"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 4:03 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bonessss!!!
Com va el diumege??? nosaltres acabem de dinr, pq jo m'he llevat fa a les 16:000h i res...No gaire cosa a explicar...
Ahir a la nit vam anar a Calafell que viu una amiga i el pla, tal i com us vaig comentar, era sopar i sortir per allà. Doncs quan vam arribar ens diu que ella no pot sortir pq tenia mal al peu...i buahhh!!! malament per lo del seu peu, però vaig veure el cel quan vam dir de no sortir...jejejeje :-///: Ens vam quedar a casa i vam estar jugant al Buzz!!! i al Singstar fins les 5:00h de la matinada. Vam estar de vici jugant i bebent alguna coseta i el més important...va riure d'una manera..... :-///: . Aquest mati quan ens hem llevat hem a les 10:00h, hem anat a comprar xurros i hem esmorzat super bè...i hem arribat amb un cansanci i desprès de dutxar-m'he a momirrr!!!! jejejeje.
I vosaltres com aneu??? vaig a ficar-m'he al dia

Petonets!!!!

Hola guapa¡¡¡¡
QUe guay ahir a la nit no? al final no vas sortir com tu volies¡¡¡¡¡¡ es que a vegades estàs millor amb una casa fen tonteries i jugan i xarran que sortir a ballar¡¡¡¡¡¡¡¡

Alguna novetat més amb la boda?
Un petonet bonica¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 4:08 pm

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!
Ahir no vaig poder passar-me per aquí perquè va ser un dia horrible... millor no haver-me aixecat del llit.
Al matí vaig anar a l'enterrament, que no hi havia d'haver anat, perquè era el germà del meu avi i no tenia cap relació amb ell ni m'afectava... però mira, per quedar bé amb la familia... però jo sóc molt aprehensiva, i això de la mort és un tema que no porto gaire bé... a sobre, vam arribar quan tothom estava dins de l'església i just entraven l'ataud... em va fer molta cosa... molt mal rotllo...
Llavors, a l'hora de dinar... em va donar un mareig molt fort i em vaig espantar molt sabeu? perquè jo mai m'he desmaiat i no sé el què és... i jo tot lo desconegut em fa molta por... i em vaig espantar molt "em marejo em marejo" i em vaig aixecar corrent i em van estirar al sofà. Osti! pensava que perdia el coneixdement eh? quina por! i no s'em passava... i jo que sóc una cagada... doncs a l'espantar-me encara sentia més sensacions extranyes... el cor em bategava molt de pressa i tot em donava voltes... Laia, vaig pensar en tu... en els teus marejos... no sé si va ser el mateix, però ma mare va trucar a urgències i a l'explicar els símptomes li van dir que segurament era un atac de vèrtig, que em gités en una habitació fosca i que tanqués els ulls... que s'em passaria sol... però sobretot que no em posés nerviosa... i això era impossible! perquè tenia molta por. Li vaig dir al Julio que estigués al meu costat i pobre, ni va dinar ni res, tot al rato allí agafant-me la mà! de veritat que per un moment em vaig pensar que em moria... uf!
Bé, així tota la tarda... estirada al llit. Desprès s'em va passar una mica, però vaig tenir mareig fins la nit, així que vam decidir quedar-nos a dormir allí a casa de la meva mare i ara, aquest matí quan m'he aixecat molt millor... ja em vinigut cap a casa... uf! quin susto! espero que no sigui res...
Bueno guapis, perdoneu pel rollo que us he soltat... un petonet molt fort i a veure si ens veiem aquesta setmana un ratet! per mi dimarts a sopar al Viena perfecte... ja direu!
Muacks! ::love::

Ninetaaaa :.0.-0.:...pq va a estos sitios si sabes que te da miedo????? Yo soy como tú!!! Le tengo pánico el ir a entierros y tanatorios y cementerios...asi que procuro no ir, evidentemente si es alguién muy cercanooooo...que si no...lo siento, pero me es imposible!!!!!!
Tómatelo ahora todo con calma y no pienses...no estás sola que tienes a Julio en casa y si eso tómate tilas y algún tranquilizante.
Jopeta...que susto nena...pero sobretodo mñn ves al médico y explícale lo que te ha pasado....Descansa y muchos ánimos nenaaaa!!!!!
Besotes :-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 4:13 pm

torsaeann ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bonessss!!!
Com va el diumege??? nosaltres acabem de dinr, pq jo m'he llevat fa a les 16:000h i res...No gaire cosa a explicar...
Ahir a la nit vam anar a Calafell que viu una amiga i el pla, tal i com us vaig comentar, era sopar i sortir per allà. Doncs quan vam arribar ens diu que ella no pot sortir pq tenia mal al peu...i buahhh!!! malament per lo del seu peu, però vaig veure el cel quan vam dir de no sortir...jejejeje :-///: Ens vam quedar a casa i vam estar jugant al Buzz!!! i al Singstar fins les 5:00h de la matinada. Vam estar de vici jugant i bebent alguna coseta i el més important...va riure d'una manera..... :-///: . Aquest mati quan ens hem llevat hem a les 10:00h, hem anat a comprar xurros i hem esmorzat super bè...i hem arribat amb un cansanci i desprès de dutxar-m'he a momirrr!!!! jejejeje.
I vosaltres com aneu??? vaig a ficar-m'he al dia

Petonets!!!!

Hola guapa¡¡¡¡
QUe guay ahir a la nit no? al final no vas sortir com tu volies¡¡¡¡¡¡ es que a vegades estàs millor amb una casa fen tonteries i jugan i xarran que sortir a ballar¡¡¡¡¡¡¡¡

Alguna novetat més amb la boda?
Un petonet bonica¡¡¡¡¡

Hola macaaaa!!!! com estàs??? veig que intentant vendre el piset...jejejejej. Anem tirant poquet a poquet...però per ara de lo de la boda no tenim més novetats...Estem esperant a la Fira per tirar endavant...simplement estem mirant el tema de les flors aqui a Valls i el Dimecres anm a Vilallonga amb ella per veure-la i que així em pugui fer el pressupost!
Per cert, gràcies per avisar-m'he el divendres....pero esk m'era impossible anar...Vau anar vosaltres??? tu o la Estiu????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 4:16 pm

Ninetes....al final fem quedada el Dimarts un altre cop com el Dimarts passat o que???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 4:19 pm

Elxa....que tal els vestits???? explican's....
És una sort no tenir nervis per anar a provar-s'he vestits. On vas anar??? vas provar-t'he molts???? aixxxx quina expectació.....jjejeje
Petonets maca!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 4:39 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....al final fem quedada el Dimarts un altre cop com el Dimarts passat o que???

Ninetes!!!

No agafeu per costum fer les quedades els dimarts... xq és l'unic dia q no puc anar de cap de les maneres!!! curro de 8 a 17 i de 17 a 21 classe!!!!

Jo puc demà i dimecres que tinc la tarda lliure des de les 17h i dijous fins les una mica abans de les 19, q tinc classe de 19 a 21!!!!!!

Demà o dimecres no s'anima ningú????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 4:47 pm

blackmamba ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....al final fem quedada el Dimarts un altre cop com el Dimarts passat o que???

Ninetes!!!

No agafeu per costum fer les quedades els dimarts... xq és l'unic dia q no puc anar de cap de les maneres!!! curro de 8 a 17 i de 17 a 21 classe!!!!

Jo puc demà i dimecres que tinc la tarda lliure des de les 17h i dijous fins les una mica abans de les 19, q tinc classe de 19 a 21!!!!!!

Demà o dimecres no s'anima ningú????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

upss.....però jo tampoc puc els demès dies!!!! Quan majoria pugui...si puc venir bè i si no a la pròxima!!!!! :-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 4:54 pm

Jops!!! q complicat!!!!! jo esq fa molt q no us veig!!!!!

A veure com queda la cosa aquesta setmana!!! i sinó dissabte al matí, no????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 5:13 pm

Nineteeeeeeeessssss!!!!

bufffffffffffffff............semblo un porket...estic que rebentooo...que bé que he menjat, però que tipa que estic...........i ara.......pos auuuuuu, un altre dia soleta a casa del tot ja, fins demà al matí!!!! això si...........avui si que tinc unes ganes de fer panxing que no vegis!!!!!!!!!!!

mrs.happines!!!!!!!!que guaiiiiii........jo ultimament serà que em faig iaia, però m'agrada més quedar-me a casa rient, i fent el tontu, que no pas anar segons on de festa..........veus??l'altre dia a reus que era festa major hi havia una orquestra que va tocar tot de rock catala, fins i tot el joan petit quan balla...i m'ho vaig passar genial, sinó....a caseta tic millor!!!!serà perqie estic cansada també!!!!!!!!!

a més......he anat menjant bé però....buffff torno a estar com ahir a la nit, no tinc el cap clar...i em fa ràbia!!!!i em paranoio!!!!! i a casa no paren de dir a veure si estic embarassada i no ho vull pensar perque si ho penso massa també em fa por i...............aixxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!

torseann............vine cap aqui!!!!!!!!!!!!!

i de qiedar el dimarts..........no podria ser de tarda aquesta setmana???????a les nits estic més xof ultimament i a sobre i no dormo gaire..............nu sé!!!!!!!però ens veiem eeeeeeeee!!!!!!!!!!

patuneeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. set. 27, 2009 6:42 pm

Ninetess jo ara fa una estona que e arribat d'andorra i no a anat gairebe xq avui al mati me discutit am el noi i no ens em ni mirat en la resta del dia i clar ell avia de conduir el meu cotxe xo alfinal e baixat sola am muns pares xq cm q no em xlava......nose cm acabara xq ultimamen.....ell nomes critica casa meva i a mi em fa rabia xq no es el mes indicat x criticar....

Elxa que tal fue ayer????ya e visto q no muy bien...i la proxima parada...

Giss cuidate i relajate un poco tanto estre no es bueno....vaia susto i pobrecito el como estubo a tu lado el mio me uviera dejado ai en la cama i se hubiera ido a comer...!!!

Laiac cm va la tarda de panxing.....jo ara tmb me posat al dia e mirat el facebook a veure si avien penjat fotos del casament de divendres daqella noia de vilallonga i ara quan acabi descriure aixo a mirar una estoneta la tele....aixo de q vagin de nit es una merda...

TAra q vas anar al restaurant o no...jo aqesta setmana trucare x anari xq em doni els preus del 2010 i les entrades de la fira de reus q em va dir q a loctubre em trucaria x donarmeles xo cm q no men enfio.....i a mes li comentare lo dels preus xq si jo vai contractar menu 2009 ens aura de respectar els preus no???

Papallona que tal per frança???suposo q encara no auras arribat.....

Happi jo prefereixo fer aixo q vau fer q no anar a una disco...magobia el fum, la musica i molta gent sobretot els borratxos/as!!!!

Torsaeann, nur q tal el concert i jo i volia anar xo cm q era fora....aixi q no va matar mol el concert???

Black nena q casi q no et coneixere quan et vegi!!!!Quin munt de temps a veure si aqesta setmana ens veiem algun dia....!!!!

Un petonet ninetes i aqui us deixo el link de les fotos q nose xq nomes u a pogut veure la elxa quan el correu us el vai enviar a totes alhora...una ventatge del nou forum!!!Aixo si dema el treure o potser a la nit xq paso de q algu q ens vigili o pugui veure!!!

Un petonet!!!
estiu2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 27, 2009 9:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 7:22 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetess jo ara fa una estona que e arribat d'andorra i no a anat gairebe xq avui al mati me discutit am el noi i no ens em ni mirat en la resta del dia i clar ell avia de conduir el meu cotxe xo alfinal e baixat sola am muns pares xq cm q no em xlava......nose cm acabara xq ultimamen.....ell nomes critica casa meva i a mi em fa rabia xq no es el mes indicat x criticar....

Giss cuidate i relajate un poco tanto estre no es bueno....vaia susto i pobrecito el como estubo a tu lado el mio me uviera dejado ai en la cama i se hubiera ido a comer...!!!

Laiac cm va la tarda de panxing.....jo ara tmb me posat al dia e mirat el facebook a veure si avien penjat fotos del casament de divendres daqella noia de vilallonga i ara quan acabi descriure aixo a mirar una estoneta la tele....aixo de q vagin de nit es una merda...

TAra q vas anar al restaurant o no...jo aqesta setmana trucare x anari xq em doni els preus del 2010 i les entrades de la fira de reus q em va dir q a loctubre em trucaria x donarmeles xo cm q no men enfio.....i a mes li comentare lo dels preus xq si jo vai contractar menu 2009 ens aura de respectar els preus no???

Happi jo prefereixo fer aixo q vau fer q no anar a una disco...magobia el fum, la musica i molta gent sobretot els borratxos/as!!!!

Torsaeann, nur q tal el concert i jo i volia anar xo cm q era fora....aixi q no va matar mol el concert???

Black nena q casi q no et coneixere quan et vegi!!!!Quin munt de temps a veure si aqesta setmana ens veiem algun dia....!!!!

Un petonet ninetes i aqui us deixo el link de les fotos q nose xq nomes u a pogut veure la elxa quan el correu us el vai enviar a totes alhora...una ventatge del nou forum!!!Aixo si dema el treure o potser a la nit xq paso de q algu q ens vigili o pugui veure!!!

Un petonet!!!

http://www.foto-d-lux.com/verlibro/index.html

Hola bonicaaa!!! ànims dona que hi han moments per tot!!! nosaltres también portem una "rachilla" fotud però suposo que el millor és fer el que em va dir la Laiac...has de mirar per tu y sopesar el que realment vols. Has de pensar en tu i la teva parella i deixar el de fora pq sinó ja la tenim liada del tot!!
No et preocupis i anima't. :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 7:40 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetess jo ara fa una estona que e arribat d'andorra i no a anat gairebe xq avui al mati me discutit am el noi i no ens em ni mirat en la resta del dia i clar ell avia de conduir el meu cotxe xo alfinal e baixat sola am muns pares xq cm q no em xlava......nose cm acabara xq ultimamen.....ell nomes critica casa meva i a mi em fa rabia xq no es el mes indicat x criticar....

Un petonet!!!

http://www.foto-d-lux.com/verlibro/index.html

que no em coneixerà diu.. xDDD

no se, jo vull fer quedada aquesta setmana, però si es fa en dimarts no hi podré anar.. jo els dimarts impossible!!!

ja vaig veure les fotos i son molt xules!!!! si q es poden fer fotos xules a l'orangerie!!! jejejeje

aixi q li diràs lo dels preus... a mi ja me va dir q els pujaria... pero vamos, q penso q no ho hauria de fer.. de totes maneres ja ho he dit més d'un cop... depenent de lo q em trobi a la fira de reus canvio de restaurant eh....xq cada dia estic més mosca!!!

em sap greu q t'hagis barallat again amb el novio... esq son homes!!!! jajajajaja

si necessites algo ja saps!!!!

un kiss!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 8:45 pm

ESTIUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

EXPLIQUEU-ME COM HO FEUUUUU!!!! QUE NO HI HA MANERA DE VEURE REEEEEEEEEEEEEEEESSS!!!! EM SURT UNA PANTALLA NEGRE I JA ESTÂ!!!!!! com ho mireu????? jo per l'explorer...però no sóc la única que no pot............perque????????????????

jopetaaaaaaa!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dg. set. 27, 2009 8:52 pm

laiac ha escrit:ESTIUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

EXPLIQUEU-ME COM HO FEUUUUU!!!! QUE NO HI HA MANERA DE VEURE REEEEEEEEEEEEEEEESSS!!!! EM SURT UNA PANTALLA NEGRE I JA ESTÂ!!!!!! com ho mireu????? jo per l'explorer...però no sóc la única que no pot............perque????????????????

jopetaaaaaaa!!!!!

Nose jo faig servi el mozilla i jo o puc veure be, la elxa i la black tmb o an vist!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 8:55 pm

JA ESTÀAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

era cosa del navegador, ha de ser amb el mozilla.........mira que a la feina ja he escarmentat amb això i no se m'havia ocurregut!!!!!!!!!!!!!!!!!

alaaaaaaaaaaaa que xules les fotos no¿¿¿¿¿¿¿??? aquest album per+o és dle fot+ograf o l'heu fet vosaltres amb les fotos¿¿¿¿¿ és xuliissim eeeeeeeee, segur que m'he perdut algo on ho explicaves!!!!!!

patunets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dg. set. 27, 2009 8:58 pm

Hola ninetes!

Dons aquest mati hem anat a una fira a tarrega, amb la elxa i el seu nen!

Hi havia uns cadellets mes monuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!

I res hem dinat rapidet a casa dels sogres i hem anat a reus a casa d'una amiga per acabar d'enllestir les invis! Ja esta tot clar, falten dos detallets pero ja esta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aixi que a veure si aquesta setmana ja en podem tenir unes cuantes i començar a repartir!!!!!!!!!!!Quina ilu! :-///: :-///:

Jo dema ja comença la meva rutina de treballar a les tardes, jo no vulllllllllllllllllllll!

Ara acabem de sopar i a mirar ventdelpla i cap al llit, que dema m'espera un dia.................
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dg. set. 27, 2009 9:07 pm

Elxa, nena ha estado una mañana entretenida, ehhhhhhhhhhhhhh! Que se anima el niño????? tema caza, eh!)

Gis, nena vaya susto! Pero ya estas mejor, no? ahora ya sabes lo que te toca, relax y que te mimen muuuuuuuucho!
Lo mismo, si necesitas algo ya sabes!

Laiac, aixi que dinar de restaurant, ehhhhhhhhhhh! Jo cuan hi vaig ja no sopo!!
Nena no et vaig dir res xq entre valls i tarragona, que no creia que hi aniriem, no vam parar!

Estiu, aquestes coses foten, a mi no m'agrada cuan es fica amb casa meva, ja que cada una te lo seu, tranqui nena que no sera res!
Dons al final no hi vaig anar, he pensat que ha de ser ella la que em truqui per quedar, si despres alguna cosa no surt be, ella sera la responsable.

Black, nena anima't que tot arriba i no t'en donaras compte que aixo ja estara a qui i sera el millor dia de la teva vida!

Torsaeann, dons ara que ho dius i mira que faig fotos de tot, no en vaig fer, pero com hi ha comfiança hi anire i que me les deixi fer! Ja us les passare! pero son molt sencilles!

Papallona, nena que es de tu?

Nur, que tal el concert?????????????????????? Va estar com esperaves???????

Happi, nena aixi que de relax!!!!!!!!!! m'hagues agradat veure-us per un forat cantant amb el sing-star!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 9:13 pm

laiac ha escrit:ESTIUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

jopetaaaaaaa!!!!!

Laiac, princesa, jo tampoc puc veure el link però del mac del javi si que he vist les fotos.
Si vols vens demà al vespre a casa i les mirem oks?
Un petonet¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 9:15 pm

laiac ha escrit:JA ESTÀAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

era cosa del navegador, ha de ser amb el mozilla.........mira que a la feina ja he escarmentat amb això i no se m'havia ocurregut!!!!!!!!!!!!!!!!!

alaaaaaaaaaaaa que xules les fotos no¿¿¿¿¿¿¿??? aquest album per+o és dle fot+ograf o l'heu fet vosaltres amb les fotos¿¿¿¿¿ és xuliissim eeeeeeeee, segur que m'he perdut algo on ho explicaves!!!!!!

patunets

Oblida't el missat.d'avanç que no habia llegi't aquest encara¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Fotos vistes ¡¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 9:17 pm

elxa ha escrit:Bueno ninetes, us preparo ara un pdf amb la prova dels vestits d'ahir vale? (ara que puc que el nen el tinc entretingut.....jejejee.........)

FOTOS FOTOS LES NINETES VOLEM FOTOS¡¡¡¡¡¡¡
VISCA LA FUTURA NOVIA¡¡¡¡¡

>.-<: *.-o-o.* >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<:
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat