Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:33 pm

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:37 pm
cuca lleida ha escrit:BONA NIT MIRIAMETA!!!
jo també tanco que sino el sopar...
que somieu totes amb els angelets...i la Miriameta am lo wapa que estara am el seu vestidet de princesa el dia de la boda...
MMMMMUUUUUAAAAAAKKKSSSSS

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 6:45 am
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Sou totes del barça???????
Al meu nene li encante el futbol!!! veu les noticies pero espere els esports, ahir va veure el futbol per la tarde i me va dir que marxes a paseo i que vingues quan acabes el futbol jajaja que hi farem!!!
el meu és igual que el teu... fanàtic del Barça amb crits i cops inclosos de vegades i ploreres intenses quan guanya el Barça la copa d'Europa què hi farem també!!! Ens unirem quan facin fútbol per contraatacar... a mi m'agrada força però si no el veig no passa res!!!![]()

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 6:49 am
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Sou totes del barça???????
Al meu nene li encante el futbol!!! veu les noticies pero espere els esports, ahir va veure el futbol per la tarde i me va dir que marxes a paseo i que vingues quan acabes el futbol jajaja que hi farem!!!
el meu és igual que el teu... fanàtic del Barça amb crits i cops inclosos de vegades i ploreres intenses quan guanya el Barça la copa d'Europa què hi farem també!!! Ens unirem quan facin fútbol per contraatacar... a mi m'agrada força però si no el veig no passa res!!!![]()
Em passa igual a mi jjee, lo que passe que encara no he dit lo pitjor per vosaltres.... (Nosaltres som del Madrid!!!!) jijijipero no ens abarallem per rivalitats amb la gent eh, tenim amics del barça.
això no pot ser!!!
Bueno per ser tu és pot perdonar! jejejejeje Hi ha d'haver gent de tots els equips però...ahir el Barça va tenir la sort que sempre té el Madrid!!!!jejejeje
Autor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 7:17 am
ise ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Sou totes del barça???????
Em passa igual a mi jjee, lo que passe que encara no he dit lo pitjor per vosaltres.... (Nosaltres som del Madrid!!!!) jijijipero no ens abarallem per rivalitats amb la gent eh, tenim amics del barça.
Ara ja l'hem cagat!!!!![]()
això no pot ser!!!
![]()
Bueno per ser tu és pot perdonar! jejejejeje Hi ha d'haver gent de tots els equips però...ahir el Barça va tenir la sort que sempre té el Madrid!!!!jejejeje

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 7:32 am

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 7:35 am
tinc a la jefa a Londres!!!!

Autor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 8:00 am
ise ha escrit:Nena, avui i demà estic sola a l'oficina!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 8:05 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Nena, avui i demà estic sola a l'oficina!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Urra!!!!!!!!!!!!!! Jo no... i stik morta d'ahir.............. no sé pas si aguantaré aq ritme... el cap de setmana m'hauràn d'agafar amb agulles!!!

Autor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 8:33 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Nena, avui i demà estic sola a l'oficina!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Urra!!!!!!!!!!!!!! Jo no... i stik morta d'ahir.............. no sé pas si aguantaré aq ritme... el cap de setmana m'hauràn d'agafar amb agulles!!!
Pobreta... has d'agafar el ritme!
a la tarda puc parlar més pq la cap no hi és, només estem dues soles i estik millor. Al matí hi ha més jaleo i faig el que puc procurant que no em vegin clar.
Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 8:43 am
El dilluns em pensava que era dimarts i tota la setmana igual. 
Autor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 8:47 am
ise ha escrit:jejeje tranquil·la, vigila que no t'enxampin!!!!![]()
![]()
Per mi estar sola a oficina és millor pq no he d'aguantar els seus mals humors però llavors algo més de feina tinc!![]()
Tia, quina setmana més llarga!!![]()
![]()
El dilluns em pensava que era dimarts i tota la setmana igual.
el meu cap va un dia per davant!
![]()
no arriba el cap de setmana!!! Tu rai que am dos setmanes marxes!!! Mamona!!!

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:13 am

Autor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 9:19 am
ise ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
21 dies i marxem!!!!
![]()
![]()

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:21 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
21 dies i marxem!!!!
![]()
![]()
Jo em ficaré a dins d'una maleteta..

Autor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 9:24 am
ise ha escrit:Mira, mira!http://www.costacruceros.es/B2C/E/ShoppingV2/CruiseDetail.htm?&Period=200810&ShipCode=MG&VIti=MG_7_BCN_S_F0B0H0_BCN_MRS_SVN_NAP_PMO_TUN_PMI_BCN&Cru=MG07081024
Et faig dentetes!!! jejeje i que recordis el bé que t'ho vas passar tu!![]()
![]()

Autor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:30 am
l'Enric ja ho sap, és un dels meus viatges pendents!!!
Depres de la boda cap a menjar iogurt!!!! està boníssim!!! ni punt de comparació amb el que venen aquí!!!!

Autor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 9:34 am
ise ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! jo vull anar per les illes gregues!!!![]()
![]()
l'Enric ja ho sap, és un dels meus viatges pendents!!!
![]()
![]()
![]()
Depres de la boda cap a menjar iogurt!!!! està boníssim!!! ni punt de comparació amb el que venen aquí!!!!
![]()
![]()