NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

Sóc de Tgna i nova per aquí...

EntradaAutor: Keira » dl. abr. 20, 2009 8:58 pm

Hola noies!!

He vist que la majoria de vosaltres teniu la boda prevista de cara el 2009 i 2010. FELICITATS A TOTES!
Nltres tot just ara, q anem amb marge de temps, hem començat a mirar pel 2011. Es tractaria d'una boda civil en el mateix restaurant. Hem vist alguns com són Mas Folch, Orangerie, Castell Tallat, l'Encanteri... però no n'hem visitat cap de moment.
Teniu alguna referència d'algun lloc d'aquests o d'altres?
Em seria de gran utiltat la vostra ajuda!
Keira

Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 8:36 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dl. abr. 20, 2009 9:01 pm

Hola noies!!!

Enhorabona a les que acaben d'arribar! Mare meva com corre ara el fòrum!! Ja m'havia perdut!

A mi m'aniria bé fer la trobada al maig, ja que el meu futur marit (com ara li ha donat per autonomenar-se) m'ha regalat un viatge a Londres pel meu aniversari i marxem pel pont. Però al maig m'hi apunto.

Per si us serveix, jo vaig mirar on tenien vestits de Pepe Botella a Tarragona (és que a mi són els que més m'agraden) i els vaig trobar al Versas de Ramon i Cajal i a una botiga del Carrer Major.

Per cert, el compte enrere no és el que surt al final de cada missatge? (És que no hi estic massa enterada). Només em queden 4 dies per baixar de l'any!!! Em fa moltíssima il·lusió.

Un petó per a totes.
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: laiac » dl. abr. 20, 2009 9:15 pm

Bona nit noies!!!!

Ahir al final no hem vaig poder conectar, i ja veig ja que això està mogudet!!!!
Pel que fa a quedar, jo com heu dit, tan dimecres, com dijous, com divendres em va bé, el meu novi treballa i no farem res així que quan sigui..

Però tinc una mala noticia noies, no crec que em casi, almenys per ara, i no tenim previst quan serà..........He tingut un problema a la feina, i ara m'han dit que per l'any que ve hauré de fer unes oposicions bastant duretes, i que voleu que us digui, no tinc ganes d'estar estudiant sense gaudir dels preparatius, dels nervis per la boda....i que tampoc hi ha data pels examens, aixi que i si contracto viatge i tinc l'exeman??? no no, l'any vinent descartat.........

Per altra banda, havíem pensat doncs aquest any, o al 2011...vosaltres què faríeu??' per mi, em casaria aquest any, però resulta que ell no pot ni setembre, ni octubre ni novembre...i si que ens podríem casar al setembre i després fer el viatje al novembre o desembre però...no seria el mateix!!!!

Així que noies, estic una mica trista, m'havia fet il·lusions (ell és més tranquil) i m'he quedat sense anell de promesa, sense boda i sense res!!!!!! així que seguiré escrivint-vos perquè he mirat varies cosetes, i si em deixeu, encara que no sigui novia de 2010, podria venir a la quedada, que ho vull compartir amb vosaltres!!!!!

Ja m'agradaria ja casar-me aquest any però......a finals de novembre??? és bona època??? buffff...no sé!!!!!

apa, a veure què me'n dieu!!!!

Petonets!!!!

Papallonaaaaaaaaaaa com puc mirar els vestits?? no ho he trobat?????
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. abr. 20, 2009 11:34 pm

laiac ha escrit:Bona nit noies!!!!

Ahir al final no hem vaig poder conectar, i ja veig ja que això està mogudet!!!!
Pel que fa a quedar, jo com heu dit, tan dimecres, com dijous, com divendres em va bé, el meu novi treballa i no farem res així que quan sigui..

Però tinc una mala noticia noies, no crec que em casi, almenys per ara, i no tenim previst quan serà..........He tingut un problema a la feina, i ara m'han dit que per l'any que ve hauré de fer unes oposicions bastant duretes, i que voleu que us digui, no tinc ganes d'estar estudiant sense gaudir dels preparatius, dels nervis per la boda....i que tampoc hi ha data pels examens, aixi que i si contracto viatge i tinc l'exeman??? no no, l'any vinent descartat.........

Per altra banda, havíem pensat doncs aquest any, o al 2011...vosaltres què faríeu??' per mi, em casaria aquest any, però resulta que ell no pot ni setembre, ni octubre ni novembre...i si que ens podríem casar al setembre i després fer el viatje al novembre o desembre però...no seria el mateix!!!!

Així que noies, estic una mica trista, m'havia fet il·lusions (ell és més tranquil) i m'he quedat sense anell de promesa, sense boda i sense res!!!!!! així que seguiré escrivint-vos perquè he mirat varies cosetes, i si em deixeu, encara que no sigui novia de 2010, podria venir a la quedada, que ho vull compartir amb vosaltres!!!!!

Ja m'agradaria ja casar-me aquest any però......a finals de novembre??? és bona època??? buffff...no sé!!!!!

Petonets!!!!

I a l'Agost 2009???? a l'Orangerie tenien tots el divendres lliure, menys el 28 que l'hem agafat nosaltres!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: elo » dt. abr. 21, 2009 8:11 am

Eysss noies... ja ens hem decidit!!!!!!!!!!! Parc Samà... i ara toca decidir... o 29 de maig o 3 de juliol de 2010.... a veure que diu el capellà del meu poble. L'altre dia estaven tots dos dies lliures... Natàlia a Parc Samà ara ja no es catering (tenen cuines allà). Dissabte hi ha una boda i anirem a veure el muntatge i tot a veure com queda muntat... uffff.... quin pes m'he tret de sobre...

Si algú té informació de fotografs... si us plau em la passeu...

Keira... jo em caso a Parc Samà però estava entre l'Orangerie i Parc Samà. l'Orangerie la vaig descartar pel tema de les dates (només quedaven divendres... pel 2010!!!).

laiac... ves a parlar amb els restaurants que t'agraden... a veure que et diuen... igual tenen alguna data per aquest any. Has dit que has de fer opos l'any que ve... ufff... ves estudiant ja, no ho deixis per últim moment... de que son???

Petonets a totes
elo

Entrades: 22
Membre des de: dv. abr. 17, 2009 11:17 am

EntradaAutor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 8:28 am

Papallona pues el resaurante fui a mirar hará un mes y habia salas libres pero me tendre que espabilar! la iglesia no hay problema vivo en un pueblo y no creo que haya overbooking y de fotografos ni idea.
Haber si voy viendo como va eso y encuentro lo de la cuenta atras para ver los vestidos!!

Alguien me puede recomendar algun fotografo?? soy de un pueblo de al lado de Vendrell.
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 21, 2009 9:46 am

blackmamba ha escrit:

Petonets!!!!

I a l'Agost 2009???? a l'Orangerie tenien tots el divendres lliure, menys el 28 que l'hem agafat nosaltres!!!!

blackmamba, si el problema per ara no era el restaurant!!! això ho hauríem de mirar......primer no havíem pensat en fer-ho a l'agost, i al final si que ahir ho vam mig dir.......però....es que al meu novi si que li costa decidir-se i tampoc ho vull fer tot jo!!!!!

Hem iniciat els tràmits per fer la boda civil, i em fa por que no arribessim a temps per fer-ho al agost, sabeu si tarden molt al resgitre??

Mira que si tu i jo ens casessim al final aquest any....si que entre una i l'altra ens podríem donar idees de tot!!!! veus com vaig ser la primera en dir-te que no hi havia problema en què et casessis aquest any!!!!

Voldria mirar el restaurant ara, a veure si tenen lloc, i tot i que pel presupost no havíem anat a mirar l'orangerie, potser si que ho faríem!!!!

A veure.......
Petonets!!!
laiac

EntradaAutor: tara » dt. abr. 21, 2009 11:04 am

Hola noies! Soc nova en aixo, em caso el 16 de gener del 2010, si necessiteu alguna cosa!
M'agradaria que si algu te referencies sobre l'orangerie i mas passamaner! He de decidir-me ja pero no se per quin decantar-me, ajudeu-me!
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. abr. 21, 2009 11:25 am

Ah! per cert soc la nova i us volia dir que si quedeu tambe en faria ilu venir per parlar i aconsellar-nos!
tara

EntradaAutor: nataliaferre » dt. abr. 21, 2009 11:27 am

Hola Elo, m'alegro molt que ja us hagueu decidit a un restaurant almenys ja teniu una cosa menys, ara falta el GRAN DIA.

Sobre els fotografs jo tinc aqui informacio d'alguns si vols quedem un dia a casa o on sigui i te la passo jo ja no ho necessito ja tenim fotograf es un de Reus es diu Gerard Gene i treballa molt i molt be.

Ja t'has començat a mirar vestits?? es la part mes emocionant jo vaig anar amb ma mare i el primer que em vaig emprovar va ser el que em vaig quedar-me i bufff només d'imaginar-me amb el vestit possat aquell dia em queien les llagrimes.

Petons guapa i records
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 21, 2009 11:44 am

NOIESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

què fort, què fort!!!!! bufffff.....al final....com canvien les coses d'un dia a l'altre...doncs, avui a la feina m'han obligat a trucar al Casablanca per preguntar com ho tenien a l'agost, i també per fer la boda civil al Castell de Vilafortuny...i sabeu que???????? què potser em caso l'1 d'agost d'aquest any!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Hem d'acabar-ho de parlar ara a casa, però el dia 1 estàn lliures les dues coses, i a més, em bloquejen el dia i només faran la meva boda al matí...que su sembla???????

Aix, mareeeee, em caso jo abans i al final m'haureu d'ajudar entre totes!!!! perque ara........ara ve el fotògraf!!!!!! quan en parlàveu jo ho veia molt lluny però ara......és el que haig de mirar JA, que l'1 d'agost n'hi haurà molts d'agafats!!!!!! a veure, contant que no disposo de molts diners, i tampoc vull un megareportatge.......quin fotògraf m'aconselleu????? aix aix!!!!! mare meva....nataliaferre em pots enviar alguna informació d'aquesta que dius que tens??????

Quins nerviisssssssss.......quan posi el compte enrera...no ho vull ni mirar!!!!

Petonets!!!
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dt. abr. 21, 2009 12:03 pm

laiac ha escrit:
blackmamba ha escrit:

Petonets!!!!

blackmamba, si el problema per ara no era el restaurant!!! això ho hauríem de mirar......primer no havíem pensat en fer-ho a l'agost, i al final si que ahir ho vam mig dir.......però....es que al meu novi si que li costa decidir-se i tampoc ho vull fer tot jo!!!!!

Hem iniciat els tràmits per fer la boda civil, i em fa por que no arribessim a temps per fer-ho al agost, sabeu si tarden molt al resgitre??

Mira que si tu i jo ens casessim al final aquest any....si que entre una i l'altra ens podríem donar idees de tot!!!! veus com vaig ser la primera en dir-te que no hi havia problema en què et casessis aquest any!!!!

Voldria mirar el restaurant ara, a veure si tenen lloc, i tot i que pel presupost no havíem anat a mirar l'orangerie, potser si que ho faríem!!!!

A veure.......
Petonets!!!

Lo del registre no sé quant triguen, la veritat, però crec q en 4 mesos téns temps de sobres!!! esq nosaltres al final ho fem per l'esglesia i el capellà s'encarrega de tots els papers, nosaltres no hem de fer res!!! però suposo q al registre no deuen trigar tant, no se... hauries d'anar a informa-te de seguida a veure que... a l'orangerie els menús son més cars q en altres llocs, però no has de pagar extres de res més, tot va inclos i la barra lliure son 5 euros per beguda alcoholica (refrescs, vi i cava no compten!!!) i pots posar un tope o fer el q vulguis!!!! i ja et dic, menos el 28 d'agost q el tenim nosaltres, la resta de divendres estevn lliures a l'agost i también crec q hi havia algun diumenge. diumenges al setembre también n'hi havien crec i algun divendres, però ara no ho recordo bé, pots trucat també per preguntar!!!

ja aniràs explicant!!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 21, 2009 12:44 pm

_eLi_ ha escrit:
laiac ha escrit:NOIESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

què fort, què fort!!!!! bufffff.....al final....com canvien les coses d'un dia a l'altre...doncs, avui a la feina m'han obligat a trucar al Casablanca per preguntar com ho tenien a l'agost, i també per fer la boda civil al Castell de Vilafortuny...i sabeu que???????? què potser em caso l'1 d'agost d'aquest any!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Hem d'acabar-ho de parlar ara a casa, però el dia 1 estàn lliures les dues coses, i a més, em bloquejen el dia i només faran la meva boda al matí...que su sembla???????

Aix, mareeeee, em caso jo abans i al final m'haureu d'ajudar entre totes!!!! perque ara........ara ve el fotògraf!!!!!! quan en parlàveu jo ho veia molt lluny però ara......és el que haig de mirar JA, que l'1 d'agost n'hi haurà molts d'agafats!!!!!! a veure, contant que no disposo de molts diners, i tampoc vull un megareportatge.......quin fotògraf m'aconselleu????? aix aix!!!!! mare meva....nataliaferre em pots enviar alguna informació d'aquesta que dius que tens??????

Quins nerviisssssssss.......quan posi el compte enrera...no ho vull ni mirar!!!!

Petonets!!!

Uaaalllllaaa!!!!!

Que fort, que fort!! això es una senyal nena, si tens lliure akest dia agafa'l però JA!!

Tu tranquila per l'ajuda saps que som moltes i t'ajudarem a lo que faci falta.

Tens que mirar vestits!! uuuuooooo, quina enveja!!

Nenes!! ja tenim 2 bodes que visitar akest any!! La boda de Blackmamba i la de Laiac!! >.-<:

Moltes Gràcies,

Tindré en compte el que m'has enviat eli!!!!! hauré de començar a fer visites als fotògrafs!!!!
laiac

EntradaAutor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 12:50 pm

hola tara!! enhorabuena por la boda! si es enero no te falta mucho!!
No conozco ninguno de los dos. Asi que no puedo ayudarte.

laia vaya cambio de pasar la boda al 2011 a este agosto!! que nervios no??
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: tara » dt. abr. 21, 2009 4:47 pm

Gracias por contestar, vosotras tambien quedais para tomar algo!
Mo se tengo ganas de hablar con gente que esta igual que yo, no se es que soy indecisa pero no acabamos de decidirnos por el restaurante!
tara

EntradaAutor: María&Xavi » dt. abr. 21, 2009 6:19 pm

tara ha escrit:Hola noies! Soc nova en aixo, em caso el 16 de gener del 2010, si necessiteu alguna cosa!
M'agradaria que si algu te referencies sobre l'orangerie i mas passamaner! He de decidir-me ja pero no se per quin decantar-me, ajudeu-me!

Hola Tara!

Felicitats per la teva boda! Ets la 1ª de 2010!

Ho sento! Jo em caso a les Termes Montbrió i no vaig arribar a mirar cap dels dos restaurants.

Aquí estem per ajudar-nos!
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 21, 2009 8:11 pm

tara ha escrit:Hola noies! Soc nova en aixo, em caso el 16 de gener del 2010, si necessiteu alguna cosa!

Ei!! la primera primerissima del 2010!!
Benvinguda i felicitats per la teva boda!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 21, 2009 8:44 pm

Noieeeeeeeeeeeessss!!!!!!!!!

Quina bogeria!!!!! reservat el restaurant per l'1 d'agost de 2009..boda civil al Castell de Vilafortuny i convit al Casablanca...no m'ho puc creure...no poso ni compte enrere perque no m'agafi un patatús!!!!!!

I la de coses que em falten!!!!!! moltes gracies per enviar-me per privat algun pressupost!!!! però la veritat és que, amb el poc temps que tinc, us agrairia que aquelles que tinguessiu diferents presupostos de fotògrafs me'ls passessiu per privat, perque si hem d'anar passejant per tots els fotografs que hi ha pel camp de tarragona ens podem morir!!!!!

I ja miraré els posts anteriors per veure què en dieu!!!!

Per cert, mira que sóc egoista, enhorabona i benvingudes a totes les que sou noves!!! que guai, si si, la primera del 2010 eeeeeeeeee tara, el 16 de gener!!!!

Ara el vestit, llàstima que ma mare està de viatge i ja voldria anar JA a mirar el vestit......

bufff...!!!

Petonets!!!!
laiac

EntradaAutor: monxi_bp » dt. abr. 21, 2009 10:00 pm

Nenes q marxo 4 dies i aixo esta tot revolucionat... >.-<:

Ostres feina rai e tingut x posam al dia!!!!A les noves benvingudes i estem aqui pel q faci falta

Laiac em sembla xfecte q canvis el dia lo primer ets tu i naltrus no fem lletjos a les del 2009!!!!jijijijiji!!!!

Nenes q vai anar a la rosa clara i la veritat q mol be em va atendre l'encarregada i molt amable i simpatica em va fer triar vestits del cataleg encara q alhora de provar em va doanr els q va voler xq em vai qedar am les ganes de provarmen un en concret xo...n volia ferme pesada
La prova de laltre dia em va servir x saber q jo no em comprare el vestit a la rosa clara el vestit mes economic 2000€ i la veritat no era molt bonic
Aixo si l'emocio de posarte un vestit men vai emprovar 5 el primer era de lavanç 2010 era molt mono de dalt era am tirant ample i com a crusat del pit i la faldilla era tota tipo mocadors molt xulo i un tacte..., el segon era la tipia forma rosa clara cintura baixa i llaç la veritat tambe era molt xulo i el tercer va ser el millor un karl lagerfeld impresionant era com jo soc senzill xo alhora impactant precios es el q mes em va agradar, el seguent era quico xo quico es poc i l'ultim era tipo sirena i a mi no mafavoria gaire
Aixi q el millor el de disenyador 3400€ buff casi nada i el meu pare al sortir em va dir q li sabia molt de greu xo q ell considerava q eren molts diners per un vestit x un dia i q si de veritat volia aqell q ell no estava disposat a pagarmel aixi q ara com sigui començare a estalviar x si de cas em decideixo x aqell xq si cal eml pago jo!!!
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. abr. 22, 2009 7:22 am

Hola Laiac, si et vols mirar el que ens agrada, pica una mica pero per mirar-ho!
A la seva web surten els preus, si no ho trobes l'els envio, www.puntdevista.es.
Tambe hi ha molts exemples d'altres bodes, be a veure que et sembla!
Tambe he anat a composit, a creixell, conec molta gent que li ha fet ell, molt be la pega es que tarda casi un any a entreger-te l'album!
Si no trobes els preus a la web t'els passo per mail!
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants