"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dj. oct. 01, 2009 5:44 pm

Ninetes¡¡¡he tingut un segon i m'he posa't el dia¡¡¡¡¡
Vaig al gimnàs¡¡¡¡¡¡¡

TARA QUE GUAY EL TEMA PARAIGUAS¡¡¡¡¡¡ ETS UN SOLETE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Elxa, que fuerte el tema de la herida del brazo, del herpes.....si necesitas algo ya sabes¡¡¡¡¡

Ninetes fins al vespre¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 6:47 pm

jij..la veritat es que kins collons la tia!

torsaeann ahi ahi al gym... uf... jo ni de conya... nos molt perra... pero si algu va a nadar jo m'apuntu jijiji

bueno ninetes en no res marxo a casona... demà de tardes i cap de 7mana! oleeeeeeeeeee

que tal el dia??????????

muaks!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 6:49 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!!!

Elxa gracias por las fotos, ya tengo idea! que tal tus puntos?

Estui, nena si vols el faig jo destrangis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, don ja m'ha arribat esta força be!

Papallona aixi que finde lliure, ja tocava, no!!!!!!!!!!!!!! Ens veiem dissabte!

Vaig a la dutxa, ens veiem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 6:49 pm

Papallona tens un mail!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 6:53 pm

Hola ninetes!! Ufff... acabod e veure lo del video. A m'ha emocionat. No ho podria fer mai pq en lo vergonyosa que sóc me moro... Però quin coratge la noia. I la cançó é smolt emotiva...

Com esteu? Tara, laiac i elxa com us trobeu?

Happi que tal el pedido? Deu ni do del lluny que venen aquestes bossetes...

Black on ets?

M'he de posar el dia d'un parell de comptes enrere... de l'elxa i de l'estiu. Us prometo que m'hi poso... Es que em vaig conectant a estonetes... sempre m'emporto feina del cole i a vegades fins el migdia aprofito...

Papallona com tens lo de la nòmina?

Quina enveja em feu del dissabte... Però bueno... jo estaré veient una boda que fan a l'hotel on em caso... M'ha dit l'Olga (la porta el tema bodes allí) que serà una missa de testimonis de jeovà... ja veurem... i després en ensenyarà el saló i el lloc d'aperitius...

Nur que tal la setmaneta pel cole...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 6:58 pm

ninetes un altre video una mica bastant cutrillo xo si fas un ball diferent feso be xo no aixo x favor o almenys q no o pengin al youtube...jijijiji!!!

http://youtube.com/watch?v=lwZJCOnee8k

Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 7:01 pm

Bueno ninetes... Vaig a fer una selecció de fotos que he fet a les invitacions i le sposaré al meu compte enrere. Taparé els telèfons... Això sí... A veure que us semblen...
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 7:22 pm

Tara saps q pensava ara....ja no as de tenir por als amics del ramon i al sac de 25kg darros saps xq???

Et qedaries am la gent si i ages algu guardante el paraigues q espero no hagis dutilitzar per la pluja i quan estiguin a punt de tirarte l'arros obres el paraigues...jajajajajaa ja mels imagino el careto q sels i qedaria!!!!x listos!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 01, 2009 7:37 pm

Hola boniques!!
3 pàgines que m'he hagut de posar al dia! ja casi ni recordo què he llegit! quin munt de coses!! jajaja!!

nenes, jo a l'eroski fa molt temps que no hi vaig! des d'abans quan el parquing no era de pago! i ara que tal està per aparcar? surt car? on m'aconselleu deixar el cotxe doncs? vosaltres aneu tranquil·les mirant botigues, que jo quan arribi us faig un truc per veure on sou i ja us trobaré, ok? perque exactament no sé la hora que sortiré de reus... jo suposo (i espero!!) que amb una hora n'hi hagi prou i de sobres amb la visita, i espero estar fora a les 11... pos eso, que ja faré cap!

elxa, 46 euros?? ja pot funcionar, eh!!

nenes, quins videos més originals trobeu, jejeje! ara, lo de posar-se a cantar davant de tothom... quins c_llons que té la tia!! jo no ho faria pas!! si només per dir el "si vull" ja em veig per allà tartamudejant!! jajajaja!! quina vergonya!!

ais... em deixo algo i ara no me'n recordo!!

em sembla que en caurà una per aki... trona i llampega, pero de moment la pluja aguanta...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 01, 2009 7:39 pm

Tara, esperem que el paraigües no l'hagi d'utilitzar ningú! Toquem fusta!! Que totes em de tenir un solet radiant! Encara que si és per l'arròs com diu l'estiu pot resultar divertit i tot!! jajajaja!!

Va! Quedada per portar ous a les clarisses!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 01, 2009 7:43 pm

Torsaeann!! El dia 8 detallets?? m'hi apunto!! Esperem que no se m'enredi la tarda...
Tinc moltes ganes de d'ajudar-vos a fer detallets! Que jo encara no ho he viscut això! Amb la Laiac no vaig poder!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 7:53 pm

Ninetes....ja torno a ser per aquiiii...
Aixx....vaja dia...entre la migranya, el mal de panxa i ara que porto la boca que semblo Carmen de Mairena.....no se per a que m'he llevat aquest mati!!!! :-(
I pa colmoooo!! laEstiu fica el video de la noia....jopeta com canta la tia....però esk m'estic fotent un fart de plorar....bè...com la majoria dels convidats de darrera seu... eso sip....y ahí ya llego pq la que lloraría sería jooooooooooooo!!!!!

Com anat la tarda ninetes???? veig que escriviu moltttíiiiiiiiiiisssimmm :-.:·::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 7:57 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, no sabeu les ganes que tinc de marxar cap a casa!

Estava rumiant com presentar els detallets de les dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
He mirat algunes fotos pero no hi ha gaire cosa i el que veig no m'agrada massa!

Papallona, gis el julio encara no m'ha dit res, en cuant em contesti us aviso!

Aixo de cantar, pues es una mica raro, no? jo li faig aixo al nen i em sembla que em quedo alla sola i no se si es erque tenia el volum molt alt pero cridava una mica, no?

La gent ja no sap que fer per ser "original"

Jaajajajajaj....com que no queda ningu a la esglèsia????? aixxx que bo....esk m'ho he imaginat...."Allà a Tara cantant i quan es gira....ha marxat fins el jutge....jajajajaj" :-) ...jo tampoc ho faria....quina vergonya...però la ia mega tranquil.la, no???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dj. oct. 01, 2009 8:07 pm

Ninetes!!!!!!!

Passo a saludar!!! quin dia que he tingut.... se esq... jejejejeje

He vist el video papallona!!!! que fooooooooooooooort, m'he emocionat i tot!!! però quin valor eh la noia!!!! li dono un 10!!

Jo el dia 8 no podré anar a fer detallests jo!!! tinc classe a la tarda!!!!! :-( :-(

Por cierto Giss!!! vas a querer que vayamos el sábado a la iglésia en Roda de barà para ver a la MiNi?????

així al fonal el dissabte 17 dinar acasa teva tara?????

i el dia 1 amb els ninotets????

quines ganes!!!!!

i que dieu de dissabte???? anar a l'eroski???? uuuooooooo
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 8:16 pm

Hola!!!!!!!!!

No sabeu el fart e riure que em faig cuan us llegeixo, semblo lela!

Dons nur, darrera de l'eroski ara hi ha un parking de zona blaba, que em sembla que es un euro per dia, pero no estic segura, si troves lloc alla! (bueno aixo va per totes)

Elxa llueve mucho por el pueblo?

Happi que tal el dentist! Avui ja no et pot fer mal res mes eh! Millora't!
Buaaaaa, t'imagines em giro i sola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Home en part ho entendria canto fatal inclus a la dutxa!

Dons lo del paraigues es bona idea!!!!!!!!!!!!!!!! Home clar que no ploura, nur bona idea amb la visita a les clarisses, pero mas vale prevenir que ...

Us estimo!!!!!!!!!!!!!!!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 01, 2009 8:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 8:18 pm

Pues lo del dinar a casa meva encara no es segur, els meus pares marxaven tota la setmana i ara potser nomes faran el pont!
Dema us dic el que!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 8:32 pm

tara ha escrit:Pues lo del dinar a casa meva encara no es segur, els meus pares marxaven tota la setmana i ara potser nomes faran el pont!
Dema us dic el que!!!!!!!!!!

Jo ahir vaig estar parlant dl tema amb ell i es clar...aqui al pis no cabem tots....però em va comentar que aqui al costat del pla hi ha una masia que es lloga er fer celebracions, festes i tot aquests saraus. Nosaltres vam estar un dia amb una festa d'uns veïns i supe bè. És una manera de no tenir mal de caps, i solsament demanen que es deixi tot en condicions. El preu??? no tinc ni idea...però si ho trobeu interessant, ho puc preguntar. Nu sé... :-/ per alguna idea que em dona aquest nen doncs us ho haurè de comentar, no????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 8:37 pm

tara ha escrit:Hola!!!!!!!!!

No sabeu el fart e riure que em faig cuan us llegeixo, semblo lela!

Dons nur, darrera de l'eroski ara hi ha un parking de zona blaba, que em sembla que es un euro per dia, pero no estic segura, si troves lloc alla! (bueno aixo va per totes)

Elxa llueve mucho por el pueblo?

Happi que tal el dentist! Avui ja no et pot fer mal res mes eh! Millora't!
Buaaaaa, t'imagines em giro i sola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Home en part ho entendria canto fatal inclus a la dutxa!

Dons lo del paraigues es bona idea!!!!!!!!!!!!!!!! Home clar que no ploura, nur bona idea amb la visita a les clarisses, pero mas vale prevenir que ...

Us estimo!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dentista????....doncs m'han fet una neteja de les genives i molt bè...m'ho han deixat molt bè...contenta la veritat...encara que ara només he pogut sopar una sopeta i ara estic amb un iougurt. Encara que quan he arribat al taulell...ja no tenia tant d'humor amb la sablada que m'han fotut....però possiblement no em fiqui els ferros, pq m'han dit que tan malament no ho tinc i que no saben segur (m'ho diran el pròxim dia) si pel Setembre ho tindrè llest....així que he pensat que potser és millor anar poc a poc i fent-m'he les coses per tenir la boca saludable i fent neteges pq el dia 4 esta bè...que no ràpid i corrents i que desprès m'ho hagin de treure amb presses i que no quedi bè.
Aix,,,,quins mals de cap.....

Tu estás también millor????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 8:42 pm

Ninetes mireu aixo!

viewtopic.php?f=41&t=20165

Happi, el dentisa tempre et sabla deuen estar forrats! A veure que et diuen!
Nena aixo de la casa em sembla bona idea, per preguntar-ho!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 8:46 pm

Bueno ninetes apago ja que tinc els ulls.........

Bona nit a totes, dema parlem!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants