"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 8:52 pm

tara ha escrit:Bueno ninetes apago ja que tinc els ulls.........

Bona nit a totes, dema parlem!!!!!!!!!!!!

Bona nit nineta!!!! a descansar.....jo no trigarè tampoc gaire. Fins demà!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 9:13 pm

Ninetesssssssssssss!!!!

que feu tan aviat a dormir????? jo acabo d'arribar a casa de salou, que hem anat amb el meu nebot a veure com sortien i presentaven els cotxes del rally.....una mica rollete, bé, no tan emocionant.....i mira, em fet un mcdonald's(pel nen) i ja estem a casa!!!!

deu ni do el que heu escrit eeeeeeee!!!!!!!

pel dia 1 no problem, anem a casa....el dia 17, pos ja buscarem alternativa!!!!!

ninetes torno a estar una mica marejada, sort que demà ja vaig al metge al matí i a veure que em diu!!!!!

vaig a dir-li bona nit al meu maridet i torno...............si trobo algú despert!!!!!!!

patunets
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 9:16 pm

Ninetess....marxo a momirr...bè mirarè la tele mentres vaig caient, però no tardarè molt!!!
Petonets a totes i us estimo moltissimmm. Passeu molt bona nit! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 9:16 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja torno a ser per aquiiii...
Aixx....vaja dia...entre la migranya, el mal de panxa i ara que porto la boca que semblo Carmen de Mairena.....no se per a que m'he llevat aquest mati!!!! :-(
I pa colmoooo!! laEstiu fica el video de la noia....jopeta com canta la tia....però esk m'estic fotent un fart de plorar....bè...com la majoria dels convidats de darrera seu... eso sip....y ahí ya llego pq la que lloraría sería jooooooooooooo!!!!!

Com anat la tarda ninetes???? veig que escriviu moltttíiiiiiiiiiisssimmm :-.:·::

Ostras happi, no sabia jo que tu tampoc et trobaves bé... Carai com estem, eh???

Vale i ara que ho llegeixo més bé, veig que has anat al dentista... Uff... Com estàs?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 9:44 pm

Ninetes el dia 17 doctubre parlem de fer un dinar??si voleu podem anar al tros q tenim al morell q i cabem de sobres jo xl dia 17 m'apunto o inclus puc convidar a muns pares a dinar al delta i q ens deixin la casa q tmb i cabriem total nomes som 10!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 9:47 pm

Laiac x cert podries començar am la cronica no?????xq al ritme q anem ja la aurem escrit totes menys TU!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 9:49 pm

ninetesssssssss!!!!!!

pel que veig amb els videos....sobretot el que ens ha dit la tara, veig que això dels balls està de moda no???????????????pos ninetes.....a veure qui s'anima i fa algun ball d'aquestos vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vengaaaaaaaaaaaa
sispliiiiiiiii!!!!!!!!!!!

per al dia 17 on vulgueu estaria bé no?????????? quines ganes que tinc..........sabeu que vosaltres sabeu més coses i parlo més ab vosaltres que amb les amigues?????????' que fuerteeeeeeee!!!!!!!!!!

sou genials.....
us estimo moooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 9:51 pm

ESTIUUUUUU!!!!!!!!!
tens raó, i ho dic mil vegades........m'hi vull posar perque a més voldria explicar-vos tantes coses!!!!!! però quan he estat a casa he estat xof...i vull temps per estar tranquil·la i escriure...........a més, la vull posar més o menys seguida....i voldria escriure-la sencera primer........................

PER ON LA COMENÇARIEU????????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 10:03 pm

[quote="laiac"]ESTIUUUUUU!!!!!!!!!
tens raó, i ho dic mil vegades........m'hi vull posar perque a més voldria explicar-vos tantes coses!!!!!! però quan he estat a casa he estat xof...i vull temps per estar tranquil·la i escriure...........a més, la vull posar més o menys seguida....i voldria escriure-la sencera primer........................

PER ON LA COMENÇARIEU????????????[/quote="laiac"]

Jo la començaria xl dia del sopar de les ninetes a casa teva...com vam riure...jijijijijij!!!i els veins escoltanos!!!jajajja

entre la glotona i la marranota!!!!jajajjajajajaa!!ara o penso i em pixo!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 10:05 pm

Bueno ninetes......................molt bona nit a totes..................vaig a fer nonetes!!!!!!!!!!

Demà quan torni del metge ja us diré el què!!!!!

sento ho de la crònica, de debò......però no vull començar a escriure i deixar-ho a mitges!!!!

patunets......
fins demà!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 10:15 pm

Bona nit ninetes tinc moltes ganes de veureus disabte nose q farem xq potser anem a la senia a mirar mobles nose ja veurem

un petonet!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Giss » dj. oct. 01, 2009 10:32 pm

Ninetes!!! joooo escriviu molt!!! i jo no estic en tot el dia a casa!!!! :-(
Parleu de moltes coses i no m'entero!!! al final quantes quedades fem? dissabte de compres, el 17 d'octubre dinar ninos i nines i el 1 de novembre a on nem? em perdo...

Tara... gracias por haber hecho el pedido! al final los gastos sales carillos no? pero bueno... y lo del paraguas guay! aunque espero que no lo tengamos que usar ninguna!!!

Happi! així que dentista... jo, quin rotllo... jo estic cagada pel dia 13... però no t'han fet mal no? un petonet bonica!

Black! a qué hora es la boda de la mini? si es por la mañana igual te digo que si... pero si es por la tarde imposible...

Laia! m'en alegro de lo del mail... ejem... ja saps! tot arriba...

Torsaeann! dijous tinc repàs de 18 a 19.30 però quan plegui m'apropo si encara hi sou ok?

Estiu! que guay! ja en res tindràs el teu piset eh? tinc ganes de veure'l!

Elxa! tia! casi me mareo con lo que has contado de los puntos!!! diooooooooooooooos!!! espero que no sea nada... y lo del herpes no te preocupes, que eso se cura rápido. Cuidate guapi!

Nur! no treballis tant tu ara! què tal amb els peques? jo una mica estresada... menys mal que demà és divendres! jejeje a descansar!"

Papallona! dissabte de compres no? ens veiem ok?

Un petonet boniques! estic veient GH!!! jajajaja
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 01, 2009 10:38 pm

Giss!! Què dius? Com va tot?
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 02, 2009 7:16 am

Ninetes bon dia¡¡¡¡ entro solsament un segon que vaig al banc un moment avanç de treballar¡¡¡
Ahir vaig anar al gim i per primer cop vaig fer spining i estic feta caldo.....
Aquesta tarda nit no se si podré entrar però per si a cas que demà al matí vagui molt bé i pensseu amb mi¡¡¡¡¡

Us estimooooo a totes i les que no es trobin bé que es cuidin¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 02, 2009 7:47 am

Bon dia ninetes!

Sabeu que ara el que tambe es mareja es el meu nen!!!!!!!!!! Ahir va a rribar de la feina i que no es trobava massa be, es va estirar al sofa i deia que li rodava el cap i ell es impossible que estigui embarassat!!!!!!!!!!!!!!!1
Pero aquest mati ha marxat a treballar i ara estic una nica preocupada, ara el trucare a veure que fa, mira que xq ell es queixi de mal...

Bueno gis, dijimos de le 17 hacer una comida en casa de mis padres, pero aun no se los dias que se van, hoy hablare con ellos a ver que!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, jo tambe comparteixo mes coses amb vosaltres que amb moltes amigues, es que entre nosaltres hi ha alguna cosa especial!

Bueno ninetes vaig a fer una mica de feina!

Per fi es divendres i dema quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 02, 2009 8:05 am

Ninetes q ja es divendres!!!l'unic q avui nose alora q plegare xq ia una inaguracio duna exposicio de quadres...bufff!!!

Bueno men vai a la dutxa i a fer una miqueta el dropo despres entro i dema encaranose q fare xo bueno a la tarda ja direu com qedeu i aixo

Torsaeann q vas al fot-li gasto avui??a mi em fa molta peressa xq x veure el panorama de cada any boracheras i mes aixi q...air li vai dir al rticard q no em venia de gust q ell si volia ana q i anes xo a mi no em feia gaire gracia a mes la musica q xten no magrada gaire...xo no em va cnt!!!ja veurem q passa
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dv. oct. 02, 2009 8:59 am

Happi, nena aquesta tarda vaig a valls a lo del vestit de les nens i et volia preguntar, una papereria on pugui trobar sobres, per el carrer de la cort? Per alli n'hi ha una no?
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 02, 2009 9:23 am

Nineteeeeees!!!!

ja he arribat del metge i d'esmorzar.............

buffffff.....como no, segueix sent vèrtic, i tinc una contrura a les cervicals que no vegis i m'ha dit que JA una radiografia, que estigui 15 dies més amb tractament!!!!!!!!!!!!! i que potser m'enviarà a rehabilitació perque aquestes cervicals no poden ser sinó no se'm passarà mai!!!!!!! ya ves!!!!!!!

giissss....si si, vam dir el 17 les ninetes, i el 1 ninetes i ninus!!!!!!!!!!!que no t'anteres neniiiiiiiiiii!!!!!!!!!

taraaaaa, encara segueixes amb els vestidets??? a veure si els trobeu al final no????? també hi vas amb les nenes'?? perque millor no????? i el teu nen....que es cuidi,.....sort que som divendres, i demà DISSABTE i que descansi eeeee........

Ahir ja vaig informar al meu maridet que no compti amb mi dissabte al matí....jijijijij i l'he aviat amb bici un rato!!!jijijijij

Aquesta tarda ninetes em quedaré per reus mirant robeta ja, i a veure demà si em firo alguna cosa més...no molta que vull estalviar!!!!

Així que ja heu fet comanda a julio, ebay...i tens el paraigües????? que xuli nenes!!!!!!

Espero que totes estigueu molt molt bé!!!!!!

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 9:27 am

Ninetes...bon dia com esteu????? jo torno a tenir el cap...vaja...que si m'ho pogu`s treure i deixar-ho damunt de la taula....bufff!!! quin favor...això sip, he dormit del tiròn, potser és per això que avui estic així...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 9:31 am

Giss ha escrit:Ninetes!!! joooo escriviu molt!!! i jo no estic en tot el dia a casa!!!! :-(
Parleu de moltes coses i no m'entero!!! al final quantes quedades fem? dissabte de compres, el 17 d'octubre dinar ninos i nines i el 1 de novembre a on nem? em perdo...

Tara... gracias por haber hecho el pedido! al final los gastos sales carillos no? pero bueno... y lo del paraguas guay! aunque espero que no lo tengamos que usar ninguna!!!

Happi! així que dentista... jo, quin rotllo... jo estic cagada pel dia 13... però no t'han fet mal no? un petonet bonica!

Black! a qué hora es la boda de la mini? si es por la mañana igual te digo que si... pero si es por la tarde imposible...

Laia! m'en alegro de lo del mail... ejem... ja saps! tot arriba...

Torsaeann! dijous tinc repàs de 18 a 19.30 però quan plegui m'apropo si encara hi sou ok?

Estiu! que guay! ja en res tindràs el teu piset eh? tinc ganes de veure'l!

Elxa! tia! casi me mareo con lo que has contado de los puntos!!! diooooooooooooooos!!! espero que no sea nada... y lo del herpes no te preocupes, que eso se cura rápido. Cuidate guapi!

Nur! no treballis tant tu ara! què tal amb els peques? jo una mica estresada... menys mal que demà és divendres! jejeje a descansar!"

Papallona! dissabte de compres no? ens veiem ok?

Un petonet boniques! estic veient GH!!! jajajaja

Gisss....a ver...si te hacen lo que han hecho a mi, no te preocupes....simplemente me han raspado i me han alisado los dientes para que que las encías estén más sanas....te harán un tratamiento y te harán mantenimiento cada mes para controlarlas. Pero a ver...te ponen anestesia y no duele, pero lo único esk cuando se te va despertando tienes la boca más sensible...peroya está...no te preocupess!!!!!
Por cierto, te tengo que preguntar sobre una receta a er si tu o tu madre me la sabéis decir...ok?? mñn te explicooo!!!
Pasa un buen dia wapetonaa!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants