"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 2:53 pm

torsaeann ha escrit:NUR, ESTIU I HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡
EL DIA 1 DE NOVEMBRE RESERVEU DIA PER FER UN DINAR A CASA PAPALLONA AMB NINETES I NINOTS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
PODEM TOTES¡¡¡¡¡¡¡¡

BONA NIT FINS DEMÀ¡¡¡¡¡

Ninetes jo o sento xo el dia 1 de novembre x mi no es un dia q magradi anar a tombar gaire llavors de moment no compteu am mi li comentare a ell xo aqest dia desde fa uns anys no fem res no anem ni a celebrar la castanyada el dia abans....

Si canvies d'opinio ja us o diria xo el dia 1 mel reservo x estar a casa....espero q o pogeu entendre
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dc. set. 30, 2009 3:00 pm

Hola ninetes, aquest mati nomes us he pogut donar el bon dia, despres he començat a anar de cul, havia d'entregar un informe per e les 14 i havia d'anar a fer fotos de les obres, aixi que entre una cosa i l'altre he marxat de la ofi a les 14.20, he dinat rapid, m'he estirat 30 min, i un altre cop cap aqui!
He vingut avans que hem d'anar a la impremta, a veure si per el cap de setmana ja en tenim unes cuantes!

Bueno nenes vaig a acabar de fer l'informe, que despres d'anar de cul tot el mati, no el necessiten fins mes tard!

Cuan arribi a casa us contesto a totes!

Us estimoooooooooooooo
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 3:19 pm

Mira tara.....com jo........de cul dues setmanes per avui, i jo ahir patint, i resulta que ara ho podem entregar la setmana que ve.............anda ya!!!! és que.............iupiiiiiii iupiiiiiiiiiiii a veure si ens en pots ensenyar el dissabte!!!!!!!!!!

PAtunetsssssssss!!!!!!!!!
tic cansada ja d'estar tan davant l'ordinador!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 3:33 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Ahir ja no vaig dir res, vam sopar i vaig anar al llit que amb el ditxos futbol!

A mi tambe s'em passa el temps volant cuan estic amb vosaltres!

Happi, ja t'he contestat al mail!

Gis, nena yo tambien quiero ir a comprar algo de ropa, cuando vas a ir???????? El sabado podriamos hacer quedada de compras! Si os apetece!

Encara que si tu laiac encara estas xunga no t'anira massa be, no? gent, agobio...

Nupbo, a mi tambe em va agradar coneixe't!

Que elxa, que dijo el nene de las figuras?

Bueno ninetes aquesta tarda vaig a la impremta, a veure si ja enllestim les invis, que les volem començar a repartir ja!

Ens veiem despres!

En cuan la happi em digui alguna cosa de lo de les bossetes d'organça, faig la comanda! >.-<: >.-<:

jiji ja ho eig kedada de ninetes.. doncs podriem anar a la Roca no???????????? que penseu... yo lo dejo caer. jijiji =0-0-)
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 3:35 pm

tara ha escrit:Ostres papallona, aixo de que no et paguin be es un rotllo, jo la nomina me la he de mirar sempre, que el que les fa es un desastre!
Nena us mullareu avui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena, millor, aixi entre tots els nens us la reparteixen i la posen a lloc!

Home jo tots a casa meva no hi cabem, pero si ho voleu fer al mas!

bueno per fi m'acaven de solucionar lo de la nomina kina ràbia estar així... l'ultima cosa que tenim de bo final de mes i mira...

bueno wapis petons
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 3:53 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes!
Quin dia que tenim avui no? com diu la torsaeann es molt tristó.
Nenes molt fort he somiat amb el tema de les bodes de totes, com ahir deieu sobre el nostre "pacte".......jejejee......uf! ha sigut horrible, horrorós!!!!!! ho he passat fatal en serio, totes enfadades acabavem!!! m'he aixecat molt malament, tota preocupada! aix.....ninetes, no ens tenim que enfadar mai! eh! serà el nostre "2º pacte", no enfadar-nos mai!

Happiness he vist el mail de les bossetes d'organza, a mí hem semblen bé surten a 0,06 cts/unit, per mí fem comanda.
Ara estaràs a l'església mirant el tema de les flors. Quan arribis, ens expliques eh!!!!

ei ninetes! com son les bosetes. jo les vaig agafar a ebay....

happiiiiiiiiiiiiiiii que ahir no ens vam veureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 3:55 pm

laiac ha escrit:BOn dia nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!!

m'encanta quan quedem....és que.....estem hores xarrant eeeeeeeee!!!!!!!!!!ijijijijijjiji
i aquest dia també m'encanta però per quedar-me a caseta...no com avui que faig matí i tarda!! quina ràbia!!!

intentaré escriure lentament, i assosegadament papallona per no transmetre el meu estrés :-) jijijijijijij

elxaaaaaaa, happi.........heu vist ho de les bossetes????????? ahir ja li vaig comentar a l'elxa que vaig mirar a ebay i no vaig trobar exactament les meves, però que si ho busques per allí segur que n'hi ha, i més barates oi???? ja has dit happi que n'has trobat......és que a 0,20 era més car eeeee!!!!!

happiiiiiiiii explica!!!!! com ha anat amb les flors!!!!!

ninetes, pos ja ho fem a casa meva.....tot i que ho fa bon temps o ho fem al garatge perqe a dalt no hi cabem tots!!!!!ja ho fem a baix i ja està i a verue d'on trec algun tauló o algo!!!! com vulgueu doncs.......però papallona. si l'1 és festa....vols dir que treballaran????

taraaaaaa.......a mi em va bé anar de compres, jo m'haig de comprar de tot....tot i això, hauriem de ser pel matí, perque el josep treballa tot el dia el divendres i el diumenge!!!!!TOT EL DIA AL RALLY.....i el dissabte estaré amb ell per la tarda almenys!!!! però vaja.........ja conviscu amb el mareig!!!!! així que.......

ninetes..........vaig a fer feineta, que avui tenim una cosa urgent.-....seguim parlant!!!

menus mal que podem a la teva... tot i que al meu gratge entre capsa i cpsa jejej... el ninotet quan li vaig dir que dir que si.. ja sabeu que tenia els meus dubtes! jijij
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 3:59 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com va aquest dia tant gris???

Acabo d'arribar a caseta i a mirar llistes corriendooooo!!jejeje i nada com de costum...res de res...esperarem.

Tara...ja tens el mail contestat....ja farè jo la comanda a l'ebay i pel que veig también compto amb tu Elxa, no???espere a veure que diu la Giss ok??? i a la nit faig la comanda....però diu-m'he quantes necessiteu, okis??

Bè...doncs hem anat a l'esglèsia amb la noia (han vingut els meu papis también que s'apunten a un "bombardeo") i res...la noia ha estat mirant i fent croquis...jejejej. Li he comentat que m'agradaria que l'altar i el passadís dels bancs quedès macot i que fos realment el que resaltes i desprès a l'entrada com hi ha un bon espai entre la porta i on comencen els bancs doncs em diu "Això s'ha d'aprofitar... :hmm:: pensarè i m'inventarè alguna coseta per aqui...això em dona molt de joc" ho ha mirat tot i ho ha tornat a remirar el que passa que les dones que s'encarreguen de l'esglèsia, que per cert, super mega amables, ens han dit que el mossèn no vol que es carregui massa l'altar i li han dit el llocs que ell permet ficar flors... Vosaltres us creieu???? :-/ com que ells llocs que ELL PERMET??????? en serio, s'he m'estant creuant els mossèns d'una manera...només tenen punyetes!!!! :star::
Llavors m'ha donat opcions per a la porta principal de l'esglèsia i li he comentat de ficar les flors penjants a les moreres...com lesque vas tenir tu Laiac....esk allò em va encantar!!!!!! i res...ara a esperar. M'ha dit que em faria el pressupost, i que quan tinguès el croquis preparat em trucaria per quedar i ensenyar-m'he el que ha preparat i per donar idees. Que us sembla?????
Lo bo esk parlant...bè us comento...El Dissabte Popi i jo van baixar a Valls per anara comprar i vam deixar el cotxe a la porta de casa meva i vam baixar caminant. Llavors vam passar per davant de la que hagues sigut la meva esglèsia i hi havia una boda. Estaven encara a la cerimónia i jo vlia veure a la núvia i erre que erre que ens esperessim. Tota que el diu "A veure anem a comprar qe està aqui al costat i al pujar la veiem" així que ho vam fer així i al pujar justament vam coincidir que srtia la núvia. I li dic amb ell "Mira el ram que wapuuuuu és com el que jo vull" i el cotxe molt senzill però al meu gust li faltava alguna floreta als poms de les portes de darrera. Doncs ara parlant amb ella dic...el dissabte vaig veure la toia d'una nuvia molt semblant al que m'agrada a mi....i diu "La boda de ........... i ..............." (Jo a la noia la coneixia) i dic "Sip"
i esk ho havia fet ella aquesta boda!!!!quina casualitat!!!!

Total aqui esta la història que per cert....quin rotllo us he fotut!!! perdoneu :-( jijijijiji

aixxxxxx.. es que hi ha cada mossen.. i després bé que s'ho obren tot! neni kinaasaaulita que hgués fet ella el ram.... aix´´i ja l tens encminada!!! que guai vas avançant.. aix... jo es que estic "perra" i no se per on avançar... colapssssssssssoooooooooo
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 4:02 pm

laiac ha escrit:Eiiiiiiiii happi...........el meu se'n va al rally però divendres i dissabte, i no de festa, que farà unes 16 hores cada dia!!! per això que jo el dissabte si que a partir del migdia em quedaré amb ell!!!!!!!!!!!

i xicaaaaaaaaaa, que guai no???????? a veure què et diu, i a veure el presupost i les idees i això no!!???????? molt guai.....mira, un dia que vagi cap a casa passaré per l'esglesia per veure-la bé de fora!!!! i quina casualitat no, això d'aquesta boda?????!!

papallonaaaaaaa............truca a personal, o a nòmines o a on sigui.......vale????????????que això no pot ser,amb la d'hores que fas!!!!!!!!!

eiiii elxaaaaaaa..........jo en vaig demanar 100, vaja, és que el pack era de 100.....però també em van sobrar!!!
patunettttttttttssssssssssss

sisi... ja he truat!! rapid rapid!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 4:05 pm

tara com ha anat lo de les invis????????????

Nurrrrrr aix dssabte ens vorem!!!!!!!!!!!!!

muks a totes!
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 4:22 pm

Ninetes meves com va anar la quedada d'ahir??meu d'explicar les solucions del pacte num 1 i del pacte num 2 espero q sigui veritat i que poguem estar sempre aixi de be com estem ara!!

Tara avui les invis q be una cosa menus...jijijiji!!!si esq te qeda na'!!!Ja ens les ensenyaras....

Laiac seguim igual???jo ja et vai dir q a veure si ens faras tietes abans dora...!!!

Elxa q tal la entrevista???

Giss asi q tienes a los suegros de visita???seguro q tu suegra a venido a espiarte para contarselo a la otra i criticarte!!!jijijijijiji!!! :..: :..: >.-<: >.-<: >.-<: jajajjajajaaj!!! (es broma)

Happi aixi q as anat a l'esglesia am la noia de les flors...q guay espero q et faci aviat el pressupost i no ens facis gaires ganyes de q et surt economic ja q jo no puc triar floristeria ai danar a una xq tinc molt de compromis i bueno tmb magrada molt com treballa!!!

Black alfinal vas fer pellas de la uni???jo no vai passar xq e començat a fer una miqeta de regim i no tinc gaire gana i cm q ell sel va fer a casa ja no vai passa a buscar sopar...!!!

Papallona q no tan pagat totes les ores q fas????ostres nena si estas mes temos a la feina q a casa!!!

Nur aixi q encostipada...ai ai ai aqets nens q tot o enganxen...

Torsaeann a veure si ens veiem q fa un munt de dies q no te veo!!

Ara xl q vei toca afegirne una altre a la llista uff el meu cap pobriso mira q sou poqetes i conto un munt de vegades els noms fins a fer 10 i ara aure de contar 11...

Nupubo dns jo tmb espero coneixet aviat!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 4:32 pm

Nineteeeeeeeeeessssss!!!!!!!!!!

ara si que estic completament soleta al despatx..........bufffffffffffff

que te'n enrius de mi papallonaaaaaaaaaa!!!! una cosa s'ha de dir, per molt que estigués tranquil·la, jo escric molt expresiva, amb molts punts............moltes exclamacions!!!!!!!!!!! però zoc així........jijijijijijij

Si ho fem a casa meva no penso netejar més del compte, i el meu garatge també està ple de bicis, motos, motitos (ara tinc una pocket de mun nebot) i coses mil.....!!!! així que no us queixeu eeeeeee!!!!!!!!!

avui ja em trobo millor.....a veure què diu el metge de si pendre més pastís o no.........i de tietes, res de res....és impossible!!!!!!!!!!

avui he tingut un xasco.....resulta que a l'agencia on conec aquella noia, la que ahir vaig trucar però ja havien tancat....i és halcon...doncs no treballen amb pullmantur que és on jo he vist l'oferta.......vaja, jo que em pensava que JA tindria les meves vacancetes................jopetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!i a més a la feina amenacen que al novembre també tindrem formació.................aaaaaaaaaaaaaaaaaaa socorroooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

apa ninetes.........un patunet a totes....
ah papallona, me n'alegro si ja se t'ha arreglat eeeeeeee!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 4:41 pm

Ninetes q x nadal podrem fer un soparet o un dinaret a casa meva!!!A finals d'octubre el pis ja a danar al meu nom!!!i si per desembre tinc mobles dons farem alguna cosa no???

Papallona sort q o as arreglat lo de la nomina am els calers no si juga!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 5:30 pm

Hola ninetes!!
Bona tarda!!!
Ja estic per aquí!! Ois que bé! Una tarda tranquil·leta... *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 5:48 pm

Com estem nur una miqueta millor??

Ninetes dissabte aneu de compres???jo si aneu de gasto no vindre xq estic pobre avui e pagat mitja cuina 800€...encara em qeda laltre mitja i comprar mobles, estris cuina, etc etc... ja sabeu el q es no???jiijijiji!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 5:49 pm

Juer... Us havia escrit un missatge i se m'ha borrat tot!! Ultimament la conexió em va fatal!!!
Fa temps que no estic massa pel foro ni res! I avui aprofitaré! jejeje!
Va, per començar us passaré una fotillo del pentinat que li vaig per a ma cosina aquest dissabte que va anar de boda.
Ella sempre vol que la pentini jo, pero a mi no m'agrada massa... perque quan em surt bé, tots contents! però a la que no em surt bé... mare meva!! que no em passi res!! jajjaja!
Per sort aquest dissabte va sortir bé, o almenys a ella li va agradar... us deixo fotillo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 5:53 pm

estiu2010 ha escrit:Com estem nur una miqueta millor??

Ninetes dissabte aneu de compres???jo si aneu de gasto no vindre xq estic pobre avui e pagat mitja cuina 800€...encara em qeda laltre mitja i comprar mobles, estris cuina, etc etc... ja sabeu el q es no???jiijijiji!!!

Hola guapa!
bé, estic portant el constipat com puc, però millor! ahir per la nit si que estava atontada i estava com a xof... pero millor. gracies per preguntar!!
i lo dels gastos d'un pis... ja se el que és ja! jo tambe hi estic! em falten els electrodomestis i la decoracio en general... no s'acaben mai els gastos quan t'arregles un piset, però no per això t'has de quedar sense sortir nena! et podries apuntar igualment el dissabte! ens ho passarem bé! jo tampoc estic per gastos, pero es que tinc unes ganes de veure-us!! jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 6:02 pm

Ais... dissabte m'he de posar al dia de moltes coses!!

No se... com això del pacte! Que llegeixo moltes coses sobre el "pacte" però no m'entero massa... Ahir al sopar és va aclarir el tema? Dissabte en sortiré de dubtes!

I això de les bossetes! Feu comanda? A qui li he de dir? Eis!! Una coseta... a veure què farieu vosaltres en la meva situació: resulta que he sentit a dir que el mossen del meu poble no vol que es llenci arròs al sortir de l'esglèsia, i jo vull arros!!! HO VULL!!! però clar, no és segur perquè és allò de "he sentit a dir..." que no saps si es veritat o no, i per sortir de dubtes em diuen que ho pregunti al mossen... però clar!!! jo penso, ostres! si ho pregunto i em diu que no, no em podran llençar arròs! però si no ho pregunto jo "no sabria res" i em podrien llençar arròs encara que aquell home no volgues...
que farieu vosaltres de mi?? ho preguntarieu? o passando??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 6:19 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nupubo ha escrit:Happi que tens l'adreça del web? Per mirar-ho...

A l'ebay http://www.ebay.es i a buscr has de ficar bolsa de organza bodas i ja et sortirà!!!!! allà hi ha de tot!!!! el que no se és si hi han els colors que tu necessites....

Gràcies happiness, ara m'ho miro. A veure si hi són... I si no doncs ho faré al mateix lloc on he demanat les demés però es que són encara moooolt més cares que la web de julio...
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 6:25 pm

nur_jor ha escrit:Ais... dissabte m'he de posar al dia de moltes coses!!

No se... com això del pacte! Que llegeixo moltes coses sobre el "pacte" però no m'entero massa... Ahir al sopar és va aclarir el tema? Dissabte en sortiré de dubtes!

I això de les bossetes! Feu comanda? A qui li he de dir? Eis!! Una coseta... a veure què farieu vosaltres en la meva situació: resulta que he sentit a dir que el mossen del meu poble no vol que es llenci arròs al sortir de l'esglèsia, i jo vull arros!!! HO VULL!!! però clar, no és segur perquè és allò de "he sentit a dir..." que no saps si es veritat o no, i per sortir de dubtes em diuen que ho pregunti al mossen... però clar!!! jo penso, ostres! si ho pregunto i em diu que no, no em podran llençar arròs! però si no ho pregunto jo "no sabria res" i em podrien llençar arròs encara que aquell home no volgues...
que farieu vosaltres de mi?? ho preguntarieu? o passando??

Jo x si de cas no o preguntaria....jijijijijij!!!no vagi a ser q despres encara et digues sort q et vaig avisar...tu feste la tonta i nosaltres et tirarem arrox!!!!i llenties!!!q signifiqen diners!!
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants