MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dl. oct. 26, 2009 11:21 am

jaja ho acabo de dir-ho en el compte enrera... crec i estic el 98% segura que em quedaré el quimera de jordi dalmau, dic el 98 i no el 100 perquè va ser el primer dia que mirava vestits, i tot i que és el meu, vull mirar algúna cosa més perquè no sigui dit... però crec que no trobaré un tracte com el que em van donar n'hi que el mateix dissenyador sigui el que et vesteixi i t'aconselli quin tipo de vestit et pot quedar bé, el principi una mica de vergonya pq estas en roba interior, però de seguida aagafes confiança i vinga!! vestits vestits, i el fina em va acabar d'entrendre la seva dona i també va ser genial! amb la meva mare i germana ens ho vam passar teta, la meva germana ja ha dit que quan es casi anirà amb ell jejejjeje
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dl. oct. 26, 2009 11:25 am

nena felicitats!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* és un dels meus preferits de j.dalmau!!! la sobrefaldilla también és la q surt a la web? la grisa? és preciós :D:D:D:D estaràs preciosa, ja ho veuràs :D
ara a pensar en sabates, cabell, complements! jijijijijijiji

(merci x avisar q et quedes en roba interior amb ell, mirare d'anar ben depilada quan hi vagi, ;)jejejejej)

per cert, q tal els preus amb el dalmau? no tinc cap referència.... quantes probes et fas en total?
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. oct. 26, 2009 11:48 am

jajaja t'envio un privi del preu vale? que tampoc vull donar gaires detalls, una cosa són els vestit en si... jiji
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. oct. 26, 2009 11:51 am

xuxuneta ha escrit:jajaja t'envio un privi del preu vale? que tampoc vull donar gaires detalls, una cosa són els vestit en si... jiji

:-)ok:
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. oct. 27, 2009 8:31 am

Bon dia wapes!
ahir vaig anar a the photoshop, un fotograf de barcelona, de seguida q vam arribar ens van preguntar on ens casavem per veure si tenien algun album, i si! d'aquest any en tenien 2! vam poder veure com quedaven les fotos de la cerimonia, les fotos de l'aperitiu, les fotos de dps a la zona enjardinada i a l'hermita...... jo q tenia por, us puc dir q quedava AL·LUCINANT!!!! q be!!!!! tot i q la xuxuneta ja mhavia dit q quedaven genials, necessitava veure-ho x quedar-me tranquila! jejeejejejejejejejej

muassss
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. oct. 27, 2009 10:29 am

visca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. oct. 30, 2009 8:58 am

bon dia wapes,
q tal porteu la setmana? x fi divendres!!!!
estem ficats de ple en el tema invitacions, (pq com us vaig dir les volem donar per Nadal, i aprofitar q veiem a quasi tota la familia....) i em va sorgir el dubte amb l'hora de la cerimonia, heu pensat en l'hora a la q convocareu a la gent? he estat mirant l'ocàs (deformació professional.... :-/ ) pel 23/06 i és a les 21.30, si no m'equivoco el toni em va dir q es programava amb 2 o 2.30 abans del ocas per poder aprofitar el canvi de llum per passar al restaurant, així q en teoria jo m'hauria de casar entre les 18.30 i les 19.... suposo q serà millor convocar a la gent entre les 18 o les 18.30, no? pq entre q arriba tothom, arriba la nuvia (una mica més tard jijijijij) i tot q no se'ns facin quarts de 8 no? de tota manera, también em fa por q la gent se'm desfaci al sol pq cada vegada q penso en la calor q vam passar el dia del tastet...... uf! q fareu vosaltres?????????
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. oct. 30, 2009 11:52 am

hola crisbert,

nosaltres varem parlar d'això amb en Pere i per la nostre data ens van dir que l'ho ideal seria començar les 18h. per tant la gent dir 17.30 pq sempre hi ha qui arriba tard jejejeje. i jo arribaria a les 18.10-18.15h aprox. o sigui que la gent té una mica és de mitjora de marge... . en fi, això és el que diem ara..
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. oct. 30, 2009 12:04 pm

haig d'acabar de parlar-ho amb la sonia de catering montserrat, però no vull posar l'hora massa aviat per no socarrimar als convidats, jejejej a mes, al ser un dimecres potser hi haura gent q treballi fins el migdia.....

akest matí he trucat a rosa clara de sabadell i no tenien el vestit q em volia mirar, haure de seguir a la recerca...... :S
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dg. nov. 01, 2009 3:20 pm

HOLA!! xuxuneta primer felicitarte pel tema vestit, q be!! crisbert el tema de la hora a mi també hem preocupa pero crec q lo mès lògic per el tema del calor es començar a les 18h i possar a l,invitacio les 17.30 ja que sempre ja gent que arriba tard, i aixi que hi ha 30min de marge.
Doncs jo ara estic amb el tema dels anells, ja he anat a unes quantes joieries.

Anem parlant, petons
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: crisbert » dg. nov. 01, 2009 3:23 pm

Judith! quant de temps! :D

nosaltres anem mirant de tant en tant, però no acabem de veure res q ens agradi del tot,... en fi... seguirem mirant, jejejeje

demà trucaré a rosa clara de barcelona per demanar hora, vaig trucar a sabadell però no tenien el model q volia veure.... de moment he vist un vestit q sembla q encaixa moooolt amb el q vull :D

muasss
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dg. nov. 01, 2009 3:24 pm

Pert cert on es mira lo del "ocas" del sol ??
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: crisbert » dg. nov. 01, 2009 3:41 pm

t'ho puc mirar jo si vols, a la feina tinc una taula amb l'ocas exacte de cada dia

demà quan arribi a la feina t'ho miro :D, però segurament serà abans q el meu, ja q jo em caso el 23.. el dia més llarg... compto q pel 31 de juliol serà a quarts de 9, les 9
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. nov. 02, 2009 8:32 am

Judith:
el 31/07 l'ocàs és a les 21:10!

xuxuneta, también he mirat el teu x si t'interessava ;) és a les 20:31h

muasss!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. nov. 02, 2009 10:54 am

ei!!!!!! noies!

moltes gràcies!! si que m'interessa m'ho apuntaré ara mateix! jajajajja
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. nov. 02, 2009 11:33 am

jejejeje :)

x cert, no sé si us ha passat algun cop, però aquesta nit he tenit un malson horrible!! em casava i sortia tot com el cul! res no estava organitzat, uf! és la 2na vegada q em passa!!! q no em passi res la nit abans del casament, jejejejejej
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. nov. 02, 2009 11:39 am

jajaja no fumis! a mi em va passar la nit del dissabte al diumenge.. vaig somiar que estava a casa dels meus pares i de cop i volta algú fa el comentari que erem el 28 d'agost.... i jo pregunto... quin dia som avui? i contesten.. 28 d'agost del 2010.. i jo em foto a cridar... dient que avui ens casem! pq ningú ens ha fet memòria! com ens hem oblidat d'aquest dia! i els meus pares correr anem a la finca.. i jo deia... com voleu que ens casem si no tenim els obsequis per la gent, no hem fet les invitacions i el vestit no l'he anat a recollir i està tancat! no tenim res preparat! i els meus pares, que no passa res i jo que cabrejada, que no em casava sense el vestit n'hi els detallets de la gent, que pensarien que tenim molt de morro! bufffff em vaig despertar de cop, quin mal rato que vaig passar! jajajaj
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. nov. 02, 2009 11:45 am

jajajajja
veig q no sóc la única novia histèrica! jajajajajaja mare de deu quin patir aquesta nit!!!! :)
m'he llevat i el primer q li he dit a l'Albert és q truqués al seu germà (qui ens fa les invitacions) x preguntar com portava el tema! jajajaj
el q passa és q amb el text no m'acabo de convencer, vull posar poca lletra.... però también em fa por que es vegi com molt sec......

en fi... seguiré pensant en el text de les invitacions ;)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. nov. 03, 2009 10:16 am

Bon dia guapes!
sabeu on està Girona Sound? he entrat a la web però no apareix cap adreça.... volem anar aquest dissabte i aprofitar también per anar a fer una ullada a Fontanillas.... a veure si podem fer-ho tot dissabte....
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. nov. 03, 2009 11:07 am

noia, jo tinc la seva adreça,... però vaja és el que posa a la web.

nosaltres no hi hem anat, de moment hem parlat amb ells per teléfon i hem fet una reserva del dia, ara properament haurem de quedar per fer la paga i senyal.

ja ens explicaràs que tal!

i amb fontanillas vigila! que si et descuides acabaràs dient que si a tot i et pujarà moltíssim jejeje, tenen masses coses boniques, i millor anar-hi amb les idees una mica clares com voleu adonar la cerimónia, el convit...
Imatge
xuxuneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants