"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 10:49 pm

nur_jor ha escrit:Ninetes, me'n vaig a dormir! Que demà és dilluns... i els dilluns costen!!!! Ais, quina mandra!!!! Però pensar que ens espera un finde de tres dies m'anima!! jajaja!!

Un petonet a totes boniques!! Nanit!!

Bona nit bonica....pasa una bona setmana i parlem!!!! ànims que tindrem un pont de 3 dies com tu diussss!!!!! jejejejeje
Petonets bonicaaa!!! ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 11:09 pm

Giss ha escrit:ei!!! jo he trucat a la torsaeann per posar-la al dia de tot... que pobreta no s'ha enterat de res! jajaja i eren les 22.30 i ja marxava a dormir... així que fins demà res de res.
Happi!!! te he llamado, pero has debido de llegar muy tarde no?
Mira el correo!!!

Nena....ya te he contestado el correo, ok???? ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 11:12 pm

Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESSS!!!!

ja ho tinc tot!!!! a verem....aquí teniu la foto del clauer de la giss.......
He calculat i....un val 2,25, i si només compres un et puja a 7 i pico, no obstant, si en demanem 9...a les que ens falten....amb els gastos surt a 3,08e......està bé no??????? és una tonteria, però seria xulo...i fins i tot se'l podem grabar..qui vulgui vaja!!!!jijijiji

aquí està la foto......

Giis....jo no sabia que n'havies demanat, sinó te l'hagués demanat un per mi!!!!

muaaaaaaaaa

si ho vull!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijij

Papallona...que dius???? de que treballes aquesta setmaneta???= tornes a tenir cap dia festa o qe??????? ens veiem a la quedada de Dimarts????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 11:22 pm

ei! guapi! que bien respondes a los mails... me encantas! jajajaja
oye, tu no te dijes en como ha hecho mi madre el hojaldre... cada una tiene su secreto y el tuyo seguro que estaba delicioso tonta!
habeis visto la tortuga gertrudis? jajajaja a que mola?
Yo me estoy tomando un mojito con mi nene viendo el debate de GH... que bien vivimos!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 04, 2009 11:30 pm

oye, acabo de ver las fotos que han puesto de la mini... estaba mona no? la he encontrado muy natural y guapa... a ver si ponen más
Bueno guapis, nos vemos mañana! y el martes en persona! que os tengo que enseñar cositas! a ver si alguna puede traer el portatil!ç
Muaaaaaack! na nit boniques! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 04, 2009 11:31 pm

Bè ninetess.....marxo a momir que estic cansada....Jopeta ja s'ha passat el diumenge....se'm passen volant els findes...a vossaltres no?????
Demà al mati tornarè per aqui que he de preparar les classes i així parlem.

Laiacc.. i Elxa....que vagi molt be el curset d'anglès!!!!! i si necessiteu alguna coseta.... :-)ok:

Tara...ànims dona que tal com em dius tu moltes vegades....aquests nens...només pensen en futbol, motos...cotxes. Espero que no sigui res...

Giss...nos vemos el Martes, no? que vaya muy bien la semanita...por cierto, los mails los he contestado ahora pq antes no he podido....mejor dicho....que entro aqui directamente y olvido por completo del correo. :-///: :-///: (vaya cachondeo no????) ...y si los envio pongo solo responder. A partir de ahora pondré que la respuesta os llegue a todas.
Vosotros si que sabéis disfrutar.....un mojito, viendo al tele....QUE MÑN TIENES CLASEEEEEEEEEEEE!!!!!!jajajaja

Torsaeann...esperem que ens expliquis....i el dijous a fer detalletss :-///: :-///: Avui suposo que estaràs reventada i tot el dia al sofà.... Venga que aquest dissabte tens bodaaaa i segur que cau algun regalet, a que sip???? :-()-)

Estiu....espero que vinguis a la quedada de dimarts k encara m'has d'aclarir allò que has dit abansssss :-) jejejeje

Black...que vagi bè el treball i no et capfiquis....fes la teva i ja estàaaa..

Papallona...que vagi molt bè la setmaneta i res...a veure si coincidim aquest dimarts (si no treballes...)

Nur...a esperar el finde llarg...jejejej. i novament, gràcies!!!!!!i ens veiem dimarts, no?????

Petonets a totes que veig que avui ha sigut un dia així sensible per a totes....jopeta...!!!!!!! hem de treure tot el positiu que per mi és que he coneguta 9 noietes magnifiques i que en poc temps han fet sentir.m'he com si les coneguès de tota la vida. Us portarè sempre al meu cor de veritat....i que Us estimo molt!!!!!! ::love:: ::love:: Bona nitttttttttt :-)(:-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 05, 2009 7:26 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

Gràcies a totes per ahir penssar amb mi, però em vaig despertar molt tard i tenia que anar a dinar a casa la mami, després vaig tenir que acompanyar la meva mami al metge (ja explico el dimarts) i vaig arribar a casa a les 7 de la tarda i vaig ficar una rentadora i a fer el gos al sofà fins que a les 22.30 vaig anar a momir i em va trucar la Giss, ja vaig parlar amb ella i ja he queda't que el dimarts si que vindré oks? TINC MOLTES GANES DE VEURE LES MEVES NINETES¡¡¡¡¡¡

Sobre la despe explico tot el dimarts val?

Un petonet molt fort ninetes¡¡¡¡

Ahhh¡¡¡¡¡ una cosa, sobre els detallets us va bé el dimecres? si no no passa res ehhh¡¡¡¡ és pq el meu nen el dimecres acaba de classe a les 9 i així tindrem més temps i dijous a les 7.30 ja el tindré per aqui, però si no podeu no patiu el dijous com estaba planejat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Ahhhhh, jo demà dimarts vindré però a les 20.00 hores tinc que marxar que he queda't a la pobla per parlar cosetes de boda de aquest finde que bé¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡¡¡

US ESTIMOOOOOOOOO
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 05, 2009 7:49 am

Ninetessssssssss!!!!!!!

bon diaaaaaaaaaa.............
bon dia torseann..........guapiiiiiiiiiissima, que no sabiem res de tu!!!! així bé la despe??? ja ens explicaràs val???? i escolta, jo el dimecres treballo fins les 18, però després vinc ràpid a casa teva i ja està.....a mi també m'aniria bé que el xic va al rovelló a CAntavieja i arribarà més tard suposo!!! com vulgueu!!!!

avui se'm presenta un dia atrafegat!!!!i nu sé si podré entrar gaire, entre treballar i anar a anglès (que és per mitjà de la feina) acabaré de tarragona a les 15:15, però després a les 15:30 ja hauria d'entrar a treballar, així que corrents cap a REus i apa..a dinar quan ja he entrat a treballar i això fins les 18h de la tarda!!!!!!!!!!! el que passa que tinc mono d'anar a l'agència i potser li diré d'anar-hi avui en compte de demà...........aixxxx, nu sé!!!!

Giiiissssss.........un mojito????? és que diem...que bé vivim....i després la gent no em para de dir que quan tingui un nen això s'acaba!!!!!!

aaaaaaaaa i jo també he fet pastís de fruita, però l'experiència em diu que cada vegada em surt d'una manera diferent..............el de ta mare............quina pintaaaaaaa...

aaaaaaa i al josep també li va encantar la gertrudis........ninetaaaaa, quan s'aproximi Nadal, aquest any que vull celebrar-ho algun dia a casa, ja em donaràs idees d'aquestes, que la tortuga pels nens els hi agradaria!!!!

PAtunets ninetes meves.........vaig a fer feñe!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 05, 2009 8:54 am

Ninetes esic estressada un munt de pagines i un mun de correus.....sabeu q tinc una nova amiga???es diu nineta trotuga gertrudis...ummm es para coemrsela!!!!jajajaja yo qiero la receta....ya xo ya xq cuando empiece el regimen ya no podra ser!!!!

Bueno me voy a duxar, vestir...etc!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 05, 2009 9:45 am

Bon dia ninetes

Es la segona vegada que intento escriure i no puc, no estic massa fina des de ja fa dies que em fa mal el pit, i avui estic que em fa mal tot, ja he demanat hora al metge, pero fins a les 15.30, res aixo que es d'urgencia!

I ara segurament marxare cap a casa, em fa mal fins el braç, com si el tingues adormit, ja fa dies que m'ho noto, pero veig que no es muscular, que es el que jo creia, bueno aixi estic, feta un cromo!

Bueno ninetes ja us explicare despres que m'ha dit el metge!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 9:57 am

Bon dia ninetesss....com va el mati de Dilluns??

Tara....que ja fa dies que et trobes així???? és la 1a vegada que et trobes d'aquesta manera o ja t'havia passat alguna atra vegada???? jopeta... :hmm:: ja fas bè anant al metge, amb coses aixi no s'hi juga i res...cap a casa a descansar i prent'ho amb calma. Ja ens diràs que t'ha dit el metge.!!! :-()-)

Laiac...Estiu....veig que la tortuga gertrudis ha trionfat aqui al post...jajajajaj. La veritat esk és graciosa i ha d'estar "delicious" jejejejej. Molta feina avui Laiac???? venga ànims i ens veiem demà...

A totes les demès....us envio un petonàs enorme, pero ara vaig a fer feina per les classes d'aquesta tarda....i el nen que el tinc aqui al costat estudiant también...jejejeje.
Ens veiem més tard boniques...i passeu totes un bon mati!!!! ::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 10:02 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

Gràcies a totes per ahir penssar amb mi, però em vaig despertar molt tard i tenia que anar a dinar a casa la mami, després vaig tenir que acompanyar la meva mami al metge (ja explico el dimarts) i vaig arribar a casa a les 7 de la tarda i vaig ficar una rentadora i a fer el gos al sofà fins que a les 22.30 vaig anar a momir i em va trucar la Giss, ja vaig parlar amb ella i ja he queda't que el dimarts si que vindré oks? TINC MOLTES GANES DE VEURE LES MEVES NINETES¡¡¡¡¡¡

Sobre la despe explico tot el dimarts val?

Un petonet molt fort ninetes¡¡¡¡

Ahhh¡¡¡¡¡ una cosa, sobre els detallets us va bé el dimecres? si no no passa res ehhh¡¡¡¡ és pq el meu nen el dimecres acaba de classe a les 9 i així tindrem més temps i dijous a les 7.30 ja el tindré per aqui, però si no podeu no patiu el dijous com estaba planejat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Ahhhhh, jo demà dimarts vindré però a les 20.00 hores tinc que marxar que he queda't a la pobla per parlar cosetes de boda de aquest finde que bé¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡¡¡

US ESTIMOOOOOOOOO

Bones nineta....que tal??? cansadeta, veritat!???? pel que veig demà no ens podrem veure...jopeta!!! no coincidim :-( . Bè...sobre el tema dels detallets, jo el dimecres surto de Reus a les 20:15 com els dimarts i es clar, no puc...ja es farà molt tard quan arribi, però evidentment, tu ets la que decideixes i si a tu et va millor...doncs cap problema bonica...has de fer-ho quan a tu et vagi molt bè. Però qualsevol coseta que necessitis m'ho dius, ok?????

Passa un bon diaaa waaappee!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. oct. 05, 2009 11:15 am

Hola ninetes, per fi estic a casa, entre una cosa i l'altre no podia marxar!

Dons fa dies que em fa mal la part dreta del pit, pero creia que seria d'un mal gesto, pero dissabte i ahir, em fa la sensacio que el braç s'em dorm, i no se si es que m'escit refredant o es elguna cosa muscular, per que tambe em comença a fer mal el coll! No se a veure que em diu el metge!

Cuan torni ja us explicare el que m'ha dit!

petonets
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 05, 2009 12:25 pm

Nineteeeeeeeeesssssss!!!!

quina ràbiaaaaaaaa, el primer dia d'anglès i ja no hi puc anar, com comencem així.....si faltem molt no ens deixen examinar!!!! resulta que ara no els hi quadren els números d'una cosa que hem d'enviar AVUI i va i quan dic..."però ho podem enviar a la tarda"...em contesten "a...bueno....es que, volien enviar-ho al matí i....." contal, que jo aquí esperant resposta i sense anar a anglès!!!!grgrgrgrgrgrgrgrgrg!!!!!!!!!!!!!!

Taraaaaa....com estàs bunicaaaa....jo avui al matí també estava fatal, això deu ser la feina que no ens prova...jijij, però mira-t'ho que això de mal al pit.........vale??????? ara descansa i cap al metge!!!!!!!!! i sinó ens agafem la baixa i ens posem a fer detallets.......jijijijij!!!!!ÀNIM guapiiiiiiiiiissima!!!!

I a totes petonets---que torno a marxar a verue si s'arregla el marrón!!!!

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 05, 2009 1:42 pm

Ninetes... això està paradet, no????? bè....

Tara....ja ens diràs com anat el metge i que t'ha dit...ok??? ànimcs macaaa!!!!

Laaiacc....veig que la gent es pensa que a part dl treball no es poden fer altres coses....no???? iaxx....de veritat necessites unes vacancetes a Rivera Maya...Vaig llegir que avui pujeu a Valls, no???? ja ens diràs si ja teniu contractat eja o no. Qina envejaaaa (sana) però m'encantaria agafar i marxar fora uns dies sense preocupacions ni res.....
Jo ara m'estic prenent una til.la i és pq avui a les 17:00h començo a fer unes classes extraescolar a un cole de Valls, però es clar, només provo i dic provo pq un vegada vaig estar fent unes classes així pensant que estaria bè, però va resultar que els pares els deixaven allà pq com que no podien arribar a les 17:00h a buscar als crios, doncs els apuntaven i així fins a les 18:00h els tenien cuidats. Però evidentment ho vaig deixar a l'igual que les altres noies que también feien classes pq jo no sóc "nanny" de ningú...i allò era impossible. Així quel l'altre dia quan m'ho van proposar vaig dir "Ho probo" i desprès estudiarè si em convé o no!!!! a veure que tal....
Així que desprès de sortir d'aqui doncs seguirè amb les meves classes i ja està.... Aix....quin rotllet que us he fotut, no???? jejejeje
Marxo ninetesss...passeu molt bona tarda i ens veiem a la nit quan sorti del gym i puji, ok????

Petonets boniquesssss ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 05, 2009 2:00 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESSS!!!!

ja ho tinc tot!!!! a verem....aquí teniu la foto del clauer de la giss.......
He calculat i....un val 2,25, i si només compres un et puja a 7 i pico, no obstant, si en demanem 9...a les que ens falten....amb els gastos surt a 3,08e......està bé no??????? és una tonteria, però seria xulo...i fins i tot se'l podem grabar..qui vulgui vaja!!!!jijijiji

aquí està la foto......

Giis....jo no sabia que n'havies demanat, sinó te l'hagués demanat un per mi!!!!

muaaaaaaaaa

si ho vull!!!!!!!!!!!!!!!!! jijijij

Papallona...que dius???? de que treballes aquesta setmaneta???= tornes a tenir cap dia festa o qe??????? ens veiem a la quedada de Dimarts????

aixxxxxxxxx aquesta setmana puffffffffffff.. avui dilluns de matí demà dimarts de tarda + guardia de nit... dimecres de tarda... dijous festaaaaaaaaaaaaaaa... que si que podre kedarrrrr!!! per fer detallets.. divenres tarde i dissabte guardia dd 24hores.. aixxxxx vull que passi la 7manaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

o sigui que lo de quedar o algun dia pel matí o dijous! tu vindras dijous?????????????????

muasssssssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 05, 2009 2:12 pm

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!

no he anat a anglès, m'he emportat un marrón perque no quadrava una dada que no els hi havia donat jo, i a sobre......hem d'adjuntar un pdf a una sol·lictud web i ara resulta que el problema és que ocupa més d'1 mega i ens hi estem barallant...i jo, dinant davant la pantalla........es que clar....després com haig de tenir les cervicals!!!

RIVIERA MAYAAAAAAAAAAAA allí voyyyyyyyyyy!!!!!!! doncs volia anar avui a les 18:30 però li he comentat a la de l'agència i no m'ha dit res....no li deu anar gaire bé, així que ja hi aniré demà a les 4:30 i quan plegui niré corrents a veure les meves ninetes!!!!! o no...aix nu sé....es que avui també tic molt motl cansada!!!!!!

ninetes, torno després a veure si puc!!! sinó fins la nit!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. oct. 05, 2009 4:21 pm

Hola ninetes!

ja estic a casa, ja he anat al metge, diu que es una contactura muscular, i res que em prengui antimflamatorisi una pomada per fer unes fregues!

I res repos, pero espero que dema ja estigui millo que jo vull venirrrrrrrrrrrrrrrrr!

Nenes gracies a totes per preocupar-vos, no estare gaire estona, que en aquesta postura em fa mal, aixi que ens veiem dema!

Petons a totes!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 05, 2009 4:34 pm

TARAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! cuida't molt eeeeeeeee, i si és qüestió de massatges ja saps qui te n'ha de fer eeeeeeee, tu fes-te la víctima!!!!!!!!!!!!jijijij i per demà, ja saps que jo et puc venir a buscar i et porto eeee, i així no has de conduir, a més, com que ja no vaig a Valls demà podré quedar abans!!!!!!

NINETEEEEEEEEESSSSSSSS...ja he enviat el que havíem d'enviar..... :-///: :-///: i al final, me'n vaig corrents a Valls a reservar el nostre viatge a LA RIVIERA MAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* >.-<: :-///:

iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............buffff almenys alguna cosa bona avui!!!!

a la nit quan arribi entro i us explico val??????????

PATUNEEEEEEEEEEETSSSS a totes preciosesssssssss!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 05, 2009 4:58 pm

Ninetes veig q la setmana comença regular x algunes....

Tara fes bondat i a reposar...ais aqestes males postures!!!!!

Tara Elxa divendres 16 sino pasa res vai de correfoc a alcover i despres de festeta al poli...bueno segons l'orquestrilla q i agi q o sabeu???

Laiac aixi q ja vas a reservar el viatge???x quan es alfinal??

Happi vas a provar lo de les clases???i aixo??no estas convençuda??

Papallona xo si daqui poc et podras rebossar en or tantes guardies....!!!jijiijij!!!

Ninetes q ja quasi segur el dia 1 no vindrem a dinar...xq ell em va dir q cm q no em be de gust fer res q potser em dona alguna sorpreseta....i l'latre dia xafardejantli l'ordinador vai veure q va estar mirant hotels a andorra xo no alli al camping sino tirant cap a dalt a les pistes d'esqui d'ordino....xo nose si es x nosaltres o nose...potser tmb mimagino coses i si despres no es em qedare am cara de tonta....jajajajajajajja!!!

Bueno men vai a berenar despres ja tornare am el xtatil q aqest de la feina es molt lent!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants