***SEPTIEMBRE 2010***

bodes 10!

Re: ***SEPTIEMBRE 2010***

EntradaAutor: Ilu » dc. jul. 07, 2010 11:25 pm

Hola noies!

A mi una noia de la meva edat (28 anys) també em va fer aquesta pregunta "et vestiràs de núvia?"
Doncs què es pensen, de què se suposa que ens hem de vestir si ens casem??????????

Jo portaré un vestit blanc i amb cua com tota la vida havia imaginat i em caso al jardí del restaurant. No veig on està el problema. Crec que tot això són envejes!!

Cadascú que vagi com vulgui i que faci les coses de la manera que li sembli millor!!! És el nostre dia i el podem organitzar com vulguem!

Com heu dit per aquí, aquesta gent està una mica anticuada!

Petonets!!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: neus29 » dj. jul. 08, 2010 6:45 am

Ilu ha escrit:Hola noies!

A mi una noia de la meva edat (28 anys) també em va fer aquesta pregunta "et vestiràs de núvia?"
Doncs què es pensen, de què se suposa que ens hem de vestir si ens casem??????????

Jo portaré un vestit blanc i amb cua com tota la vida havia imaginat i em caso al jardí del restaurant. No veig on està el problema. Crec que tot això són envejes!!

Cadascú que vagi com vulgui i que faci les coses de la manera que li sembli millor!!! És el nostre dia i el podem organitzar com vulguem!

Com heu dit per aquí, aquesta gent està una mica anticuada!

Petonets!!

hola ilu bon dia wapa¡¡¡¡¡ pero kines preguntes mes xorres ke fa la gent no? com es pensa ke va una nuvia vestida el dia del seu casament? vaja tela.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. jul. 08, 2010 6:50 am

Es que me parece.... nose!! Surrealista!
Estamos en el Siglo XXI y no tengo porque casarme por la iglesia, primero i yo no quiero y segundo si no soy creyente!! Ser´´ia una falsedad!!!! Pue slo hago en el restaurante que sere mil veces mas feliz, pero n deja de ser una BODA!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. jul. 08, 2010 9:04 am

moltes gràcies a totes meu tret aquest panic que tenia, a vera jo em vui casar de blanc i el vestit q me comprat es blanc amb cua i moool maco jejeje, i també em caso al jutjat del meu poble on es fan els plens se que potser no es el lloc mes romantic pero i que u se, pero em pensava que la rara era jo que em casava de blanc pero si em diueu que no soc la unica em tranquilitzeu mooool moool. de les que ho feu civil com jo com fareu la part civil quin ordre de coses fareu.

moltes gràcies
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 08, 2010 6:51 pm

Mira com ja he dit jo em casaré als jutjats amb vestit de núvia amb cua i vel, la sala es normaleta, no se en quin ordre es faran les coses nosaltres en principi no hem preparat res. Lo bo serà després al restaurant on farem la cerimònia de mentida, no serà gens formal, el mestre de cerimònies serà el meu cunyat que també es el meu padrí, es súper divertit i segur que serà la canya, jeje.

Hi ha gent dolenta a la que no se li ha de fer gens de cas.
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Ilu » dj. jul. 08, 2010 11:25 pm

Hola noies!

Nosaltres al matí anirem a l'ajuntament (10h). El jutge em va preguntar si volíem fer l'intercanvi d'aliances i li vaig dir que sí. No sé quines altres parts farà. Segurament només hi anirem nosaltres i els testimonis. Però a la tarda a les 18h ens casarem una altra vegada amb un mestre de cerimònies i farem la boda que nosaltrem hem preparat al nostre gust: lectures de germans, cançó de la tieta, intercanvi d'anells,... al jardí de l'hotel.

Pel matí m'he comprat un vestit xulo i el meu nuvi també es posarà guapo. És un moment molt important però per nosaltres el que més compta és el que farem per la tarda.

I per la tarda em posaré el meu vestit blanc, llarg i amb cua que m'he comprat de NÚVIA!!!!!!!!!!!!! i ell es posarà el seu vestit de NUVI!!!!!!!!!!!! No em digueu que no és un pla genial!!!!!!

CADA DIA QUEDA MENYS!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dv. jul. 09, 2010 8:36 am

Nosaltres per no haver de fer dues cerimonies ho farem tot en el ajuntament, vestits tots dos de nuvis, amb tota la familia un 80 pk a la sala i caben uns 70, es la sala de plens, el alcalde que es qui ens casa ens posara música. el que m'agradaria que fos una mica romantic, que algu llegis alguna poesia i nosaltres agrair a tothom i dir unes paraules. la ceremonia serà a las 12.30 al sortir farem les fotos de familia que serà uns del detalls i a les 14 a dinar i a riure a estar amb la fmilia,...

queda menys!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: eba » ds. jul. 10, 2010 9:29 am

Holaaa

Soy nueva en el foro. Yo tambien me caso en Septiembre. Concretamente el 11.

Felicidades a todas, que ya nos falta muy poco. Lo teneis todo preparado?
eba

Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

EntradaAutor: Crisxyz » ds. jul. 10, 2010 5:37 pm

Hola eba bienvenida al foro!

Yo me caso en septiembre, el 10 concretamente. Pues precisamente hoy he acabado de arreglar las invitaciones que tuve que arreglar por el cambio de restaurante, el día 20 de este mes tengo la segunda prueba del vestido y también me falta empezar los tratamientos de belleza como el peeling, uva...

Esta todo bastante aclarado y tu que tal van los preparativos?
Crisxyz

EntradaAutor: eba » dg. jul. 11, 2010 10:51 am

Hola crisxyz!!!,

De momento lo llevo bastante bien, me faltan ultimar unos detalles... como por ejemplo los detalles para los chicos, unas cajitas con caramelos con los nombres de los invitados, para sentarlos en las mesas.... Pero todo lo hago yo misma.

La semana pasada fuí hacer la primera prueba del vestido. La segunda la tengo el 24 de agosto...
Hoy voy hacer la prueba del menú.

Lo que pasa, es que decidimos casarnos este mes de mayo y claro hay pocos meses para preparar las cosas.

Tu donde te casas?

Saludos!!!
eba

EntradaAutor: Crisxyz » dg. jul. 11, 2010 1:27 pm

Hola eba.

Yo me caso en el juzgado de Valls (Tarragona), nosotros lo decidimos en abril.

Fui a preguntar al registro civil por la mañana, me informaron y por la tarde encargamos las alianzas, :-))

Hemos tenido suerte, ya que el restaurante que hemos elegido nos ofrece la posibilidad de hacer una ceremonia de mentira con la única condición de que todas las fotos se hagan allí. >.-<: >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: eba » dg. jul. 11, 2010 8:14 pm

hola crisyx!

Valls! Muy bonito. Cda año vamos a les calçotades .
Yo me caso en el ayuntamiento de Rubió. Es un pueblecito encima de una montaña. Nos casamos el mismo día a las 5 de la tarde.
Seremos pocos unos 17. Siempre he querido una boda intima. Con la gente más cercana.
Bueno, ya hemos elegido el menú. Madre mia me he puesto las botas je je.
Bueno ya me kontaras más cosillas! Saludos
eba

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 12, 2010 2:31 pm

eba ha escrit:hola crisyx!

Yo me caso en el ayuntamiento de Rubió. Es un pueblecito encima de una montaña. Nos casamos el mismo día a las 5 de la tarde.
Seremos pocos unos 17. Siempre he querido una boda intima. Con la gente más cercana.

Hola!

Nosotros seremos unos 30 y al día siguiente haremos una cena-banquete en Barcelona para los amigos, seremos unos 15. Lo que pasa es que nos salían tantos amigos y tantos problemas, para que vinieran un viernes solo para unas horas, que optamos por separar el día de la boda con los de Tarragona, nuestras madres y hermanos y al día siguiente solo amigos de Barcelona.

Ya iré contando cositas, pero si quieres saber algo más de mi, te invito a que visites el post "Lo que Internet ha unido" esta en los temas de 2010.

Utilicé este post para llegar mas rápido y sin hacer trampas a los 100 mensajes. *.-o-o.*

En caso de no tener tiempo para lo de las pre-crónicas y demás pues lo iré poniendo todo allí, a ver si ya me puedo ir para mi casa y empiezo a poner fotitos...
Crisxyz

EntradaAutor: eba » dt. jul. 13, 2010 11:36 am

Ei una pregunta,

Quines flors has triat per al teu ram?

El meu es d'Anthurium gran vermell. No vaig dir que era per a boda....i em surt molt més económic.

Ja ho tens tot? sabates....

El que m'estic mirant es un pack nuvia...depilació, massatges.....

Bueno, ja m'explicaras
eba

EntradaAutor: Ariadniita27 » dt. jul. 13, 2010 11:39 am

Yo hoy voy a la prueba de vestido... :-) el sabado dejo encargado ya los detalles :D las alianzas están elejidas y en marcha porque nos las hace un amigo..asi que solo me queda esperar.. y acabar alguna cosa q otra..q queda poco chicas ya pa septiembre..q agosto es un mes raro y luego yaaaaaaaaaaa SEPTIEMBRE :d
Imatge
Ariadniita27

Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 13, 2010 6:47 pm

eba ha escrit:Ei una pregunta,

Quines flors has triat per al teu ram?

El meu es d'Anthurium gran vermell. No vaig dir que era per a boda....i em surt molt més económic.

Ja ho tens tot? sabates....

El que m'estic mirant es un pack nuvia...depilació, massatges.....

Bueno, ja m'explicaras

Hola, pues del meu ram s'encarrega la meva germana, jo només he dit que tingui flors liles i roses blanques, que sigui un bouquet.

Si, en principi ja tinc tots els complements entre casa meva i la botiga ja esta tot.
El pack de núvia per mi era massa car, he agafat el solàrium a un lloc i el peeling, manicura, pedicura... en un altre lloc.

Les sabates son aquestes:
Imatge

Em tenen enamorada =0-0-)
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 13, 2010 7:11 pm

Per cert les aliances son molt semblants a aquestes:
Imatge
Crisxyz

EntradaAutor: Petita83 » dt. jul. 13, 2010 11:26 pm

Crisxyz ha escrit:
eba ha escrit:hola crisyx!

Hola!

Nosotros seremos unos 30 y al día siguiente haremos una cena-banquete en Barcelona para los amigos, seremos unos 15. Lo que pasa es que nos salían tantos amigos y tantos problemas, para que vinieran un viernes solo para unas horas, que optamos por separar el día de la boda con los de Tarragona, nuestras madres y hermanos y al día siguiente solo amigos de Barcelona.

Ya iré contando cositas, pero si quieres saber algo más de mi, te invito a que visites el post "Lo que Internet ha unido" esta en los temas de 2010.

Utilicé este post para llegar mas rápido y sin hacer trampas a los 100 mensajes. *.-o-o.*

En caso de no tener tiempo para lo de las pre-crónicas y demás pues lo iré poniendo todo allí, a ver si ya me puedo ir para mi casa y empiezo a poner fotitos...

Crisxyz!!!!
Quina bona pensada a nivell d'organització per la boda!!! Al final cumplireu el somni de moltes foreres que el dia de la boda duri més, tant com dos dies!!!

El sopar que fareu amb els amics a Barna que serà, més informal, de boda?
:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: eba » dc. jul. 14, 2010 5:52 am

Ei Hola Crisx

Molt xules les sabates, de veritat. Les meves son unes lodi amb taló fi, també molt maques.... Les vaig anar a comprar

amb el meu xicot i li van agradar....jejeje.

Els anells també m'agraden, però nosaltres els hem fet més finetes i d'or groc i tenen com un gravat en la zona exterior...

Tu portaràs mitges? jo, pq m'han estat escalfant el cap..... i blanques i también una lliga...mare de deu si que aniré cargada
de coses aquell dia...jejeje :star::

Portaràs can can? La que em fa el vestit diu que tinc que portar el d'aro, però no ho veig molt clar...

sls
eba

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 14, 2010 1:18 pm

Petita83 ha escrit:
Crisxyz!!!!
Quina bona pensada a nivell d'organització per la boda!!! Al final cumplireu el somni de moltes foreres que el dia de la boda duri més, tant com dos dies!!!

El sopar que fareu amb els amics a Barna que serà, més informal, de boda?

Gràcies, jeje.

Tot va sorgir com una idea esbojarrada meva per que tothom pogués estar o el dia del casament o després.

El sopar que farem a Barcelona serà com el dinar del dia del casament, m'explico: el restaurant es el Paradís Park de Santa Eulàlia de Ronçana, aquest restaurant te un gran valor sentimental per mi ja que hi vaig fer la comunió i moltes vegades havíem anat a dinar amb el meus pares i la meva germana, serà una manera de sentir el meu pare més a prop, el Carles i jo anirem vestits de nuvis, els amics hauran d'anar vestits per una boda i tindrem pastis i tot lo demés.

El gasto serà el mateix però en dies separats. >.-<: >.-<:
Crisxyz

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants