"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 9:34 am

torsaeann ha escrit:Ninetes bon dia¡¡¡¡ entro solsament un segon que vaig al banc un moment avanç de treballar¡¡¡
Ahir vaig anar al gim i per primer cop vaig fer spining i estic feta caldo.....
Aquesta tarda nit no se si podré entrar però per si a cas que demà al matí vagui molt bé i pensseu amb mi¡¡¡¡¡

Us estimooooo a totes i les que no es trobin bé que es cuidin¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡

Ieeeppp companya d'spinningggggg!!!!! :-///: :-///: a que tens "agujetas avuiiiii????? jijijjiji. Jo m'enrecordo que el 1r dia desprès de la 1ª classe no podia ni pujar les escales....fatal...però desprès ja veuràs que bè....
Per cert, el dijous vaig a fer detallets amb vosaltres ok??? que és la 1ª vegada que farè detallets...com als de la Laiac no vaig poder anar :-( . Petonets i passa bon dia preciosaaa!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 9:49 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Sabeu que ara el que tambe es mareja es el meu nen!!!!!!!!!! Ahir va a rribar de la feina i que no es trobava massa be, es va estirar al sofa i deia que li rodava el cap i ell es impossible que estigui embarassat!!!!!!!!!!!!!!!1
Pero aquest mati ha marxat a treballar i ara estic una nica preocupada, ara el trucare a veure que fa, mira que xq ell es queixi de mal...

Bueno gis, dijimos de le 17 hacer una comida en casa de mis padres, pero aun no se los dias que se van, hoy hablare con ellos a ver que!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, jo tambe comparteixo mes coses amb vosaltres que amb moltes amigues, es que entre nosaltres hi ha alguna cosa especial!

Bueno ninetes vaig a fer una mica de feina!

Per fi es divendres i dema quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Bon dia macaaa!! com et trobès avui???? sembla que el que està fotudet és el teu nen, no??? aix....està la gent revolucionada per aquest temps i tot....bè...si esteu tranquils de que no està embarrassat...llavors no hi ha res de que preocupar-se :-) . Que es recuperiii!!!!!
Pel tema de la papereria....a veure.... :hmm:: aprop del c/ la Cort on puguis comprar sobres xulosss i papers molt cucoss...és a una papareria que es diu "Estoc" . T'explico....si et fiques al Pati justament a la cantonada on és la Caixa Tarragona trobaràs al costat d'aquesta un estanc idavant una ferreteria. Doncs tu situat mirant cap a dalt i deixat a la teva dreta la caixa tarragona i tira cap a dalt. En qüestió de 700 metres o així i tot recte trovaràs un fotoprix i davant d'aquest hi ha un carrer que baixa on al costat dret trobaràs un petit restaurant que es diu "El Torico", una botiga d'Electrodomèstics "Master" i una perruqueria "Aldo" (seguits) doncs al costat d'aquesta perruqueria hi ha una botigueta amb un aparador petit ehhh!! i és la llibreria...on ja et dic...trobaràs tot tipus de papers. Aqui és on els compro jo quan he de fer alguna coseta....
Al c/ la cort, deixem pensar :hmm:: no hi ha cap papereria com aquesta, simplement una Llibreria que es diu "Roca" però qui tenen poqueta cosa però mega car!!!!!
Si tens qualsevol dubte quan siguis aqui em truques i t'ho vig dient....
On aneu a mirar el tema dels vestidetsss??? al c/ la cort hi ha una botigueta al costat d'una botiga de joguines que es dia "Chic bebè o alguna coseta així, no??
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 9:54 am

laiac ha escrit:Nineteeeeees!!!!

ja he arribat del metge i d'esmorzar.............

buffffff.....como no, segueix sent vèrtic, i tinc una contrura a les cervicals que no vegis i m'ha dit que JA una radiografia, que estigui 15 dies més amb tractament!!!!!!!!!!!!! i que potser m'enviarà a rehabilitació perque aquestes cervicals no poden ser sinó no se'm passarà mai!!!!!!! ya ves!!!!!!!

giissss....si si, vam dir el 17 les ninetes, i el 1 ninetes i ninus!!!!!!!!!!!que no t'anteres neniiiiiiiiiii!!!!!!!!!

taraaaaa, encara segueixes amb els vestidets??? a veure si els trobeu al final no????? també hi vas amb les nenes'?? perque millor no????? i el teu nen....que es cuidi,.....sort que som divendres, i demà DISSABTE i que descansi eeeee........

Ahir ja vaig informar al meu maridet que no compti amb mi dissabte al matí....jijijijij i l'he aviat amb bici un rato!!!jijijijij

Aquesta tarda ninetes em quedaré per reus mirant robeta ja, i a veure demà si em firo alguna cosa més...no molta que vull estalviar!!!!

Així que ja heu fet comanda a julio, ebay...i tens el paraigües????? que xuli nenes!!!!!!

Espero que totes estigueu molt molt bé!!!!!!

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Laiac......així que segueix dient-t'he que és vèrtig??'?? doncs en part ja està bè que et facin proves i hi hagi un control, no????? el tema de les cervicals és fotut la veritat però pq no mires d'anar al massatjista que t'ho tracti o algun lloc que et vagin tractant la zona??? Jo t'ho dic pq m'ha germana fa molts anys va començar a tenir-n'he i va anar a un noi de Montblanc i des de llavors està anant....i cap problema, super bè....Aqui a casa, tant m'ha mare com el meu pare hi van, i super contents!!!! si necessites el telèfon o algna coseta...ja saps digam'ho!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) recupera't
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 9:56 am

Ninetes....vaig a mirar les llistes..que avui tornen a haver "nominacionsss" jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 02, 2009 10:23 am

Ninetessss!!!

si es que ho dels massatges m'ho diu tothom....però....ara nu sé si tinc ganes de que em putinejin, perque avui mateix que he anat al metge i m'ha tocat el coll estic marejada com una sopa!!!! però molt eeeeee!!! buf buffffff

aix siiiiiiiii...gissssssssss que jo vull fer la trena aquella!!! happi...tu et vas apuntar al recepta!???????? és que ja us explicaré, però la setmana que ve que anem a les festes de Calanda del Pilar fan un munt de coses, i a la nit, fem concurs de tapes i un altre dia de coctels i mira....no estaria mal ferne una de llarga no?????????jijijiji i ens disfressem, i portem sempre un "mono" de la "penya" i estem tot el dia en una casa com a una comuna i............QUINA mandraaaaaaaaaaa.....sort que aquest any ja hi haurà 4 criatures i serà un altre ritme...........jijijijijiji a part de la pasta que pagarem.........buffffffffffffffff

Patuneeeeeeeeetsssssss!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 10:39 am

laiac ha escrit:Ninetessss!!!

si es que ho dels massatges m'ho diu tothom....però....ara nu sé si tinc ganes de que em putinejin, perque avui mateix que he anat al metge i m'ha tocat el coll estic marejada com una sopa!!!! però molt eeeeee!!! buf buffffff

aix siiiiiiiii...gissssssssss que jo vull fer la trena aquella!!! happi...tu et vas apuntar al recepta!???????? és que ja us explicaré, però la setmana que ve que anem a les festes de Calanda del Pilar fan un munt de coses, i a la nit, fem concurs de tapes i un altre dia de coctels i mira....no estaria mal ferne una de llarga no?????????jijijiji i ens disfressem, i portem sempre un "mono" de la "penya" i estem tot el dia en una casa com a una comuna i............QUINA mandraaaaaaaaaaa.....sort que aquest any ja hi haurà 4 criatures i serà un altre ritme...........jijijijijiji a part de la pasta que pagarem.........buffffffffffffffff

Patuneeeeeeeeetsssssss!!!!!

jejejeje....bè....espera't a que t'acabin de "putinejar" com tu dius jjejejeje al metge i si desprès vols el telèfon de contacte m'ho dius, ok?????

Per la recepta si que m'he la va explicar la Giss...la nostra Arguiñana!!!jejejeje...però fins i tot...per fer la trena...ho vaig mirar la youtube...

http://youtube.com/watch?v=AzhZBe2_Ync

...

Per cert, tampoc sort avui amb les "nominacions"... :-(
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dv. oct. 02, 2009 10:49 am

Ostres ninetes tinc el cap una mica espes!

Happi, estaria be poder deixar el cap de tan en tan! Merci per la info, amb les indicacions ho trobare facilment i sino ja et fare un truc!

Laiac, jo si vols conec un noi que fa acupuntura, que aixo no et deix feta pols com el fisio! Jo hi vaig anar per mals d'esquena i sortia feta un cromo!

Bueno ninetes ara torno!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 02, 2009 10:58 am

Tara!!!

és fiable aquest de l'acupuntura??? es que una companya de feina no em para de dir que ho faci, que va molt molt bé....però hauria de ser algú que sapigues que funciona o que ho fa bé no???????? aixxx nu sé......es que avui mateix estic marejadiiisima,....però també mal de cap........aix quin pal.....estem totes igual eeeeeee!!!!!!!!jijijji

happiiiiiiiiiiiiiiii que guai el video no??????????? m'ho miraré més bé doncs eeeeeeee!!!!

ho sento epr això de les nominacions....quina rabia!!!!!

Patunetsss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. oct. 02, 2009 11:20 am

Happi, nena sento molt lo de les nominacions, ja veures com aribara! anims!

Nena jo ja fa temps que el conec, ell tambe es fisio i el seu pare va ser el primer acupuntor que havia a tarragona i tenia molt de nom, ell tambe ho fa be, jo no hi he anat mai i mira que sempre m'ho ha dit per les migranyes pero no he trobat el moment, si vols et passo el telefon i el truques, jo ara fa temps que no el veig pero es bo!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 02, 2009 11:22 am

Tara com es diu aqella noia que fa la figura de novis iguals q els novis??esq ara no menr ecordo!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 11:24 am

tara ha escrit:Happi, nena sento molt lo de les nominacions, ja veures com aribara! anims!

Nena jo ja fa temps que el conec, ell tambe es fisio i el seu pare va ser el primer acupuntor que havia a tarragona i tenia molt de nom, ell tambe ho fa be, jo no hi he anat mai i mira que sempre m'ho ha dit per les migranyes pero no he trobat el moment, si vols et passo el telefon i el truques, jo ara fa temps que no el veig pero es bo!

Laiac...l'acupuntura és una tècnica que pot anar genial si la persona que t'ho fa i enten...així que la Tara diu que és bo, millor que agafis a algú amb bones referències, pq sinó et poden fer pols....
A mi pel tema de la migranya t m'ho van dir, però com que evito tenir contacte amb les agulles...doncs passo i provarè la osteopatia a veure que tal!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dv. oct. 02, 2009 11:42 am

Estiu, es la maria fort? O ecakes? Aquesta ultima es la que fa com si fos barbi, pero jo li vaig enviar un mail xq ho fes ella i fa mes d'un mes i encara no m'ha contestat!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 12:05 pm

Laiac....això del paypal és que fins que tu no tens el paquet no et treuen els diners,no???? però te'ls retenen??? esk ara ho he mirat a banc i veig que no m'han descomptat res, però m'han retingut..
Aixx....és que mai he comprat amb això, no??????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 02, 2009 12:23 pm

happi........la experta en paypal és la papallona, no obstant.........no és fins al dia que et donen el packet, no no....!!!!!!!! sinó que és quan comproven que el compte és fiable i després et treuen els diners......abans te'ls treuran que no t'arribi el packet.....però tranquil·la, jo patia perque no sabia si ho havia fet bé, però al final m'ho van treure i em va arribar tot bé de hong kong...........jijijijijijiji

taraaa...pos passa'm per privi el telèfon.....no sé si trucaré ara, o després quan m'hagi fet la radiografia i em digui el què!!!!però així ja el tindré!!!!

ninetessss...vaig a dinar a casa muns pares, nu sñe si em podré conectar després de dinar, a mun pare no li agrada gaire que li toqui l'ordinador!!! i després estaré per reus pendonejant fins la nit!!!

digueu com quedem demà segur eeeeeeeeeee............10:30 al VIENA EROSKY!????????????????

patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 02, 2009 12:28 pm

Ninetesss...marxo preparar el dinar i desprès anire a fer classe. Em conectarè a la nit pq vaig a dinar a casa dels pares....

Passeu bona tarda i un enviu un petonàs enorme!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dv. oct. 02, 2009 12:40 pm

laiac vale a les 10.30 el viena de l'eroski!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi que vagi be el dinar!

Jo tambe en no res marxo cap a casa i aquesta tarda festaaaaaaaaaaaaaa! Quines ganes en tenia!

ENs veiem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: nupubo » dv. oct. 02, 2009 12:43 pm

Hola ninetes!! Com va el divendres?

Ui laiac vec que estàs amb vèrtic i les cervicals fotudetes. Jo de vèrtic en vaig tenir fa un parell d'anys i entenc que empipa molt. I a veure com l'acupuntura. Que t'ho passis bé per reus.

Happi ho sento pels nomenaments... Però no et desanimis, eh? Quan menys t'ho esperis...

Tara veig que estàs mirant al robeta dels nens... Que són els patges?

Elxa com tens lo dels punts?

I a munt les agulletes torsaeann!!

Papallona aquest any ens han canviat el mossén del cole i ha vingut un que fa de mossén al teu poble. Es diu mossén Jaume. No sé si el coneixes... Em va fer gràcia ahir quan es va presentar davant dels pares a la reunió del cole. Va dir que també ho faia en una altre poble però ara no recordo on...

Per la tarda no sé si em conectaré pq em prepararé per marxar al poble. Ja veurem el temps que em queda... I demà matí cap a l'hotel!!

Ja he penjat les fotos de les invitacions al meu compte enrere. Us poso el link i així si hi voleu pegar una ullada...

viewtopic.php?f=42&t=19940&start=200
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 02, 2009 12:47 pm

Laiac tens un mail!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 02, 2009 1:01 pm

tara gràcies!!! ja t'he contestat!!!!!

a veure l'acupuntura!!!!!! no ho descarto!!!

muaaaaaaa.................que ja plegoooooooooooooooooo
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dv. oct. 02, 2009 2:08 pm

Hola boniques!!!
què passa, que als matins ningú treballa o qué? jejeje com li doneu a la tecla!
Jo avui estic contenta... perquè és divendres... i això és motiu per estar molt contenta! jejeje
Qué bé! demà vindré a la quedada, que tinc moltes ganes de veure-us...
com esteu? tot bé veig no?

elxa, y los puntos? aix... cuidate

Happi! gràcies pels ànims... segueixo cagada jejeje però bueno, todo llega y todo pasa... sobre les receptes ja em diràs... ma mare no para
de fer cosetes, avui hem dinat "mil hojas de patata y salmón con all-i-oli", de segon "hojaldre relleno de pollo, jamón y queso" y de postre ha fet "carquinyolis" mmmmmmmm li han quedat molt bons!!! això sembla un restaurant jejeje visca la thermomix!!! i visca la mare que em va parir! jajaja no? que és la que cuina clar...

Bueno guapis, un petonet i fins la nit!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants