NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: M_i_O » dj. jul. 10, 2008 12:10 pm

A l'estiu fem horari intensiu de matí i a la tarda festa!!! Bueno festa no, perquè a les tardes em dedico a estudiar :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
I a mes a mes avui tinc classe de les opos de les 20.30 a les 22.30.
Imagineu, qui pal...... Pero que hi farem....
M_i_O
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dj. juny 19, 2008 12:14 pm

EntradaAutor: ise » dj. jul. 10, 2008 1:20 pm

Ja torno a ser a la feina :--( . Bueno, però ara pq has d'estudiar per les opos però a mi m'encantaria fer horari intensiu, tens tota la tarda lliure! Jo faig el mateix horari estiu que hivern :-(
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 10, 2008 1:39 pm

Ei ise! Jo també faig horari intensiu però fins les 3h. i per la tarda, hauria de fer moltes coses que no faig... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dj. jul. 10, 2008 1:45 pm

Que sóc l'unica pringada que treballo tot el dia???????? No si val! :--( Jo també vull fer festa a la tarda :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. jul. 11, 2008 7:48 am

Ei hola wuapes!! Bon dia a totes dos!!! Ise... Quina pena que treballis per la tarda... divendres també??Nosaltres fem 3 mesos de jornada intensiva que no està malament... al menys et permet fer coses per la tarda.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. jul. 11, 2008 4:00 pm

Ja vec que si que sóc la pringada de Lleida! Faig el mateix horari estiu que hivern i molts caps de setmana em toca treballar el dissabte al mati!

Bueno wapes, que vagi molt be el cap de setmana!
ise

EntradaAutor: M_i_O » dt. jul. 15, 2008 7:27 am

Hola noies,

Ise he vist que a l'altre foro has preguntat el pressupost de la boda.
Nosaltres també ho estem fent això d'estalviar cada mes. No ho se pas el que ens costarà en total, :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: però ja podem preparar bastants dinerets.... Encara que el banquet ho paguen els invitats més o menys...
M_i_O

EntradaAutor: ise » dt. jul. 15, 2008 7:35 am

Hola guapes!

Doncs si M_i_O, ho he preguntat per poder fer números una mica reals, pq ara podem contar una cosa i per exemple el fotograf no en tinc ni idea de quan pujarà, els detalls tampoc, etc. i clar no vull anar pensant que amb el que puc estalviar cada mes podem arribar més o menys be a la boda i que després ens quedem a la meitat. :-/ Hem obert un compte a ING i per ara cada mes i fiquem entre 100 i 200 € cadascú.

Com ha anat el cap de setmana? Tinc unes ganes que acabi aquesta setmana per marxar de VACANCES!!!! només serà una setmaneta però no sabeu les ganes que en tinc!
ise

EntradaAutor: ise » dt. jul. 15, 2008 7:38 am

>.-<: >.-<: >.-<:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 15, 2008 7:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dt. jul. 15, 2008 7:39 am

>.-<: >.-<: >.-<:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 15, 2008 7:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dt. jul. 15, 2008 7:42 am

>.-<: >.-<:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 15, 2008 7:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: M_i_O » dt. jul. 15, 2008 7:50 am

Que bé de vacances!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Aneu a algún lloc especial???

Jo encara hauré d'esperar que passi la pròxima setmana :--( :--( :--( :--( Quin aburriment
M_i_O

EntradaAutor: ise » dt. jul. 15, 2008 8:02 am

Anem a Tossa de mar! : sol : : sol :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 15, 2008 9:12 am

Hola noies!! Com esteu? Nosaltres també intentem estalviar però no hi ha manera, això d'iniciar un pis és molt díficil pq hi ha molts gastos però bno ja ho pagarem com sigui...
Jo aquests dies no passo una bona època, estik molt desanimada i no tinc ganes de fer res, només plorar. A la feina no estik gens bé i em matxaquen per tot arreu dient-me que sóc una manta i que no foto brot així que si no us dic res és pq no en tinc massa ganes. Només arribo a casa i em sento malament i inútil perduda. No stik bé. Perdoneu.
Ise... bones vacances i que tot et vagi molt bé. Pren molt el solet i descansa molt. A mi encara em queden 15 dies per fotre el camp.
M_i_O estudia molt les opos que són per tota la vida. Jo también ho he començat a fer però no sé per on començar i no estic gaire animada.

Petons a les dos. Que vagi molt bé.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: M_i_O » dt. jul. 15, 2008 9:19 am

Lluneta29, molts molts ànims. Això deu ser pel temps... Tranquila que quan tornis de vacances, ja estaras més animada... I llavors començaras a preparar coses de la boda i et sentiras millor, ja veuras.
M_i_O

EntradaAutor: ise » dj. jul. 17, 2008 1:29 pm

Lleidatanes! que estem molt calladetes!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 17, 2008 1:55 pm

Hole! Jo es que tinc feina a la feina jejeje però bno... espero tenir internet a casa aviat per poder escriure-us més sovint!!! Per cert, bones vacances ISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEMÂ ËS EL DIA!!!!!!!!!!! Quina sort!!!!!!!!!!!!!!!! A mi encara em queden 15 dies eterns................................
Queden 3 dies pel meu aniversari tia, 29 anys... això encara em deprimeix més.................................................... Casi casi el 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. jul. 17, 2008 2:11 pm

Doncs posa't internet aviat al pis que com que sóc l'unica que treballo mati i tarda estic més sola que un mussol!
Tia m'has deprimit! Com es pasen!!!!
No sabeu les ganes que tinc que ja sigui demà a les 7 de la tarda! Vull marxar de vacances! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Abans de marxar però ja et felicitaré i sinó ja t'enviaré un missatget el dilluns! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: M_i_O » dv. jul. 18, 2008 8:58 am

Bon dia noies,

Ise, que vagin molt molt bé les vacances, segur que os ho pasareu molt bé i tornareu super morenets.... :mu:: :mu:: :mu::

lluneta, moltes felicitats per si no me'n recordo. sorry... A veure si aquell dia cau alguna cosa especial eh??? :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Jo encara he d'esperar que passi la setmana que ve per a poder fer unes vacancetes. Quines ganes que en tinc >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
M_i_O

EntradaAutor: ise » dv. jul. 18, 2008 9:08 am

Bon dia guapes!

tornaré jo i marxareu les dos! Bueno, que hi farem!!!

M_i_O, on aneu de vacances vosaltres? i de la boda ja heu mirat alguna cosa? o esperareu al setembre?
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants