elo ha escrit:Hola noies,
Sóc nova al foro i... com totes les que estem aquí em caso l'any 2010!!!!

Encara no tinc ni data ni restaurant. Estic buscant dates entre maig i juny a veure que hi ha...
Necessito a veure si em podeu dona un cop de ma amb els restaurants que estic amb el cap com un timbal

. Fa dos setmanes vam mirar Parc Samà, Castell de Vilafortuny, Casablanca, Encanteri, Mas Sedó i Mas d'en Ros. Demà anem a l'Orangerie, Termes de Montbrió, la Boella i Mas Passamaner.... DIA COMPLETET!!!
M'agradaria que si teniu alguna bona o mala referencia d'algun d'ells m'ho diguessiu... moltíssimes gràcies i estem en contacte!!! petonetss
Hola elo intento ajudar-te.. a vere:
Parc samà... es va casar una de la feina, i diu que van menjar superbè.. mun germana es casa allí aquest agost.. així que ja podré explicar.. pero és clar serà massa tard.... suposo
Castell de Vilafortuny... es va casa una cosina.. menjar, decoració, tracte, ambient superbé... el problema fou amb les taules i el ball que no teniem espai... erem molts...
Casablanca, l'estiu passat es va casar un veí del poble, i em va dir que la cerimònia civil molt xula.. que la sala estava bé, i que el menjar també.
Encanteri fa 3 anys es va casar una cosina... jo m'ho vaig passar superbé, vaig menjar bé.. i la boda cicil en aquell jardi una passada!
Mas sedó... no tinc referències
Mass d'en Ros... has de compartir sala i discoteca si no arriveu a 180 o més convidats....
Orangerie... ejem.. jo em caso allí,,, i tothom ha dit que excel.lent!, a vere algo dolent...mmmm...al meu gust li falta jardins...
Termes de Montbrió.. he anat a 2 bodes d'amigues del poble, i al juny en tinc una altra, a mi em va agradar.. el jardins molt xulus, et regalin la nit de noces.. llàstima d'uns dels salons que hi ha moltes columnes i es veuen als nuvis.
Mas Passamaner aquest era la meva 3ª opció,, pero al final faré n+ nit de noces... no m'han parlant bé de les quatitats del menjar...
LA Boella, era la meva segona opció,, pero es que la meva famili.. nem sovint i no sería algo "especial" pero lo demés molt xulu... fa 2 anys tenían problemes de gestió, i amb el catering del mejar, ara la veritat que diuen que ha millorat molt!!!
también està mas folch, un nou a riudecanyes.. que ara no et ser dir el nom, el dorado,... bueno ja t'aniré dient pq m¡he recorregut tot
bueno espero que et serveixi!! qualsevol dubte preguntam pq no se si t'ho he posat tot!!
sort!!!!