NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. jul. 08, 2008 6:55 am

Bon dia guapíssima

Mira, quan vagis a emprovar-te els de festa ja podras fer una ullada als de novia *.-o-o.* *.-o-o.* Quina excusa més bona!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 7:24 am

Jajajaja!! Ja ho havia pensat!!!!!!!!!!!!! Però m'esperaré suposo que a principis d'any pq ara trobo que és massa aviat i de passo quan hi vagi ja preguntaré pels de nuvia. Jajaja. Quines ganes que tinc!!! Tia que el temps no passaaaaaaaaaaa!!! Qui ha parat les fulles del calendari que no passen els dies!!!!!!!!!!! jajajaja
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: M_i_O » dt. jul. 08, 2008 7:33 am

Bon dia a les dos,

Jo el cap de setmana, no he fet res especial. Volia estudiar però res de res...
Els primers tres vestits no els puc descarregar... però el quart es xulíssimm. Segur que aniras molt guapa.
M'he enamorat d'un vestit de novia de pronovias, es el model hechizo, si el voleu veure a internet, i es de la coleccio del 2009. Pero per quan ens tocarà a nosaltres, ja hauran canviat els models..

Que hem conteu de nou??
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 7:36 am

Hola wuapa!!! Pos res per aquí treballant i esperant les vacances... amb moltíssimes ganes. El vestit roig és molt xul.lo, si vols mirar els altres, els he tret de la pàgina pronovias la secció vestits de festa, i si mires el roig amb uns volants, és el que també m'agrada moltíssim. Però segurament aniré de roig, pq m'agrada moltíssim.
Jo tampoc he estudiat res... he fet feines de casa i no ma quedat més temps. :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 7:41 am

X cert, se'm oblidava, si t'agrada, l'any vinent ja pots mirar els vestits i encara tindràn la col.lecció 2009, la treuen al setembre o octubre de l'any vinent així que el tindràn segur! I ja sé quin model és i és molt xul.lo, a mi m'agrada el Habana i el Hawaii, més senzills impossible!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dt. jul. 08, 2008 7:47 am

Ara he mirat aquets vestits i son molt elegants... m'agraden. Serà bastant dificil triar-ne un amb el munt que n'hi ha eh? Segur que en s ho passarem molt bé... :-) :-) :-) :-)
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 8:03 am

Siiiiiiiiii!! Jo ja en tinc ganes!!!!!!!!!!! Però els dies no passen............. jo com que el vull el més senzill possible, ni flors ni cristallets ni res de res doncs potser és més fàcil!! Però també vull anar a mirar a la Rosa Clarà pq hi ha una col.lecció que està molt bé i surt bastant econòmica... Quan començaràs a mirar algo? Jo he pensat que l'any que ve quan falti ja un anyet o així començaré a mirar. Ja teniu data, per cert?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dt. jul. 08, 2008 8:07 am

La data encara no la sabem. Al setembre començarem a mirar restaurants i suposo que a principis d'any començarem a lligar l'esglesia i el restaurant. I llavors ja ens haurem de decidir amb la data.

I el vestit, doncs que suposo que a mitjans de l'any que ve ja el podem començar a mirar... :-///: :-///: :-///: :-///: Ja en tinc ganes....
M_i_O

EntradaAutor: ise » dt. jul. 08, 2008 8:27 am

Hola guapíssimes!

M_i_O ara he mirat el vestit que t'agrada i és molt xulo. Per mi però me l'imagino més sencill, encara que pot ser que quan començi a mirar-los més seriosament, me n'agradi un completament diferent. Jo suposo que començaré a mirar vestits pel novembre de l'any vinent. Uffffff falta tant temps!!! :-( :-(
ise

EntradaAutor: M_i_O » dt. jul. 08, 2008 9:53 am

Alguna sabria on puc trobar el preu del vestit de festa de pronovias, el model Troya? :hmm:: :hmm:: :hmm::
M_i_O

EntradaAutor: ise » dt. jul. 08, 2008 10:14 am

Ara he mirat si veia quin era però no el trobo :-( Pq no truques a la botiga i els hi preguntes?
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 10:17 am

http://blog.webboda.es/pronovias-2008-c ... y-precios/
en aquesta adreça pots trobar preus de pronovias i altres marques, però no sé si d'aquest any però ves navegant per allí q potser trobes algo més...
Petons!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. jul. 09, 2008 1:30 pm

Hola noies! Com va la setmaneta? Jo estic més espessa que la xocolata! M'he alçat atontada i mig malhumorada i la feina tampoc no ajuda a millorar-ho!
Bueno guapes, espero que a vosaltres us vagi millor!

Petons
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. jul. 09, 2008 1:56 pm

Jo estic igual... però suposo que és la feina que em crema... per aquí és fan tantes injustícies que no m'agrada... tinc unes ganes de fotre el camp que és massa! Quina merda!!! Només em consola aquest foro que em fa adonar que em CASO!!!!!! I és lo que m'anima i que dintre de poc serà el meu aniversari i suposadament vindrà un munt de gent (toquem fusta!) que suposadament m'estima... això també m'anima. I que no treballo a la tarda también!! JAJAJA Però no sé si compensa el desànim de la feina... :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dj. jul. 10, 2008 7:51 am

Bon dia noies, ahir no os vaig dir res..... esteu millor avui???

Ànims que demà ja es divendres, i arriva el cap de setmana :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Fareu alguna cosa especial? nosaltres potser anem a la platgeta el dissabte.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
M_i_O

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 10, 2008 8:07 am

Jo... tinc cumples d'amigues aquest finde i potser anem a la transegre de balaguer dissabte. Diumenge volia marxar però ja vurem com estem de son... Res especial... esperant les vacances que no arriben per marxar i dormir. >.-<: >.-<: D'ànims igual, a sobre tinc mal d'esquena, i no tinc motivació i tinc mooooooooooooltaaaaaaaaa son!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. jul. 10, 2008 11:32 am

Bon dia noies!

jo avui estic més animada però tinc unes ganes d'agafar vacances!!!!!!!!!!! La gent em sembla que s'ho diuen i els dies abans sempre vaig de simpático cul! En els moments que estic sola a l'oficina (que ultimament és molt sovint), no para de sonar el telefon i de venir gent! Això és de bojos! Ara m'ha trucat un client que canvia el planing de l'obra i que ho avança tot, una mica més i l'escanyo pq jo ho tenia tot preparat i programat per quan anés de vacances i ara he de tornar a començar i tinc mig dia per fer la feina que normalment estic 2 dies! :t:t: :t:t: :t:t: >-(( >-((

Bueno wapis, ja m'he desfogat! jejejeje
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 10, 2008 11:44 am

Ei!!! Osti això de l'anell... no sabia que tardaven tant... és que són dates díficils al ser vacances, bé, què hi farem! A esperar!!! Al menys tú ja el tens... que jo...
Bé, en fi, lo bo és fa esperar.

Per cert, sempre veuràs que abans de vacances vas de cul pq a mi también em passa a més que aquí a l'oficina tot és urgent i per demà saps? I després es queda en una taula allí mort de fàstic una temporada... no saps com n'estic de coses urgents i per ja! Tu de què treballes que estas en obres i tal? Si no es molt preguntar...
:-)0(-:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dj. jul. 10, 2008 11:45 am

Fins al setembre......!!!!!!!!!!!! Quina passada no??? Tindras un munt de ganes de que passi rapid l'estiu per a poderlo portar. Segur.

Jo aquest matí m'estic començant a trobar cansada, em pesen les cames i ja tinc ganes de que arribin les 2 per marxar cap a casa. Ara a l'oficina estic aburrida... no se que fe... no hi ha feina.....
M_i_O

EntradaAutor: ise » dj. jul. 10, 2008 12:00 pm

Jo per aquest mati ja en tinc prou, més que res pq tinc moltissima gana però avui em sembla que a les 2 ja hauré de tornar a estar aquí!

Que també fas festa a la tarda M_i_O?

Me'n vaig a dinar wapes!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants