Potser si que és una mica aviat, però si trobes un restaurant que t'agrada...jo l'agafaria. Nosaltres com que no sabem on ho farem anem mirant diferents llocs, però en pic en trobem algun que ens agradi als dos i a la family, l'agafarem. L'altre dia vam anar al Palau de Margalef però només ho vam mirar per fora, i també vaig enviar un correu a Ca n'alzina i em van dir que ja tenien 11 dissabtes agafats pel 2010, i que si voliem alguna data en concret que ja la podiem agafar.
O sigui, que tu mateixa!jejeje Si tens el dia triat i ja saps el restaurant on t'agradaria celebrar-ho no perds res anant-hi i parlar amb ells.
Jo primer de tot ho hauria de dir als de casa meva pq la meva idea és fer una cerimonia civil al mateix restaurant, però si la meva padrina em fica molt mala cara no em quedarà més remei que fer-ho per l'esglesia i llavors ja no serà tan important que tingui jardí o no. A veure si aquest cap de setmana quan els vagi a veure els meus germans m'ajuden i els hi dic. Quins nervis!!!jejeje
En resum,
Mira els pros i contres de cada lloc i llavors decideixes. En pic ho tingueu clar reserveu la data!