"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 7:27 pm

nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:Hola Nupubo!!!

Doncs demà hi ha quedada crec, però jo no hi podré anar!!! :-( :-( :-(

Treballo de 8 a 17 i de 17 a 21 tinc classe.... aixi q dema impossible, però espero q en fem alguna altra xq sino jo tp les veuré mai!!!!!

A veure com queden elles i t'hi apuntes, no???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Hola cuca!!

I tant... A veure que em diuen... Es que tinc ganes de veure-us després d'haver parlant tant per aquí... Oh em sap molt greu que no hi siguis. Tinc ganes de coneixe't Black... :-(

Un altre dia serà!!! potser si no estic molt cansada quan surti de classe, cap allà a les 21 o una mica abans o després, segons li doni al profe, em passo una estona pel viena a veure si encara hi sou!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 7:43 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:
blackmamba ha escrit:Hola Nupubo!!!

Doncs demà hi ha quedada crec, però jo no hi podré anar!!! :-( :-( :-(

Treballo de 8 a 17 i de 17 a 21 tinc classe.... aixi q dema impossible, però espero q en fem alguna altra xq sino jo tp les veuré mai!!!!!

A veure com queden elles i t'hi apuntes, no???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Hola cuca!!

I tant... A veure que em diuen... Es que tinc ganes de veure-us després d'haver parlant tant per aquí... Oh em sap molt greu que no hi siguis. Tinc ganes de coneixe't Black... :-(

Un altre dia serà!!! potser si no estic molt cansada quan surti de classe, cap allà a les 21 o una mica abans o després, segons li doni al profe, em passo una estona pel viena a veure si encara hi sou!!!!

Oi sí!!! Però a veure que em diuen les demés, que si no sembla aquí que m'apunti pel morro. No vull semblar una intrussa...jejeje...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 28, 2009 7:56 pm

black doncs a mi m'agrada aquest vestit...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 28, 2009 8:02 pm

nupubo! que tal wapi.. si que se m'ha fet estrany veure't per aki jejej.. més trankil tot, no???
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 8:15 pm

Papallona* ha escrit:black doncs a mi m'agrada aquest vestit...

Ostres Papallona, quan ho he escrit no se xq sabia q m'ho diries això!!

Pero bueno, però ja et dic q a ella no li quedava molt bé....... i no crec q sigui un vestit com per dir que tots els altres son una merda, com deia ella sempre....
blackmamba l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 28, 2009 8:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 8:32 pm

nupubo ha escrit:Oi sí!!! Però a veure que em diuen les demés, que si no sembla aquí que m'apunti pel morro. No vull semblar una intrussa...jejeje...

que va dona!!!! : beer :
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 8:34 pm

Papallona* ha escrit:nupubo! que tal wapi.. si que se m'ha fet estrany veure't per aki jejej.. més trankil tot, no???

Doncs mira bé... Tornant a la rutina... NO, si només havia entrat pq li deia a Black que quan em deieu algunes de que vingués a alguna quedadeta estava liadíssima (al vols de final de curs i estiu) i que ara que ja estava ben assentadeta a Tarragona (i a la rutina) doncs que em feia gràcia coneixe-us. Encara que sóc conscient de formeu un grupet molt consolidat... No sé... I Black em deia que estàveu planejant una quedada i que em passés per aquest post. Com vulgueu, eh? No us vull pas posar en cap compromís.

Quin buit que heu deixat al post de les tarragonines!! Déu ni do!! jejeje...

I tu que tal papallona? Com et va tot?
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 8:39 pm

On estan les meves ninetes guapes?????

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 8:40 pm

Per cert!!! q porto un mareig a sobre des de que he arribat a casa!!!! a veure si em passa lo mateix que a la laiac i la Giss!!!!!

Em trobo una mica malament, la veritat.... a veure si sopant i dormint se'm passa... xq la meva jefa, demà ja agafa la baixa i l'altra noia q ha vingut nova només porta treballant des de dijous.... pel q encara no en té ni idea... aixi q no puc faltar!!!

estic xofiiiii :-( :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. set. 28, 2009 9:04 pm

Hola ninetes, la meva primera tarda de feina no ha anat malament, la veritat es que ha passat mes rapid del que esperava!

Black, nena tu tambeeee! Pero que passa amb els marejos, nenes aixo es l'estres i els nervis dels preparatius!

Papallona ja tinc el mail, ja t'he contestat, ens veiem dema!

Nupbo, la veritat es que no hem parlat geire, pero si et be de gust, apunta't!

Ninetes ens veiem dema, vaig a veure vendelpla, parlem al mati per veure finalment com quedem!

Petonets a totes!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 9:06 pm

blackmamba ha escrit:Per cert!!! q porto un mareig a sobre des de que he arribat a casa!!!! a veure si em passa lo mateix que a la laiac i la Giss!!!!!

Em trobo una mica malament, la veritat.... a veure si sopant i dormint se'm passa... xq la meva jefa, demà ja agafa la baixa i l'altra noia q ha vingut nova només porta treballant des de dijous.... pel q encara no en té ni idea... aixi q no puc faltar!!!

estic xofiiiii :-( :-( :-( :-(

Pues jo también porto un encostipat!! Però clar, no falla... Encostipat que agafen els crios, encostipat que em passen a mi...
nupubo

Qu

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 9:11 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, la meva primera tarda de feina no ha anat malament, la veritat es que ha passat mes rapid del que esperava!

Black, nena tu tambeeee! Pero que passa amb els marejos, nenes aixo es l'estres i els nervis dels preparatius!

Ninetes ens veiem dema, vaig a veure vendelpla, parlem al mati per veure finalment com quedem!

Petonets a totes!

Hola Tara,

La veritat és que amb tu no hi he parlat gaire... No he entrat molt que diguéssim al foro. Ara potser sí que és quan més hi entro... Al tornar a estar a casa meva... Apareixo registrada del 2007 pq em pensava que m'havia de casar d'urgència, jejeje... No sé si m'enteneu... Però no hi he tornat a entrar fins el passat abril. Amb la qual cosa quan he entrat ja feia temps que vosaltres estàveu per aquí.

Ai sí es veritat!!! Vent del Pla!! No hi pensava...

Et queda ben poquet eh Tara?
nupubo

Re: Qu

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 9:13 pm

nupubo ha escrit:
tara ha escrit:Hola ninetes, la meva primera tarda de feina no ha anat malament, la veritat es que ha passat mes rapid del que esperava!

Petonets a totes!

Hola Tara,

La veritat és que amb tu no hi he parlat gaire... No he entrat molt que diguéssim al foro. Ara potser sí que és quan més hi entro... Al tornar a estar a casa meva... Apareixo registrada del 2007 pq em pensava que m'havia de casar d'urgència, jejeje... No sé si m'enteneu... Però no hi he tornat a entrar fins el passat abril. Amb la qual cosa quan he entrat ja feia temps que vosaltres estàveu per aquí.

Ai sí es veritat!!! Vent del Pla!! No hi pensava...

Et queda ben poquet eh Tara?

Ostres!!! d'urgència?? jajajajaja, pel q jo em penso?? bueno, ara ho pots fer tranquil·lament i amb tots els detalls!!! :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 9:15 pm

Petonets a totes!

jops!!!! jo demà no podré venir!!!! encara estareu a les 21???? em passaria a saludar si de cas... jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 9:16 pm

Si noia! Quin susto vaig tenir... A més portàvem poc temps amb Marc... I em vaig espantar...
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 9:19 pm

nupubo ha escrit:Si noia! Quin susto vaig tenir... A més portàvem poc temps amb Marc... I em vaig espantar...

Bé, pel q sembla de totes maneres la cosa hauria sortit bé, no???? ara ja saps, després de la boda preparada amb temps i calma ja podeu anar a pels petits!!! jejejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 9:26 pm

blackmamba ha escrit:
nupubo ha escrit:Si noia! Quin susto vaig tenir... A més portàvem poc temps amb Marc... I em vaig espantar...

Bé, pel q sembla de totes maneres la cosa hauria sortit bé, no???? ara ja saps, després de la boda preparada amb temps i calma ja podeu anar a pels petits!!! jejejejeje

Doncs sí! Sense haver de patir per res!

He d'admetre que em fa molt de corte demà anar al Viena... No sé... Aix... Es que no conec ningú. Bueno amb qui més he parlat ha estat amb la Nur... I no la veig per aquí... Es que sóc molt vergonyosa (en un principi...) :-(
nupubo

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 9:48 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeessss!!!!!

he acabat de treballar amb el cap com un bombó....mare meva, i demà d'excursió!!!!!!!!!!!!!i ara acaba de marxar ma germana!!!

a vere a verem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
PAPALLONAAAAAAAAAAAA hem dit que a les 6:15 estarem allí, almenys jo, la tara, i la elxa.......ja que almenys jo, no em puc quedar a sopar...........i al final no treballao a la tarda així que a les 6:15 allí!!!!!!!!!!!si pots venir doncs....vine ja!!!!!!!!jijijijijij

altre tema...........
ESTIUUUUUUUU.....això que diu el teu xic........donaaaaa, jo crec que una nit que el deixi no es morirà....ni una, ni dos, ni tres....vaja, que quan ell treballa jo surto sola, i de tan en tan ell fa sopar "d'homes" i surt sol.....o sigui que....encara que fossin totes les bodes de tarda, a mi no em faria res deixar-lo a casa, o fent el que sigui!!!!!!!

TARAAAAAAA, ELXAAAAA....vindreu a les 6:15 no??????

GISSSS com ha anat avui amb els nenes!????et trobes millor???demà a les 20 però ens veurem no????
NUR_JOR.........on estàs?????????????? per cert, avui l'aliaga anava a veure els fotografs, a veure què li sembla l'àlbum...i demà crec que trucaré jo per dir-los algo!!!!!!!!!

MRS.HAPPINEEEEEEEEESSSSSSSSSS............preciosaaaaaaaa, tu també vindràs demà a les 20 no???????? colta, la setmana passada les del centre botanic li van fer a ma germana un ram més original....amb cols, guardiols, i clavells....jijijijimolt xulo!!!!

TORSEANN!!!!!!!!!!demà també ens veurem???? no sé si has dit algo??????si no????????
BLACK:;;::::::::::::jopeta noies..........hem de quedar un altre dia perque puguis venir eeeeeeeeeeeeª!!!!!!!!!tot i això, quan normalment ens quedem a sopar, a les 21 només acabem de començar eeeeeeeeeeeee, et podries passar!!!!

Nineteeeeeeeeessss...........demà no tindré ordinador fins després de dinar, que el tour per tarragona i reus el fem amb autobus i no tindre accés a interné!!!!!a veure què aneu dient!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 9:50 pm

Hola nubupo!!!

nosaltres si que crec que no em parlat....vaja, em sones del post general però no.........així que si t'apeteix....ja ho saps!!!!

nineteeeeeesssssss....vaig a menjar postres, que no n'havia menjat................STRACIATELLA!!!!!!!!!mmmmmmmmmm
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 9:57 pm

laiac ha escrit:Hola nubupo!!!

nosaltres si que crec que no em parlat....vaja, em sones del post general però no.........així que si t'apeteix....ja ho saps!!!!

nineteeeeeesssssss....vaig a menjar postres, que no n'havia menjat................STRACIATELLA!!!!!!!!!mmmmmmmmmm

Hola Laiac,

Algun comentari t'he fet en la teva pre-cronica... Estaves preciosa en les fotos. Tot mooolt bonic. Tens molt gust. M'agradava sobretot com portaves agafat el vel. I el ram también.

Va doncs... Vindré al Viena! Em fa molta vergonya, de veritat... Pero es que sent de per aquí i compartint any de boda.. Bé tu ets del 2009, però.. quasi doncs...

Jo hauré de venir amb bus. No tinc cotxe i crec que hi ha un bus de Tarragona que va a les Gavarres... Ara ho miraré....
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants