NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dg. maig 17, 2009 7:11 pm

Laiac quina ilu ja et fas la prova amb la roba interior, a veure si et pots fer fotos i en les ensenyes!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:13 pm

Hola Laia!

Jo vaig anar a les 8, i ja m'ho van dir que acabaves d'estar allà, casi ens debiem de creuar!

Bé, m'alegro de que no t'hagi molestat el meu comentari, de fet l'he esborrat pq una noia m'ha dit que era de mal gust i si a algú li molesta doncs ho sento, ho retiro i em disculpo. Penso que no he fet mal a ningú, però si és així em disculpo.

Jo només parlo de la qualitat del que és la imatge, pel demés és clar, són com molts altres, et fan un àlbum maquet, amb diferents plantilles de colors, amb lletres tipus "TRUE LOVE" i coses d'aquestes que el fan modernet i tal... però jo del que parlava és de la relació qualitat-preu. Trobo que el preu és excessiu.

En fi, si tu estàs contenta m'en alegro guapa, que és el teu dia i tu has d'estar contenta amb les teves decisions, sense que t'afecti el que les altres puguin pensar, en aquest cas jo.
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 17, 2009 7:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. maig 17, 2009 7:13 pm

tara ha escrit:model Galon

Buffffffffffff m'agraden molt els dos Tara!!!! però jo igual que la eli, entre els tres.......també em quedaria el Galon...tot i que aquest altre palabra de honor també el trobo molt molt bonic!!!!!!
però saps que???? si et va agradar l'altre, no t'ho pensis més, ja està fet........!!!!!tot i això...t'has plantejat que et cases en gener???? perque jo sempre havia pensat que si em casava en hivern portaria algun tipus de màniga o algo damunt!!! portaràs alguna cosa, vel, o alguna altra cosa????

Veus allò què et deia del meu vestit quan parlava de "pompós"???? jo si que porto cua....jo reconec que vaig més novia novia, però a mi potser el que no em quedarien bé són els teus, tot i això...els trobo una preciositat, super sencills, així llargs...són molt xulos!!!!!! aixxxx que després de mi et toca a tu....ja tinc ganes de fer el bodatour!!!!!

Per cert, tens fotos???? jo dimecres vaig amb la family, si ma germana em torna a fer alguna foto i estic més afavorida us la passo!!!!

Petonets ninetes!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. maig 17, 2009 7:21 pm

_eLi_ ha escrit:tara tens un privi!!

neni passa't pel teu post del compte enrere així l'estrenes, que estàs molt sol.licitada!!!

Aixxxxxxxxxxxx Eliiiiiiiiiii i gràcies per això del compte enrera!!!!
no m'he trobat gens bé aquest finde, i avui finalment he tingut que anar a urgències..això de l'asma i de les alèrgies...he acabat amb la mascareta!!! però ara ja estic descansant al sofà!!!!

Dncs això, es que jo vaig molt perduda!!! ara em miro això del compte enrera!!!! i a ver a ver!!!!

Ara hi vaig, guapetona!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:23 pm

Ei... algú sap què vol dir això de núvia rookie, nuvia experta... etc? això que us surt al avatar?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. maig 17, 2009 7:24 pm

Eli no t'entenc, soc una mica curta!
Vaig mirar lo del post de la laia i no el trobo!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:26 pm

Si, ja ho sé... li vaig dir que tens a la Eli al juliol? i em va dir... sí, a l'Eli i al Xavi, que de fet a ell el conec...
Doncs jo encara he de veure altres, però de moment quasi quasi et diria que l'agafarem a ell. Ens va agradar molt, a más treballa les fotos amb mac.

Vosaltres què heu agafat?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:31 pm

_eLi_ ha escrit:
Giss ha escrit:Si, ja ho sé... li vaig dir que tens a la Eli al juliol? i em va dir... sí, a l'Eli i al Xavi, que de fet a ell el conec...
Doncs jo encara he de veure altres, però de moment quasi quasi et diria que l'agafarem a ell. Ens va agradar molt, a más treballa les fotos amb mac.

Vosaltres què heu agafat?

A quí coneixes? al Joan Duch?
Doncs si nosaltres vam fer la paga i senyal al Novembre, nosaltres agafem tot, albums i vídeo.

No... vull dir que el Joan em va dir que coneixia al Xavi...
Nosaltres agafariem els dos àlbums per nosaltres, els dos per la familia, el pre i el post boda, el video, i potser lo de les fotos dels convidats.
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. maig 17, 2009 7:36 pm

Vale eli ja t'he pillat! merci per la foto, on l'has trobat?
Mira que he buscat i no hi hagut manera de trobar-la!
Una cosa aixo que parleu dels fotografs, la majoria treballem amb mac, pero no te res a veure alm les qualitats!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:40 pm

Que guay! t'ho farà súper bé... és molt professional.
Bé, m'en vaig un rato al sofà...
Petonets ninetes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. maig 17, 2009 7:44 pm

Noieeeeeeeeeeesss!!!

M'he estat perdent una estona per tots aquests pots!!! mare meva,veig que moltes esteu escrivint en varis...jo em perdria!!!! tot i que al de les nuvies de 2009 no estaria malament!!! tot i així...jo segueixo sent de les vostres!!!!

Per cert, a veure si alguna de vosaltres ho sabeu, hi ha algun post d'algú que es casi, o s'hagi casat al Casablanca i en parli??? és que hi ha comptes enrera molt currats!!!! amb fotos dels plats i tot!!!!!

Us ho agraïria!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:49 pm

tara ha escrit:Vale eli ja t'he pillat! merci per la foto, on l'has trobat?
Mira que he buscat i no hi hagut manera de trobar-la!
Una cosa aixo que parleu dels fotografs, la majoria treballem amb mac, pero no te res a veure alm les qualitats!

A veure... no té a veure en quant a la qualitat de la imatge, però si en la qualitat del treball final, un mac facilita el tractament fotogràfic. Pensa que l'ordinador és la seva eina de treball.

No és el mateix fer una composició d'imatges o de vídeo amb un ordinador de gamma mitja que amb un altre preparat per a això. És com la qualitat de la càmara de fotos, evidentment canvia segons la càmara.
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:05 pm

_eLi_ ha escrit:Acabo de llegar ahora a casa chicas y como no, digo: Voy a ver a mis niñas del foro!! He estado con las amigas comprando un regalo, que mañana tenemos cumple de una amiga y estaba a tope!!! dios mio!! y dicen que hay crisis! donde pq yo no la veo!

Laiac, nur_jor te ha puesto el link para ver tu cuenta atrás, tal y como clickas a Bodas 2010 para entrar akí, pues 3 líneas más abajo de Bodas 2010 verás que pone compte enrere 2009 (en tu caso) ahí está tu post para que nos cuentes cositas!!
Chicas ahora a llenar las cuentas atrás eh!! historias, fotos, preparativos!! uf! uf!

eliiiiiiiiiii
que tal el cumple!!!!
si y luego las empresas dicen que no llegan a los objetivos.. pero siguen ganando dinerito!!!! que fuete
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:05 pm

tara ha escrit:Hola nines us penjo els vetits que em van agradar de pronovias, a veure que us semblen!
Model Valdemar de Manuel Mota

a mi dels dos m'agrada aquest!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:06 pm

miriam1986 ha escrit:hola noies! jo! escriviu un munt!! quan em puc conectar em paso una estoneta posant-me al dia, ;.:love_:
He llegit alguna coseta sobre la col.leccio d'aire, que no hi havia tendes que ho tinguessin a Tgn, doncs bé, ahir vaig estar a valls amb la meva avia passetjant i vam entrar a una tenda, el que passa que no recordo el nom, ho esbrinaré, pero a Valls no n'hi han masses,i la dependenta em va dir que a finals d'octubre tindria la col.lecció d'aire 2010.
Ah!una altra coseta, ja tinc reservada l'esglesia i ja he parlat amb el mossèn!!!ara ja estic més tranquil·la perque es segúr el 17 d'abril 2010 a l'ermita de Montserrat de Montferri!!!

Enhorabona miriam!!!! montferri com l'eli!!!! es mooolt xulu!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:08 pm

tara ha escrit:No se, se que son raros pero no quiero el tipico vestido de novia, no me veo, ayer me probe algunos con cola y tal y me veo demasiado novia, mi novio ese dia me veria rarisima!

como tu estes cómoda!!!!!
yo si que quiero verme de novia.. pero no de "Sisi emperatriz...!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:08 pm

_eLi_ ha escrit:
tara ha escrit:No se, el de rosa clara no me lo quito de la cabeza!

uix...uix...pues si no te lo kitas de la cabeza es que es el tuyo!!!! ese es tu vestido!

yo pienso lo mismol... eso significa algo!!!! ::love::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:10 pm

_eLi_ ha escrit:
Giss ha escrit:Ei... algú sap què vol dir això de núvia rookie, nuvia experta... etc? això que us surt al avatar?

Giss es segons els missatges que has escrit al foro, diguessim que son com a categories.

si.. em sembla que cada 500 misatges canvia...+- i tmb te fiquen floretes!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:13 pm

laiac ha escrit:Noieeeeeeeeeeesss!!!

M'he estat perdent una estona per tots aquests pots!!! mare meva,veig que moltes esteu escrivint en varis...jo em perdria!!!! tot i que al de les nuvies de 2009 no estaria malament!!! tot i així...jo segueixo sent de les vostres!!!!

Per cert, a veure si alguna de vosaltres ho sabeu, hi ha algun post d'algú que es casi, o s'hagi casat al Casablanca i en parli??? és que hi ha comptes enrera molt currats!!!! amb fotos dels plats i tot!!!!!

Us ho agraïria!!!!

jo em pasaria pel post 2008 i 2009.. i ho preguntaria a les de tarragona.. a vere que et diuen.. a mi no em sona...
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 8:35 pm

Bona nit ninetes!!

Com li doneu a la tecla per aquí!!! Estàs un parell de dies sense entrar i et perds!!! Jajajaj!!

Vaig a posar-me una mica al dia!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants