"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 1:24 pm

Giss ha escrit:Bueno... això és un dissabte normal... com qualsevol altre... a casa de ma germana (cuinant ma mare)...
som una mica exagerats eh? però la meva familia és així...

Això és l'aperitiu... desprès vam menjar un arròs de conill fet amb foc de llenya... mmmm boníssim!!! Desprès, el primer postre: fruita... per seguir un flam de turró... i per acabar un pastís de fruita... Desprès els cafés amb galetes caseras també i carquinyolis que va fer la meva mare!

JO DER Giss!!!! como os cuidais, no???? jajajajajaja
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 1:34 pm

ya ves! cuando se vaya acercando la boda no sé cómo lo haré para no comer tanto... porqué con lo bueno que está todo... mmmmmmmmmm que hambre! voy a comer!
hasta luego!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 1:43 pm

Jolines gis, yo quiero ir a comer a tu casa!!!!!!!!!!!!! Vaya atracones!

Dons black, jo plego a les 6, aixi que a i deu o i cuart, jo ja sere alla!

La laiac tambe s'ha apuntat, pero em sembla que creu que es dilluns!

Laiac nena la quedada es dimarts!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 1:51 pm

Nenes! tinc un problema! no trobo el vestit que m'agrada de kanacca... aquell que us vaig posar la foto!!!
Fa temps que vaig mirar la pàgina i vaig guardar la foto, però no sé en quina secció està! m'estic tornat boja per trobar-lo!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 1:57 pm

Taraaaaaaaa............dilluns???????????' no no DIMARTS......................!!!!!!!!!!!!!!
el que deia és que el divendres a última hora, em va dir la de l'agència de viatges que tan aviat com poguessim anéssim a reservar ja el viatge, però que hi anem a primera hora de la tarda millor, a les 4:30, i com que jo dilluns treballo a la tarda, el següent dia que puc és el dimarts, per això que, primer, aniria a l'agencia a valls, i després vindria cap al Viena...............

aixxxxxx............que m'havia liat abans???????????nu sé!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 2:00 pm

GISSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!! y quieroooooooooooooo, mare meva, amb els antojos i els atracons d menjar que ultimament tinc..........me lo zamparia todo!!!!!!!!!!

ualaaaaaaaaaaa.....jo abans quan tenia més ganes a vegades feia aquestes cosetes quan anava a casa de muns pares però...............que fuerteeeeeeeeeeeee.....................quin aperitiuuuuuuuuuuuuu...i no tens fotos dels postres???????''''''
per cert, ahir mirava amb el josep les fotos de la despedida a casa meva, i quan va veure el flan, se'n va enrecordar que li havia encantat!!!!!!!!!!! fa "uolaaaaaaaaaa, el flan, estaba de muerte"jijijij........així que.........a mi aquesta recepta no me la vas passar!!! a veure quan li faig un dia, perque sa mare fa flan de cafè i ho vull millorar!!!!!!!!!jijijijiji

PAtuneeeeeeeeeeetsssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 2:02 pm

GISSS si vols putinejo un rato i te'l busco també val?????????

muaaaaaaaa.................encara tic soleta, i no ha donat senyals de vida...però la gent que estava mirant el rally no ha d'anar a dinar??????????????bufffffffff

una cosa culinària.....volia fer un entrecot al "cabrales" i resulta que confiava que tenia crema de llet i NO!!!!! que faigggggggg!!!!! amb una mica de llet, sal i farina creieu que també quedaria bo amb el cabrales????????'jopeta!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 2:06 pm

Ninetessss!!! ara ja si, m'acaba de trucar que en 30 minutets està aquí..........

vaig a fer algo d'aperitiu i a veure com me'n surto amb la salsa!!!!!!!

patunets preciosesssssssssss!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dg. oct. 04, 2009 2:27 pm

Ostres nena, no se si amb farina queda be, jo ho provaria pero torrala una mica a la paella, no fos cas que tingui gust de farina crua i sino vea a casa dels veins!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 2:37 pm

Buf! què bé que he menjat! pollo relleno con jamón y queso en salseta acompanyat d'una mica d'arròs mai-tai... i de postre pastís de fruita que va sobrar ahir!
Ara vaig a fer la migdiada... desprès torno!
Muaaaaaaaaaaack!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 2:40 pm

jijijijijiji..................si he trucat a ma germana que és la que tinc a prop però no sé on deu estar!!!!!!!!!!

però ja esticccccccc............no l'he torrat però he fet com a una beixamel més lleugera i com que el cabrales és tan fort doncs....jo crec que fa el pego.....jijijijiji jo també ho havia pensat això del gust de la farina....però bé.....a més l'acompanyo de moixardons i poma així que...........

eeeeeeeee..ninetes....vosaltres no aneu al rovelló???????? jo més que al rovelló, els camagrocs (o moixerdons que li dic jo) faig una feinada, i després en tinc per tot l'any..........si algú s'apunta, quan diguin pel poble que n'hi ha.....ja sabeu!!!!!jijiji.....el josep ja està ansiós!!!!!

doncs bé.......l'aperitiu està fet, casi tot el dinar també, i jo aquí, les 4 menys 20 i encara sense dinar!! TINC GANAAAAAAAAAAA!!!!!!

crec que ja arriba!!!!! patunets i fins després!!!!!!

muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 04, 2009 2:41 pm

Ostres giss!!!!
avui va de menjar això eeeeeeeee................auuuuuuuuuu que encara no he dit......i quina pinta té aquest pollastre no??????

quan ja siguem mames i haguem de fer menjars cada dia, el foro serà de cuineres!!!!!!jijijiji

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 3:16 pm

Ninetes!!!!

Jo ja he dinat també!!!! paellaaaaaaa de la tieta!!!!

Ara n'he enxufat a una wifi sense contrasenya i aquí estic, donant-li a la tecla!!!! jejejejeje

Deveu estar acabant de dinar o de migdiada, no????

doncs fins després guapes!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 04, 2009 3:17 pm

Giss!!!!

Ya te he contestado al mail!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 04, 2009 3:45 pm

Juer! Casi tot el matí sense entrar per aqui i em trobo que heu fet feina, eh!!
No he rebut cap notificació i em pensava que no hi havia ningu per aqui... i ara a l'entrar veig 2 pagines mes!!!
Sou unes machines!! jejeje!!

giss, quina peazo taula nena!!! quina bona pinta que fa tot!! mmmmmmmmmmm...

per dimarts la quedada és per quedar per la tarda o per sopar? és que si es per quedar per la tarda jo no podré baixar perque tinc claustre, pero si es per sopar cap problema, baixo despres del claustre!! a veure que dieu boniques!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. oct. 04, 2009 4:16 pm

torsaeann ha escrit:La quedada bé? nosaltres ahir vam sopar a casa la meva sogra i cap a momir....
Aquest matí a les 9 el despertador a sona't i cap a la pelu fins al migdia...després a dinar a casa l'amiga futura nuvia....LI QUEDA UNA SEMANETA¡¡¡¡¡¡i ara acabo d'arribar i tinc que agafar tot el tema de la despe i cap a la Pobla a les 6 o sigui que vaig una mica justa¡¡¡¡¡¡¡¡

Jo no podré entrar fins demà¡¡¡¡¡¡¡
Aquest matí a la pelu solsament he penssa't amb vosaltres¡¡¡¡¡¡¡¡¡ estic una mica toba, la meva millor amiga es casa la setmana que bé, les altres meves ninetes que també sou les meves millors ninetes es casen l'any que bé...... I QUE US ESTIMOOOOO MOLT I QUE UNA DE LES COSES MILLORS QUE HE FET AMB AQUESTA VIDA ÉS ENTRAR AMB AQUEST FORO¡¡¡¡¡¡

US ESTIMOOOOOOO DE TOT COR A TOTES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet i bon cap de setmana....vaig a buscar un mocador......

Mua¡¡¡¡

torsaeannnnnnnnnnnnnnnnn
kines paraules més boniques!!!! gaudeix molt daquest moments nena.. la despe de la teva amiga... aixxxxxxxxxxxx com va passant el temps! i l'any que bé wapi et cases i totes estarem "admirant" lo bonicas que estaras!! t'hem trobat a faltar un petonet
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. oct. 04, 2009 4:22 pm

laiac ha escrit:torseann!!!! que vagi molt molt bé la despedida...i no estiguis trista...........aix mare l'any que veeeeeeeeeee, quines ganes que tinc de veureus a totes casades..........el dia de la boda...........que fuerteeeeeeeeeee!!!!!aix quina plorera!!!!!

que sapigueu que encara no he començat la crònica però......heu de saber que el dia de la vostra boda és el dia més bonic que hagueu tingut mai.....et passes el dia rient, tothom et mira, tot és bonic, NO tens nervis, de debò.........a més, dieu que SI a l'home més genial de les vostres vides!!!!!!
aixxxxxxxxxx.........ara he mirat el meu nen i estic toveta!!!!m'enfado molt facilment amb ell i és ho més gran que he tingut mai!!!!!!!

Sento de debò que encara no tingueu la meva crònica.....(no us enfadeu per això)......però no he estat molt fina!!!!
Només que sapigueu una cosa..............quan vaig entrar al cotxe, quan estava anant cap al Castell, quan ens estavem perdent, quan arribavem al Castell............la il·lusió més gran que tenia, era VEURE A LES MEVES NINETES............on estarieu, com, o estaria la pancarta, si em trobarieu guapa, si em criticarieu,..........fins i tot vau ser vosaltres les que em vau col·locar a lloc el vestit al sortir del cotxe................tot això només ho podem sentir nosaltres, les que ens casem o ens hem casat......i és un record, un sentiment, i una sensació que només poem entenre nosaltres, la resta de gent no.........

aixxxxxxxxxxx..............GRÀCIES NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sou les 9 genials...........i sempre sereu les meves ninetes!!!!!!!!

tia.... m'ha fet plorar... jo también estic tendra.... no potser... bufffffffffffffffff
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. oct. 04, 2009 4:32 pm

nur_jor ha escrit:4 pagines que m'he hagut de llegir!! ais... com ahir no tenia conecció!! però es veu que era algo general a tot el poble, perque avui tothom se'n queixava!! tots vam acabar trucant a telefonica ahir!! però avui cap problema!

ais, la quedada m'ha sabut a poquet! com que he arribat tant tard!!! lo del gaudi centre s'ha allargat més del que em pensava... no sabia que duraria tant!! per la proxima quedada espero poder venir més aviat!!

us volia portar 4 cosetes que em van donar a la desfilada de la dress bori, però se m'han quedat a casa! a la proxima us ho porto! res... llistes de preus de vestits, el cataleg de jesus peiro... etc

stic suleta avui! el meu nen treballa aquest finde, per això no m'he quedat a reus a passar el finde, i mira, aprofitaré de posar-me al dia de tot del foro, jejeje!!

laiac, has dit unes coses molt boniques!! la veritat és que el dia de la teva boda totes estavem molt emocionades... tu esperaves veure'ns, i nosaltres estavem allà esperant-te tambe totes nervioses, contentes, impacients, emocionades... una barreja de sentimets molt bonics!! aquell dia les ninetes vam viure algo molt especial! i ho recordarem sempre...

tara, que ets la siguiente!! subidon subidon!! jejeje! amb tu tornarem a viure aquets moments tan màgics del boda tour!! sou les millors!! ole ole ninetes!!

torsaeann, que ara deus estar de despe!! que vagi molt i molt bé!!

black, que fa molt que no ens veiem!! a veure si a la proxima quedada!

giss, s'ha de fer una quedada de receptes de cuina, amb una invitada especial: ta mare!! jejejej!! en serio eh! pel que llegeixo és una gran cuinera, i només de llegir tot el que fa se'm fa la boca aigua!

papallona! m'ha alegrat veure't avui! que feia molt que no ens veiem! ole els dies de festa! te'ls ben mereixes amb tot lo que treballes!

happiness, ja has tret la batery? jo no ho sabia pas això! mira, sempre s'aprenen coses noves, oi? jeje

elxa, els bubinots els trobo molt monos, són molt dolcets no? però els preus... piquen bastant!! i si miressis en aquella botiga que se'ls va comprar la black? o ja estarà tancada? feien liquidació i els tenien molt bé de preu!!

estiu, com ha anat la paella?? bona?? mmmmmmm...!!!!!!! quina enveja nena!! jajaja!

un petonet a totes!! muas!!!!

Os3 nur jo si que tenia ganes de veure't !! entre la feïna i tot a vegades es xungui... que coincidim totes!!! pero ahí estamos!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. oct. 04, 2009 4:34 pm

nur_jor ha escrit:Laiac!!! Oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Quina foto!!!!!!!!!
Qui son aquestes noies tan guapes?????!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nena!! Quin goig que fem!!!!!!!!

eiiiiiiiiiii
jooooo vull aquesta fotoooooooooooooooooooooooooooo *.-o-o.*
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. oct. 04, 2009 4:36 pm

blackmamba ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Escolteu....avui no es casava a Mini????? esk ara no se si era avui o el pròxim dissabte.... :-/
Si que es veritat que no hi ha moviment, però jo estic mirant cròniques comptes enrera mentres ell mira el futbol....
Laiac...que treballa el teu nen demà??? jo demà m'aixecarè aviat que anem a celebrar el cumple de m'ha germana i full fer un pastisset.... :yium:-)

Si happi! avui es casava la MiNi!! jo hi havia d'anar però al final m'ha fet mandra i he anat a comprar!!! la meva best friend hi ha anat, aixi q demà veuré fotitos!!! jejejejeje segur q estava molt guapa!!!

ei black... si que ho vas dir.. ja has vist alguna fotillo!!!! jiji.... i que et vas ficar al dia amb la practica!!!! anims neni!!!

muakis!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants