Petit problema, no se que fer...

bodes 10!

EntradaAutor: gina_christian » dv. nov. 07, 2008 5:41 pm

Hola noies,

Jolin gràcies per donar-me ànims. Gràcies Oshia, Tinita i Papita.
Soc bastant impacient per tot, però com diu la Tinita seré tot lo pacient que pugui, espero que l'espera valgui la pena, no vull agobiar-lo ni res per l'estil.
Després de llegir el que heu escrit estic una mica millor, no tic tant xafadota, com que aquesta setmana m'ha vingut la regla dec estar més sensible de lo normal i clar...

Ja us aniré dient com em va, m'esteu ajudant molt en serio. Gràcies per tot el que esteu fent em sou de molta ajuda en aquests moments.

Que tingueu un bon cap de setmana, un peto ben gros a totes!
Gina
gina_christian
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: montseijordi » dv. nov. 07, 2008 6:52 pm

Hola Gina!

Sento molt que estiguis aixi, dona tot te solucio. No estiguis trista, pensa q si heu deixat un temps per reflexionar, aquest temps ha d passar. En pocs dies no es decideixen les coses, si no voldria dir q tornarieu a estar igual. calen uns dies d reflexio i si tu ets impacient, no et vulguis amoinar. El q necessites en aquests moments es no pensar en el tema, aixi q si quedes amb les amigues, fes-ho. No guanyes res x estar a casa donant-li voltes sempre al mateix, et posaras pitjor. Nosaltres también ho vam deixar i depres va ser ell qui va decidir tornar, al cap d'un mes o mes i mig. Jo no tenia ganes d res tampoc pero em vaig obligar a fer coses, inclus em va servir x adonar-me q si en algun moment em deixes podria continuar endavant, pq no em volia veure sempre xafada, ja x mi mateixa.

No se si et serviran aquestes paraules, pero espero animar-te, d debo, quantes mes voltes li donis al tema sera pitjor.

Aqui seguim pel q necessitis. Molts anims guapa!

Petons
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: gina_christian » dc. nov. 12, 2008 10:16 am

Hola noies!
bueno no escric per dir que al final s'ha decidit i ja està tot solucionat, ja m'agradaria a mi poder donar aquesta alegria i donar-me-la a mi.
Pero bueno de moment encara estem en les millores, el dilluns vaig tindre una altra xarla amb el Christian, per que vam quedar en continuar com abans, però ell seguia igual i la única que estava fent l'esforç era jo i clar no ho veia gens clar...
Aleshores li vaig dir que habiem de continuar igual que abans, però s'havien de pulir algunes coses que fallen en la nostra relació. Com ser més carinyosos l'un amb l'altre, a mi m'agrada que em dongui petons igual que jo li dono a ell, també vull que pasem més estona junts.
De moment anem be, bueno a poc a poc, tampoc em vull fer moltes il.lusions, el que si és veritat que si no es parlen les coses com deu mana ell ja hagués tirat la tovallola i jo no vull això.

I sobre el tema de la meva "comida de olla personal" de moment no hi penso gaire, tinc altres ocupacions, com els estudis i coses de casa i aquest forum... i no penso gaire en si estic trista o no.

Us torno a donar les gràcies a totes per els vostres ànims, m'ajuden molt, per que ara mateix no tinc a ningú més amb qui parlar per que les meves amigues no saben res i la meva família tampoc.

Un peto ben gros!!
Gina
gina_christian

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 12, 2008 10:34 am

De nada wapa!!para dar animos estamos aqui !!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: montseijordi » dc. nov. 12, 2008 12:45 pm

Hola Gina!

M'agrada llgir que les coses van una mica millor, potser encara no ho heu sol3lucionat pero en la manera d'escriure ja es nota q estas mes animada.

Qualsevol cosa, per aqui seguim, i si necessites escriure mes i parlar x aqui, no dubtis en entrar guapa.

Petons
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Tinita » dc. nov. 12, 2008 3:43 pm

Vinga nena poc a poc i cap endavant!!! :-)ok: :-()-)
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants