"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 11:58 am

nineteessssss!!!!!!!!! he estat fent feineta un ratet!!!!

com estàs elxaaaaa...al final herpes.--....jo que et deia que era una puça....juasjuas!!!!!! i lo de le spastis.....quina ràbia no? que caras....tot sigui per la salut no????????

happiiiiiiiii...........jo quan estic sola el que faig és estar hastat les tantes mirant la tele, així la nit és mes curta....jijijijiji i nosaltres crec que anem avui a veure els del rally a salou, al vespre perque el meu nebot hi vol anar!!!!

papallonaaaa, no pateixis, ja em donaràs els paperets un altre dia, que jo ja m'he casat, només ho vull guardar de record!!!!

ostressssss, jo volia marxar a riviera maya si podia, el dia 15!!!!ostres......a veure si tampoc hi podré anar al tot nuvis.....mecachís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxaaaaaaaaaaa GRÂCIESSSSSSSS, avui dos mesets........ara fa un moment hi ha pensat el meu maridet i m'ha trucat per felicitar-me!!!!!!!!!!!!!li he dit que fes algo..........però no hi caurà!!!!!

pos dissabte.......mmmmmm, com vulgueu!!!! directament a l'erosky doncs?

patunets precioses................farem pinya la setmana que ve a casa de la torseann eeeeeeeeeeee
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 12:01 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡

HAPPI, NUR , ESTIU i a totes les que no hi erem a la quedada vam quedar el dia 8 a fer detallets a casa meva, així em poso les piles i tinc que comprar ja el material¡¡¡¡¡¡
Algú em vol acompanyar algún dia de la setmana que bé avanç de dijous per comprar el llaç o aquell cordill a papers ribé? es que ahir vaig anar a abacus i no tener res...
Bueno princeses meves¡¡¡¡¡¡¡¡ vaig a treballar¡¡¡¡¡¡ i després al gimnàs¡¡¡ fins la nit no estaré per aqui¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

On és això de papers ribé? A l'abacus no tenen massa cosa. Jo per les invitacions vaig haver d'anar a un lloc que m'havien recomanat pq precisament tenien de tot era l'Alfor a Tarragona. Torsaeann, on vius tu? Pq jo encantada de la vida d'ajudar-te amb els detallets, però tinc el handicap de no tenir cotxe. Si puc venir amb algun transport o si puc venir amb algú que sigui de Tarragona...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 12:06 pm

laiac ha escrit:nineteessssss!!!!!!!!! he estat fent feineta un ratet!!!!

com estàs elxaaaaa...al final herpes.--....jo que et deia que era una puça....juasjuas!!!!!! i lo de le spastis.....quina ràbia no? que caras....tot sigui per la salut no????????

happiiiiiiiii...........jo quan estic sola el que faig és estar hastat les tantes mirant la tele, així la nit és mes curta....jijijijiji i nosaltres crec que anem avui a veure els del rally a salou, al vespre perque el meu nebot hi vol anar!!!!

papallonaaaa, no pateixis, ja em donaràs els paperets un altre dia, que jo ja m'he casat, només ho vull guardar de record!!!!

ostressssss, jo volia marxar a riviera maya si podia, el dia 15!!!!ostres......a veure si tampoc hi podré anar al tot nuvis.....mecachís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxaaaaaaaaaaa GRÂCIESSSSSSSS, avui dos mesets........ara fa un moment hi ha pensat el meu maridet i m'ha trucat per felicitar-me!!!!!!!!!!!!!li he dit que fes algo..........però no hi caurà!!!!!

pos dissabte.......mmmmmm, com vulgueu!!!! directament a l'erosky doncs?

patunets precioses................farem pinya la setmana que ve a casa de la torseann eeeeeeeeeeee

Si voleu anem directament a l'Erosky que fins i tot tenim un Viena......jajajajaj. Al final ens farem socies d'allà!!!! jajajajaj
A quina hora quedareu????jo a les 11:3 etarè per allà, ok????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 12:11 pm

Happi a mi m'esta be, aixi tenim per triar, jo proposo a les 10 o 10.30 i ja us esperem alla!
Que us sembla??????????????????????????
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 12:12 pm

Menys mal que al final no he sortit, que m'ha a rribat la meva amiga i em trobo fatal, ara feia temps que no em feia tant de mal! :--( :--( :--( :--(
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 12:21 pm

Kus sembla 10:30 al Viena???????????? així és uan hora entremig, i busquem aparcament, que jo això de l'aparcament de l'erosky no l'acabo d'entendre gaire........

Taraaaaaaaaaaaaaaaa, cuida't eeeeeeeeeeeeee, o marxa cap a casa.....i punto!!!!!
jo vull saber qui es la cara de sapo!!!!!!!!!!!!!!

torseann..........jo si vols o dilluns o dimecres que plego a les 6 de reus quedem i nem a papers ribé.........quan vulguis!!!!!!!!!!!!vale????????????

VULL PLEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 12:27 pm

tara ha escrit:Menys mal que al final no he sortit, que m'ha a rribat la meva amiga i em trobo fatal, ara feia temps que no em feia tant de mal! :--( :--( :--( :--(

Jopeta...estem totes = o k???? :star:: per cert, el dissabte a mi ja m'està bè...jo ja farè cap quan acabi la classe!!!!

TARA, ELXA, NUR....LA COMANDA JA ESTÀ FETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 12:36 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Elxa, vaya con las pastillitas, no? A que tiene cara de sapo!

Happi, nena haurem de fer el club de les migranyes, esper que et milloris!

Papallona i gis, he parlat amb el julio, els banos van en packs de 12, aixi que han de ser 60 per part de la gis, i llabors 60 llaços i per part de la papallona han de ser 156, m'ha dit que em passara un mail amb tot detallat, aixi que en cuan arribi us el passo!
Us esta be o voleu que rectifiqui alguna cosa?

i tara.. doncs jo demano 144 millor...
gracies ehhhhhhhhhhh
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 12:42 pm

bueno doncs dissabte jo aniré directament a l'eroski i aparco al parking nou de darrera la tabacalera... o al de la mama.. li preguntaré si el té lliure.. a kina hora??????????????????'

elxa.. si que me sonen... i com es que tenies ferida.. de rascar-te aix aix...

aix.. sip laiac...

tara com el paraigües.. cara de sapo.. eing????

happi doncs quan arribis una perduda i sortim a buscar-te no???????????????

muakis!
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 12:46 pm

Ninetes jo emn vai cap a treballar am la meva amig incorporada...jijiji aqesta be semrpe a final de mes q no sap q cobro el 28 i vull estar tranquila??!!!

Nomes ia una solucio xq no vingui ja sabeu qina no???xo espereuvos a firmar els papers!!!jijiji!!!

Bueno men vai q alfinal arribare tard....x cert aqui esta tronana aixo si de moment no plou!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 12:47 pm

happiiiiiiiiii!!!!! al final què amb els ports????????????? surt a compte o no????????

hi ha un parking nou darrera la tabacalera????????? és que a l'erosky em fa pal!!!!!!

a les 10:30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muakaaaaaaaa que aviat plegooooooooooo
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 12:59 pm

Dons lo del paraigues blanc, que l'he demanat per si aquell dia plogues i ja us l'anire passant, que per portar-lo al cotxe no es perd res!

I lo de la cara de sapo es una "amiga" que la pobre no es gaire agraciada, ja us la ensenyare!!!!!!

Bueno vaig a dinar, que aquesta tarda m'en espera una, hem d'entregar 4 copies d'un projecte i hem de plegar els planols i encuadernar-ho!

Ena veiem a la tarda!
Imatge
tara

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 12:59 pm

Felicitats laiac pels dos anys de casats!! Bueno me'n vaig cap al cole... fins després!!!

Cuidat tara i elxa...

Petonets a totes!!
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 1:05 pm

Papallona* ha escrit:bueno doncs dissabte jo aniré directament a l'eroski i aparco al parking nou de darrera la tabacalera... o al de la mama.. li preguntaré si el té lliure.. a kina hora??????????????????'

elxa.. si que me sonen... i com es que tenies ferida.. de rascar-te aix aix...

aix.. sip laiac...

tara com el paraigües.. cara de sapo.. eing????

happi doncs quan arribis una perduda i sortim a buscar-te no???????????????

muakis!

Ok!!!! pq jo aparcarè fora de l'Eroski que allà et foten la sablada del segle!!!!!! i així sortiu a buscar-m'heee!!! se'm fa estrany que puguis quedar matins i tarda ara, no??? a tu no??? però que bieeeennnn!!! ens veiem dissabte wapiii!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 1:07 pm

laiac ha escrit:happiiiiiiiiii!!!!! al final què amb els ports????????????? surt a compte o no????????

hi ha un parking nou darrera la tabacalera????????? és que a l'erosky em fa pal!!!!!!

a les 10:30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muakaaaaaaaa que aviat plegooooooooooo

Laiac....al final ha sortir a 8€ i poc per persona...però esk com venen de Hong Kong!!!!!!la mare de tano i aquests xinooossss!!!! però el que no m'han dit quan triguen....eEscolta....això del paypal és segur....esk ho he utilitzat avui per 1ª vegada!!!!! :hmm::
No res ninetes...vaig a dinar i al dentista!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: noooooooo!!!!! li dirè amb ell que vingui amb mi pq sinó me mueroooo!!!!jejejej

Petonets i fins la nitttt wapiiiisss mevesss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 2:07 pm

happiiiiiiiiiii!!!!!!! si si......més o menys era aquest el preu, és així!!!! i al contrari, jo vaig tenir dubtes perque també va ser amb les bossetes que ho vaig fer servir...però al contrari, és més segur!!!!

siiiiiiiiii dos MESOS...........el meu nen en compte de "bajoques" m'ha fet carpaccio de tomaca amb formatge fresc.....mmmmmmmmm.......!!!!que macu....jijijiji

i happi, jo també aparcaré fora eeeee ja ho he dit que ara a dins no surt a compte!!!!

taraaaa ànimuuuuuu que demà ja som divendres!!!!

patuneeeeeeeeeetssssss!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 2:15 pm

ninetes!! entro un moment pq heu de veure això.. bueno a mi m'ha impactat....

http://youtube.com/watch?v=b8VdfmoMFes

Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 2:45 pm

QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! pos no m'ha desagradat eeeeeeeee,,,,,,,,,,,,ya ves la xica no??? com cantaaaaaaaaa!!!!!!! que fort.............i si moltes teniu vergonya, imagineu-vos cantar a la vostra boda!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 3:52 pm

Hola ninetes, no sabeu les ganes que tinc de marxar cap a casa!

Estava rumiant com presentar els detallets de les dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
He mirat algunes fotos pero no hi ha gaire cosa i el que veig no m'agrada massa!

Papallona, gis el julio encara no m'ha dit res, en cuant em contesti us aviso!

Aixo de cantar, pues es una mica raro, no? jo li faig aixo al nen i em sembla que em quedo alla sola i no se si es erque tenia el volum molt alt pero cridava una mica, no?

La gent ja no sap que fer per ser "original"
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 4:04 pm

Ninetes impressionanate se ma caigut la llagrimeta i tot aixo si pel de gallina!!!quin xorro de veu...buff quins collns q a tingut per fer aixo a mi no em sortira ni el si!!!

Ninetes les de disseny sabeu algun programa q no sigui lautocad x dibuixar planols???esq am el cad no o vull fer xq nose fel anar mol be i ell si i sen enriu i paso de q es vegi superior...jijijiji!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants