NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

RESTAURANTS

EntradaAutor: elo » dv. abr. 17, 2009 11:36 am

Hola noies,

Sóc nova al foro i... com totes les que estem aquí em caso l'any 2010!!!! =0-0-) Encara no tinc ni data ni restaurant. Estic buscant dates entre maig i juny a veure que hi ha...

Necessito a veure si em podeu dona un cop de ma amb els restaurants que estic amb el cap com un timbal :star:: . Fa dos setmanes vam mirar Parc Samà, Castell de Vilafortuny, Casablanca, Encanteri, Mas Sedó i Mas d'en Ros. Demà anem a l'Orangerie, Termes de Montbrió, la Boella i Mas Passamaner.... DIA COMPLETET!!!

M'agradaria que si teniu alguna bona o mala referencia d'algun d'ells m'ho diguessiu... moltíssimes gràcies i estem en contacte!!! petonetss
elo

Entrades: 22
Membre des de: dv. abr. 17, 2009 11:17 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: blackmamba » dv. abr. 17, 2009 12:32 pm

elo ha escrit:Hola noies,

Sóc nova al foro i... com totes les que estem aquí em caso l'any 2010!!!! =0-0-) Encara no tinc ni data ni restaurant. Estic buscant dates entre maig i juny a veure que hi ha...

Necessito a veure si em podeu dona un cop de ma amb els restaurants que estic amb el cap com un timbal :star:: . Fa dos setmanes vam mirar Parc Samà, Castell de Vilafortuny, Casablanca, Encanteri, Mas Sedó i Mas d'en Ros. Demà anem a l'Orangerie, Termes de Montbrió, la Boella i Mas Passamaner.... DIA COMPLETET!!!

M'agradaria que si teniu alguna bona o mala referencia d'algun d'ells m'ho diguessiu... moltíssimes gràcies i estem en contacte!!! petonetss

Hello elo xDD

Abans de res... FELICITATS per la teva boda!!!!!

En quant als restaurants, jo vaig anar al Mas Sedó, Termes de Montrbió, Encanteri, Orangerie i Mas Folch (crec que no me'n deixo cap). Després de donar-hi moltes voltes i fer números ens vam quedar amb l'Orangerie, xq ens va encantar l'entorn, la sala, l'habitació de la núvia... tot genial i el tracte perfecte.. l'unic és que els menús són una mica més cars que en altres puestos, però s'adapten una mica al teu pressupost i ho fan tot al gust dels nuvis i t'assessores en tot. Tot i que els preus dels menus son més elevats, a nosaltres ens sortia més a compte ja que en altres llocs et cobreven per tot (Termes Montbrió) o tenies la tira de "plusos" per número de convidats, hores extres de dj i de lloguer de sala (Encanteri), etc. Després, el Mas Sedó también ens va agradar, però nosaltres no som gaires i ens posaven a fer l'aperitiu al racó ja que fan més d'una boda a l'hora (a l'Orangerie igual que a l'Encanteri només una al dia) i després ens van parlar bastant malament de varies coses que ara no recordo, però ho vam descartar de seguida.

Jo et recomano l'Orangerie, que t'he de dir, sinó una bona opció si sou més de 100 és l'Encanteri, on els menús són més econòmics...

Ja aniràs explicant detalls i t'anem aconsellant!!!

Un petó!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. abr. 17, 2009 12:34 pm

Ah!!! se m'oblidava!!! a la Boella i al Mas Passamener... prepara la cartera, jejejeje. Es molt i molt car!!!!!

explican's algo demà!!!!!!!!!!!!!!

mua
Imatge
blackmamba

Restaurants

EntradaAutor: elo » dv. abr. 17, 2009 1:00 pm

Okissss... Demà a la nit us explico que tal ha anat tot... blackmamba de convidats som aprox. 140 adults i 15 nens (no sé si hi ha lloc a l'Orangerie)... ?:) ?:)
elo

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 17, 2009 1:32 pm

Hola de nou!!!!

Gracies Monxi per la info...aniré a fer una volteta a vere que tal...Ja us explicarè!!jjejeje
Referent al tema de resturants Elo...Tingues paciencia que com sabras...no es una cosa per agafar a voleo.... Jo em caso a l'Encanteri de Vilallonga...vam tenir moltes referencies positives i com els menus, a més de ser bastant asequibles, semblaven elaborats i que el lloc ens va encantar...des del principi... doncs env avam quedar aqui...jejeje. Vam visitar la tira... El Moli del Mallol a Montblan, Masia Bou a Valls, Mas Sedó on com molt bé s'ha dit hi ha més d'una boda per dia...i com et casis al mati, a les 19:00h de la tarda et fan fora de la sala pq a les 20:00 ha d'estar preparada la boda de la tarda. A més l'aperitiu en el cas de que plogui...ho fan a la discoteca que es tota fosca i a uns finestrons petits...vaja, a mi...no em va agradar gens. El Dorada va ser un altre que van veure, pero encara que le noi no repara en temps per explicar-t'ho tot...no ens va convencer...sobretot per la sala...tenia alguna cosa que no ens va acabar de fer el pes. La Boella??? impressionant....però els preus també ho són d'impressionants i els plats no maten...t'esperes una altra cosa pel preu que valen!!! Mas Passamaner...también prepara't...jejeje. L'altre que ens va agradar también molt va ser el Nautic de Salou...tot al minim detall...però com la meva germana es va casar allà doncs, el vam descartar per no repetir.
Per últim tens el Mas d'en Ros...que està bé...pero he sentit diverses perles d'aqui i no gaire bones!!!!!.
Les Termes de Montbrio...buff...jo ja he estat a 2 casaments i en 1...tot el menjar estava fred fins al punt de que hi havien cosetes que fins i tot congelades, i el 2 vam passar moltissima gana fins al punt que el pare del nuvi plorava i tot pel descontent dels convidats.
Possiblement no t'hauria de dir segons quines cosetes, però a mi em van ajudar moltissim per escollir el resturant i almenys estar tranquila fins que arribi el dia. Evidentment, aquell dia pot passar alguna cosa inesperada, pero si tens l'opció de anar tranquila i no aventurar-t'he...es lo millor que podries fer.

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 17, 2009 1:33 pm

Ostres quina parrafada he fotut, no???? jejejeje
Mrs. Happiness

Re: Restaurants

EntradaAutor: blackmamba » dv. abr. 17, 2009 2:12 pm

elo ha escrit:Okissss... Demà a la nit us explico que tal ha anat tot... blackmamba de convidats som aprox. 140 adults i 15 nens (no sé si hi ha lloc a l'Orangerie)... ?:) ?:)

ui, i tant que n'hi ha de lloc!!! fa unes setmanes es va celebrar una boda on eren uns 250 convidats, així que... de sobres!!! jejeje

muaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dv. abr. 17, 2009 3:51 pm

Hola referent a les floristeries a mi la Corts em va dir que si em casava el juny que entre maig i abril ja i podia anar.

Elo d'on ets? sobre restaurants no et puc aconsellar molt, nosaltres sols vam mirar un i es el que ens hem quedat que es el Dorado playa.

Felicitats
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

RESTAURANTS

EntradaAutor: elo » dv. abr. 17, 2009 4:17 pm

Bones Natalaiferre, sóc de Tarragona... bueno La Canonja... jajajja
elo

EntradaAutor: monxi_bp » dv. abr. 17, 2009 4:25 pm

buenas elo, enhoraobna pel casament!!!
Nosaltres ens casem a l'orangerie i estem super contents am el lloc q es precios, el tracte la maria es una pasada i am el menjar xq a part de ser bonissim qedaras la amr de be amb els convidats!!!

Jo en vai mirar poquets vaig mirar el nautic xo cm q a l'octubre si van casar els nostres germans el vam descartar, vam anar a l'encanteri i si q els emnus son economics xo despres et cobren x una altre banda i el meu cosi si va casar al juliol i no ens va agradar ni l'aperitiu mol senzill ni els plats ja q van triar un delsmenus mes economics, i x aproximacio tmb vam ana a veure el alamo i aqest jo el descartaria directament xq nomes et cases una vegada a la vida....i no crec q agi de ser alli molts casaments alhora tenen 7 sales i el restaurant en si es una mica lleig xo com et dic al meu gust.

Espero q ens vagis explican cosetes
monxi_bp
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: nataliaferre » ds. abr. 18, 2009 7:08 am

Hola elo, potser ens coneixem per casualitat no tindras un cosi que es diu David, jeje.
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: Papallona* » ds. abr. 18, 2009 7:57 am

elo ha escrit:Bones Natalaiferre, sóc de Tarragona... bueno La Canonja... jajajja

Bienvenida elo y felicidades por la boda.. x cierto yo también soy de la canonja!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » ds. abr. 18, 2009 8:01 am

monxi_bp ha escrit:Xiquesssss!!!!
Q disabte vai al rosa clara a provar-me vestits!!!!!El val de descompte m'ha fet entrar el cuc i m'en moro de ganes de posarme un vestit de nuvia!!!!!

Vaig a mirar be la coleccio del 2009 i a veure quins m'agraden xq del rosa clara no havia mirat gaire ja q es una mica carillo....

Ja us explicare a veure q!!! >.-<: >.-<: >.-<:

neniiiiiiiiii!!!
que avui és el gran dia!!! ja ens faras mini crònica eh!!!!!!!!
me n'alegro molt!!!!

a vere si trobes el teu vestidet =0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. abr. 18, 2009 8:04 am

María&Xavi ha escrit:Nenes!!!

Com esteu? Uff, cada vegada queda menys pel 2010 i els marcadors baixant!

Per cert, estem embolicats amb el tema fotògrafs. Hem mirat uns quants però els que més ens agraden tenen una cosa dolenta (al nostre parer) i és que et posen com a condició vendre fotos al restaurant i això nosaltres no ho volem. No sé què farem al final. Algú ha trobat algun fotògraf que no passi dels 2500€ (fotos i vídeo) i que estigui bé? (Trobo que demano massa).

nena jo miraria JOAN DUCH,, es una passada,, mun germana el té per akest anys i li ha fet invitacions i tot.. qualitat-preu superbé!!! ja li preguntaré a mun germana el preu final...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. abr. 18, 2009 8:09 am

_eLi_ ha escrit:Hola María!!

T'he enviat un privi amb la info del meu fotógraf pq tinguis una idea.

Has vist el teu marcador!!! Ja mateix passes de l'any, seràs la primera tarragonina en treures el "1 any".....uix....nenes això s'acosta!!

eli.. el teu kin era al final.. no me'n recordo ;(... es que em sona joan duch aix nu se????
Papallona*

EntradaAutor: Nata|ia » ds. abr. 18, 2009 8:18 am

ostres quantes tarragonines!! q tal wapes!???? q waiiii pedazo bodatour tindrem... hi haura feina eh!! jaja mua!!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » ds. abr. 18, 2009 8:20 am

Mrs. Happiness ha escrit:
Hola wapetones!!!! doncs la veritat és que feia temps que no entrava. No he parat amb el treball i estic saturadisima!!!!la veritat esk ja necesito un break, pero fins al Maig res de res. Marxem amb les amigues a Canarias a passar uns dies i desconectar!!!!!jejeje.
Per tot el demés, sembla que bé. Els preparatius del casament els tenim una miqueta parats....ja que pensem que tot lo principal ja ho tenim...el demés una mica més endavant, no creieu??? i valtors com va la cosa?? per cert!!! necesitaria ajuda sobre les floristeries....em podeu recomanar alguna? A nosaltres, com ens casem a l'Encanteri, ens van recomanar una de Reus que es dius Joana Corts, però entre que encara no hem anat a mirar i l'altre factor important és que no entenc de flors....doncs voldria referencies....

Expliqueu-m'he cosetes noves dels vostres preparatius...please!!!!!i així em fico al dia jejeje

Gracies wapetones!!!!!!!!! :-)

Hola Hapiness.. neni tu trankila que quan tenim epoques de anar de c u l ... pufff...

floristeries??? mmm jo només he mirat una es diu Trèvol, estaven a la fira tot nuvis de reus... a mi el pressupost em va convèncer.. jo tinc bones referències... i he vist fotos...

a la fira hi havia una promoció... mmm 2 composicions florals de regal valorades en 100€ cadascuna...

et deixo la web : www.floristeriatrevol.com

pero vamos jo no he decidit res encara!!!

:: orrr::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » ds. abr. 18, 2009 8:30 am

elo ha escrit:Hola noies,

Hola elo intento ajudar-te.. a vere:

Parc samà... es va casar una de la feina, i diu que van menjar superbè.. mun germana es casa allí aquest agost.. així que ja podré explicar.. pero és clar serà massa tard.... suposo

Castell de Vilafortuny... es va casa una cosina.. menjar, decoració, tracte, ambient superbé... el problema fou amb les taules i el ball que no teniem espai... erem molts...

Casablanca, l'estiu passat es va casar un veí del poble, i em va dir que la cerimònia civil molt xula.. que la sala estava bé, i que el menjar també.

Encanteri fa 3 anys es va casar una cosina... jo m'ho vaig passar superbé, vaig menjar bé.. i la boda cicil en aquell jardi una passada!

Mas sedó... no tinc referències

Mass d'en Ros... has de compartir sala i discoteca si no arriveu a 180 o més convidats....

Orangerie... ejem.. jo em caso allí,,, i tothom ha dit que excel.lent!, a vere algo dolent...mmmm...al meu gust li falta jardins...

Termes de Montbrió.. he anat a 2 bodes d'amigues del poble, i al juny en tinc una altra, a mi em va agradar.. el jardins molt xulus, et regalin la nit de noces.. llàstima d'uns dels salons que hi ha moltes columnes i es veuen als nuvis.

Mas Passamaner aquest era la meva 3ª opció,, pero al final faré n+ nit de noces... no m'han parlant bé de les quatitats del menjar...

LA Boella, era la meva segona opció,, pero es que la meva famili.. nem sovint i no sería algo "especial" pero lo demés molt xulu... fa 2 anys tenían problemes de gestió, i amb el catering del mejar, ara la veritat que diuen que ha millorat molt!!!

también està mas folch, un nou a riudecanyes.. que ara no et ser dir el nom, el dorado,... bueno ja t'aniré dient pq m¡he recorregut tot

bueno espero que et serveixi!! qualsevol dubte preguntam pq no se si t'ho he posat tot!!

sort!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 19, 2009 12:08 pm

Boness....ja torno a ser-hi aki...!!!

Doncs el que us comentava ahor ésk no tinc ni idea que és el que he de tenir en compte per escollir les flors apropiades per a l'esglesia, el cotxe...etç...
L'altre dia vaig anar a una floristeria que acaben d'obrir a Valls que es diu Grèvol, i bé...vaig estar mirant algunes fotos sobre casaments, y la veritat ésk hi va haver una idea bastant original i que em va agradar moltissim, i era que des de l'entrada de l'esglesia fins a l'altar (el cami de la níva) hi havia a cada 2 bancs i a cada banda...una especie de peu amb el ram escollit i a la base ...espelmes...evidentment les espelmes eren de llum, ja que sinó imagineu-vos....jejeje.
Per últim ésk entre els bancs, on esta la gent, estava tot ple de pètals de roses...moníiiisim, pero clar....en segons quines esglesies son una mica reasis a deixar-t'ho fer pq després ho han de netejar tot....pero la idea era bastant bona....
Penso que necessito una floristeria que em doni total confiança, pq com ni jo ni el meu xicot tenim ni "flowers"...mai millor dit, ens assesorin correctament, no?

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Quedada!!!!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 19, 2009 12:20 pm

Per cert noies!!!!! vosaltres heu fet alguna quedada de núvies de Tarragona des de que esteu al fórum?.......
Nu sé....estaria bé, no????jejejeje
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants