Hola ninetes!!
Aaaaggg... avui no m'he pogut conectar en tot lo dia!!!! He tingut un dia... bua!!!! Per començar per la nit no he pogut dormir bé, i estava xof. Quan me llevat em feia mal la gola, i la veu em feia el tonto... I arribo al cole i SORPRESA!, falta una companya, i m'ha tocat estar tot el dia amb el mateix grup i m'he agoviat molt! Molt!! Buf... i ja per la tarda ja tenia menys veu... i al no poder forçar la veu els nens no em sentien i anaven a la seva... buf buf buf!!! I després tema centenari, i més tard he hagut de baixar a Reus... i ara he arribat i no puc amb la meva ànima...
Tara, com estàs? Tu fes cas de la nostra enfer papallona i fes bondat!!
Estiu!!! Va nena!! Anima't i vine al dinar!! Va dona, que hi serem totes i tots!! A veure si t'animes!!
Torsaeann! Que tal la despe?? Eis, que he llegit que canvies el dia dels detallets??? A mi em va bé, perque aquesta mateixa tarda m'han dit que el dijous per la tarda tinc consell escolar a les 7. I jo he pensat: oh, no! els detallets de la torsaeann!!! I ja m'he ratllat perque veia que tinc gafe amb els detallets!! Perque amb els de la Laiac no vaig poder anar-hi tampoc, i un dels dies tambe va ser per un consel!!! Pos eso, que si es canvia de dia, per mi perfecte, pero que si es deixa en dijous ja vindria al proxim dia, ok? I sino la proposta de la Giss de fer-ho en dissabte tambe estaria bé!
Laiac!!!! Que ja tens viatge!!!! Enhorabona!!! Ais... no tens alguna maleta grandeta per pendre a totes les ninetes??? jijijiji!!!! Cap a Riviera Mayaaaaaaaa!!!!!!!!!! Per cert, al cole ja ho saben totes que em caso! Els hi vaig dir en la primera setmana de setembre, pel dia del meu sant. No us ho vaig comentar??? Em sona que si, pero no em feu cas... que tinc molta mala memòria jo! i ja podria ser que se'm passés... No sé pas on tinc el cap!! Això em preocupa... Se m'obliden moltes coses!!!
Black, com va la feina? Buf, fa molt que no ens veiem, eh! A veure si estic de sort i demà baixo!!!
Happiness, això que has dit de les extraescolars tens raó. Jo ho veig a l'escola. Pero per provar no hi perds res, no? A veure com va!
Elxa, que tal el cursillo d'angles?? Entre tu i la Happi despres us demanaré classes particulars per al viatge de nuvis, jajaja!!
Giss! Jo en principi vinc demà però encara no és clar, xq demà després del claustre m'hauré de quedar un ratillo més... tinc unes ganes que acabi aquest octubre!!!! I això que l'acabem de començar!! Al més vinent suposo que aniré més descansada! Al migdia entraré i us diré algo segur. I espero que sigui que si! Que tinc ganes de venir nenes! Que us veig molt poquet!
Papallona, quina setmana se't presenta!! Mogudeta mogudeta!! Ànimus!! Tu pots!!
Bé boniques, vaig a sopar, i després entraré un ratillo a veure-us abans de Ventdelpla!!
Per cert, sabeu??? Avui és el nostre aniversari!! Fa 6 anyets que va començar lo nostre...

i aquest dissabte ho anirem a celebrar!!! Que guai!! Anirem a Reus al restaurant que hi ha a al Gaudí Centre. N'hem sentit a parlar molt bé! El coneixeu?? Hi heu estat?? Que tal????
Un petonet!!!