser aquest setembre también es tard, però clar, molt més tard és l'any q be... de totes maneres ja us dic, jo crec que es recupararà, pero prefereixo no arriscar-me... aquesta tarda torno a anar a l'orangerie per acabar de concretar coses i que ho vegin els pares i a veure com ho podem fer per les dates i tot... ja us aniré explicant!!! un petonas a totes!!!

Hola a totes!!!

Blackmamba, perdona que no t'hagi respost a lo de les Termes, però he estat fora el cap de setmana. Jo no m'ho pensaria i em casaria al setembre. Pensa que el més important és que estigueu tots junts. Pel lloc, si tenen divendres lliure, casi millor que diumenge (sobretot per la gent que ve de fora) i pel vestit crec que tampoc hi haurà problema. Jo he anat a mirar i hi ha botigues que m'han dit que amb tres mesos és més que suficient. I menys i tot. O sigui que, ànims!!!

I de les Termes, a mi el lloc m'agrada molt, però tens molta raó en que la cerimònia civil, sobretot, és caríssima. Nosaltres anem el dissabte a veure si podem acabar d'aclarir algunes coses, sobretot en relació als preus, ja t'explicaré.

Jo marxo tota la setmana de vacances, no em va bé el dia 6. :-/ Però més endavant podem fer una altra no?

Petons per a totes!!!

A mi les termes m'agrada, el lloc és maco i ens agrada la sala dalí per fer el banquet, però no m'agrada que ens vulguin cobrar per tot.. al final hem decidit fer la cerimonia per l'esglesia, però la barra lliure és un paston... nosaltres volem intentar que ens cobrin per consumició, a veure si cola... després son una mica racanos amb el tast, que si nomes 4 persones, que si nomes 2 plats de cada... no se, una mica raro, no? pel que cobren.... després que et limiten a 7 hores la boda, a partir de 7 hores a 174€ la hora extra... no se, son moltes coses. a mi el que més m'agrada és l'orangerie però per aquest any ja nomes tenen diumenges i el 25 de setembre i una amiga se'm casa el 26... i fa mesos, més aviat anys que ho té planejat... i no es plan de prendre protagonisme... aixi q m'estic plantejant l'encanteri, que te el 18 de setembre 2009 lliure encara, que es divendres... xq per preu és el que surt millor, tot i q les instal·lacions no son les q més m'agraden.. i quan els hi vaig preguntar que que passava si plovia em van dir "ui, millor que no plogui...." no seeeeeeeeee aix, quin dilemaaaa. ja aniré explicant!!! muaaaaaa

Nosaltres també vam mirar l'Encanteri i també ens va agradar, però com que buscàvem un lloc amb hotel, doncs al final ho vam descartar. Pensa que, qualsevol dels tres llocs estan molt bé, i que serà un dia especail ho facis on ho facis. Nosaltres ens hem llençat a la piscina perquè tenim ajuda econòmica per part dels pares i a ells els hi va agradar també molt el lloc tot i que tots trobem que et cobren per respirar i que és un abús, ja que et cobren per coses que a ells no els hi suposa una despesa. Però bueno, després de posar tot això a una balança i de pensar que ens va encantar als dos i que té hotel, doncs ens vam decidir. No sé si això t'ajuda, però sobretot, pensa que aquell dia, ho facis on ho facis, tot serà molt bonic!jejeje

Muuuaaaaa

tens raó!!! i si, les termes és impressionant... però no es per no poder pagar-ho, és més la sensació del que tu dius, de q et cobren per coses que a ells no els hi suposa despesa...

un petonas!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 24, 2009 6:52 pm

uolaaaaaaa wapisssssssss!!!
que tal .. ja veig .. parlant de la kedada !! que guaiiiiiiiii... i dels restaurants.. x cer ja he donat 600 euracos + a l'orangerie, els d'aquest any, .. o sigui que tenen 1200€... bueno.. ara a acabar d'estalviar... aixxxxxxxx... quanta pasta!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. març 25, 2009 8:16 am

Bon diaaaaaaa Tarragoninesss!!!!
com ho portem!!!!

jo ara cap a l'hospital.... a fer q faig algo jajjaaa
que xpliqueu???
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dc. març 25, 2009 10:01 am

Eiiii Natalia!!!!

Quines casualitats, jo també em vull casar el 12 de juny de 2010, i a més, si ho haguéssim fet per l'església també era a l'ermita de Paret Delgada de la Selva!! què és petit el món!!!!!

Precisament pel que heu dit, he preguntat això de l'Encanteri, perquè em sona que ens diguessin que a cada hora de més, havíem de pagar lloguer de sala i dj. El dj és lògic, però el lloguer de la sala????? per això que ho haurem de valorar tot!!!

Al final, tenia la setmana programada, demà a les 5 a l'Encanteri, i el divendres a les 4 al Castell de Vilafortuny i al Casablanca....i ara resulta que demà el meu xic vol anar amb bici a la tarda!!!!! així que ho hi vaig sola, o hauré de tornar a trucar per canviar el dia....alguna m'ho vol acompanyar??????
Aquests homes són el que no hi ha......!!!!

Ara una altra qüestió, avui una companya de feina m'ha ensenyat fotos d'una boda al Parc Samà, i no està malament!!! però no sé ni preus, ni com està la cosa....alguna de vosaltres té menús i preus i opinions????

GRàcies...i ànim....que som dimecres....bufff i avui treballo matí i tarda!!!!
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dc. març 25, 2009 10:13 am

Hola laiac i quin dia et cases? i on et cases? jo es que aquesta ermita m'encanta esta amagada es petita i intima i aixo es genial jeje.

Jo vaig mirar l'encanteri i el castell de vilafurtuny i trobo que per preu, qualitat i quantitat son carissims, jo ho vaig al Dorado playa cambrils i esta molt i molt be.

Dona jo no treballo si vols et puc acompanyar, si vols

Petons
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: laiac » dc. març 25, 2009 10:33 am

nataliaferre ha escrit:Hola laiac i quin dia et cases? i on et cases? jo es que aquesta ermita m'encanta esta amagada es petita i intima i aixo es genial jeje.

Jo vaig mirar l'encanteri i el castell de vilafurtuny i trobo que per preu, qualitat i quantitat son carissims, jo ho vaig al Dorado playa cambrils i esta molt i molt be.

Petons

Jijiji tranquil·la és un dir...però com que el meu novi m'ha abandonat, i jo ja he trucat dos vegades per canviar de data....crec que hi aniré sola amb qualsevol excusa de que la meva parella no ha pogut venir!!! però em fa ràbia!!!!

Doncs ja et dic, el mateix 12 de juny ens volem casar, però tot dependrà de si hi ha lloc on vulguem fer la boda civil i el convit, perque per exemple a l'Encanteri no està lliure aquest dia ja!!!!

I ara mirava el parc samà....però no sé com està!!!!
I a El Dorada hi vaig anar el dissabte i no em va acabar de convèncer, a part, es que nosaltres som molta gent i ho veig una mica just!!!

PEtons!!!
laiac

EntradaAutor: nataliaferre » dc. març 25, 2009 10:38 am

ahh ok jejje.

Jo el parc sama tambe mi vaig informar i surt carissim els menus eres superiors de 100 € i teniem que pagar 60€ per l'entrada i a mes a més 3€ per persona, era una ruina jeje.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: laiac » dc. març 25, 2009 11:52 am

Moltes Gràcies doncs!!!!

Així abans de fer res ja sé per on va!!!! i no cal que ho miri...perque més de 100...jo vull comptar que entre menú i barra lliure em pugi uns 100-110 per persona!!!!! que voleu que us digui...hi ha crisis!!! jijijiji i ara amb la casa MÉS!!!!!!!!

Eiii doncs això de quedar....nu sé...si m'hi voleu, quan digueu el dia m'ho intentaré combinar!!!!!

Petons!!!
laiac

EntradaAutor: nataliaferre » dc. març 25, 2009 12:26 pm

laiac nosaltres hem fet el mateix que entre 100-110 que no pugi mes tu, que la cosa esta xunga i s'aprofiten el damunt i a part son moltes coses, si els detalls, invitacions, etc.

Jo aquesta quedada no puc venir tinc un dinar familiar a veure si la proxima
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: monxi_bp » dc. març 25, 2009 4:49 pm

laiac ha escrit:
nataliaferre ha escrit:Hola laiac i quin dia et cases? i on et cases? jo es que aquesta ermita m'encanta esta amagada es petita i intima i aixo es genial jeje.

Petons

Jijiji tranquil·la és un dir...però com que el meu novi m'ha abandonat, i jo ja he trucat dos vegades per canviar de data....crec que hi aniré sola amb qualsevol excusa de que la meva parella no ha pogut venir!!! però em fa ràbia!!!!

Doncs ja et dic, el mateix 12 de juny ens volem casar, però tot dependrà de si hi ha lloc on vulguem fer la boda civil i el convit, perque per exemple a l'Encanteri no està lliure aquest dia ja!!!!

I ara mirava el parc samà....però no sé com està!!!!
I a El Dorada hi vaig anar el dissabte i no em va acabar de convèncer, a part, es que nosaltres som molta gent i ho veig una mica just!!!

PEtons!!!

Jo als 3 restaurants que vaig anar el primer vai anari sola, al segon am la meva germana i al tercer alfinal va venir ell i el dia de la fira aqui a tgna vaig anari am els meus pares aixi q tentenc molt i encara mes xq el meu novi es ciclista!!!!!!!
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. març 25, 2009 5:27 pm

Pos mira Monxi ja en som dos......ell i la bici!!!!!!! doncs li he dit que he trucat i que he dit que no, però hi penso anar jo sola...així que si algú s'aproxima a les 5 a l'Encanteri demà allí estaré!!!!!!!!

Aprofitaré per anar a la casa al Morell i després a veure què em diuen....jo volia anar demà a l'Encanteri primer, perque així, el divendres al Casablanca ja podrem veure les coses més clares, perque realment és entre els dos restaurants que estem, i si la mateixa setmana els veiem els dos doncs millor!!!!!! creuem els dits i que la ceremònia civil al Castell de Vilafortuny no sigui molt cara!!!!! perque no hi ha hagut manera de trobar-ho per enlloc!!!!!!

Petons
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. març 25, 2009 6:52 pm

bONESSSSSSSSSSSS
ja he vist que li heu donat a la tecla...

eliiiiiiiiiiiii???? com va la feina... saps algo de esplugina, natalia, torsaeann, i l'arian????? aixxxxxx.. crisi crisi pero tenim totes una de feïna jejejej ::-)

Laiac: la veritat es que no se quant costa la cerimonia en el castell de vilafortuny... ja ens ho diràs....!!! i amb qui has de parlar amb els del restaurant, no???

nataliaferre!! tens fotitos del vestit????

blackkkkkkkk... ni que siguis al final del 2009!!!! ens ho passarem bé a la quedada donaaaaaaaaa jejejej

monxi!!!!!!!! qué tal tot????
Papallona*

EntradaAutor: monxi_bp » dc. març 25, 2009 7:44 pm

Papallona* ha escrit:bONESSSSSSSSSSSS

eliiiiiiiiiiiii???? com va la feina... saps algo de esplugina, natalia, torsaeann, i l'arian????? aixxxxxx.. crisi crisi pero tenim totes una de feïna jejejej ::-)

Laiac: la veritat es que no se quant costa la cerimonia en el castell de vilafortuny... ja ens ho diràs....!!! i amb qui has de parlar amb els del restaurant, no???

blackkkkkkkk... ni que siguis al final del 2009!!!! ens ho passarem bé a la quedada donaaaaaaaaa jejejej

Molt be, treballant totes les tardes...ufff qina rabia soc la unica fixe q ia i "putejada" a la tarda i les q no son fixes totes al mati i ara q ja ariba l'estiu....
Divendres vaig al restaurant xq encara no li hem pagat a la maria si ja o diuen q la confiança fa fastic...!!!!jejejeje!!!
Tinc mono de restaurant tinc ganes d'anari xq m'agrada tant....i a tu com et va la setmana???air x primer cop vaig visitar les vostres comptes enrere i e vist les fotos dels pisets, anells de compromis etc...jijijiji!!Es q soc mol xafarot!! >.-<:
monxi_bp

EntradaAutor: monxi_bp » dc. març 25, 2009 7:45 pm

laiac ha escrit:Pos mira Monxi ja en som dos......ell i la bici!!!!!!! doncs li he dit que he trucat i que he dit que no, però hi penso anar jo sola...així que si algú s'aproxima a les 5 a l'Encanteri demà allí estaré!!!!!!!!

Aprofitaré per anar a la casa al Morell i després a veure què em diuen....jo volia anar demà a l'Encanteri primer, perque així, el divendres al Casablanca ja podrem veure les coses més clares, perque realment és entre els dos restaurants que estem, i si la mateixa setmana els veiem els dos doncs millor!!!!!! creuem els dits i que la ceremònia civil al Castell de Vilafortuny no sigui molt cara!!!!! perque no hi ha hagut manera de trobar-ho per enlloc!!!!!!

Petons

Si ara q serem veines de poble si ells van en bici molt sovint aurem de quedar per fer un cafe!!!!jijijijiji!!!
Per on cau la teva casa???
monxi_bp

EntradaAutor: blackmamba » dc. març 25, 2009 10:39 pm

Papallona* ha escrit:bONESSSSSSSSSSSS

aixo aixo!!!! jo vinc!!!! jejejeje, quines ganes de veureus a totes!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dj. març 26, 2009 8:25 am

hola, papallona si tinc fotos pero no se com es penjen per aqui, jeje.

pètons
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: laiac » dj. març 26, 2009 8:57 am

Papallonaaaaa!!!!! tal i com ha dit la monxi, he estat xafardejant els comptes enrera (que no savia que donaven tanta informació) i he vist que voleu anar de viatge a la Polinesia..............eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que també és el meu somni...ho tinc clar de fa molt temps!!!!! però volíem saber èpoques per anar-hi i si això pot influir també amb la boda....vosaltres ja ho heu mirat????? a on??? diga'm diga'm que guai!!!!!

Ei monxi, doncs està a la zona de darrera la gasolinera, on hi ha tantes casetes, xaletets, adossats!!!!!! dimecres ens porten els mobles i dijous ja estem allí!!!!!!

apa noies.....que avui aniré a l'encateri amb ma germana al final, i demà al castell i al casablanca, quan vaig trucar al casablanca vaig parlat directament amb el Gerent!! un Jesús Requena...ho fort és que a la fira El Teu Dia, va dir que per haver anat a la fira ens entrava la música gratis, però ara no sé si ens ho dirà, ja ho veurem!!!

Petonets, i ànim que som dijous ja!!!!!
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. març 26, 2009 1:15 pm

Bones!!!!!

Encara estic pendent de si el dilluns 6 tinc festa o m'ho agafo la setmana de després!!!!!!! però sinó cap problema, apunta'm que em farà gràcia que m'expliqueu més coses, que veig que ho teniu tot bastant controlat!!!!!

Però a on seria??? i a quina hora més o menys!!!!

Petonets!!!
i ja us explicaré que em diuen avui a l'encanteri, tot i que totes ja teniu el restaurant al sac i ben lligat!!!!!!
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants