NOVIAS ABRIL 2010

bodes 10!

Re:

EntradaAutor: ruthi » dv. ago. 28, 2009 12:38 pm

ELIYSER ha escrit:Hola!!!! el tema del fotograf ja ho tenim solucionat, ens ho farà el Roig d'Igualada, hem vist algunes cosetes d'ell i ens ha agradat molt. De preu és com tots, però si vols alguna cosete que estigui bé has de pagar....

Ja heu començat ha mirar vestits??? jo encara no, però crec que no trigaré gaire!!!!

la veritat és que sí... TOT és molt car!!!!!!!!!!! jo ja he anat a mirar vestits.... de fet em vaig enamorar d'un per foto i me'l vaig haver d'emprovar tan sí com no per confirmar que aquell era el meu vestit!!!!!!!!!!!!!!!

ara n'he vist un altre que també m'agrada molt, així que me'l provaré, i decidiré entre aquests dos... són tan macos :-)) jijijij

nena, que no ens queda tant!!!!!!!!!!!!!! que de seguida estem a nadal i queden 3 mesos i mig!!!!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

un petó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: NOVIAS ABRIL 2010

EntradaAutor: Seaweed » dv. ago. 28, 2009 2:41 pm

Hola noies!!!
ELYSER jo ja tinc el vestit, ara queda tooooooooooooota la resta de cosetes (flors, detallets, viatje, sabates, aliances...).
El temps passa volant ¿eh? Sembla que fos ahir quan encara ens quedava un any i mig i ara menys de 8 mesos!!!
Seaweed
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: ELIYSER » dg. ago. 30, 2009 8:43 pm

Hola guapes!!! jo vaig comenzar ahir a mirar algun vestit!!!! Però encara no tenen gaire varietat... aixins que m'esperare una miqueta,però no gaire que tinc unes ganes de seguir mirant inceibles!!! perquè ja teniu rao, ja, que això s'acosta!!! petonets
ELIYSER

Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 25, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: ruthi » dc. set. 02, 2009 11:02 am

seaweed: ja tens el vestit????????????????? aiaiaiaiia!!!! jo encara no m'he decidit!!! :star::

ELIYSER: la temporada tardarà res en estar complerta.. de fet , ahir ja van posar les coleccions de pronovias senceres a la web!!! :-)) (encara que a mi personalment no m'acaben de fer el pes..)

nenes... cada dia estic més nerviosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tins mil idees i no sé per on començar!!! :-)) :-))

un petonet!!!!!!!!!!!!!
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 02, 2009 2:55 pm

Hola abrileres!!! Uff Feia temps que no entrava a aquest post... Felicitats Seaweed pel vestit. Ja tens una cosa més!! Ens queda poquet eh? >.-<: >.-<: >.-<:
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: ruthi » dc. set. 02, 2009 5:18 pm

nupubo ha escrit:Hola abrileres!!! Uff Feia temps que no entrava a aquest post... Felicitats Seaweed pel vestit. Ja tens una cosa més!! Ens queda poquet eh? >.-<: >.-<: >.-<:

hola guapa!!!! com ho portes tu????
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 02, 2009 8:04 pm

ruthi ha escrit:
nupubo ha escrit:Hola abrileres!!! Uff Feia temps que no entrava a aquest post... Felicitats Seaweed pel vestit. Ja tens una cosa més!! Ens queda poquet eh? >.-<: >.-<: >.-<:

hola guapa!!!! com ho portes tu????

Hola Ruthi,

Doncs mira de moment acabar de decidir-me pels detalls dels convidats i anar mirant cançons per a la cerimònia i la celebració. El que tinc fins ara és el lloc de cerimònia i convit, el fotògraf, el vestit, roba interior i sabates. M'han deixat la lliga. Només em caldrà decidir-me si porto vel o no.

también tinc el viatge triat. Ara estem a l'espera d'una baixada de preus. Volem fer un convinat Nova York + Riviera Maya.

también tinc dissenyades les invitacions (que me les faig jo) i només em cal imprimir-les i acabar-les de muntar quan m'arribi la resta de material que tinc encomanat.

Falta el vestit del nuvi (evidentment) ja que encara falta temps...

No sé si em deixo res més...

Pq pel que fa a decoració floral se n'ocupa l'hotel i només caldrà que em decideixi amb el ram i les flors que faci servir l'hotel per a la decoració del lloc de cerimònies. también els rameyts de solapa.

Uff... quantes coses... M'atavalo!! Jejejeje...

Que tens tu de moment?

Petonets.
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dj. set. 03, 2009 10:12 am

nupubo ha escrit:Hola Ruthi,

Doncs mira de moment acabar de decidir-me pels detalls dels convidats i anar mirant cançons per a la cerimònia i la celebració. El que tinc fins ara és el lloc de cerimònia i convit, el fotògraf, el vestit, roba interior i sabates. M'han deixat la lliga. Només em caldrà decidir-me si porto vel o no.

también tinc el viatge triat. Ara estem a l'espera d'una baixada de preus. Volem fer un convinat Nova York + Riviera Maya.

también tinc dissenyades les invitacions (que me les faig jo) i només em cal imprimir-les i acabar-les de muntar quan m'arribi la resta de material que tinc encomanat.

Pq pel que fa a decoració floral se n'ocupa l'hotel i només caldrà que em decideixi amb el ram i les flors que faci servir l'hotel per a la decoració del lloc de cerimònies. también els rameyts de solapa.

Que tens tu de moment?

Petonets.

NENA!!!!

po si ho tens mol, molt adelantat!!! jo tinc: restaurant, fotògraf (tot i que no confirmat, hem d'anar a donar la paga i senyal, que ens vam dir que anéssim al setembre) i prou!

tot mogut: vestits a punt de decidir-me, detallets mig-mig, decoració m'agradaeria que m'ho fes la BLOOMIE.. i res... anar mirant i anar fent :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dj. set. 03, 2009 2:01 pm

ruthi ha escrit:
nupubo ha escrit:Hola Ruthi,

Que tens tu de moment?

Petonets.

NENA!!!!

po si ho tens mol, molt adelantat!!! jo tinc: restaurant, fotògraf (tot i que no confirmat, hem d'anar a donar la paga i senyal, que ens vam dir que anéssim al setembre) i prou!

tot mogut: vestits a punt de decidir-me, detallets mig-mig, decoració m'agradaeria que m'ho fes la BLOOMIE.. i res... anar mirant i anar fent :-)ok:

Es que sóc mestra i sabia que si no ho adelantava durant l'estiu durant el curs em tornaria boja. Es que sempre m'emporto feina a casa pq no dono a l'avast. I si ho havia de preparar en mig de tanta cosa... no gaudiria gens. Tot el contrari!! M'estressaria!!

I lo del vestit ho tinc pq el vaig comprar en la famosa venta de mostrari de pronovias... I clar... Al tenir el vestit ja vaig anar aconseguint complements i sabates. Si no... en aquest sentit estaria com tu. Pq volia esperar a l'entrada del models del 2010. jjejeje...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dj. set. 03, 2009 4:55 pm

tens raó... si se t'acomula la feina t'estresses, i els preparatius de la boda són per gaudir-los i no per estressar-se...

jo tinc sort que a partir de novembre treballo poquetes hores... faré mitja jornada i llavors tindré moooooolt de temps per arreglar cosetes... ara estem amb el més important i coses que no depenen de nosaltres.. com pressupostos per coses que volem fer i això...
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dv. set. 04, 2009 11:31 pm

ruthi ha escrit:tens raó... si se t'acomula la feina t'estresses, i els preparatius de la boda són per gaudir-los i no per estressar-se...

jo tinc sort que a partir de novembre treballo poquetes hores... faré mitja jornada i llavors tindré moooooolt de temps per arreglar cosetes... ara estem amb el més important i coses que no depenen de nosaltres.. com pressupostos per coses que volem fer i això...

Clar que sí!! Doncs aprofita-ho!! :-)
nupubo

EntradaAutor: ahierro2 » ds. set. 05, 2009 4:12 pm

Hola!

Yo también soy abrilera pero del 2009, me case el 4 de abril y tuve un dia con un solazo espectacular!! Abril es precioso, se empieza a alargar el dia, aún no hace mucho calor y si os casais cerca de jardines todo empieza a florecer!!!

Besitos

Anna
Imatge
ahierro2
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 05, 2009 5:09 pm

ahierro2 ha escrit:Hola!

Yo también soy abrilera pero del 2009, me case el 4 de abril y tuve un dia con un solazo espectacular!! Abril es precioso, se empieza a alargar el dia, aún no hace mucho calor y si os casais cerca de jardines todo empieza a florecer!!!

Besitos

Anna

Felicidades pues por tu pasada boda!! Espero que nos haga un dia tan precioso como el que tuviste tu... Jejejeje... A ver si tenemos suerte....

Besitos!
nupubo

EntradaAutor: abril23 » dg. set. 06, 2009 5:19 pm

Hola !! yo soy nueva por aquí y como también me caso en Abril quería felicitar a todas las que nos casamos en este mes tan bonito.
Imatge
abril23
:: núvia rookie

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: abril23 » dg. set. 06, 2009 5:22 pm

Nos casamos el 23 abril, el dia de los enamorados en Catalunya. Verdad que es un dia romantico?? a mi me encanta.
Imatge
abril23

EntradaAutor: nupubo » dg. set. 06, 2009 6:36 pm

abril23 ha escrit:Nos casamos el 23 abril, el dia de los enamorados en Catalunya. Verdad que es un dia romantico?? a mi me encanta.

Anda!! Felicidades!! Pues nosotros nos casamos un dia después, o sea 24. Somos casi compis de dia.... Muy romántico!! LO que pasa que como no es festivo pues lo descartamos...

Besitos abrilera!! >.-<: >.-<: >.-<:
nupubo

EntradaAutor: abril23 » dg. set. 06, 2009 8:29 pm

A nosotros la familia nos decía que nos casaramos mejor el 24 que es sabado, ya que tengo familiares que vienen de fuera, pero nos hacía ilusión ese día y como hemos avisado con tiempo, pues que hagan un día de vacaciones y ya está. Cada vez más gente se casa en viernes.
Imatge
abril23

EntradaAutor: nupubo » dg. set. 06, 2009 9:29 pm

abril23 ha escrit:A nosotros la familia nos decía que nos casaramos mejor el 24 que es sabado, ya que tengo familiares que vienen de fuera, pero nos hacía ilusión ese día y como hemos avisado con tiempo, pues que hagan un día de vacaciones y ya está. Cada vez más gente se casa en viernes.

CLaro que sí!!! Pero es que nosotros lo teníamos difícil para que pudieran venir la mayoría... Pero és super romantico en Sant Jordi... Me queda el consuelo que serà el dia antes de nuestra boda... jejejeje
nupubo

EntradaAutor: Seaweed » dl. set. 07, 2009 2:23 pm

Hola chicas!!!!
Felicidades por la boda abril23!!!
Nosotros nos casamos el 24 pq al ser sábado nos iba mejor, y como el día de antes será sant jordi pues aprovecharemos para dar algun detalle relacionado a los invitados.

nupubo nosotros también queremos hacer un combinado Ny + Riviera maya, una semana en cada sitio si pudiera ser, ahora falta ir a concretar con la agencia, que nos digeron que pasaramos a mediados de septiembre principios de octubre... Tu ya has mirado precios???
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 07, 2009 3:29 pm

Seaweed ha escrit:Hola chicas!!!!
Felicidades por la boda abril23!!!
Nosotros nos casamos el 24 pq al ser sábado nos iba mejor, y como el día de antes será sant jordi pues aprovecharemos para dar algun detalle relacionado a los invitados.

nupubo nosotros también queremos hacer un combinado Ny + Riviera maya, una semana en cada sitio si pudiera ser, ahora falta ir a concretar con la agencia, que nos digeron que pasaramos a mediados de septiembre principios de octubre... Tu ya has mirado precios???

De momento no lo he mirado por agencia. Nos lo estan mirando unos amigos que siempre se lo organizan ellos. Y les sale muy bien. Consultando precios de temporada baja o media nos sale ahora mismo por unos 3000 euros. Pero lo queremos tambien contrastar con agencias pq a veces tienen packs especiales de novios. jejeje... Que coincidencia! Es que todo el mundo me habla tan bien de la Riviera Maya y sobre todo de un hotel, el Grand Palladium que claro.... Y lo de Nueva York es porque es mi sueño.... Hacemos escala allí y así tampoco de me agovia mi novio con tantas horas de viaje seguidas a la Riviera Maya. Jejejeje...

Bueno, sabiendo que las dos vamos al mismo sitio ya iremos contrastando precios. Lo único es que nosotros solo estaremos unos 4 días en Nueva York. Es que mi novio y las ciudades son incompatibles... Que le vamos a hacer....
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants