"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 10:02 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeessss!!!!!

he acabat de treballar amb el cap com un bombó....mare meva, i demà d'excursió!!!!!!!!!!!!!i ara acaba de marxar ma germana!!!

a vere a verem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
PAPALLONAAAAAAAAAAAA hem dit que a les 6:15 estarem allí, almenys jo, la tara, i la elxa.......ja que almenys jo, no em puc quedar a sopar...........i al final no treballao a la tarda així que a les 6:15 allí!!!!!!!!!!!si pots venir doncs....vine ja!!!!!!!!jijijijijij

altre tema...........
ESTIUUUUUUUU.....això que diu el teu xic........donaaaaa, jo crec que una nit que el deixi no es morirà....ni una, ni dos, ni tres....vaja, que quan ell treballa jo surto sola, i de tan en tan ell fa sopar "d'homes" i surt sol.....o sigui que....encara que fossin totes les bodes de tarda, a mi no em faria res deixar-lo a casa, o fent el que sigui!!!!!!!

TARAAAAAAA, ELXAAAAA....vindreu a les 6:15 no??????

GISSSS com ha anat avui amb els nenes!????et trobes millor???demà a les 20 però ens veurem no????
NUR_JOR.........on estàs?????????????? per cert, avui l'aliaga anava a veure els fotografs, a veure què li sembla l'àlbum...i demà crec que trucaré jo per dir-los algo!!!!!!!!!

MRS.HAPPINEEEEEEEEESSSSSSSSSS............preciosaaaaaaaa, tu també vindràs demà a les 20 no???????? colta, la setmana passada les del centre botanic li van fer a ma germana un ram més original....amb cols, guardiols, i clavells....jijijijimolt xulo!!!!

TORSEANN!!!!!!!!!!demà també ens veurem???? no sé si has dit algo??????si no????????
BLACK:;;::::::::::::jopeta noies..........hem de quedar un altre dia perque puguis venir eeeeeeeeeeeeª!!!!!!!!!tot i això, quan normalment ens quedem a sopar, a les 21 només acabem de començar eeeeeeeeeeeee, et podries passar!!!!

Nineteeeeeeeeessss...........demà no tindré ordinador fins després de dinar, que el tour per tarragona i reus el fem amb autobus i no tindre accés a interné!!!!!a veure què aneu dient!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeets

Dona, despres de treballar de 8 a 17 i fer 4 hores de classe de postre, de 17 a 21 (q ja he de marxar corrents de la feina xq sempre arribo tard a classe!) com comprendràs no estic per arribar a casa a les 12 i a l'endemà currar de 8 a 17 de nou... xq jo se q si hi vaig, tot i q estaria morta, em quedaria fins tard!!! com el dia del sopar de la Giss!!! q havia d'anar a les 8 a rteballar i a la 1:30 encara estava a la pobla xDDDD
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 10:04 pm

Si de cas, com he dit abans, em passaria a saludar!!! i marxaria de seguida (probablement al cap d'una hora.. jajajaja) cap a mumir!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 10:08 pm

blackmamba ha escrit:Si de cas, com he dit abans, em passaria a saludar!!! i marxaria de seguida (probablement al cap d'una hora.. jajajaja) cap a mumir!!!!!

Va sí... Black... Jo tampoc podria estar-m'hi massa.. Pq pel que acabo de veure l'últim bus que surt de les Gavarres cap a Tarragona ho fa sobre les 22 i algo i tampoc puc apurar i perdre'l... Així que... :-(
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 10:12 pm

Jo si em passo a saludar será a partir de les 21h!!!! q es quan surto... tot i q a vegades el tio acaba a les 21:10..... no se, ja veurem com va el dia!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 28, 2009 10:18 pm

Ninetes soc una desgraciada....si esq sempre em pasa igual....ja man fotut una altre multa....es la 2a multa en lo q xtem dany i multes tontes tontes....normalment aparco al parquing de la feina destrangis i ara an començat a fer obres i es nota mol si aparco i le deixat a la zona blava i quan e dit vai a buscar el cotxe estaba sola i no i e pogut anar i quan me ne enrecordat ja eren les 7 i ja tenia la multa....si esq avui no era el meu dia!!!!

x sort am el xic ja esta tot arreglat!!!

Laiac ell o diu xq a mi no magrada fer coses sense ell i guiantse x cm jo soc x aixo va venir xq sap q a mi em costara mol deixarlo sol molts dies sobretot si es a la nit xq a mi no magrada q ell o faci....soc mol gelosa!!!!

Bueno ninetes bona nit estic miran vendelpla i escribintos tinc ganes de veureus x cert am tot aixo se ma olidat dirvos q me comprat un vestit a and x algun casament de l'estiu....es beig tipo globus i porta com unes flors en platejat morat mol monu bueno a mi magrada!!!!jijijiji!!!

Bueno nenes dema no ens veurem si dissabte qedeu i no anem ni al rally ni a la senia podre venir!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 10:22 pm

ninetes!!!!

ja veig que quan estava de lluna de mel vau conspirar sense mi......................GIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSS que jo no he anat mai a casa tevaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

nineteeeeeeeeeeessssssss............hem de decidir quan fem sopar amb ninus eeeeeeeeeeeee........i ana a penre algo aquest dissabte a la tarda????????!!!!!!!!!!!! a un lloc on hi capiguem bé tots......!!!!!entre alguns ja us coneixeu però...ens podriem trobar tots!!!!!!!!!

fins araaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 28, 2009 10:26 pm

Ninetes¡¡¡¡
Perdoneu però vaig de cul¡¡¡
Elxa, demà al matí et contesto el mail, però acabo d'arribar fa una estona a casa i no he para't¡¡¡¡¡
demà si que vindré però no se dir-vos l'hora¡¡¡¡

Fins demà al viena¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡¡
Bona nit¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 10:33 pm

Ei, una última coseta... Com puc saber qui sou per localitzar-vos al Viena?
nupubo

EntradaAutor: Giss » dl. set. 28, 2009 10:36 pm

Hola ninetas!!!!
cambio de planes de última hora... se han presentado mis suegros por sorpresa! así que mañana... lo tengo un poco chungo...
Salgo de repaso a las 19.30 y me acercaré para veros, pero sobre las 20.30 me iré ok? y ya os cuento mejor.
Besitos!!!

Tara! no te he podido mandar el mail con el pedido, mañana lo hago ok?
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 28, 2009 10:38 pm

Hola ninetes!!
Ais quin dia he tingut... la única estona que he pogut estar tranquila i descansar ha estat ara veient ventdelpla!!
I demà más de lo mismo!! Bua!!!!!!!!!!!!
No podré venir demà ninetes :--( ... i aquest dissabte que hi haurà quedada? Dieu-me que si!!! Que tinc ganes de veure-us!!! Ja ho deia jo que al començar a treballar estaria una mica despenjada de les quedades... jops!!

Laiac, demà intentaré entrar a veure que s'explica l'aliaga! Tu seràs la següent, oi? Al casar-te una setmana després d'ells deuen tenir el teu àlbum casi casi enllestit!

Quin ritme que porta aquest post!! Em costa estar al dia!!

Un petonet a totes!!! Muas!!! Nanit!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 10:46 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Ais quin dia he tingut... la única estona que he pogut estar tranquila i descansar ha estat ara veient ventdelpla!!
I demà más de lo mismo!! Bua!!!!!!!!!!!!
No podré venir demà ninetes :--( ... i aquest dissabte que hi haurà quedada? Dieu-me que si!!! Que tinc ganes de veure-us!!! Ja ho deia jo que al començar a treballar estaria una mica despenjada de les quedades... jops!!

Laiac, demà intentaré entrar a veure que s'explica l'aliaga! Tu seràs la següent, oi? Al casar-te una setmana després d'ells deuen tenir el teu àlbum casi casi enllestit!

Quin ritme que porta aquest post!! Em costa estar al dia!!

Un petonet a totes!!! Muas!!! Nanit!!

Ei Nur... Demà que volia venir per fi en una quedada i no estàs'??? oohh... Ja veig que vas atavalada...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 10:49 pm

Laiac, tu que ets la única que veig que pares per aquí. Com ho puc fer demà per trobar-vos al Viena? Jo surto del cole a les 6 i hi ha un bus que surt a les 6.39 cap a les Gavarres. Arribaria allí a les 7. Ahi que no sé si m'estic liant massa...
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 11:04 pm

Giss ha escrit:Hola ninetas!!!!
cambio de planes de última hora... se han presentado mis suegros por sorpresa! así que mañana... lo tengo un poco chungo...
Salgo de repaso a las 19.30 y me acercaré para veros, pero sobre las 20.30 me iré ok? y ya os cuento mejor.
Besitos!!!

Tara! no te he podido mandar el mail con el pedido, mañana lo hago ok?

ostras nena!! los suegros!! de sorpresa!!! que PU TA DA!!!!!! ya nos contaras pues!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 11:06 pm

Ninetes!!! vaig a mumir q no aguanto més.... demà em moriré de son!!!!

un petó!!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 28, 2009 11:18 pm

Ninetes...com va això???? ja estic aqui fent cosetes i res...mirava ara com heu quedat per demà. Jo arribarè a les 20:00h, hi sereu allà,no??? Giss...espérate antes de irte,ok???? jejejeje

Laiac....ja ho vas comentar que havies encarregat el ram aquell per a t'ha germana....la veritat esk cada cop que miro la web del botànic, més m'agrada, prò esperare a aquesta noia de Valls que anem el dimecres a la floristeria i a partir del pressupost ja ho mirarem....gràcies wapiii!!!!

Elxa....ya tienes la respuesta al email, ok??? :-)

Nur...com va tot?? liadilla amb el tema el centenari, no??? venga ànims i jo si voleu el dissabte puc quedar a partir de les 11:00 que tinc classe, però desprès cap problema pq ell a l'anar de nit s'aixecarà tard i això si no diu d'anar al rally...així que si podeu podem quedar... que us sembla???? ara està complicat per coincidir totes!!!! :star::

Giss...como te encuentras??? jopeta los de tus suegros por aqui, no??? pero no sabías nada??????? ya ns explicarás!!!!! besotes enormes y sobretodo mñn yo llegaré a las 20:00h o 20:15, esperate ok???

Torsaeann....com estás?? fa temps también que o et veig....demà vens??? petonets maca!!!!

Estiu...multa??? ostres quina mala llet, no???? ara vaig a llegir el pq...
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 28, 2009 11:26 pm

Elxa....quan et passi la Laiac el link de lo de les bossetes, pasam'ho que m'ho mirarè también!!!! ok????

Papallona....com estás bonicaaaaa!!!! demà ens veiem, no????? que waiiiiiiii que tinguis torn de matí, no?????? :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 12:07 am

Ninetes....aig a drmirrr....

Petonets i passeu bona nit!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 29, 2009 7:21 am

Bon dia ninetes¡¡¡
Ens veiem aquesta tarda oks?
Jo no se amb quina hora vindré ja que si vinc directe de la feina a les 5.15 donaré tomets i ja estaré a viena a les 6 però potser tinc que anar a comprar unes coses de la despe del dissabte sixí que no se......
Un petonet¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 29, 2009 7:24 am

Hola ninetes!

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!! Avui quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que aun no te he contestado el mail..................ahora me he acordado, ahora voy!

Estiu, nena una multa, pero aquestes de zona blava si les pagues al mateix dispensador em sembla que nomes has de pagar 12 euros, almenys la vegada que em van posar una multa ho vaig fer aixi!

Gis tranquila, me lo traes esta tadre, que hasta mañana no lo pedire! Y como que se han presentado tus suegros asi, de sopeton!

Laiac si, jo a les 18.15 ja sere alla!

Bueno ninetes jo no se si hem quedare a sopar, sobre la marxa!

Ens veiem mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 29, 2009 7:55 am

tara ha escrit:Hola ninetes!

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!! Avui quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que aun no te he contestado el mail..................ahora me he acordado, ahora voy!

Estiu, nena una multa, pero aquestes de zona blava si les pagues al mateix dispensador em sembla que nomes has de pagar 12 euros, almenys la vegada que em van posar una multa ho vaig fer aixi!

Gis tranquila, me lo traes esta tadre, que hasta mañana no lo pedire! Y como que se han presentado tus suegros asi, de sopeton!

Laiac si, jo a les 18.15 ja sere alla!

Bueno ninetes jo no se si hem quedare a sopar, sobre la marxa!

Ens veiem mes tard!

Ja xo x poder anularla as de tenir un tiquet xo jo cm q vai aparcar a les 2 no li vai posar i ara mira...air era un mal dia...!!!!!

La busqueda dels vestidets com va???Nena q te qeden 3 mesos...q no tem de fer res????jo estic preocupada a veure si despres saura de fer depressa i corrents i ens quedara malament!!!!jijijijii!!o sera q no ens vols convidar a esmorçar???jijijiji!!!

Jo a finals de setmana trucare a la maria xq em va dir q ara a loctubre em donaria entrades x la fira de reus i els menus del 2010 tu tesperaries a la setmana q be q ja sera mes octubre o ja la trucaries???ais esq veien q passa de tot...potser mesperare a finals de la q be!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants