nur_jor ha escrit:4 pagines que m'he hagut de llegir!! ais... com ahir no tenia conecció!! però es veu que era algo general a tot el poble, perque avui tothom se'n queixava!! tots vam acabar trucant a telefonica ahir!! però avui cap problema!
ais, la quedada m'ha sabut a poquet! com que he arribat tant tard!!! lo del gaudi centre s'ha allargat més del que em pensava... no sabia que duraria tant!! per la proxima quedada espero poder venir més aviat!!
us volia portar 4 cosetes que em van donar a la desfilada de la dress bori, però se m'han quedat a casa! a la proxima us ho porto! res... llistes de preus de vestits, el cataleg de jesus peiro... etc
stic suleta avui! el meu nen treballa aquest finde, per això no m'he quedat a reus a passar el finde, i mira, aprofitaré de posar-me al dia de tot del foro, jejeje!!
laiac, has dit unes coses molt boniques!! la veritat és que el dia de la teva boda totes estavem molt emocionades... tu esperaves veure'ns, i nosaltres estavem allà esperant-te tambe totes nervioses, contentes, impacients, emocionades... una barreja de sentimets molt bonics!! aquell dia les ninetes vam viure algo molt especial! i ho recordarem sempre...
tara, que ets la siguiente!! subidon subidon!! jejeje! amb tu tornarem a viure aquets moments tan màgics del boda tour!! sou les millors!! ole ole ninetes!!
torsaeann, que ara deus estar de despe!! que vagi molt i molt bé!!
black, que fa molt que no ens veiem!! a veure si a la proxima quedada!
giss, s'ha de fer una quedada de receptes de cuina, amb una invitada especial: ta mare!! jejejej!! en serio eh! pel que llegeixo és una gran cuinera, i només de llegir tot el que fa se'm fa la boca aigua!
papallona! m'ha alegrat veure't avui! que feia molt que no ens veiem! ole els dies de festa! te'ls ben mereixes amb tot lo que treballes!
happiness, ja has tret la batery? jo no ho sabia pas això! mira, sempre s'aprenen coses noves, oi? jeje
elxa, els bubinots els trobo molt monos, són molt dolcets no? però els preus... piquen bastant!! i si miressis en aquella botiga que se'ls va comprar la black? o ja estarà tancada? feien liquidació i els tenien molt bé de preu!!
estiu, com ha anat la paella?? bona?? mmmmmmm...!!!!!!! quina enveja nena!! jajaja!
un petonet a totes!! muas!!!!
Os3 nur jo si que tenia ganes de veure't !! entre la feïna i tot a vegades es xungui... que coincidim totes!!! pero ahí estamos!